Steering Damper για Off-Road χρήση (και όχι μόνο)

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Eπισης αν μπορει καποιος που καταλαβαινει τα Αμερικανικα απταιστα ας μου εξηγησει στο παραπανω video τι ΑΚΡΙΒΩΣ λεει στο 4.14 εως 4.18 "in that point we are tipycally $@@#@#"ποια ειναι η τελευταια λεξη στο 4.18???:banghead::hungover:
Το βρηκα...οκ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εσυ το ρυθμιζεις αυτο.Κατα ποσο θελεις να επεμβαινει...Αν θες ντραγκστερ αισθηση με 0° περιστροφης τιμονιου κι αυτο γινεται,αν θες οφαδικη κ απενεργοποιηση κ να επεμβαινει μονο σε αποτομες συνθηκες επισης γινεται..Αλλα μονο του δεν αποφασιζει...εσυ το ρυθμιζεις συμφωνα με την αισθηση που θελεις να οδηγεις.

Νομίζω ότι ο Στέργιος ρώτησε για το εύρος στροφής, αν επηρεάζεται από τέρμα σε τέρμα.
Αυτό είναι θέμα ρύθμισης? Ρυθμίζεται τόσο τέρμα σκληρό , που δεν επιτρέπει καθόλου στροφή?
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Νομίζω ότι ο Στέργιος ρώτησε για το εύρος στροφής, αν επηρεάζεται από τέρμα σε τέρμα.
Αυτό είναι θέμα ρύθμισης? Ρυθμίζεται τόσο τέρμα σκληρό , που δεν επιτρέπει καθόλου στροφή?
Γινεται ΠΟΛΥ σκληρη η ρυθμιση τοσο που ναι μεν θα στριψει αλλα ΟΧΙ στην πραξη.Δηλαδη σκεψου οτι στο full hard απλα...δεν στριβεις.Κατι σαν να λεμε θελω να πηγαινω ευθεια ανεπηρεαστος απο οτιδηποτε.Μαλλον ακραια ρυθμιση κ σιγουρα ανεφικτη για καθημερινη οδηγηση.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομίζω ότι ο Στέργιος ρώτησε για το εύρος στροφής, αν επηρεάζεται από τέρμα σε τέρμα.
Αυτό είναι θέμα ρύθμισης? Ρυθμίζεται τόσο τέρμα σκληρό , που δεν επιτρέπει καθόλου στροφή?
εγω απο την στιγμη που εβαλα τον σταθεροποιητη εχει μειωθει η ακτινα περιστροφης του τιμονιου κατα κατι τις στο τελειως ελευθερο
(ειναι αναμεσα στα πιρουνια και οχι οπως του μαθο στο τιμονι)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μηπως Στεργιο εχει γινει λαθος τοποθετηση;Δεν μου φαινεται λογικο να μειωνεται η ακτινα στροφης...αλλο πραγμα η αντισταση κατα το στριψιμο κ αλλο η...επεμβαση στα δυναμικα χαρακτηριστικα μιας μοτοσυκλετας!!!Προσωπικα θα το τσεκαρα ως μη φυσιολογικο.Εαν το σταμπιλαιζερ ειναι για το δικο σου μοντελο κατι ισως ειναι στραβο...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μηπως Στεργιο εχει γινει λαθος τοποθετηση;Δεν μου φαινεται λογικο να μειωνεται η ακτινα στροφης...αλλο πραγμα η αντισταση κατα το στριψιμο κ αλλο η...επεμβαση στα δυναμικα χαρακτηριστικα μιας μοτοσυκλετας!!!Προσωπικα θα το τσεκαρα ως μη φυσιολογικο.Εαν το σταμπιλαιζερ ειναι για το δικο σου μοντελο κατι ισως ειναι στραβο...

