Single vs twin

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Το γνωστό δίλημμα, τριλλημα , τετράλλημα.
ΔΕΔΟΜΕΝΑ
1.υπάρχουν ήδη μοτοσυκλέτες δρόμου και enduro
2.χρήση ασφάλτινη ταξιδιωτική , travel enduro.
3.Διαθέσιμα 6,7k ευρώ
4.Αναβάτης στα δεύτερα ήντα(σε λίγους μήνες)
ΕΠΙΛΟΓΕΣ
640 adv Μ'αρέσει, είχα 625 sxc 2003
690 δεν το ήξερα , μπήκε από σφήνα λόγω ,αχμμμ, ενδεχόμενων ιδιοτροπιών του 640
950,990 . Όταν διαπιστώνεις ότι η οικονομική διαφορά 690 , 9Χ0 είναι διαχειρίσιμη.
ΑΠΟΡΙΕΣ
Για το βάρος των μεγάλων στο χώμα , ειδικά σε πτώση
Συμπεριφορά με χωμάτινο στήσιμο σε άσφαλτο.
Τι γίνεται όταν σε πλακώνει ένα μαμούθ
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει
άλλα είσαι στην κατάλληλη παρέα.
Και το πάρτυ ξεκινά!!!!!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν θέλω άγχος...
Υπάρχει ο κατάλληλος άνθρωπος ο οποίος θα σε κατατοπίσει καταλλήλως και γρήγορα (σχετικά)...
Ξέρει αυτός...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Απλά πράγματα....
690 ραλυ με τα 46643 τεποζιτα έξτρα και είσαι άρχοντας....
Αλλιώς, 690 απλό, πατέντα να κουμπώσει τεποζιτο 28άρι από 640 και τέλος....

Για το 640 δεν θα μιλήσω, δεν θα είμαι αντικειμενικός....
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει
άλλα είσαι στην κατάλληλη παρέα.
Και το πάρτυ ξεκινά!!!!!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσύ μόνο trollαρισμα δικαιούσαι να γράψεις :p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Διαφωνω Θοδωρη.

Με 200 χλμ αυτονομια με το μαμα ντεποζιτο δεν νομιζω οτι πρεπει να θυσιαζεις τοσο βαρος και κοστος για παραπανω καυσιμο....
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Διαφωνω Θοδωρη.

Με 200 χλμ αυτονομια με το μαμα ντεποζιτο δεν νομιζω οτι πρεπει να θυσιαζεις τοσο βαρος και κοστος για παραπανω καυσιμο....
Με τι χιλιόμετρα ταξιδεύει το 690;
Σε σφιχτό ασφάλτινο θα παίξει με τα μεγάλα ;
Γεμάτο πραγματικά , πόσα κιλά φτάνει ;
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Με τι χιλιόμετρα ταξιδεύει το 690;
Σε σφιχτό ασφάλτινο θα παίξει με τα μεγάλα ;
Γεμάτο πραγματικά , πόσα κιλά φτάνει ;
Κοίτα να δεις τι μου θύμησες τώρα..
Θυμάμαι πριν από καμία 10αρια χρόνια, ακολουθούσε ένα πολύ καλό φιλαράκι βόλτες με ένα 640 prestige
120 εμεις;τόσο κι αυτός
160 εμείς; τόσο κι αυτος τέρμα...
Κούραση δεν ένοιωθε...
Άρα λοιπόν προσωπικά λέω ότι έχει να κάνει με τα όρια και θέλω του αναβάτη
Άρα,μήπως να βρεις να οδηγήσεις, για αρκετή ώρα εννοείται, αυτό που ψάχνεις για να δεις αν σου ταιριαζει;:)
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Για αγορά καινούργιου, τιμολογιακά τουλάχιστον το δίλημμα 690 vs T700 υφίσταται.
Για τα υπόλοιπα δυνητικά ζεύγη και τα επιμέρους ειδικά συγκριτικά,
παρακαλούνται να δώσουν τα φώτα τους οι ειδικοί.
// Β
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η καλύτερη επιλογή για εκδρομικό εντουρο είναι το 640ADV γιατί έρχεται έτοιμο απ'το εργοστάσιο.
Αυτονομία - σχετική άνεμοκαλυψη - ισχυρό υποπλαισιο για φόρτωμα - στήσιμο - γκάζι. Όλα σε ένα πακέτο.

Στα μείον οι κραδασμοί (που είναι σχετικοί, προσωπικά τους έχω συνηθίσει) και η παλαιότητα που πάλι είναι σχετική γιατί έχει να κάνει με τους ιδιοκτήτες κτλ. Το βάρος δεν το βάζω στη συνάρτηση γιατί αν οι βόλτες δεν ζητούν μεγάλη αυτονομία τότε έχεις το τεπόζιτό μονο με τη βενζίνη που θα χρειαστείς.

