Shark Explore-R ή Nexx X.WED 2

Πιο κράνος απο τα δύο θα επιλέγατε;


  • Total voters
    10
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure
#1
Καλησπέρα.

Είμαι ανάμεσα στο Shark Explore-R



και στο Nexx X.WED 2


Και τα 2 έχουν όλα αυτά που μου αρέσουν.Το Shark έχει και μερικά επιπλέον θετικά,έχει και την μάσκα,και αφαιρώντας τον γείσο γίνεται πιο touring και έχει και τον ανεμοθώρακα που δεν το έχει κανένα άλλο κράνος.
Για πείτε γνώμες.
 

ilai

The Mountains Are Calling
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
#2
Το συγκεκριμένο shark δεν το ξερω αλλά ενα στριτάδικο carbon που εχω ειναι πανάλαφρο και γενικά πολύ ποιοτικό!! ότνα λες έχει και τη μάσκα μαζί τι εννοείς? Σου τη δίνουν δώρο και έχει και τζάμι?? Γτ αν δεν εχει τζάμι η μάσκα για μακρινές βόλτες δε βολεύει ιδιαίτερα.
Το nexx το πήρα πριν μία εβδομάδα το έχω φορέσει 2-3 φορές άλλα μόνο σπίτι δουλεία .. Σε γενικές γραμμές πολύ καλο μου φαίνεται σούπερ θα έλεγα ειδικά με την προσφορά που το βρήκα. Επίσης έχω 2 και κάτι χρόνια το αντίστοιχο της touratech το οποίο είναι εξίσου εξαιρετικό, και πάρα πολύ ελαφρύ . Δεν μπορώ να σε βοηθήσω ανάμεσα στα δυο γιατι δεν ξέρω το πρώτο. Αλλα το nexx και το touratech που είναι σχεδόν τα ίδια εμένα προσωοικά μου αρέσουν πολύ .
 
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
F800GS
#3
Καλησπέρα.

Είμαι ανάμεσα στο Shark Explore-R



και στο Nexx X.WED 2


Και τα 2 έχουν όλα αυτά που μου αρέσουν.Το Shark έχει και μερικά επιπλέον θετικά,έχει και την μάσκα,και αφαιρώντας τον γείσο γίνεται πιο touring και έχει και τον ανεμοθώρακα που δεν το έχει κανένα άλλο κράνος.
Για πείτε γνώμες.
Σπύρο το shark το είχα. Γενικά πολύ καλό κράνος. Στα + ότι σου δίνει και τη μάσκα μαζί. Τα παλαιότερα μοντέλα ήθελαν το κιτ για να φορεθεί το τζάμι μαζί με το γείσο. Κόστος στο 50+-. Στα τελευταία μοντέλα ,άλλαξε το υλικό κατασκευής, (προστέθηκε το carbon με αποτέλεσμα να γίνει και ελαφρύτερο κατά 100 γραμ.) το κιτ το δίνουνε μαζί με το κράνος. Ερχόταν δηλαδή έτοιμο να φορεθεί γείσο με τζάμι μαζί. Γενικά εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος, ποιότητα shark. Το φορούσε στη βόλτα ο @Greg Ø . To nexx δεν το ξέρω οπότε δεν μπορώ να σου πω κάτι.
Αν θες να σε μπερδέψω λίγο κοίτα και το x lite 551 gt, ή το airoh commander που θα βγει σε κάνα μήνα περίπου.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
#4
Το Shark το έχω εγώ. Όντως όπως λέει και ο Ηλίας είναι ποιοτικό κράνος που δείχνει πολύ μελετημένο. Στα αρνητικά του έχει πολύ κακο εξαερισμό και ακόμα και εν κινήσει δεν μπαίνει αέρας από τους αεραγωγούς. Όπως το έχω δει αυτό οφείλεται κυρίως στο γείσο το οποίο χαλάει τη ροή του αέρα. Όταν το βγάλεις βελτιώνεται αλλά δεν φτάσει ποτέ τα επίπεδα ενός εκτός δρόμου. Επίσης η μάσκα είναι ποιοτική αλλά στο δικό μου κεφάλι δεν κάθεται σωστά με το κράνος και πρέπει να το κινήσεις πάνω κάτω Γιάννα πέσει σωστά στα μάτια μου. Γενικά αυτό που εγώ κατάλαβα.με αυτό το κράνος είναι ότι είναι δύσκολο να πετύχεις όλα τα πλεονεκτήματα ενός street touring κράνους και ενός off road. Τα dual sport πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVENTURE
#5
πριν αγορασεις για μπες μια στο louis και κοιτα τιμες για nexx.. επισης ενα νουμερο μικροτερο στο συγκεκριμενο κρανος η αλλιως δοκιμασε πρωτα για σιγουρια!
 