Προφανώς για άλλο μοδέλο:wacky:
Έτσι κι αλλιώς, το δικό του "μοδέλο" ΔΕΝ υπάρχει!:cool:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Προφανώς για άλλο μοδέλο:wacky:
Έτσι κι αλλιώς, το δικό του "μοδέλο" ΔΕΝ υπάρχει!:cool:
Ειπα μηπως ο Οίκος Σκότ επιμεληθηκε υψηλης ραπτικης προϊοντα και κατέξαιρεση των κοινων θνητων αλλά...δεν εχεις κ αδικο :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
εγω απο την στιγμη που εβαλα τον σταθεροποιητη εχει μειωθει η ακτινα περιστροφης του τιμονιου κατα κατι τις στο τελειως ελευθερο
(ειναι αναμεσα στα πιρουνια και οχι οπως του μαθο στο τιμονι)
Αν μιλάμε για το Scotts (ή οποιοδήποτε άλλο αντίστοιχης φιλοσοφίας) η ακτίνα περιστροφής μπορεί να μειωθεί μόνο από λάθος τοποθέτηση της αναμονής του συστήματος που κινείται η βελόνα (καρφί) του σταμιλιζατέρ, ή αν η κατασκευή αφορά άλλο μοντέλο μηχανής π.χ. αν η μακρόστενη οπή είναι μικρότερη από το απαιτητό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο Στεργιος έχει άλλον τύπο stabilizater. .......
Αυτόν που πιάνει χαμηλά στις μπουκάλες. ...
Παίρνει πολλές ρυθμίσεις και μάλλον εκεί πρεπει να ψαχτει
 

NastyNash

Μέλος
Όνομα
Αναστάσιος
Μοτό
F800 GS 2010
Σορυ φιλε αλλά λογω ημερας ειχαν την τιμητικη τους τα παιδια και η φαμιλια...Μολις εκατσα,με καταλαβαινεις :)


Λοιπον εχω βαλει το SCOTTS stabilizer.Ακριβο μεν αν θελει καποιος να το αγορασει εξ αρχης καινουριο,εγω το πηρα μεταχειρισμενο απο φιλο σε καλη τιμη...ομως αξιζει ως αγορα για αυτα που σου προσφερει...


Πως λειτουργεί.Προσαρμοζεται στο τιμονι και στην ουσια εχει ενα συστημα 3 διαφορετικων ρυθμιστικων βαλβιδων,που διαβαζουν την κινηση που κανει το τιμονι και παρεμβαινει διορθωτικα αναλογα ποια ρυθμιση εχεις εσυ επιλεξει.

Εχει τρεις βαλβιδες λοιπον.

Η μια λεγεται βαλβιδα ελεγχου βασης.Ρυθμιζει το ποσο της αντιστασης που νοιωθεις οταν στριβεις το τιμονι δεξια αριστερα.Δηλαδη ρυθμιζει το πόσο σκληρο θα ειναι το τιμονι σου σε αισθηση στριβοντας το,στην ουσια ποση αντισταση (δραση-αντιδραση)θα σου δινει σε καθε κινηση δεξια-αριστερα του τιμονιου.Σαν να λεμε βαραινεις το τιμονι κατα πώς θελεις να εχεις αισθηση στιβαροτητας.Ειναι απο τελειως κλειστο εως την τελευταια ρυθμιση οπου πραγματικα δεν μπορεις ουτε να στριψεις το τιμονι...δηλαδη αισθανεται ποσες μοιρες πας να στριψεις δεξια αριστερα και παρεμβαινει συνεχως...Τι κερδιζεις με αυτο;Αισθηση στην οδηγηση και δεν αφηνει να παιζει το τιμονι δεξια αριστερα...ενω μειωνει αισθητα και τις κραδασμικες κινησεις του τιμονιου στις μεγαλες ταχυτητες το κανει πιο στιβαρο και ευθυβολο.
Η δευτερη βαλβιδα λεγεται Βαλβιδα Υψηλης Ταχυτητας.Αυτη η βαλβιδα εχει σχεδιαστει για να βοηθα στην αποσβεση μεγαλων ξαφνικων χτυπηματων οπως πχ αν πεσεις σε μια λακουβα ή σε μια ριζα δεντρου ή σε μια κοτρωνα.Και στην ουσια αυτη η βαλβιδα επιδρα στις περιπτωσεις που υπερβαινουν την παραπανω βαλβιδα.Κι εδω αυξανοντας την ευαισθησια της στην ουσια το σταμπιλαϊζερ θελει λιγοτερο ζορισμα για να ανταποκριθει.Εχει πολλες σκαλες ρυθμισης τοσο ωστε στην τελευται να στριβεις το τιμονι ελαχιστα δεξια αριστερα και να σε "χαστουκιζει' αμεσα αντιδροντας φερνοντας το τιμονι στην ευθεια θεση.
Οι δυο παραπανω βαλβιδες λειτουργουν σε αμεση συναρτηση μεταξυ τους και επιδρα η μια στην αλλη.
Τελος εχει αλλη μια(διπλη)βαλβιδα που λεγεται Βαλβιδα ελεγχου σαρωσης και ελεγχει την αποκλιση του τιμονιου απο το κεντρο.Στην ουσια ρυθμιζει ποσες γωνιες απο την ευθεια θεση θα πρεπει να στριψει το τιμονι πριν παρεμβει για να επαναφερει σε ευθεια θεση.Κι αυτη η ρυθμιση εχει να κανει με την κινηση σε ΑΣΦΑΛΤΟ ή ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ χωματινες συνθηκες.


