Single vs twin

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Η καλύτερη επιλογή για εκδρομικό εντουρο είναι το 640ADV γιατί έρχεται έτοιμο απ'το εργοστάσιο.
Αυτονομία - σχετική άνεμοκαλυψη - ισχυρό υποπλαισιο για φόρτωμα - στήσιμο - γκάζι. Όλα σε ένα πακέτο.

Στα μείον οι κραδασμοί (που είναι σχετικοί, προσωπικά τους έχω συνηθίσει) και η παλαιότητα που πάλι είναι σχετική γιατί έχει να κάνει με τους ιδιοκτήτες κτλ. Το βάρος δεν το βάζω στη συνάρτηση γιατί αν οι βόλτες δεν ζητούν μεγάλη αυτονομία τότε έχεις το τεπόζιτό μονο με τη βενζίνη που θα χρειαστείς.

Το 690 είναι καλύτερη περίπτωση υπό προυποθεσεις, δεδομένου ότι θα βάλεις έναν ανεμοθωρακα και θα ενισχύσεις το υποπλαισιο του για να βάλεις σαμάρια με εργαλεία - σαμπρέλες - κατασκηνωτικο εξοπλισμο κτλ, αν βέβαια θες να είσαι αυτόνομος και αν ταξιδεύεις οδικώς για να πας στη βόλτα και δεν το φορτώνεις σε τρεηλερ και φορτηγακια. Από την άλλη, αν το φορτώνεις γιατί να επιλέξεις 690 και όχι ένα EXC 450 η κάτι πιο ελαφρυ και fun τέλος πάντων.

Τα βαριά 950/990 δεν τα βάζω στην εξίσωση γιατί το βάρος εδώ, είναι ανασταλτικος παράγοντας εκτός αν έχεις ενα μηχανάκι για όλα.

Όπως όλα τα ΚΤΜ, θα πρέπει να ξέρεις το μηχανάκι που πας να αγοράσεις + ότι θα απαιτήσουν από εσένα χρόνο και ασχολία γιατί θέλουν προσωπική φροντίδα. Τα παραδείγματα δεκάδες.

Επίσης όλα θέλουν συμβιβασμούς, κάτι που ξεχνάμε διαρκώς.

Καλή τύχη σε ότι και να επιλέξεις.
Καλημέρα !
Ευχαριστώ για τις ευχές και για τον χρόνο σου.
Με μια λέξη , αν έπρεπε να διαλέξεις ΕΝΑ ΜΟΝΟ , αυτό θα ήταν 640 ή 950 ;

(εδώ να σε δω )
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ βλέπω ότι τα καλοσυντηρημενα 640 και 690, πάνε μια χαρά.
Καλοσυντηρημενα... Όταν ο κάτοχος είναι σχεδόν μηχανικός με Master και doctora στα ktm.

Η αλήθεια είναι ότι τα 690 ακούγονται πολύ σύγχρονα σε σχέση με τα 640.
Στα 640 νομίζεις ότι μέσα στα λάδια υπάρχουν και παξιμάδια.

Αν βάλεις και τον ψεκασμό... Χτυπάς ένα 690, μπαίνεις στην πορτοκαλί ομάδα και ο Θεός βοηθός.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλημέρα !
Ευχαριστώ για τις ευχές και για τον χρόνο σου.
Με μια λέξη , αν έπρεπε να διαλέξεις ΕΝΑ ΜΟΝΟ , αυτό θα ήταν 640 ή 950 ;

(εδώ να σε δω )
Αν και το ερώτημα απευθύνεται στον Γιάννη ,φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα να έχεις άλλη μία άποψη ,αν υπάρχει ,το διαγράφω άμεσα.
Λοιπόν ,απαντώ:
Ευκολάκι--> το 950
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
...
Μετα υπαρχει και η επιλογη του να χτισεις το μηχανακι που θες μονος σου, οπου θα ηταν ο δρομος που θα διαλεγα εγω...
Η καλύτερη ίσως . Μοναδικός φόβος να τα φτιάχνεις περισσότερο χρόνο από το να τα οδηγείς.
Σίγουρα δεν υπάρχει η τέλεια μότο, συμβιβασμός είναι ειδικά στα μικτής χρήσης και μάλλον κατά 90% θέμα χρήστη. Σίγουρα πάντως βαρύνοντα λόγο ποιά σε "φτιάχνει " περισσότερο εξαρχής
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγώ βλέπω ότι τα καλοσυντηρημενα 640 και 690, πάνε μια χαρά.
Καλοσυντηρημενα... Όταν ο κάτοχος είναι σχεδόν μηχανικός με Master και doctora στα ktm.

