Σπυρο καλησπερα,
Εχω το nexx xd1 και το εχω φοραω μονο σε χωματινες βολτες μακρυα απο τη βαση μου (καλη ωρα οπως ο Παρνωνας για μενα ή ο Ολυμπος-Κισσαβος για σένα
)
Για κοντινες χωματινες εχω ενα καθαρα off-road, ενω για ασφαλτινα καταδρομικα - ταξιδια εχω ενα shuberth.
Απ'οτι βλεπω το XD1 ειναι ιδιο με το nexx που ανεβασες, οπτικα τουλαχιστον ειναι ολοιδιο.
Θετικα:
Έχει καλο εξαερισμο, μαλιστα αν θες αφαιρεις εντελως τον αεραγωγο μπροστα στο στομα με αποτελεσμα να αυξανεις κατακορυφα την κινηση του αερα μεσα στο κρανος.
Ερχεται με pinloc.
Η ζελατινα του ειναι μεγαλη και αυξανεται πολυ η περιφεριακη οραση.
Δεν το θεωρω ιδιαιτερα βαρυ.
Η μασκα μπορει να φορεθει με τη ζελατινα.
Ερχεται μαζι με διαφορα καλουδια, οπως: Βασεις για να προσαρμοσεις την action camera πανω η πλαγια.
Διαφορα μαξιλαράκια για να τα προσθεσεις στο εσωτερικο του σε περιπτωση που εισαι μεταξυ μεγεθων ή τα ηδη υπαρχων μαξιλαρακια μαλακωσουν μετα απο εκτεταμενη χρηση.
Προεκταση του γεισου.
Το γεισο βγαινει ευκολα και γινεται ασφαλτινο.
Διαθετει εσωτερικη φιλε ζελατινα με καλο μηχανισμο.
Εχει ποικιλια χρωματων και σχεδιων.
Αρνητικά:
Δεν εχει καλη αεροδυναμικη, τουλαχιστον με τον κοντο ανεμοθωρακα του 990. Το κρανος δεν τραβαει πανω, αλλα τρως απανωτες σφαλιαρες δεξια αριστερα. Στο πρωτο 15αλεπτο δεν ενοχλει, αλλα αν ταξιδευεις με πορεια 120-140 χλμ/ω για κανα τριωρο, κατεβαινεις με πονοκεφαλο.
Και για να προλαβω καποιους που ισως πουν οτι φταιει η ζελατινα του 990 η η διευθυνση του αερα, σε ιδιες συνθηκες με το καθαρα offroad εχω πολυ καλυτερη αεροδυναμικη συμπεριφορα. Καλά, με το shuberth δεν το συζηταω...επιστροφη απο Πηλιο με τριωρες 170αρες μ.ω.τ και δεν καταλαβενε τιποτα.
Οι αεραγωγοι για να δουλεψουν, πρεπει να γειρεις το κεφαλι λιγο μπροστα. Οδηγωντας ορθιος, οκ, το κεφαλι ειναι ελαφρως σκυμενο και δουλευουν (εχοντας βεβαια μια ταχυτητα 30-40 χ.α.ω). Αν καθεσαι ομως, που το κεφαλι ειναι λιγο πιο ορθιο, δεν δουλευουν, η τουλαχιστον δουλεύουν ελαχιστα.
Η ποιοτητα του εσωτερικου του, δεν ηταν η αναμενομενη για τα 350ευρω που εδωσα, χωρις βεβαια να ειναι χαλια. Αυτο βεβαια αποτελει καθαρα προσωπικη αποψη.
Ειναι αρκετα θορυβωδες.
Αυτα φιλε, ελπιζω να μη σε κουρασα. Τα παραπανω αποτελουν προσωπικη αποψη, εσυ μπορει να το παρεις και να δημιουργησεις διαφορετικη εντυπωση απο εμενα.
ΥΓ: Ενα ειναι το dual sport κρανος φιλε:
Icon Variant Ghost Carbon. Ότι καλυτερο κυκλοφορει σε αυτη την κατηγορια.
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk