Shinko E804/E805

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πρωτη αισθηση (500χλμ)

Να σημειωθει οτι ειναι το πρωτο 50-50 που βαζω.

Στο δρομο περα απο την περιεργη αισθηση στα πρωτα χλμ στις στροφες σου δινει σιγουρια. Παταει ομορφα.

Εκει ομως που το παιχνιδι αλλαζει εντελως ειναι το χωμα. Δεν εχω δοκιμασει με αλλες πιεσεις (μπαινω χωμα με αυτες του δρομου (34-36). Το μηχανακι παταει ωραια, νεροφαγωματα τα ανεβαινει ωραια, στις λασπες λιγο το πισω ενιωσα να πηγαινει βολτες, αλλα το μπροστα εκοβε ωραια τον δρομο. Πετρες και χωμα τρενο.

Μενει να τα δω στο βρεγμενο δρομο, μεχρι στιγμης ομως παιζει να ειναι τα καλυτερα value for money ελαστικα.

Και παλι επαναλαμβανω, ειναι τα πρωτα 50-50 που βαζω και γενικα ειμαι easy rider, δεν ψαχνω τις τρελες κλισεις.
Η άποψη σου συγκλίνει με του Παναγιώτη που τα φοράει εδώ και ένα χρόνο περίπου.
Με την διαφορά ότι εκείνος το κυνηγάει και στο στεγνό χωρίς οποιαδήποτε ανασφάλεια.
Στις λάσπες δεν τα πάει και πολύ καλά όπως και στο βρεγμένο χρειάζεται προσοχή.
Σήμερα παρέλαβα και εγώ,να δω βέβαια ποτέ θα τα περάσω... :fun
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Να ρωτήσω κάτι κι εγω,μιας και χαζευα λίγο λάστιχα στο νετ.
Ο δείκτης ταχύτητας στην διάσταση 110/80/19+150/70/17 είναι Q δηλαδή 160 χλμ.
Αυτό δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας;
Ειδικά αν φορτώσεις λίγο το μηχανάκι σε άσφαλτο μέχρι να βγεις χώμα για κάνα 3ημερο;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ολα τα τακουνατα εχουν δεικτες απο Q εως T, αναγκαστικα λογω μαλακου πελματος ωστε να δουλευουν και ασφαλτο. Απλα κοβεις ταχυτητα, δεν ειναι αναγκη να πας με +50 πανω απο οριο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ολα τα τακουνατα εχουν δεικτες απο Q εως T, αναγκαστικα λογω μαλακου πελματος ωστε να δουλευουν και ασφαλτο. Απλα κοβεις ταχυτητα, δεν ειναι αναγκη να πας με +50 πανω απο οριο.
Δεν είμαι οδηγός που πάω τέρμα (στρωμ έχω έτσι κι αλλιώς,χαλλλλαρα) απλά σκέφτηκα μήπως ο συνδυασμός βαρύ μηχανακι, φορτωμένο,με ταχύτητες κοντά στα όρια του ελαστικού,το ξεφτιλισουν.
Δεν έχω εμπειρία από τέτοια λάστιχα οπότε δεν ξέρω τι συμπεριφορά μπορεί να έχουν
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν είμαι οδηγός που πάω τέρμα (στρωμ έχω έτσι κι αλλιώς,χαλλλλαρα) απλά σκέφτηκα μήπως ο συνδυασμός βαρύ μηχανακι, φορτωμένο,με ταχύτητες κοντά στα όρια του ελαστικού,το ξεφτιλισουν.
Δεν έχω εμπειρία από τέτοια λάστιχα οπότε δεν ξέρω τι συμπεριφορά μπορεί να έχουν
Αυτο ειναι το μεγαλο μείον των τακουνατων. Για να εχεις παντου καλη αποδοση εχουν μαλακη γομα και τελειωνει γρηγορα, στα 8.000χλμ περιπου, ειδικα αν κινεισαι σε ταχύτητες εθνικης με 120.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτο ειναι το μεγαλο μείον των τακουνατων. Για να εχεις παντου καλη αποδοση εχουν μαλακη γομα και τελειωνει γρηγορα, στα 8.000χλμ περιπου, ειδικα αν κινεισαι σε ταχύτητες εθνικης με 120.
Τα παραπάνω υπερτερούν λόγω γόμας εκεί...
Στην χιλιομετρική απόδοση...
Υπάρχουν αναφορές για απόδοση του πίσω ελαστικού άνω των 10.000 km.
Βεβαια μπορεί να χάνουν αλλού...
Θα το δω όταν τα φορέσω και κάνω κάποια χιλιόμετρα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το πίσω ελαστικό δεν λιώνει με τίποτα , δεν κρατάει βέβαια αλλά οκ.
Φορτωμένο μέχρι αηδιας ,σε μηχανάκι τριβαλιτσο με μαύρη ζάντα , από Πολωνία - Ελλάδα ,σταθερά με 140κμ -35c , φθορά μηδενική .
Μετά στην εθνική σε ταξίδια στην Ελλάδα σταθερά με 160 παντού .

Λάσπες και χώμα αρκετό , κράτημα μέτριο , χώμα στεγνό μια χαρά .

Θα το έβαζα μόνο για καλοκαίρι και μικτό τερέν .

Έκανε και καμιά 1000κμ στην Ασία .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το πίσω ελαστικό δεν λιώνει με τίποτα , δεν κρατάει βέβαια αλλά οκ.
Φορτωμένο μέχρι αηδιας ,σε μηχανάκι τριβαλιτσο με μαύρη ζάντα , από Πολωνία - Ελλάδα ,σταθερά με 140κμ -35c , φθορά μηδενική .
Μετά στην εθνική σε ταξίδια στην Ελλάδα σταθερά με 160 παντού .

Λάσπες και χώμα αρκετό , κράτημα μέτριο , χώμα στεγνό μια χαρά .

Θα το έβαζα μόνο για καλοκαίρι και μικτό τερέν .

Έκανε και καμιά 1000κμ στην Ασία .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισχύει το max psi που αναφέρεται για τα 150/70-17 και 150/70-18?

Κωστή τι λες για το χαμηλό psi που προτείνει ο κατασκευαστής; το ακολουθησες; είχες προβλήματα;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στο ταξίδι φορτωμένο είχα 36psi με κρύο ελαστικό , στην πορεία θα ήταν 2+psi

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο με το max psi ρε παιδες ειναι λιγο μπερδεμα. Κατα τη γνωμη μου ειναι διαφορετικο απο το max psi που δινουν στα ελαστικα αυτοκινητων, οπου ξεκαθαρα στο πλαϊνο γραφουν MAX PRESSURE XXPSI. Στα ελαστικα μοτο αυτο που γραφουν ειναι MAX LOAD @ XXPSI. Για παραδειγμα το 1090R ερχεται απο το εργοστασιο με TKC80. Η Continental γραφει πανω στο ελαστικο MAX LOAD 335kg @ 34PSI κι ομως η ΚΤΜ και στο μανιουαλ και στην πινακιδα πιεσεων πανω στο μηχανακι γραφει ξεκαθαρα 42PSI. Οσο καιρο τα ειχα πανω δεν ειχαν κανενα θεμα με 42, ουτε σε στροφες ουτε σε μεγαλυτερες ταχυτητες.


Αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι κατασκευαστες ελαστικων μοτο αναφερουν το μεγιστο φορτιο που μπορει να σηκωσει με ασφαλεια το ελαστικο στον αξονα, και σε ποια πιεση επιτυγχανεται αυτο. Απο εκει και περα ολοι οι κατασκευαστες ελαστικων λενε αναφερθειτε στο μανιουαλ της μοτο σας για τις σωστες πιεσεις.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χθές ήταν η πρώτη ασφάλτινη βόλτα με τα παραπάνω λάστιχα και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με το κράτημά τους στο στεγνό...!!!
Μπράλος και Δομοκός ήταν η πίστα δοκιμής...!!!:happy:
Η κορώνα είναι όσο γρήγορη χρειάζεται και γενικά δεν ένιωσα πουθενά ανασφάλεια όσο και αν το πίεσα...
Δεν εντόπισα ενοχλητικό θόρυβο κύλισης ούτε τους κραδασμούς που περίμενα λόγω πέλματος...(λόγω μοτοσυκλέτας ναι...:fun)
Περίμενα η κατανάλωση επίσης λόγω πέλματος να αυξηθεί αλλά έμεινε στα 6,2 l/100km με ταχύτητες εώς 140km/h.
Μένει να δώ συμπεριφορά σε βροχή και στο χώμα...
Οι πιέσεις ήταν στα 34psi εμπρός και στα 36psi πίσω πάντα με κρύο λάστιχο.
Στην πορεία ανεβήκαν στα 36 εμπρός με θερμοκρασία ελαστικού 17-18 βαθμούς και πίσω 38-39 psi με θερμοκρασία γύρω στους 22 βαθμούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο τοις εκατό ασφαλτο και πόσο χώμα είναι ενα ελαστικό; Υπαρχει κάποιο site;
Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που αναφέρουν πχ Mitas αλλά είναι εντελώς εμπειρικό το ποσοστό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο τοις εκατό ασφαλτο και πόσο χώμα είναι ενα ελαστικό; Υπαρχει κάποιο site;
Νομίζω το αναφέρει η κάθε εταιρία στα site της για το κάθε ελαστικό ξεχωριστά...
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Στην χτεσινή βολτα μου, περίπου 50χλμ χωμα βρήκαμε και λιγο λάσπη.

Γενική εμπειρία πολύ ομορφη. Δεν με τρόμαξε πουθενά και πήγαινε τρένο. Σε κρυμμένη λάσπη πέρασε ευθεία, νεροφαγωματα πηγαινε εκεί που ήθελες εσυ χωρίς να παίζει.

Λιγο παίξιμο έκανε στο χαλίκι και στη χαλαρή πέτρα. Δεν με φόβισε όμως.

Περιμένω ακόμη να δω στο βρεγμένο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Πώς μπορούμε να γνωρίζουμε πόσο τοις εκατό ασφαλτο και πόσο χώμα είναι ενα ελαστικό; Υπαρχει κάποιο site;

Δες παρακάτω το site που έβαλε ο φίλος RIGGER... δεν έχει τα πάντα αλλά είναι πολύ καλό...

Ενα πολυ καλο θεμα αυτου του σαιτ που αφορα τα λαστιχα μικτης χρησης. Οσο για την γλωσσα, κατι γαλλικα που μαθαιναμε στο σχολειο κατι συμφραζομενα και λιγο gοogle πιστευω οτι μια ιδεα ολοι θα την εχετε.

La Bible du Pneu Trail : avis et recensement des pneus mixtes - Motard Adventure

Υγ. Το σαιτ αυτο εχει πολλα και χρησιμα τεστ για εξοπλισμο αναβατη και μοτο ,τεστ,παρουσιασεις προιοντων κτλ. Αν το δημοσιευσα σε λαθος θεση ας τοποθετηθει καταλληλα.
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που αναφέρουν πχ Mitas αλλά είναι εντελώς εμπειρικό το ποσοστό.
Νομίζω το αναφέρει η κάθε εταιρία στα site της για το κάθε ελαστικό ξεχωριστά...
Ψάχνω για τα κλασικά tourance και δεν βρίσκω. 90-10 ειναι λογικο; Για βατό χωματόδρομο;
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Δώδεκαπενήντα adve
Δες παρακάτω το site που έβαλε ο φίλος RIGGER... δεν έχει τα πάντα αλλά είναι πολύ καλό...
Φοβερό το site! Ευχαριστώ!! 90-10 τα tourance next, τα tourance 80-20. Μια χαρά!

Παρεπιτόντως ωραία ελαστικά είδα στη σελίδα! Τα μισά μάλλον δε παίζουν Ελλάδα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ψάχνω για τα κλασικά tourance και δεν βρίσκω. 90-10 ειναι λογικο; Για βατό χωματόδρομο;
Για βατό χώμα μια χαρά είναι.
Βέβαια άλλη η έννοια του βατου χώματος για έναν αρχάριο και άλλη για έναν προχωρημένο.
 
Top Bottom