Η αλήθεια είναι ότι τα 690 ακούγονται πολύ σύγχρονα σε σχέση με τα 640.
Στα 640 νομίζεις ότι μέσα στα λάδια υπάρχουν και παξιμάδια.

Αν βάλεις και τον ψεκασμό... Χτυπάς ένα 690, μπαίνεις στην πορτοκαλί ομάδα και ο Θεός βοηθός.

Ειπε ο Ανθρωπος που με τοσα κοκορακια εχει φτιαΣει κοτετσι...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ξεφεύγει μάλλον οικονομικά και μτχ δεν έχω δει , όπως δεν έχω δει και 701

Yπαρχει ΚΙΤ για το 701 με clear ζελατινα αλα ντακαρ που κοστιζει ενα νεφρο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στο αρχικό σου ερώτημα όμως ,δηλαδή αυτό:
Το γνωστό δίλημμα, τριλλημα , τετράλλημα.
ΔΕΔΟΜΕΝΑ
1.υπάρχουν ήδη μοτοσυκλέτες δρόμου και enduro
2.χρήση ασφάλτινη ταξιδιωτική , travel enduro.
3.Διαθέσιμα 6,7k ευρώ
4.Αναβάτης στα δεύτερα ήντα(σε λίγους μήνες)
ΕΠΙΛΟΓΕΣ
640 adv Μ'αρέσει, είχα 625 sxc 2003
690 δεν το ήξερα , μπήκε από σφήνα λόγω ,αχμμμ, ενδεχόμενων ιδιοτροπιών του 640
950,990 . Όταν διαπιστώνεις ότι η οικονομική διαφορά 690 , 9Χ0 είναι διαχειρίσιμη.
ΑΠΟΡΙΕΣ
Για το βάρος των μεγάλων στο χώμα , ειδικά σε πτώση
Συμπεριφορά με χωμάτινο στήσιμο σε άσφαλτο.
Τι γίνεται όταν σε πλακώνει ένα μαμούθ
Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Η απάντηση δώθηκε ήδη από τον "σοφό γέροντα" ...:
Εγώ βλέπω ότι τα καλοσυντηρημενα 640 και 690, πάνε μια χαρά.
Καλοσυντηρημενα... Όταν ο κάτοχος είναι σχεδόν μηχανικός με Master και doctora στα ktm.

Η αλήθεια είναι ότι τα 690 ακούγονται πολύ σύγχρονα σε σχέση με τα 640.
Στα 640 νομίζεις ότι μέσα στα λάδια υπάρχουν και παξιμάδια.

Αν βάλεις και τον ψεκασμό... Χτυπάς ένα 690, μπαίνεις στην πορτοκαλί ομάδα και ο Θεός βοηθός.
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Με 140 ταξιδευεις μια χαρα.
Το προβλημα ειναι τι λαστιχα φορας...
Σε σφικτο ασφαλτινο κλεβεις εκκλησια αλλα και παλι , τι λαστιχα φορας (?) ειναι το θεμα.

Δεν το εχω μετρησει αλλα θεωρω γυρω στα 170.

