Schuberth E1

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Υπαρχει κανεις που να φοραει το συγκεκριμενο κρανος; θελω απο καποιον δικο νας review για το αν αξιζει τα παραπανω λεφτα και γενικως πληροφοριες πως συμπεριφερεται στον αερα(το c3 στο οποιο βασιζεται ηταν-ειναι απο τα πιο ησυχα κρανη) το γεισο του κτλ,κτλ....
Τα φωτα σας παρακαλω....
 

pas-kos

Μέλος
Περιοχή
Κορυδαλλός
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R1200GS LC
Το ειδα στο μαγαζι που το πουλανε. Μου φανηκε να θυμιζει πολυ C3 και S2. Παρεπιπτοντως μετα απο 1,5 χρονο schuberth δυσκολα θα ξανααγορασω αλλη μαρκα.
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Το ειδα στο μαγαζι που το πουλανε. Μου φανηκε να θυμιζει πολυ C3 και S2. Παρεπιπτοντως μετα απο 1,5 χρονο schuberth δυσκολα θα ξανααγορασω αλλη μαρκα.
Που εισαι ρε Πασχαλη;οντως ειναι c3 με διαφορετικους αεραγωγους...

Είναι ένα c3 pro με άλλο σαγωνι και γεισο.
Κραναρα. Μόλις βρω 750 που κάνει θα το πάρω.....
Και σπαστο και με γεισο και μασκακι για τον ήλιο.
Όλα σε ένα νοικοκυρεμενα. ;)
Αυτο το ολα σε ενα με προβληματιζει και μενα...μηπως ειναι υπερβολη;δεν ξερω αν μπορει να τα κανει ολα καλα...
 

pas-kos

Μέλος
Περιοχή
Κορυδαλλός
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R1200GS LC
Με τοσα λ7 ρε φιλε παιρνεις ομως 2 κρανη π.χ με 400-500 ενα σπαστο πρωτης γραμμης και με αλλα 2-2,5 ή κ λιγοτερα ενα κορυφαιο offroad με γεισο....Αποψη μου παντα. Αν κ δε συμπαθω καθολου τα ανοιγομενα. Κατ εμε μονο κλειστο ή εντελως off με γεισο κ σαγονι....Αλλα αναλογα τη χρηση που θα κανει ο καθενας. Τασο χαιρετισμους κ οτι παρεις με το καλο.
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Με τοσα λ7 ρε φιλε παιρνεις ομως 2 κρανη π.χ με 400-500 ενα σπαστο πρωτης γραμμης και με αλλα 2-2,5 ή κ λιγοτερα ενα κορυφαιο offroad με γεισο....Αποψη μου παντα.


Και γω αυτο σκεφτομουν ρε Πασχαλη για αυτο ελεγα μηπως ειναι υπερβολη τετοιο κρανος, με τετοια τιμη...Απο την αλλη βεβαια εγω που σπανια θα μπω χωμα,σε ενα ταξιδι πχ αν τυχει θα μπω τοτε θα πρεπει να κουβαλαω 2 κρανη ή δεν χρειαζετε καν το γεισο για μια τετοια τυχαια χρηση και με βολεψει το σπαστο μια χαρα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Δεν πάει έτσι αδερφέ!!!
Έχω και c3 και με γεισο. Τα ανταλλαζα άνετα και τα δύο για ένα Ε1. Η ευκολία του σπαστου απλά δεν υπάρχει.
Όλα σε ένα και τα κάνει εξίσου καλά και στα 3.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν πάει έτσι αδερφέ!!!
Έχω και c3 και με γεισο. Τα ανταλλαζα άνετα και τα δύο για ένα Ε1. Η ευκολία του σπαστου απλά δεν υπάρχει.
Όλα σε ένα και τα κάνει εξίσου καλά και στα 3.
Επίσης σου σακατευει τον αυχένα....μια χαρα:p
 

Alanis

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το adventuro της touratech το οποιο εχει φανταστικές κριτικές. Δυστυχώς δεν έχω
Ιδία άποψη .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πόσο είναι το βάρος του σε μέγεθος Μ (56-58 cm)?
Για το Suberth ρωτάω
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Η ευκολία του σπαστου απλά δεν υπάρχει.
Επειδή δεν είχα ποτέ σπαστό, μπορείς να μου εξηγήσεις την ευκολία του?
Εμένα με φοβίζει και μόνο το γεγονός ότι είναι σπαστό, ποτέ δεν θα το άνοιγα εν κινήσει ή ακόμη και στο φανάρι.
Μάλλον κάτι έχω χάσει και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι αρεστό από πολλούς
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το adventuro της touratech το οποιο εχει φανταστικές κριτικές.
Μετά από αυτό το πούπουλο κράνος όλα τα άλλα δείχνουν θεόβαρα και βαρετά.
Το δοκίμασα μαζί με το Ε1 της schuberth (MOD το ονομάζει η touratech) και δεν συνέχισα τη δοκιμή μόνο και μόνο λόγω βάρους. Το Ε1 ένιωθε βαρίδι σε σχέση με το shoei μου και ειδικότερα με το aventuro της touratech (μάλλον επειδή είναι carbon).

