Single vs twin

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
F800GS.

Ήρεμα μιλάω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι 640adv H 690!
Και έτσι θα σου μείνει απωθημένο
Το 990 r H 950 s που μπορείς να έρθεις και στα ασφαλτινα!
Η να πηγαίνεις Αθήνα δουλειές και λοιπά!
Στην Αθήνα με το 950...θα έρχεται για τον μάστορα.
Που πατε να τον μπλεξετε τον άνθρωπο.. Ρεεεεε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ετοιμαζόμουν να γράψω για άφρικα 1000 μέχρι που είδα τιμές μεταχειρισμένων και νομίζω ότι θα γελάω για πάντα με αυτό που είδα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
F800GS.

Ήρεμα μιλάω.
E ναι...η αλήθεια είναι ότι ,τα ΠεΝΦέ...μιαν ηρεμία....στη βγάζουν.
Δεν είναι δηλαδή να τα οδηγάς νυσταγμένος με τίποτα ,τον έχεις πάρει πρίν το καταλάβεις.
:ha


ετοιμαζόμουν να γράψω για άφρικα 1000 μέχρι που είδα τιμές μεταχειρισμένων και νομίζω ότι θα γελάω για πάντα με αυτό που είδα.
Για κοίτα για πολύ παλιές οικογενειακές φωτογραφίες βρε Γιάννο.
Ρωτα κ τη γιαγιά σου.
Διακρίνω έντονες ενδείξεις ότι ,ο κλασσικός της απο κάτω φωτό ,πρέπει να'ταν ο προ-προ-προ-προ-παππούς σου.:p



Η αλήθεια είναι ότι με την Σοφία δεν τα πήγα ποτέ καλά :p
Κι εγώ ρε φίλε...ούτε με την Ειρήνη επίσης...με την Ελπίδα έχουμε μια σχέση ,αλλά περίεργη...όποτε με θυμάται μου κάθεται ,κι όποτε με βαριέται φεύγει. :happy:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
E ναι...η αλήθεια είναι ότι ,τα ΠεΝΦέ...μιαν ηρεμία....στη βγάζουν.
Δεν είναι δηλαδή να τα οδηγάς νυσταγμένος με τίποτα ,τον έχεις πάρει πρίν το καταλάβεις.
Τα εξηγώ ωραία στον τισιντριφτερ για τα μπεμπέ αλλά αυτός εκεί...
Νέο παιδί σαν τα κρύα τα νερά... Τι κρίμα..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Διακρίνω έντονες ενδείξεις ότι ,ο κλασσικός της απο κάτω φωτό ,πρέπει να'ταν ο προ-προ-προ-προ-παππούς σου.:p
Μεταχειρισμένο 4ετίας κασεράκι όσο ολοκαίνουριο (στοκ) από αντιπροσωπεία με χρηματοδότηση, ο κώλος του πωλητή την τιμή φουσκώνει ΜΓΔ. Ο παππούς ήταν αρκετά καλός σε αυτό που έκανε, παρά ταύτα θησαυροφυλάκιο δεν απέκτησε ποτέ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα εξηγώ ωραία στον τισιντριφτερ για τα μπεμπέ αλλά αυτός εκεί...
Νέο παιδί σαν τα κρύα τα νερά... Τι κρίμα..
Τις μαγκιές... Στον δρόμο.
Ο κορυδαλιωτης δεν παίζει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου...
Είχα 990 Adv '07, 690 Enduro '08, 950 Adv S '03, 640 Adv '03 (τώρα, δανεικό)... με αυτή τη σειρά χρονικά.