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure
#6
Το συγκεκριμένο shark δεν το ξερω αλλά ενα στριτάδικο carbon που εχω ειναι πανάλαφρο και γενικά πολύ ποιοτικό!! ότνα λες έχει και τη μάσκα μαζί τι εννοείς? Σου τη δίνουν δώρο και έχει και τζάμι?? Γτ αν δεν εχει τζάμι η μάσκα για μακρινές βόλτες δε βολεύει ιδιαίτερα.
Το nexx το πήρα πριν μία εβδομάδα το έχω φορέσει 2-3 φορές άλλα μόνο σπίτι δουλεία .. Σε γενικές γραμμές πολύ καλο μου φαίνεται σούπερ θα έλεγα ειδικά με την προσφορά που το βρήκα. Επίσης έχω 2 και κάτι χρόνια το αντίστοιχο της touratech το οποίο είναι εξίσου εξαιρετικό, και πάρα πολύ ελαφρύ . Δεν μπορώ να σε βοηθήσω ανάμεσα στα δυο γιατι δεν ξέρω το πρώτο. Αλλα το nexx και το touratech που είναι σχεδόν τα ίδια εμένα προσωπικά μου αρέσουν πολύ .
Ναι έχει και την μάσκα μαζί και είναι η έκδοση 2 τώρα.Απο νούμερο εσένα το nexx πως σου έκατσε;

Σπύρο το shark το είχα. Γενικά πολύ καλό κράνος. Στα + ότι σου δίνει και τη μάσκα μαζί. Τα παλαιότερα μοντέλα ήθελαν το κιτ για να φορεθεί το τζάμι μαζί με το γείσο. Κόστος στο 50+-. Στα τελευταία μοντέλα ,άλλαξε το υλικό κατασκευής, (προστέθηκε το carbon με αποτέλεσμα να γίνει και ελαφρύτερο κατά 100 γραμ.) το κιτ το δίναμε μαζί με το κράνος. Ερχόταν δηλαδή έτοιμο να φορεθεί γείσο με τζάμι μαζί. Γενικά εγώ ήμουν πολύ ευχαριστημένος, ποιότητα shark. Το φορούσε στη βόλτα ο @Greg Ø . To nexx δεν το ξέρω οπότε δεν μπορώ να σου πω κάτι.
Αν θες να σε μπερδέψω λίγο κοίτα και το x lite 551 gt, ή το airoh commander που θα βγει σε κάνα μήνα περίπου.
Η έκδοση 3 που είναι τώρα γίνεται να φορεθεί με τζάμι.Ναι απο τον Greg Ø το είδα και μου άρεσε.Και το δικό σου μου άρεσε πολύ.Επειδή δεν βιάζομαι θα περιμένω και το Airoh.

Το Shark το έχω εγώ. Όντως όπως λέει και ο Ηλίας είναι ποιοτικό κράνος που δείχνει πολύ μελετημένο. Στα αρνητικά του έχει πολύ κακο εξαερισμό και ακόμα και εν κινήσει δεν μπαίνει αέρας από τους αεραγωγούς. Όπως το έχω δει αυτό οφείλεται κυρίως στο γείσο το οποίο χαλάει τη ροή του αέρα. Όταν το βγάλεις βελτιώνεται αλλά δεν φτάσει ποτέ τα επίπεδα ενός εκτός δρόμου. Επίσης η μάσκα είναι ποιοτική αλλά στο δικό μου κεφάλι δεν κάθεται σωστά με το κράνος και πρέπει να το κινήσεις πάνω κάτω Γιάννα πέσει σωστά στα μάτια μου. Γενικά αυτό που εγώ κατάλαβα.με αυτό το κράνος είναι ότι είναι δύσκολο να πετύχεις όλα τα πλεονεκτήματα ενός street touring κράνους και ενός off road. Τα dual sport πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
Ναι αν δεν έχει καλή ροή αέρα είναι θέμα.Σίγουρα όλα και καλά σε ένα δεν το πετυχαίνεις.