Και τελος,
Εξαρταται τι χρηση θελεις να κανεις. Καλα τα EXC αλλα εαν η βολτα ΔΕΝ ειναι κυκλικη , δηλαδη να ξεκινησεις και να καταληξεις στο ιδιο σημειο, τοτε εχεις προβλημα.
Τα διαθεσημα ελαστικα ειναι καθαρα για χωμα και στην ασφαλτο εαν βγεις για αρκετη ωρα ή μεγαλη ταχυτητα θα ξεφτυλιστουν.
Το τεποζιτο τους (ΕΧC) ειναι πολυ μικρο και θα χρειαστεις τουλαχιστον 5L να εχεις μαζι.
Υποπλαισιο δεν υπαρχει οποτε το φορτωμα παει περιπατο.
Βεβαια η γΚαυλα του ΕΧC ειναι αντε γεια....
Δεν βλέπω EXC γιατί έχω Husaberg fe 550 με 45 ώρες. Ένα μηχανάκι paspartu γυρεύω που όμως να μην είναι άχρωμο και άγευστο. Το μονοκύλινδρο με προβληματίζει σε ασφαλτινα ταξίδια γιατί μηχανάκι δρόμου έχω , ταξιδιού όχι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ειπαρχει ΚΙΤ για το 701 με clear ζελατινα αλα ντακαρ που κοστιζει ενα νεφρο...
Αμα είναι παντρεμένος ,δίνει κ το ένα νεφρό της γυναίκας κ βάζει τεπόζιτα Ραλύ κ 2η αντλία ,κ λύνει κ το θέμα της αυτονομίας. ;)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ναι 640adv H 690!
Και έτσι θα σου μείνει απωθημένο
Το 990 r H 950 s που μπορείς να έρθεις και στα ασφαλτινα!
Η να πηγαίνεις Αθήνα δουλειές και λοιπά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν βλέπω EXC γιατί έχω Husaberg fe 550 με 45 ώρες. Ένα μηχανάκι paspartu γυρεύω που όμως να μην είναι άχρωμο και άγευστο. Το μονοκύλινδρο με προβληματίζει σε ασφαλτινα ταξίδια γιατί μηχανάκι δρόμου έχω , ταξιδιού όχι
Εγώ...θα έστεινα το Husa αναλόγως ,και θα γούσταρα παντού. :ok:
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Εγώ βλέπω ότι τα καλοσυντηρημενα 640 και 690, πάνε μια χαρά.
Καλοσυντηρημενα... Όταν ο κάτοχος είναι σχεδόν μηχανικός με Master και doctora στα ktm.

Η αλήθεια είναι ότι τα 690 ακούγονται πολύ σύγχρονα σε σχέση με τα 640.
Στα 640 νομίζεις ότι μέσα στα λάδια υπάρχουν και παξιμάδια.

Αν βάλεις και τον ψεκασμό... Χτυπάς ένα 690, μπαίνεις στην πορτοκαλί ομάδα και ο Θεός βοηθός.
Ναι αλλά το 950 ;
Το 640 όμως είναι ρε παιδί μου ..
Ρε που μπλέξαμε !
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ναι 640adv H 690!
Και έτσι θα σου μείνει απωθημένο
Το 990 r H s που μπορείς να έρθεις και μια ασφαλτινα!
Η να πηγαίνεις Αθήνα δουλειές και λοιπά!
Σταμάτα προβοκάτορα
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Εγώ...θα έστεινα το Husa αναλόγως ,και θα γούσταρα παντού. :ok:
Το σκέφτηκα
Δεν έχω μηχανάκι βόλτας. Δυστυχώς τα sbk έχουν περιορισμούς στην χρήση , άσε που πλέον έχουν αρχίσει και με κουράζουν.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μιας και εχουν περασει ολα απο τα χερια μου , θα σου πω .

Το 640 δεν θα το επαιρνα πχια , επρεπε να το παρεις οταν ειχε βγει πισω στο μιλενιουμ που ησουν περιπου 50αρης, τωρα εχει φαει τα ψωμια του, υπαρχουν βεβαια κατα καιρους κ διαμαντακια , αλλα θέλει υπομονή.

Το 690 για εμενα ειναι τερας αξιοπιστιας με 1-2 μαζεματα , ταξιδεύει με υπομονη , στον επαρχιακό με φουρκετες δεν εχει αντίπαλο και στο τελος δεν κανει για δικαβαλο , ουτε για αστείο.

Το 990 μονο του 2010 και μετα κ παλι ...

Το 950 το επιλεγεις για την απλότητα κ την απουσία ηλεκτρικών , τα τελευταία μοντελα 2005+ ειναι αρκετα αξιόπιστα αλλα θελουν μια καλη αρχική συντήρηση.

Σύντομα θα ανεβασω φωτό.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτό ξαναπέστο ...
Νομίζω πως ένα 640 adv είναι η καλύτερη επιλογή (και πιο προσιτή) αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο.

Το ξανα 'πα :fun.


Κοίτα αφού έχεις το 550 (ωραίο !!!) και δεν έχεις μεγάλο ον οφ νομίζω πως η ζυγαριά κλείνει προς 950-990. Στη θέση σου θα χτύπαγα ένα 950 γιατί δουλεύει πιο ωραία με τα καρμπυρατέρ.
 
Top Bottom