Το 990 το είχα πάρει καινούριο. ΚΤΜάρα με τα όλα της, αλλά ο ψεκασμός (και ίσως το ελαφρύ βολάν;) ήταν σπαστικός στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού και στο μισό γκάζι. Αρκετοί έλυναν το πρόβλημα με διαφορετικές χαρτογραφήσεις που επαίζαν τότε στο advrider.com και αλλού. Λένε ότι από το 09-10 και μετά αυτό μειώθηκε πολύ.
Το 690 πανάλαφρο όμως για να δουλέψει σωστά (κινητήρας, αναρτήσεις) ήθελε γκάζι στο στοπ και να πηγαίνεις αεροπορία... Δεν ξέρω αν άλλαξε αυτό στα μοντέλα από το '12 και μετά, βέβαια αν πας στη πορτοκαλί ομάδα... Επίσης για να ταξιδέψει με αξιώσεις (αυτονομία, φόρτωμα) πρέπει να τα χώσεις... ζελατίνα, safari tank, ενισχύσεις (κατόπιν εορτής!) στο υποπλαίσιο, σκληρότερο ελατήριο πίσω είχα κάνει εγώ τότε, και πλέον πέρα από το extra κόστος, φτάνει στα κιλά και ενός 640Adv που "γεννήθηκε" έτοιμο.
To 950 S ήταν με διαφορά το πιο πλήρες. Εξίσου δυνατό αλλά με λίγο πιο "άδειες" μεσαίες από το 990, όμως με καλύτερο δούλεμα παντού. Το καλορυθμισμένο καρμπυρατέρ ενός 950 κάνει πολύ πιο εκμεταλλεύσιμη τη δύναμη του lc8 (ειδικά στο χώμα) από οποιοδήποτε 990 '06-'08 (δεν ήταν λίγοι που έβαζαν καρμπυρατέρ στα 990 στον Elio στην Βουλιαγμένης!). Επίσης οι μεγαλύτερες διαδρομές στην ανάρτηση εμένα μου ταίριαξαν περισσότερο, χωρίς να χάνω τίποτα στην άσφαλτο.
Τέλος το 640 Adv το είχα οδηγήσει αρκετά στο παρελθόν, ενώ συμμετείχα και στο πρόσφατο ADVtrOFFy. Ξεφόρτωτο και με μισό τεπόζιτο μου θύμιζε πολύ την αίσθηση του δικού μου αντβεντζουροποιημένου 690, την αίσθηση ότι θα βάλω το πόδι κάτω και θα σώσω τη χύμα (όπως και έκανα). Φορούσε fcr το οποίο δούλευε αψεγάδιαστα ακόμη και στο λίγο γκάζι και όχι μόνο στο τέρμα, ενώ οι αναρτήσεις του του δίνουν μεγαλύτερο εύρος χρήσης απ' ότι του 690. Τέλος στην επιστροφή από το Advtroffy, πήγαινα στην εθνική με 130 έως 140 χαω μετρημένα στο gps (γιατί δε με ένοιαζαν πλέον τα λάστιχα) χωρίς να κουραστώ ιδιαίτερα (ναι έχει περισσότερους κραδασμούς από το 690, αλλά και καλύτερη σέλα και ανεμοπροστασία απ' την άλλη).

Κάποια προβλήματα έβγαλαν όλα (όπως όλες οι μηχανές λίγο-πολύ αυτής της χρήσης όμως, μη δαιμονοποιούμε τα ΚΤΜ), τα σημαντικότερα και ακριβότερα τα έβγαλαν τα ψεκαστά (990,690), λόγω ηλεκτρονικών και πιο "ιδιαίτερων" εξαρτημάτων (πχ. τρόμπα βενζίνης).

Το καλύτερο travel enduro είναι για μένα το 640 Adv, ιδεατά με τη high-flow κεφαλή από το '01(?) και μετά.
Καλύτερο overall (και όχι μόνο μεταξύ των παραπάνω τεσσάρων) είναι το 950 Adv S, τα μπλε-πορτοκαλί από το '04 και μετά που έλυσαν κάποιες παιδικές ασθένειες του '03 μοντέλου.

:friendship:
Να χαρείς ότι και να πάρεις... Ωραία διλήμματα είναι αυτά!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να πω κι εγώ τη γνώμη μου...
Είχα 990 Adv '07, 690 Enduro '08, 950 Adv S '03, 640 Adv '03 (τώρα, δανεικό)... με αυτή τη σειρά χρονικά.

Το 990 το είχα πάρει καινούριο. ΚΤΜάρα με τα όλα της, αλλά ο ψεκασμός (και ίσως το ελαφρύ βολάν;) ήταν σπαστικός στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού και στο μισό γκάζι. Αρκετοί έλυναν το πρόβλημα με διαφορετικές χαρτογραφήσεις που επαίζαν τότε στο advrider.com και αλλού. Λένε ότι από το 09-10 και μετά αυτό μειώθηκε πολύ.
Το 690 πανάλαφρο όμως για να δουλέψει σωστά (κινητήρας, αναρτήσεις) ήθελε γκάζι στο στοπ και να πηγαίνεις αεροπορία... Δεν ξέρω αν άλλαξε αυτό στα μοντέλα από το '12 και μετά, βέβαια αν πας στη πορτοκαλί ομάδα... Επίσης για να ταξιδέψει με αξιώσεις (αυτονομία, φόρτωμα) πρέπει να τα χώσεις... ζελατίνα, safari tank, ενισχύσεις (κατόπιν εορτής!) στο υποπλαίσιο, σκληρότερο ελατήριο πίσω είχα κάνει εγώ τότε, και πλέον πέρα από το extra κόστος, φτάνει στα κιλά και ενός 640Adv που "γεννήθηκε" έτοιμο.
To 950 S ήταν με διαφορά το πιο πλήρες. Εξίσου δυνατό αλλά με λίγο πιο "άδειες" μεσαίες από το 990, όμως με καλύτερο δούλεμα παντού. Το καλορυθμισμένο καρμπυρατέρ ενός 950 κάνει πολύ πιο εκμεταλλεύσιμη τη δύναμη του lc8 (ειδικά στο χώμα) από οποιοδήποτε 990 '06-'08 (δεν ήταν λίγοι που έβαζαν καρμπυρατέρ στα 990 στον Elio στην Βουλιαγμένης!). Επίσης οι μεγαλύτερες διαδρομές στην ανάρτηση εμένα μου ταίριαξαν περισσότερο, χωρίς να χάνω τίποτα στην άσφαλτο.
Τέλος το 640 Adv το είχα οδηγήσει αρκετά στο παρελθόν, ενώ συμμετείχα και στο πρόσφατο ADVtrOFFy. Ξεφόρτωτο και με μισό τεπόζιτο μου θύμιζε πολύ την αίσθηση του δικού μου αντβεντζουροποιημένου 690, την αίσθηση ότι θα βάλω το πόδι κάτω και θα σώσω τη χύμα (όπως και έκανα). Φορούσε fcr το οποίο δούλευε αψεγάδιαστα ακόμη και στο λίγο γκάζι και όχι μόνο στο τέρμα, ενώ οι αναρτήσεις του του δίνουν μεγαλύτερο εύρος χρήσης απ' ότι του 690. Τέλος στην επιστροφή από το Advtroffy, πήγαινα στην εθνική με 130 έως 140 χαω μετρημένα στο gps (γιατί δε με ένοιαζαν πλέον τα λάστιχα) χωρίς να κουραστώ ιδιαίτερα (ναι έχει περισσότερους κραδασμούς από το 690, αλλά και καλύτερη σέλα και ανεμοπροστασία απ' την άλλη).

