Mισο εκατοστο στο sag ή μισο εκατοστο στο αμορτισερ?Στη αντιπροσωπεία υπάρχει ρύθμιση συν πλην μισό εκατοστό, δεν είναι σωστή για όλα τα βάρη αναβάτη. Εμείς οι αφρατούληδες θέλουμε πάντα σχεδόν ελατήριο.
Mισο εκατοστο στο sag ή μισο εκατοστο στο αμορτισερ?Στη αντιπροσωπεία υπάρχει ρύθμιση συν πλην μισό εκατοστό, δεν είναι σωστή για όλα τα βάρη αναβάτη. Εμείς οι αφρατούληδες θέλουμε πάντα σχεδόν ελατήριο.
Ναι, θα εχεις θεμα. Το ζητημα ειναι οτι λογικα με τα 67κιλα με μηδεν προφορτιση θα πρεπει να εισαι οκ. Αν ο πισω αξονας σου απο πχ τη σχαρα δεν εχει διαφορα 5-6εκ απο οταν ειναι η μηχανη στο διπλο με οταν καθεσαι πανω με τα ποδια στα μαρσπιε, τοτε ναι εχεις θεμα, δεν εχει "αερα" η αναρτηση σου για εκτονωση.Στο 1200 μου προφανώς δεν κανουν τα ελατήρια για εμενα στα 67 κιλα.
Όταν εχω δικαβαλο παμε στα +50 κιλα.
Το θέμα ειναι ομως όταν εισαι δικάβαλος και τριβαλιτσος δεν θα εχεις θέμα αν εχεις βάλει πιο μαλακα ελατήρια η οχι;
Με 0 προφορτιση ειμαι οριακά εξω απο το αποδεκτό rider sag.Προταση προς mods, να παμε την ολη συζητηση σε ξεχωριστο νημα για να μη χαλαμε το συμβαινει τωρα?
Ναι, θα εχεις θεμα. Το ζητημα ειναι οτι λογικα με τα 67κιλα με μηδεν προφορτιση θα πρεπει να εισαι οκ. Αν ο πισω αξονας σου απο πχ τη σχαρα δεν εχει διαφορα 5-6εκ απο οταν ειναι η μηχανη στο διπλο με οταν καθεσαι πανω με τα ποδια στα μαρσπιε, τοτε ναι εχεις θεμα, δεν εχει "αερα" η αναρτηση σου για εκτονωση.
Οσο ειχα το 1150 ειχα διαβασει απο την τεραστια εγκυκλοπεδια χρηστων οτι ειναι το ιδιο με ενα απλο τηλεσκοπικο πηρουνι στο κατα ποσο μετρας sag. Aυτο που οι περισσοτεροι προτεινουν ειναι 25% sag μπροστα και 30% πισω , που σημαινει για το GS 5εκ μπροστα και 6εκ πισω. Τωρα εαν πισω σου βγαινει 5εκ αντι για 6εκ δεν ηρθε και το τελος του κοσμου. Αυτο που χανεις εαν δεν εχεις αρκετο sag ειναι περιθωριο για την διαδρομη της αναρτησης στην εκτονωση. Εαν δεν νιωθεις το μηχανακι σου να "κλωτσαει" και να ειναι νευρικο σε φρενα/επιταχυνση οταν περναει πανω απο λακουβες τοτε προτεινω να μην πειραξεις τα ελατηρια.Με 0 προφορτιση ειμαι οριακά εξω απο το αποδεκτό rider sag.
Μπροστα ειναι το μανίκι που δεν βγάζεις και πολυ ακρη με το τελελεβερ
Το μηχανακι ειναι σκληρο για εμενα οταν ειμαι μονος αλλα το νοιωθω πολυ ωραιο οταν ειμαι φορτωμενος γι αυτο ''φοβαμαι'' να παω για αλλαγη ελατηριων.Νομιζω οτι sag δεν ειναι ακρωνυμιο αλλα λεξη, που σημαινει κρεμαση/καθιση.