πριν αγορασεις για μπες μια στο louis και κοιτα τιμες για nexx.. επισης ενα νουμερο μικροτερο στο συγκεκριμενο κρανος η αλλιως δοκιμασε πρωτα για σιγουρια!
Δηλαδή αν μετρηθώ και βγω medium προτείνεις να πάω σε small;
 

ilai

The Mountains Are Calling
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
#7
@Spyrious σε medium πηρα το nexx . Μελετημενο κρανος γενικα παντως. Αν υπαρχει δυνατοτητα το καλυτερο θα ηταν να τα δεις και να τα δοκιμασεις και τα δυο απο κοντα και μετα να αποφασισεις
 
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure
#8
@Spyrious σε medium πηρα το nexx . Μελετημενο κρανος γενικα παντως. Αν υπαρχει δυνατοτητα το καλυτερο θα ηταν να τα δεις και να τα δοκιμασεις και τα δυο απο κοντα και μετα να αποφασισεις
Σίγουρα.Τώρα βεβαια κοίταξα και το Airoh που πρότεινε ο Δημήτρης και μου άρεσε.Μου κάθονται και πολύ καλά τα Airoh οπότε μόλις βγει κανά review αποφασίζω.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
ex-giannis1070
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADVE
#10
Σπυρο καλησπερα,

Εχω το nexx xd1 και το εχω φοραω μονο σε χωματινες βολτες μακρυα απο τη βαση μου (καλη ωρα οπως ο Παρνωνας για μενα ή ο Ολυμπος-Κισσαβος για σένα :p )
Για κοντινες χωματινες εχω ενα καθαρα off-road, ενω για ασφαλτινα καταδρομικα - ταξιδια εχω ενα shuberth.

Απ'οτι βλεπω το XD1 ειναι ιδιο με το nexx που ανεβασες, οπτικα τουλαχιστον ειναι ολοιδιο.

Θετικα:
Έχει καλο εξαερισμο, μαλιστα αν θες αφαιρεις εντελως τον αεραγωγο μπροστα στο στομα με αποτελεσμα να αυξανεις κατακορυφα την κινηση του αερα μεσα στο κρανος.

Ερχεται με pinloc.

Η ζελατινα του ειναι μεγαλη και αυξανεται πολυ η περιφεριακη οραση.

Δεν το θεωρω ιδιαιτερα βαρυ.

Η μασκα μπορει να φορεθει με τη ζελατινα.

Ερχεται μαζι με διαφορα καλουδια, οπως: Βασεις για να προσαρμοσεις την action camera πανω η πλαγια.
Διαφορα μαξιλαράκια για να τα προσθεσεις στο εσωτερικο του σε περιπτωση που εισαι μεταξυ μεγεθων ή τα ηδη υπαρχων μαξιλαρακια μαλακωσουν μετα απο εκτεταμενη χρηση.
Προεκταση του γεισου.

Το γεισο βγαινει ευκολα και γινεται ασφαλτινο.

Διαθετει εσωτερικη φιλε ζελατινα με καλο μηχανισμο.

Εχει ποικιλια χρωματων και σχεδιων.

Αρνητικά:
Δεν εχει καλη αεροδυναμικη, τουλαχιστον με τον κοντο ανεμοθωρακα του 990. Το κρανος δεν τραβαει πανω, αλλα τρως απανωτες σφαλιαρες δεξια αριστερα. Στο πρωτο 15αλεπτο δεν ενοχλει, αλλα αν ταξιδευεις με πορεια 120-140 χλμ/ω για κανα τριωρο, κατεβαινεις με πονοκεφαλο.
Και για να προλαβω καποιους που ισως πουν οτι φταιει η ζελατινα του 990 η η διευθυνση του αερα, σε ιδιες συνθηκες με το καθαρα offroad εχω πολυ καλυτερη αεροδυναμικη συμπεριφορα. Καλά, με το shuberth δεν το συζηταω...επιστροφη απο Πηλιο με τριωρες 170αρες μ.ω.τ και δεν καταλαβενε τιποτα.

Οι αεραγωγοι για να δουλεψουν, πρεπει να γειρεις το κεφαλι λιγο μπροστα. Οδηγωντας ορθιος, οκ, το κεφαλι ειναι ελαφρως σκυμενο και δουλευουν (εχοντας βεβαια μια ταχυτητα 30-40 χ.α.ω). Αν καθεσαι ομως, που το κεφαλι ειναι λιγο πιο ορθιο, δεν δουλευουν, η τουλαχιστον δουλεύουν ελαχιστα.

Η ποιοτητα του εσωτερικου του, δεν ηταν η αναμενομενη για τα 350ευρω που εδωσα, χωρις βεβαια να ειναι χαλια. Αυτο βεβαια αποτελει καθαρα προσωπικη αποψη.

Ειναι αρκετα θορυβωδες.

Αυτα φιλε, ελπιζω να μη σε κουρασα. Τα παραπανω αποτελουν προσωπικη αποψη, εσυ μπορει να το παρεις και να δημιουργησεις διαφορετικη εντυπωση απο εμενα.




ΥΓ: Ενα ειναι το dual sport κρανος φιλε:

Icon Variant Ghost Carbon. Ότι καλυτερο κυκλοφορει σε αυτη την κατηγορια.





Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure
#11
Σπυρο καλησπερα,

Εχω το nexx xd1 και το εχω φοραω μονο σε χωματινες βολτες μακρυα απο τη βαση μου (καλη ωρα οπως ο Παρνωνας για μενα ή ο Ολυμπος-Κισσαβος για σένα :p )
Για κοντινες χωματινες εχω ενα καθαρα off-road, ενω για ασφαλτινα καταδρομικα - ταξιδια εχω ενα shuberth.

Απ'οτι βλεπω το XD1 ειναι ιδιο με το nexx που ανεβασες, οπτικα τουλαχιστον ειναι ολοιδιο.

Θετικα:
Έχει καλο εξαερισμο, μαλιστα αν θες αφαιρεις εντελως τον αεραγωγο μπροστα στο στομα με αποτελεσμα να αυξανεις κατακορυφα την κινηση του αερα μεσα στο κρανος.

Ερχεται με pinloc.

Η ζελατινα του ειναι μεγαλη και αυξανεται πολυ η περιφεριακη οραση.

Δεν το θεωρω ιδιαιτερα βαρυ.

Η μασκα μπορει να φορεθει με τη ζελατινα.

Ερχεται μαζι με διαφορα καλουδια, οπως: Βασεις για να προσαρμοσεις την action camera πανω η πλαγια.
Διαφορα μαξιλαράκια για να τα προσθεσεις στο εσωτερικο του σε περιπτωση που εισαι μεταξυ μεγεθων ή τα ηδη υπαρχων μαξιλαρακια μαλακωσουν μετα απο εκτεταμενη χρηση.
Προεκταση του γεισου.

Το γεισο βγαινει ευκολα και γινεται ασφαλτινο.

Διαθετει εσωτερικη φιλε ζελατινα με καλο μηχανισμο.

Εχει ποικιλια χρωματων και σχεδιων.

Αρνητικά:
Δεν εχει καλη αεροδυναμικη, τουλαχιστον με τον κοντο ανεμοθωρακα του 990. Το κρανος δεν τραβαει πανω, αλλα τρως απανωτες σφαλιαρες δεξια αριστερα. Στο πρωτο 15αλεπτο δεν ενοχλει, αλλα αν ταξιδευεις με πορεια 120-140 χλμ/ω για κανα τριωρο, κατεβαινεις με πονοκεφαλο.
Και για να προλαβω καποιους που ισως πουν οτι φταιει η ζελατινα του 990 η η διευθυνση του αερα, σε ιδιες συνθηκες με το καθαρα offroad εχω πολυ καλυτερη αεροδυναμικη συμπεριφορα. Καλά, με το shuberth δεν το συζηταω...επιστροφη απο Πηλιο με τριωρες 170αρες μ.ω.τ και δεν καταλαβενε τιποτα.

