slime inner tube

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
τι λετε αξιζει? ειναι μεσα στην σαμπρελα και στην δυσκολη στιγμη ελπιζεις να δουλεψει.. ολοι ξερουμε πως δεν ειναι εyκολη η αλλαγη σαμπρελας στην μεση του δρομου τουλαχιστον για οσους σαν εμενα που ξερουν να το κανουν μονο στην θεωρια και με κινδυνο να σκισεις την καινουρια σαμπρελα.




 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Δεν έχεις τίποτα να χάσεις αλλά άμα δεν πιάσει και πρέπει να βγάλεις την σαμπρέλα θα γίνεις χάλια


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@Miouos Καρολε, ειπε μονος του δεν την αλλαζει. Αλλος θα γινει χαλια :D:D
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Μ εχει απασχολήσει κι εμένα αυτό το προϊόν αλλα και γενικά τι μπορείς να κάνεις αν μείνεις απο λάστιχο σε ενα ταξίδι πχ στο εξωτερικό. Με τα tubeless πατας ενα κορδόνι φουσκώνεις με ηλεκτρική τρομπα και σε 30 λεπτα είσαι έτοιμος και μ ενα μωρομαντιλο σα να μη λερώθηκες ποτέ. Υπάρχει κατι που να βαζεις στη σαμπρέλα να σε βγάλει μέχρι το κοντινότερο βουλκανιζατέρ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και πόσο βάρος θα κουβαλάς στην ρόδα μέχρι να σε πιάσει λάστιχο?:thumbsdown:
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πόσο τραγική διαφορά θα έχει? Εγώ λέω να το δοκιμάσω και αν δω ότι κουνάει λέω μεταφορά ρευστής μάζας θα πετάξω όπως είναι τις σαμπρελες

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Πόσο τραγική διαφορά θα έχει? Εγώ λέω να το δοκιμάσω και αν δω ότι κουνάει λέω μεταφορά ρευστής μάζας θα πετάξω όπως είναι τις σαμπρελες

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ λέω να μάθεις να αλλάζεις σαμπρελες και τελειώνει η ιστορία ;) δεν είναι τίποτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγώ λέω να μάθεις να αλλάζεις σαμπρελες και τελειώνει η ιστορία ;) δεν είναι τίποτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα πρέπει να τις κουβαλάω μαζί πράγμα αδύνατον στο ktm

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πόσο τραγική διαφορά θα έχει? Εγώ λέω να το δοκιμάσω και αν δω ότι κουνάει λέω μεταφορά ρευστής μάζας θα πετάξω όπως είναι τις σαμπρελες

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τι κοστος εχει αυτο το ζουμι ..φιλαρακι μου?
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Θα πρέπει να τις κουβαλάω μαζί πράγμα αδύνατον στο ktm
Πολλοί έχουν καταφέρει να χωρέσουν τις (καινούριες) σαμπρέλες στα κενά που αφήνουν εσωτερικά τα καπάκια εκατέρωθεν του ντεποζιτου.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Η αλλαγη σαμπρελας ειναι μεγαλο μανικι παιδες.
Ειδικα αν το λαστιχο δεν εχει ξεζανταριστει ειναι πολυ σκληρο για τους λευγεδες.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα σημαδευτουν οι ζαντες.
Φανταστειτε οτι για να πατησει το λαστιχο στο μηχανημα ο λαστιχας δινει 2 bar πιεση.
Ολη την δουλεια την κανει αυτη η πατουρα (καναλι) που εχει η ζαντα στο εσωτερικο της για να κραταει το λαστιχο.Συν την σκληροτητα του ελλαστικου.
Εγω εχω παντα μαζι δυο καλα fast και κανω τον σταυρο μου μη μου τυχει.:rolleyes:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Eιχα δοκιμασει ενα τετοιο ζουμι (δεν ξερω, μπορει να ηταν και το slime) παλια το 90κατι στο ΧΤ που ειχα τοτε
Και δουλεψε!
Τρια μικρα καρφια ειχα στο πισω λαστιχο αγνωστο για ποσο καιρο

Το αυξημενο βαρος στην περιφερεια του τροχου ειναι νομιζω και το μοναδικο μειονεκτημα αλλα αυτο θεωρητικα αφορα μονο στην λειτουργια της αναρτησης και στο λιγο πιο "βαρυ" τιμονι στις αλλαγες κατευθυνσης Παντως αν θυμαμαι καλα δεν ειχα καταλαβει στην πραξη καμια σοβαρη διαφορα στην ασφαλτινη οδηγηση Και θα το θυμομουν αν λογω του ζουμιου ειχα τιποτα "παρατραγουδα"
Δεν ξερω ομως πως θα ειναι στο χωμα με χαμηλες πιεσεις

Και ουτε λερωνεσαι αν χρειατει τελικα να αλλαξεις σαμπρελα Γιατι να λερωνεσαι;
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το ίδιο ζουμί χρησιμοποιείτε στα mtb για να γίνουν χωρίς σαμπρέλα που πάει να πει ότι για μικρή από λεία κάνει δουλειά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Eιχα δοκιμασει ενα τετοιο ζουμι (δεν ξερω, μπορει να ηταν και το slime) παλια το 90κατι στο ΧΤ που ειχα τοτε
Και δουλεψε!
Τρια μικρα καρφια ειχα στο πισω λαστιχο αγνωστο για ποσο καιρο

Το αυξημενο βαρος στην περιφερεια του τροχου ειναι νομιζω και το μοναδικο μειονεκτημα αλλα αυτο θεωρητικα αφορα μονο στην λειτουργια της αναρτησης και στο λιγο πιο "βαρυ" τιμονι στις αλλαγες κατευθυνσης Παντως αν θυμαμαι καλα δεν ειχα καταλαβει στην πραξη καμια σοβαρη διαφορα στην ασφαλτινη οδηγηση Και θα το θυμομουν αν λογω του ζουμιου ειχα τιποτα "παρατραγουδα"
Δεν ξερω ομως πως θα ειναι στο χωμα με χαμηλες πιεσεις

Και ουτε λερωνεσαι αν χρειατει τελικα να αλλαξεις σαμπρελα Γιατι να λερωνεσαι;
δεν ριχνω ποτε πιεσεις στο χωμα γιατι δεν θελω να παρω τις ζαντες τετραγωνες... ξερω τι χανω με τα φουσκωμενα ελαστικα αλλα η γαιδουρα ειναι 220 κιλα μην τα μπερδευουμε με τα enduro..
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ποια η αποψη σας για αυτη την τεχνικη??


στα σχολια του βιντεο γραφει το μαγικο υλικο.... https://www.amazon.com/gp/product/B007Y7CLRW/ref=oh_aui_detailpage_o07_s00?ie=UTF8&psc=1
εδω βλεπουμε εφαρμογη σε ενα ducati


κατι αντιστοιχο με αυτο : https://www.ebay.com/itm/KTM-990-ADVENTURE-R-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-2-15-F2121-/302228830218



εχετε προσωπικη εμπειρια?
 
Top Bottom