Οσο ειχα το 1150 ειχα διαβασει απο την τεραστια εγκυκλοπεδια χρηστων οτι ειναι το ιδιο με ενα απλο τηλεσκοπικο πηρουνι στο κατα ποσο μετρας sag. Aυτο που οι περισσοτεροι προτεινουν ειναι 25% sag μπροστα και 30% πισω , που σημαινει για το GS 5εκ μπροστα και 6εκ πισω. Τωρα εαν πισω σου βγαινει 5εκ αντι για 6εκ δεν ηρθε και το τελος του κοσμου. Αυτο που χανεις εαν δεν εχεις αρκετο sag ειναι περιθωριο για την διαδρομη της αναρτησης στην εκτονωση. Εαν δεν νιωθεις το μηχανακι σου να "κλωτσαει" και να ειναι νευρικο σε φρενα/επιταχυνση οταν περναει πανω απο λακουβες τοτε προτεινω να μην πειραξεις τα ελατηρια.
Στην τελευταια σου παραγραφο εχω καταλληξει αλλα ηθελα και καμμια αποψη...Να δω αν συμφωνουμεΕννοείται πως ότι διαβάσεις (και κατανοήσεις) καλό είναι, καμία προστιθέμενη γνώση δεν πάει χαμένη.
Μπακάλικα λοιπόν, αν πιάνω το 30% περίπου της διαδρομής (όπως συστήνουν τα περισσότερα manual) με ικανό ποσοστό προφόρτισης να απομένει για την περίπτωση δεύτερου/φορτώματος είμαι ΟΚ. Μέχρι στιγμής, κανένα μηχανάκι μου δεν ικανοποιούσε την συνθήκη, οπότε άλλαξα ελατήρια. Μετά, αφού δεν έχω πρόσβαση σε ειδικό μηχάνημα, ρύθμιση "ένα κλικ τη φορά" μέχρι να φέρεται όπως θέλω στην συμπίεση και στην επαναφορά. Δυστυχώς με κάθε αλλαγή λαδιών στο πιρούνι θέλει πάλι από την αρχή, σε κάθε σέρβις του αμορτισέρ το ίδιο...
Αν δεν κοπανάει το πίσω λόγω ελατηρίου (πολύ σκληρό για να το συμπιέζει σωστά το βάρος του αναβάτη) το "οριακά σκληρό" και έχοντας στο μυαλό ότι η χρήση είναι και για δύο και για αποσκευές, δεν θα με ενοχλούσε. Έτσι και αλλιώς το ελατήριο προφορτίζεται στην εγκατάσταση, αυτό που ρυθμίζουμε εμείς είναι ακόμα 1εκ περίπου.
Οτι ρύθμιση και να κάνεις και ότι βελτίωση στις αναρτήσεις προσπαθήσεις, το gs πάει καλύτερα φορτωμένο.Το μηχανακι ειναι σκληρο για εμενα οταν ειμαι μονος αλλα το νοιωθω πολυ ωραιο οταν ειμαι φορτωμενος γι αυτο ''φοβαμαι'' να παω για αλλαγη ελατηριων.
Επισης παρατηρησα κατι.Ειχα ρυθμισει το μπροστα sag και γενικα ειχα κοπανηματα και 3 δυνατα χασιματα του μπροστινου υπο κλιση.
Του εδωσα 2 κλικ προφορτιση μπροστα και φαινεται να δουλευει καλυτερα το συνολο.
Δηλαδη και η αναρτηση μπροστα δεν κοπαναει και η πισω δουλευει καλυτερα.
Επισης για να το δοκιμασω εφτασα την τελικη του διπλος και δεν ειχα κανενα κουνημα ουτε ασαφεια.
Σχηματιζω την εντυπωση οτι τα gs δουλευουν περισσοτερο με την πισω αναρτηση, για καποιον περιεργο λογο.
Ισως το telelever απο μονο του πιεζει το λαστιχο και ετσι ισως δεν εχει θεμα να εχει λιγοτερο sag μπροστα.
Μπα δεν θα το ελεγα.Το ιδιο θεωρητικα πρεπει να ειναι.
Tα τελελεβερ/παραλεβερ παντως γενικα δεν χαμπαριαζουν και πολυ απο ρυθμισεις sag.
Δεν καταλαβες, δεν λεω οτι δεν ρυθμιζεται, λεω ομως οτι δεν εχει την ιδια βαρυτητα στις αντιδρασεις της μηχανης οπως ενα κλασσικο συστημα αναρτησης.Μπα δεν θα το ελεγα.
Το τελελεβερ ίσως ειναι πιο δυσκολο αλλα ρυθμίζεται.