Την σνομπάρω την τούρατεκ αλλά αυτό το aventuro δείχνει πολύ ποιοτικό και καλύτερο σε αρκετά σημεία από το αντίστοιχο της ΝΕΧΧ.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πόσο είναι το βάρος του σε μέγεθος Μ (56-58 cm)?
Για το Suberth ρωτάω
To MOD (που είναι το αντίστοιχο Ε1) στο site της touratech αναφέρεται πάνω από 1.695 kg:
(δεν μπόρεσα να βρω βάρος για το Ε1)

Weight:
- World version (ECE2205): from 1,695 g
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
+ 200 γραμμαρια απο τα 2 μου shoei.... Και βαλε!
Πολυ κακο για μενα.
Οσο καλο και να ειναι, αυτο το βαρος το κανει κακο. Δε θα το επελεγα

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Δεν πάει έτσι αδερφέ!!!
Έχω και c3 και με γεισο. Τα ανταλλαζα άνετα και τα δύο για ένα Ε1. Η ευκολία του σπαστου απλά δεν υπάρχει.
Όλα σε ένα και τα κάνει εξίσου καλά και στα 3.
Συμφωνω με την ευκολια του σπαστου. Το εχω καταευχαριστηθει καλοκαιρι με την ζεστη και την σκουρη ζελατινα κατω....απλα για μια στο τοσο χωμα αξιζει η διαφορα χρηματων απο το c3 pro?
Το βαρος του Ε1 σε Μ ειναι 1695gr....
 

pas-kos

Μέλος
Περιοχή
Κορυδαλλός
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R1200GS LC
1690? Πολυ βαρυ ομως. Σπαστο bmw system6 (c3 ουσιαστικα) ειχα κ καποια στιγμη το εδιωξα αφου ετσι κι αλλιως δε το ανοιγα ποτε, μονο σε κανενα μεγαλο φαναρι με καυσωνα. Τα ανοιγομενα αν τα εχεις ολο το καλοκαιρι ανοικτα ειναι σαν να φορας jet, οποτε αντιο ασφαλεια. Ασε το βαρος τους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
1690? Πολυ βαρυ ομως. Σπαστο bmw system6 (c3 ουσιαστικα) ειχα κ καποια στιγμη το εδιωξα αφου ετσι κι αλλιως δε το ανοιγα ποτε, μονο σε κανενα μεγαλο φαναρι με καυσωνα. Τα ανοιγομενα αν τα εχεις ολο το καλοκαιρι ανοικτα ειναι σαν να φορας jet, οποτε αντιο ασφαλεια. Ασε το βαρος τους.
Tο ανοιγόμενο, αν είναι ανοικτό εν κινήσει, έχεις 100% αυχενικό κι όχι πολύ αργα... ;)
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Εγω παντως παιδες δεν ξερω αν κανω καλα, αλλα καλοκαιρι ημουν πολυ συχνα με ανοιχτο το σπαστο μου....Ειδικα στην ζεστη της Αθηνας ....αλλα απο αυχενικο τιποτα...
Κανενας με Ε1 ή aventuro mod ? (που ειναι το ιδιο με μικροαλλαγες)

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Alanis

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
Όσο ελαφρύτερο το κράνος πάντως τόσο καλύτερο για τον αυχένα... Όσο για τα ανοιγομενα προσωπικά πιστεύω ότι δεν προσφέρουν την ίδια ασφάλεια ούτε κλειστά συν το αυξημένο βάρος ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tasosbob

Μέλος
Περιοχή
Εδεσσα
Όνομα
Τασος
Μοτό
Honda Transalp 650
Παντως για την ασφαλεια των σπαστων και δη της schuberth δεν πρεπει να εχουμε αμφιβολιες νομιζω.....εξαλου αν δεν κανω λαθος διασημα τα εκανε ο Σουμαχερ στην F1 οταν και στην εκκινηση το ειχε πανω και το κατεβαζε λιγο πριν ξεκινησουν....Αρα για να το φορουσαν στην F1 παει να πει οτι αντεχει οσο ενα κλειστο....
Και επαναφερω το θεμα....ΥΠΑΡΧΕΙ κανεις απο μας που να φοραει τα εν λογω κρανη(Ε1 ή Αventuro Mod) να μας "φωτισει"?
 
Top Bottom