SUPER TENERE RALLY......ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΜΕΝΑ!!!

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πανέμορφα και τα ΧΤΖ!!!
Ανέκαθεν!!!
Από μοτέρ ήταν στη στρατόσφαιρα, σε σχέση με τα Άφρικα. Αλλά υπέφεραν σε πλαίσιο.
Πρέπει και η ΥΑΜΑΗΑ να βγάλει 2 κύλινδρο στα μεσαία κυβικά!
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Πιο ''ψαγμενο'' μοτορι για χωμα απο το Αφρικα λογο κινητηρα.
Τωρα απο πλαισιο τι βιολι παιζει δεν ξερω........ισως πασχει οπως λενε ορισμενοι.
Εαν ηθελα κατι αναμεσα σε αυτο και το Αφρικα με κλειστα ματια θα αγοραζα αυτο.
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Πριν κανω την αγορα την τελευταία ειχα ενα τέτοιο ....οσο μίλησα και οσο διαβασα ειναι όπως ς τα λέει ο "forest gamp":-D:p:D:) firester εχει μοτερ που γ@μει αλλα απο πλαισιο ειναι απαράδεκτο. ...

1150GSA
 

Africaptan

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο
Όνομα
Μανωλης
Μοτό
Africa
Ειναι αληθεια οτι εμεις οι Africaνοι (η εστω οχι ολοι, αλλα εγω σιγουρα παντως)ζηλευω το μοτερ της Tenere. Μεχρι εκει ομως. Δυστυχως...








Υ.Γ. Το 1200αρι τα σπαει !!!
 

StratosXRV

Μέλος
Όνομα
Stratos
Μοτό
Africa Twin 750
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου Africaptan
Πάντως το Tenere για την εποχή του πούλησε αρκετά .........απλά κάπου χάθηκε στον βωμό του μάρκετινγκ και ειχε να ανταγωνιστή και μια Αφρικα.
Αλλη φιλοσοφία κινητήρων v2 ο ένας, σε σειρά ο άλλος......άλλο στήσιμο, το ένα, άλλο το άλλο.
Ο κινητηρας του Τenere δεχνει να λειτουργει λιγο πιο γραμμικα σε σχεση με του Αφρικα και διχνει οτι ειναι λιγο πιο ροπατο παρα τα παραπανω του κιλα.

Υ.γ Το 1200αρι δεν μου αρεσει.........
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Πανέμορφα και τα ΧΤΖ!!!
Ανέκαθεν!!!
Από μοτέρ ήταν στη στρατόσφαιρα, σε σχέση με τα Άφρικα. Αλλά υπέφεραν σε πλαίσιο.
Πρέπει και η ΥΑΜΑΗΑ να βγάλει 2 κύλινδρο στα μεσαία κυβικά!
O "μεγάλος μας" αντίπαλος.......
Πολύ καλό "μοτέρ", αλλά δεν έστριβε δεν φρέναρε........τι να το κάνεις ????
Πάντως ....θα έπαιρνα το 1200 :):):):):):)
 

REK

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
BMW ADV GS 1200
Αγαπημένη μου μοτο.....πέρασε ένα απλό 600 αρι απο τα χέρια μου....ήταν και η πρώτη μου μοτοσυκλέτα...
 

dolphinhq

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Husky tr650 strada
αν βγάλει το μικρο τενερε με κινητήρα τδμ στα 750-800 κυβικά και "περιποιημένο"(αναρτήσεις-εμφάνιση) τους έκλεισε όλους η γιαμάχα.
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
αν βγάλει το μικρο τενερε με κινητήρα τδμ στα 750-800 κυβικά και "περιποιημένο"(αναρτήσεις-εμφάνιση) τους έκλεισε όλους η γιαμάχα.
Απο την πρωτη μερα που ανακοινωσε η Yamapa οτι θα ξαναβγαλει το Τενερε αυτο ακριβως περιμενα..αλλα ματαια...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Όσοι τρεφουμε ελπίδες για χωμάτινα άλλης εποχής με σύγχρονο χρώμα κ γραμμή παραγωγής... αλλαξτε πλευρό μη ροχαλιζετε... Το εφάρμοσα κ πιάνει :wacky::Watching:...Διότι δυστυχώς για ολους εμας τους λάτρεις των On Off με χωματινες αξιώσεις οι προσταγές του σημερινού μάρκετινγκ κ αγοραστικού κοινού...κινουνται άσφαλτο. Οπότε πέρα απο ενα 950-990adv κ ενα 800αρι της Μάμας συν το XT660Z πιο φθηνά... καληνύχτα μας...:hungover::arghh::alien:
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Υπερβάλλουμε με το θέμα.
Μας αρέσουν αυτά επειδή ΤΟΤΕ ήταν ΕΤΣΙ.
Μας αρέσουν και τώρα τα ΤΟΤΕ ΕΤΣΙ.
Τα ΤΩΡΑ ΕΤΣΙ δεν θα μας άρεσαν. Αν τολμούσε κάποιος να βγάλει την "απλή μηχανή να πας στην άκρη του κόσμου" ΣΗΜΕΡΑ χωρίς ηλεκτρονικά, χωρίς σπέσιαλ αναρτήσεις, χωρίς αρκετά άλογα (πχ. να έβγαζαν 900άρι με 80άλογα μοτέρ, αλλά ροπή πολύ καλή), με καρμπιλατέρ κλπ. ΔΕΝ θα πούλαγε. Θα πούλαγε σε μερικούς "τρελούς" που λένε (ή συνειδητοποιημένους ας πούμε που το παίρνουν ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ - όχι για να πουλήσουν "ψαγμένη μούρη", που παίζει και αυτό) και τέλος.
Ωραία τα λέτε αλλά θέλω να δω τι θα θυσιάζατε τελικά αν σας το έφερναν μπροστά σας να το πάρετε. Ξαναλέω ναι 10 άτομα θα το πάρουν γιατί θέλουν να πάνε Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας, τρώγοντας ακρίδες. 100 για να το ΠΑΙΞΟΥΝ ότι το θέλουν για αυτό και τρώνε ακρίδες (όπως θα σας περιγράφουν στο Μικέλ πίνοντας εσπρέσο) και 50000 ΔΕΝ θα το πάρουν.
Κατανοητό ελπίζω.
Όποιος θέλει κάτι τέτοιο, μια χαρά μπορεί να βρει και να συντηρήσει ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ, ξαναλέω όχι ΣΑΝ τέτοιο, αλλά ένα από αυτά.
Θέλει λεφτά (η συντήρηση, φτιάξιμο στα θέματα, βελτιώσεις σε ότι χρειαζόταν - γιατί πάσχαν ΟΛΑ αυτά σε ΑΡΚΕΤΑ πράγματα, απλά η νοσταλγία θαμπώνει τα μάτια σε τέτοιες "λεπτομέρειες"), θέλει όρεξη, θέλει χρόνο, αλλά γίνεται.