Το 690 είναι καλύτερη περίπτωση υπό προυποθεσεις, δεδομένου ότι θα βάλεις έναν ανεμοθωρακα και θα ενισχύσεις το υποπλαισιο του για να βάλεις σαμάρια με εργαλεία - σαμπρέλες - κατασκηνωτικο εξοπλισμο κτλ, αν βέβαια θες να είσαι αυτόνομος και αν ταξιδεύεις οδικώς για να πας στη βόλτα και δεν το φορτώνεις σε τρεηλερ και φορτηγακια. Από την άλλη, αν το φορτώνεις γιατί να επιλέξεις 690 και όχι ένα EXC 450 η κάτι πιο ελαφρυ και fun τέλος πάντων.

Τα βαριά 950/990 δεν τα βάζω στην εξίσωση γιατί το βάρος εδώ, είναι ανασταλτικος παράγοντας εκτός αν έχεις ενα μηχανάκι για όλα.

Όπως όλα τα ΚΤΜ, θα πρέπει να ξέρεις το μηχανάκι που πας να αγοράσεις + ότι θα απαιτήσουν από εσένα χρόνο και ασχολία γιατί θέλουν προσωπική φροντίδα. Τα παραδείγματα δεκάδες.

Επίσης όλα θέλουν συμβιβασμούς, κάτι που ξεχνάμε διαρκώς.

Καλή τύχη σε ότι και να επιλέξεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εξαρταται απο το τι θες να κανεις, αν εισαι περισσοτερο δρομο και λιγοτερο χωμα η τουμπαλιν. Για καποιους το 9χ0 ειναι νορμαλ, για αλλους τα 690 ειναι βαρια...

Προσωπικα θα ελεγα αν εχεις βλεψεις για χωμα κοιτα σε μονοκυλιδρα, αν θες να κανεις μεγαλες αποστασεις σε εθνικες, τοτε δεν κανουν. Σε σφιχτα ασφαλτινα το μονοκυλιδρο δεν υπολειπεται πουθενα, ισα ισα, εχει το πανω χερι

Τα 9χ0 εχουν καλυτερες αναρτησεις απο ολα τα ονοφφ που κυκλοφορουν σημερα στην αγορα, αλλα δυστυχως ειναι εντελως σκατα σεταρισμενες απο το εργοστασιο. Αν δεν σε πειραζει να ασχοληθεις με το να τις σεταρεις σωστα σε βαλβινγκ και ελατηρια (στο μπροστινο ειναι απαραιτητο, στο πισω οχι τοσο) ειναι πολυ καλο και στο δρομο, και στο χωμα. Δε θα πρεπει να ξεχνας ομως οτι ειναι βαρυ και ψηλο μηχανακι οποτε αν δεν θες να ταξιδευεις εθνικες σε συνδιασμο με το χωμα κοιτα αλλου καλυτερα.

Επισης πολυ καλη επιλογη ready to race ειναι το ajp pr7. Μετα υπαρχει και η επιλογη του να χτισεις το μηχανακι που θες μονος σου, οπου θα ηταν ο δρομος που θα διαλεγα εγω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Με τι χιλιόμετρα ταξιδεύει το 690;
Σε σφιχτό ασφάλτινο θα παίξει με τα μεγάλα ;
Γεμάτο πραγματικά , πόσα κιλά φτάνει ;

Με 140 ταξιδευεις μια χαρα.
Το προβλημα ειναι τι λαστιχα φορας...
Σε σφικτο ασφαλτινο κλεβεις εκκλησια αλλα και παλι , τι λαστιχα φορας (?) ειναι το θεμα.

Δεν το εχω μετρησει αλλα θεωρω γυρω στα 170.

Και τελος,
Εξαρταται τι χρηση θελεις να κανεις. Καλα τα EXC αλλα εαν η βολτα ΔΕΝ ειναι κυκλικη , δηλαδη να ξεκινησεις και να καταληξεις στο ιδιο σημειο, τοτε εχεις προβλημα.
Τα διαθεσημα ελαστικα ειναι καθαρα για χωμα και στην ασφαλτο εαν βγεις για αρκετη ωρα ή μεγαλη ταχυτητα θα ξεφτυλιστουν.
Το τεποζιτο τους (ΕΧC) ειναι πολυ μικρο και θα χρειαστεις τουλαχιστον 5L να εχεις μαζι.
Υποπλαισιο δεν υπαρχει οποτε το φορτωμα παει περιπατο.
Βεβαια η γΚαυλα του ΕΧC ειναι αντε γεια....
 
Top Bottom