Οι αεραγωγοι για να δουλεψουν, πρεπει να γειρεις το κεφαλι λιγο μπροστα. Οδηγωντας ορθιος, οκ, το κεφαλι ειναι ελαφρως σκυμενο και δουλευουν (εχοντας βεβαια μια ταχυτητα 30-40 χ.α.ω). Αν καθεσαι ομως, που το κεφαλι ειναι λιγο πιο ορθιο, δεν δουλευουν, η τουλαχιστον δουλεύουν ελαχιστα.

Η ποιοτητα του εσωτερικου του, δεν ηταν η αναμενομενη για τα 350ευρω που εδωσα, χωρις βεβαια να ειναι χαλια. Αυτο βεβαια αποτελει καθαρα προσωπικη αποψη.

Ειναι αρκετα θορυβωδες.

Αυτα φιλε, ελπιζω να μη σε κουρασα. Τα παραπανω αποτελουν προσωπικη αποψη, εσυ μπορει να το παρεις και να δημιουργησεις διαφορετικη εντυπωση απο εμενα.




ΥΓ: Ενα ειναι το dual sport κρανος φιλε:

Icon Variant Ghost Carbon. Ότι καλυτερο κυκλοφορει σε αυτη την κατηγορια.





Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρά πολύ καλές πληροφορίες! Ναι και εγώ για κοντινές έχω ένα airoh εντουραδικο. Και εγώ το θέλω για μακρινές όπως λες. Πολύ καλό αυτό με τα μαξιλαράκια και τον αφαιρούμενο αεραγωγό. Το icon το απέκλεισα εξαρχής διότι δεν έχει έξτρα ζελατινα εσωτερική για τον ήλιο που την θεωρώ πολύ βολική και δεν με βολευαν ποτέ τα γυαλιά ηλίου σε κράνος. Σε ευχαριστώ.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
#13
Το Shark το είχα και το συνιστώ. Όντως μέτριος ο εξαερισμος αλλα κατα τα άλλα ποιοτικοτατο, παναλαφρο, ησυχο στο ταξίδι, με φουλ έξτρα . Το έδωσα μόνο και μόνο λόγω λάθους τελικά μεγέθους.

Στάλθηκε από το LG-H870S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
#14
Ουτε το ενα ειχα ουτε το αλλο, εχω ομως το XD1. Στο μονο μειον του θα εβαζα το βαρος (1500γρ το Μ, αλλα εχω κακομαθει με AGV AX8 dual και Νishua Carbon Enduro). Δε θα σε ζαλισω με το ποσο φουλ εξοπλισμενο ειναι, αυτο το βλεπεις και μονος σου.

Για εμενα ειναι αρκετα αθορυβο καθως στενευει πολυ στο κατω μερος του. Επισης παρολο που φοραω την επεκταση του γεισου δεν εχω κανενα θεμα με κουνηματα και στροβιλισμους μεχρι την τελικη του 1090... Μονο σε πλευρικες ριπες απο καλους αεριδες στρεβλωνει λιγο και κουναει, αλλα μιλαμε για μια στο τοσο. Καταπληκτικος αερισμος που τον νιωθεις κιολας.

Η Μακαν ειχε σε προσφορα το σχεδον ιδιο Aventuro που ειναι ομως καρμπον και αρκετα ελαφρυτερο. Δες μηπως τα εχει ακομα.