Πως λειτουργουν ολα αυτα τα τεχνικα στην πραξη τωρα.Σου δινει μια απιστευτη αισθηση σιγουριας και ηρεμιας!!!Κάνω πραγματα εκτος δρομου ή σε ασφαλτο και μου δινει μια στιβαρη και ανεπηρεαστη απο το τεραιν που κινουμαι αισθηση,που νομιζεις οτι κινεισαι μονιμως σε μια ευθεια και ευκολα...Αποσβαινει καθε προσπαθεια απο βραχια ή φυτευτες ή λακουβες ή ριζες που πανε να σου γυρισουν το τιμονι ατσαλα δεξια αριστερα και να εχεις πτωση,διορθωνοντας αυτοματα και σχεδον ανεπαισθητα παντα,ωστε να μην σου επηρεαζει την οδηγηση αρνητικα αλλά να σε κανει να οδηγεις "μια ευθεια"...μαλιστα σε πολυ αποτομες κ δραστικες αλλαγες κατευθυνσης που σχεδον θα ισοδυναμουσαν με πτωση(λογω αποτομου στριψιματος-διπλωματος)του τιμονιου και αιφνιδιασμου οδηγου,εδω απλα "μπαμ" διορθωνει,ισιωνει και εφυγες....Τελευταια φορα στο βουνο σκαω σε καθετη λακουβα,τερματιζει η αναρτηση νοιωθω το τιμονι να φευγει αριστερ.....και "μπαμ" φευγω ευθεια συνεχιζοντας......ουτε καν εγειρε!!!βεβαια παρακατω σταματησα γιατι την ειχε ακουσει η σαμπρελα απο το πολυ αποτομο γκαπ και διαλυθηκε...εκει θα επεφτα...και ημουν με πολλα!!!

Καθε οδηγος αναλογα με το τεραιν που κινειται αλλα και την διορθωση και αισθηση που επιθυμει να εχει ως βοηθο,κανει τις αναλογες ρυθμισεις.Απο το αν κινηθεις ταχυτατα σε πιστα ασφαλτο ως σε κροκαλοποταμο που πας να χασεις το τιμονι απο το συνεχες δεξια αριστερα...Βοηθαει τρομερα σαν να μην υπαρχει καν...Νοιωθεις οτι πας ευθεια χωρις αισθηση ωχ επεσα...
Μπορει καθημερινα στην κινηση να ξεχνας οτι υπαρχει πανω στη μοτο,να μην θυμασαι καν οτι το εχεις,αλλά πιστεψε με οταν χρειασθει,θα ευλογεις που θυμηθηκες οτι το εχεις πανω.Και πραγματικα την διαφορά που κανει στην πραξη την νοιωθεις που εκει που λες ελα ρε πστη μια μ@λακια εβαλα,το βγαζεις απο πανω και οδηγεις χωρις αυτο και λες ωχ...τι εγινε ρε παιδια;...Χωρις πλακα...αυτη ειναι η αισθηση!!!

Το σταμπιλιζατερ επισης,καθε 20.000χλμ περιπου,μιλησα με την Scott και τον τεχνικο υπευθυνο,θελει ενα service,ελεγχο τσιμουχων,βιδων,σπειρωματων και αλλαγη λαδιου στη μοναδα.Το οποιο το εκανα σχετικα ευκολα μονος μου ακολουθωντας τις οδηγιες που μου εδωσε...


Αν με ρωτας τωρα αν αξιζει...Απο αυτα που λεμε "πολυ ακριβο αλλα αν το δεις στην πραξη αξιζει καθε ευρω που θα δωσεις"...Σου δινει εμπιστοσυνη,σιγουρια και κινεισαι πιο διασκεδαστικα χωρις το μυαλο κολλημενο στα εμποδια που κοπανας ή βρσικεις στο δρομο σου.Πανακεια;Εισαι απεφτος;Σαφως και ΟΧΙ.Δεν γινεται να ειναι ετσι.Αλλά συνεισφερει τα μεγιστα τοσο σε αισθηση οσο και σε ουσια για να κινεισαι στο δρομο με ασφαλεια...