ΥΓ. Και κάτι άλλο. Τα "ράλι" που βλέπουμε παραπάνω, πολύ θα ήθελα να δω να τα κυκλοφορείτε στο δρόμο. Δύστροπα μηχανήματα φτιαγμένα για συγκεκριμένο σκοπό. Χωρίς γραμμικότητα, με άλλα γραναζώματα, με πανάκριβα αναλώσιμα με μικρή διάρκεια ζωής (γιατί ήταν για ΕΝΑΝ αγώνα). Εκτός αν σας ενδιαφέρει απλώς το κοστούμι, όπου μια χαρά υπάρχουν εταιρίες να σας το φτιάξουν πάνω στο λυγερό κορμάκι της ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ μηχανής σας (με το αζημίωτο).
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όσοι τρεφουμε ελπίδες για χωμάτινα άλλης εποχής με σύγχρονο χρώμα κ γραμμή παραγωγής... αλλαξτε πλευρό μη ροχαλιζετε... Το εφάρμοσα κ πιάνει :wacky::Watching:...Διότι δυστυχώς για ολους εμας τους λάτρεις των On Off με χωματινες αξιώσεις οι προσταγές του σημερινού μάρκετινγκ κ αγοραστικού κοινού...κινουνται άσφαλτο. Οπότε πέρα απο ενα 950-990adv κ ενα 800αρι της Μάμας συν το XT660Z πιο φθηνά... καληνύχτα μας...:hungover::arghh::alien:

Mα και τότε, σ' αυτή την κατηγορία, 2 Γιαπωνέζικα και κάτι Ιταλικοί "ελέφαντες" έπαιζαν... Επίσης τα R100 και R1100 αργότερα, σε πιο τσουχτερές τιμές.
Είπα τιμές....
Μπερδευόμαστε τώρα που βρίσκει κανείς μια Άφρικα με 1500 γιούρα.
Θυμάστε πόσο έκανε μια Άφρικα καινούρια το 1995, ας πούμε? 4 εκ. δραχμές!!!! Με το Golf GTi να κάνει σκάρτα 8..... Κάντε τις αναλογίες και θα δείτε ότι η Άφρικα πουλιώταν πιο ακριβά , από όσο πουλήθηκε το Varadero!
Πανάκριβα ήταν και τότε και σίγουρα, αν κάποιος καβαλήσει σήμερα το καλύτερο Άφρικα του κόσμου (από άποψη κατάστασης), με εργοστασιακές αναρτήσεις και φρένα, θα κατέβει στα 200 μέτρα και μπορεί να μη βάλει ούτε σταντ.... Το πετάς και φεύγεις, ειδικά αν οδηγείς κανά 990, ή R1200 Gs, F800GS, Tiger 800 XC κλπ....
Η νοσταλγία προκύπτει, διότι το μάρκετινγκ που λες Κώστα και λέει κι ο Νίκος ( @NLS ) πιο πάνω, σκότωσε θρύλους όπως η Άφρικα, το tenere κλπ.
Ενω η BMW συνέχισε το θρύλο και τον συνεχίζει και καλά κάνει (έστω κι αν δεν είναι πλέον από ένα κομμάτι σίδερο που δε σπάει/δε χαλάει). Και η ΚΤΜ που δεν υπήρχε πάνω από τα 600κ.εκ., έφτιαξε το δικό της θρύλο!
Αυτό λέμε, ή τουλάχιστον εγώ, σ' αυτή τη βάση μιλάω αναπολώντας.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ειναι του Ιορδανη που εχει το site πατα χωμα διοργανωνει εκδρομες
Δεν τον ξέρω τον Ιορδάνη.. αλλά βρε Ιορδάνη!! Πως σου πάει η καρδια??
Να πάει σε καλά χέρια τουλάχιστον! Πως γίνεται με μερικούς που αγαπάνε πολύ τα σκυλιά και όταν δίνουν κουτάβια τους περνάνε απο κόσκινο τους υποψηφίους για να διασφαλίσουν πως θα πάνε σε καλά χέρια... ε! ακόμα περισσότερο!
 
Top Bottom