Βεβαια μακραν το καλυτερο κρανος για εμενα ειναι το Nishua Enduro Carbon που πουλαει πλεον το Louis.eu. Eιναι το παλιο αριστο Uvex Enduro Carbon, βελτιωμενο στα σημεια. Μιλαμε οτι ειναι σαν να φορας απλα καπελο απο θεμα βαρους, ενω ειναι το μονο απο τα ον/οφφ που εχει γεισο που πραγματικα κανει δουλεια χωρις να θελει να σου ξεριζωσει το κεφαλι. Χωραει ανετα φουλ μασκα χωρις να χρειαστει να βγαλεις τη ζελατινα, η οποια μαλιστα κλεινει απο πανω απο τη μασκα. Αξιζει να το δεις.
 
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure
#15
Ευχαριστώ Δημήτρη το κοιτάω και αυτό τώρα!

Το Shark το είχα και το συνιστώ. Όντως μέτριος ο εξαερισμος αλλα κατα τα άλλα ποιοτικοτατο, παναλαφρο, ησυχο στο ταξίδι, με φουλ έξτρα . Το έδωσα μόνο και μόνο λόγω λάθους τελικά μεγέθους.

Στάλθηκε από το LG-H870S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Ουτε το ενα ειχα ουτε το αλλο, εχω ομως το XD1. Στο μονο μειον του θα εβαζα το βαρος (1500γρ το Μ, αλλα εχω κακομαθει με AGV AX8 dual και Νishua Carbon Enduro). Δε θα σε ζαλισω με το ποσο φουλ εξοπλισμενο ειναι, αυτο το βλεπεις και μονος σου.

Για εμενα ειναι αρκετα αθορυβο καθως στενευει πολυ στο κατω μερος του. Επισης παρολο που φοραω την επεκταση του γεισου δεν εχω κανενα θεμα με κουνηματα και στροβιλισμους μεχρι την τελικη του 1090... Μονο σε πλευρικες ριπες απο καλους αεριδες στρεβλωνει λιγο και κουναει, αλλα μιλαμε για μια στο τοσο. Καταπληκτικος αερισμος που τον νιωθεις κιολας.

Η Μακαν ειχε σε προσφορα το σχεδον ιδιο Aventuro που ειναι ομως καρμπον και αρκετα ελαφρυτερο. Δες μηπως τα εχει ακομα.

Βεβαια μακραν το καλυτερο κρανος για εμενα ειναι το Nishua Enduro Carbon που πουλαει πλεον το Louis.eu. Eιναι το παλιο αριστο Uvex Enduro Carbon, βελτιωμενο στα σημεια. Μιλαμε οτι ειναι σαν να φορας απλα καπελο απο θεμα βαρους, ενω ειναι το μονο απο τα ον/οφφ που εχει γεισο που πραγματικα κανει δουλεια χωρις να θελει να σου ξεριζωσει το κεφαλι. Χωραει ανετα φουλ μασκα χωρις να χρειαστει να βγαλεις τη ζελατινα, η οποια μαλιστα κλεινει απο πανω απο τη μασκα. Αξιζει να το δεις.
Όταν λες επέκταση του γείσου τι εννοείς;Σε ευχαριστώ και εσένα για τις πληροφορίες!
 
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R,09' 990 Adventure
#17
To εχει και το xwed2 απ'οτι βλεπω, χαμηλα στη σελιδα, εκει που λεει "specs that matter".

https://www.nexx-helmets.com/en/helmets/x-wed2/
Ναι τώρα το είδα.Μασκες εντουρο ταιριάζουν όλες;Στις φωτό δείχνει ότι κουμπώνουν εκεί που πιάνει η ζελατίνα.
 
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
#18
Ναι τώρα το είδα.Μασκες εντουρο ταιριάζουν όλες;Στις φωτό δείχνει ότι κουμπώνουν εκεί που πιάνει η ζελατίνα.
Aυτο (τουλαχιστον στο XD1) το εδινε εξτρα, ειναι νεα τεχνολογια στα κρανη/μασκες, το εχουν πολλοι κατασκευαστες πλεον. Κουμπωνουν κανονικα ολες οι μασκες, ή για να το θεσω πιο σωστα, oι δυο νορμαλ μεγεθους μασκες που εχω χωρεσαν χωρις προβληματα, δεν εψαξα δηλαδη να βρω στενη μασκα.
 
Top Bottom