Stabilizer βγαζουν κι αλλες εταιρειες...Αρκετοι λενε οτι η Scotts εχει τις καλυτερες ρυθμισεις για διπλο τεραιν...Πολλοι χρησιμοποιουν χρονια τωρα,σε ασφαλτο ή χωμα,σε αγωνες ολων των τεραιν και σε καθαρα 2χρονα ως αγωνιστικες SS τα stabilizer τιμονιου και ορκιζονται οτι δεν τ'αλλαζουν για τιποτα...Νομιζω εχουν ενα δικιο.Ειδικα ζωντας μεσα απο τη συμβιωση με ενα τετοιο.
Ελπιζω να εδωσα μια γευση για το τι ειναι αυτο το stabilizer και πως λειτουργει.
Λοιπόν μην ψάχνεται άλλου για πιο επεξηγηματική αφήγηση για την λειτουργία του stabilizater και ειδικά για την έκδοση 800gs, Κώστα με έχεις ψήσει , δεν ξέρω αν πρέπει να πάρεις ποσοστά από τους Αμερικανούς


Cease the day; as simple as that
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
εγω απο την στιγμη που εβαλα τον σταθεροποιητη εχει μειωθει η ακτινα περιστροφης του τιμονιου κατα κατι τις στο τελειως ελευθερο
(ειναι αναμεσα στα πιρουνια και οχι οπως του μαθο στο τιμονι)

Στεργιο... μηπως, λεω μηπως εχει αλλο stroke το σταμπιλιζατερ που εχεις βαλει. ?

Για να στο δωσω να το καταλαβεις τι εννοω... Στο δικο μου μηχανακι εχει σταμπιλιζατερ απο την μανα του με stroke 75mm. Δηλαδη η διαδρομη του ειναι 75mm

Μπορω να βαλω ενα αφτερμαρκετ αρκει να εχει διαδρομη 75mm. Εαν βαλω για ενα Π.Χ απο superbike και εχει μικροτερη διαδρομη (60mm για παραδειγμα) θα δουλεψει αλλα δεν θα στριβει το τιμονι μεχρο το τερμα του και αρα θα μειωθει η ακτινα στροφης.
 

NastyNash

Μέλος
Όνομα
Αναστάσιος
Μοτό
F800 GS 2010
Eπισης αν μπορει καποιος που καταλαβαινει τα Αμερικανικα απταιστα ας μου εξηγησει στο παραπανω video τι ΑΚΡΙΒΩΣ λεει στο 4.14 εως 4.18 "in that point we are tipycally $@@#@#"ποια ειναι η τελευταια λεξη στο 4.18???:banghead::hungover:
Ship 'em! ! !


Cease the day; as simple as that
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Παίδες ,ξέρουμε ποια έκδοση scotts φορούσε στο μηχανάκι του ο Μαθο;
Την road ή την off road;

Και δεύτερη ερώτηση αν κάποιος 800αρης έχει κάποια εμπειρία από κάποια από τα παραπανω .:thnkg:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παίδες ,ξέρουμε ποια έκδοση scotts φορούσε στο μηχανάκι του ο Μαθο;
Την road ή την off road;

Και δεύτερη ερώτηση αν κάποιος 800αρης έχει κάποια εμπειρία από κάποια από τα παραπανω .:thnkg:
Ρίξε μια ματιά εδώ Γιάννη...
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ευχαριστω Θενο.
Δεν αναφερει ομως ποιο απο τα δυο φοραει.
Εκτος αν δεν το διαβασα σωστα .
Παμε για μια 2η αναγνωση:pc:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδόσεις για αυτού του τύπου το σταμπιλιζατέρ...
Έχεις βρει κάπου off road έκδοση...?
Ο Μάθος κάπου ανέφερε για χρήση και σε άσφαλτο και σε χώμα...
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδόσεις για αυτού του τύπου το σταμπιλιζατέρ...
Έχεις βρει κάπου off road έκδοση...?
Ο Μάθος κάπου ανέφερε για χρήση και σε άσφαλτο και σε χώμα...
Υπαρχουν δυο τελικά ναι
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Υπαρχουν δυο τελικά ναι
Ενδιαφέρον...
Εάν βρεις κάποιο link ευχαρίστως να τα δούμε... ;)
 
Top Bottom