Κάποια προβλήματα έβγαλαν όλα (όπως όλες οι μηχανές λίγο-πολύ αυτής της χρήσης όμως, μη δαιμονοποιούμε τα ΚΤΜ), τα σημαντικότερα και ακριβότερα τα έβγαλαν τα ψεκαστά (990,690), λόγω ηλεκτρονικών και πιο "ιδιαίτερων" εξαρτημάτων (πχ. τρόμπα βενζίνης).

Το καλύτερο travel enduro είναι για μένα το 640 Adv, ιδεατά με τη high-flow κεφαλή από το '01(?) και μετά.
Καλύτερο overall (και όχι μόνο μεταξύ των παραπάνω τεσσάρων) είναι το 950 Adv S, τα μπλε-πορτοκαλί από το '04 και μετά που έλυσαν κάποιες παιδικές ασθένειες του '03 μοντέλου.

:friendship:
Να χαρείς ότι και να πάρεις... Ωραία διλήμματα είναι αυτά!
:friendship:

High Flow από το 03 και μετά.
Τα άλλα τα εξηγείς ωραία :)
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εγω πιστευω οτι την λυση την ξερεις εσυ πρωτα απ ολους,απ οτι εχω καταλαβει δεν εισαι απειρος,και SS και enduro,οποτε λογικα αεροπορια θα πηγαινεις.

Θα κανω μονο δυο σχολια.
1. οδηγω ενα ταπεινο klr650 του 2004 ,ενα μηχανακι χωρις σουπερ αναρτησεις ,με μικρη ιπποδυναμη και ουσιαστικα σχεδιασμενο στα 80s. εχω οδηγησει 3 ΚΤΜ 640 adv-σε ασφαλτο και χωμα,η 1η σκεψη που εκανα οταν ανεβηκα πανω τους και κυλισα μερικα μετρα ηταν "τι Μπ..ρ..λο ειναι αυτο.τωρα να επεσα και τις τρεις φορες στην περιπτωση??? ναμαι Μυστηριος??? μπορει...
2.Προσωπικη μου γνωμη,ολα αυτα που περιεγραψες στην αρχη τα κανει πιο καλα απ ολα ενα Τ700,ειναι και μηχανακι που μαλλον μπορει καποιος να το κρατησει για παντα,αν εισαι συναισθηματικος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
...
2.Προσωπικη μου γνωμη,ολα αυτα που περιεγραψες στην αρχη τα κανει πιο καλα απ ολα ενα Τ700,ειναι και μηχανακι που μαλλον μπορει καποιος να το κρατησει για παντα,αν εισαι συναισθηματικος.
Πριν 40 χρόνια τέτοια εποχή αγόρασα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα , ένα 250 Bultaco MK 11 purshag. Aπό τότε τα μόνα japan μηχανάκια που πέρασαν από τα χέρια μου , ήταν ένα c50 και 2 Ζακια (τα έχω ακόμα). Καλό χρυσό και άγιο νάναι (που είναι) όμως είμαι συναισθηματικός και λίγο δύσκολο να αλλάξω τώρα :p

άσε που θα με φάει η κατακραυγή της παλιοπαρέας
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Τα 690 από ποια χρονιά και μετά έχουν επιλύσει τα θέματα τους (απαίτηση για ενίσχυση υποπλαισίου κτλ),
συγκεκριμένα τα τελευταία 19-20 τι "λένε" ;;; (εκτός από το ότι έχουν "τσιμπήσει" καμιά 10αριά κιλά λόγω ηλεκτρονικών)
// Β
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Εγώ κοιτάω κάτι ωραία dr650 με μάσκα αλα 640 adv και μεγάλο ντεπόζιτο και μαρέσουν πολύ.Απροβλιμάτιστα σε σχεση με τα ktm και νομίζω με πολύ λιγότερα λεφτά κάνουν ότι και ένα 690.Χωρίς βέβαια τα γκάζια,αλλά κάνεις travel enduro πολύ καλά.
πουχου


 
Top Bottom