Δεν κατηγορώ κανέναν, να είμαστε ξεκάθαροι.
Το πως ξεκίνησαν είναι γνωστό. Το πως κατέληξαν επίσης. Από εμφάνιση, όλα όμορφα. ΟΚ, σχεδόν.
Απλά με μπερδεύεις όταν στην ίδια συζήτηση λες ότι τα σκράμπλερς θα πάνε όπου πάει ένα Vstrom ας πούμε, ενώ το 1200XC θα πάει τραγικά μακρύτερα (με τον ίδιο αναβάτη σε πιο δύσκολες συνθήκες λόγω αναρτήσεων και ηλεκτρονικών) και... δεν χρειάζεται μισή σκαλωσιά οικοδομής γιατί δεν έχει πλαστικά να σπάσουν, το μοτέρ δεν είναι εκτεθειμένο και τις γρατζουνιές στο ντεπόζιτο προσωπικά δεν θα τις έφτιαχνα αν γίνουν, μαχιμότητα.
Μεταξύ Duc DS που είχες και Fantic, το χαμηλό βάρος του μονοκύλινδρου κερδίζει αν θες λίγο πιο σοβαρό χώμα, θεωρητικά τουλάχιστον και φορτώνονται εξίσου λίγο και τα δύο. Χάνεις το πουλ μουρ γιατί την φάντικ δεν την θυμάται κανείς. Γενικά δεν έχω καταλάβει τι συζητάμε, όλα είναι εξίσου "άχρηστα" και εξίσου "χρήσιμα", η κατηγορία σκράμπλερ στην σύγχρονη εποχή είναι κυρίως "όχημα δρόμου με άνεση για το commuting και πόζα στην μπύρα μετά τη δουλειά" λιγότερο "αναψυχή Κυριακής", λιγότερο "σοβαρό εργαλείο χωμάτινης εξερεύνησης".
Ουδεμία σύγκριση με GS ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει. Αλλά γουστάρεις να τα βλέπεις που είναι μεγάλο θέμα στην ιδιοκτησία. Αυτό δεν μπορεί αν το πει ο Vstromας δηλαδή.