Suzuki Bandit 650S ABS K8 -my project-

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
Επειδή ADVRIDE δεν είναι μόνο το χώμα αλλά κάθε είδους ταξίδι και σε άσφαλτο φυσικά να παρουσιάσω το ασφάλτινο εργαλείο μου, μια μοτοσυκλέτα που ίσως ενδιαφέρει και καποιους που ψάχνουν ένα πολυεργαλείο Street.

Άνοιξα αυτό το θέμα καθώς έχει κλείσει σχεδόν 3 χρόνια στη κατοχή μου το bandit και πλέον έχω σχεδόν τελειώσει αυτά που θέλω για να είναι η μοτοσυκλέτα ακριβώς αυτή που θέλω..

Σημείωση: Για μένα το Bandit ¨ηταν μια αγάπη απο παλιά. Το 2005 είχα σκοπό να αγοράσω το τότε Bandit 650 αεροελαιόψυκτο, καινούργιο, το γούσταρα πολύ. Άφησα και με επηρέασαν τότε οι Κασσάνδρες και δεν το πήρα!

Το 2013 όμως ήταν η ώρα και απέκτησα ένα Bandit Κ8 (1/2009 άδεια) με ελάχιστα χλμ σε κατάσταση καινούργιου και τελείως μαμά..

Απο εκεί και έπειτα και σταδιακά έκανα αρκετές βελτιώσεις για να φτάσω στη μορφή εμφανισιακά και λειτουργικά όπως θέλω να είναι η μοτοσυκλέτα και να με αντιπροσωπεύει. Έχουμε και λέμε:

1)Κάγκελα προστασίας κινητήρα. τα προτίμησα για την καλύτερη προστασία που προσφέρουν απο μανιτάρια ειδικά για το βάρος της μηχανής.

2)Εξάτμιση. Εδώ έπρεπε οπωσδήποτε να αντικατασταθεί το εργοστασιακό τελικό που είναι βαρύ, ογκώδες, φιμώνει αρκετά το μοτέρ και δείχνει άσχημο για μένα. Πήρα μια GPR Trioval με σιγαστήρα αφαιρούμενο

3)το φίλτρο αέρα αντικαταστάθηκε με πλενόμενο της DNA κορυφαίας ποιότητας και Ελληνικό.

4)Μανέτες CNC

5)Αντίβαρα aftermarket

6)Ζελατίνα Custom made MPF φυμέ

7)λάμπες πορείας Philips Extreme Vision Που κάνουν ωραία δουλειά και γενικά ΔΕΝ θέλω XENON πάνω στη μηχανή για πολλούς λόγους

8)Για ταξίδι σχάρα πίσω Hepco & Becker, βαλίτσα Hepco & Becker και πλαινά κάγκελα για σαμάρια made in Greece. Όλα αυτά αφαιρούνται όταν δεν χρειάζονται και τοποθετούνται πάλι εύκολα αν προκύψει μεγάλο ταξίδι.

9)Φανάρι πίσω LED ebay γερμανίας και φλας LED γουβωτά εμπρός και Ρελε αντίστοιχο για LED

10)ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Ένας τομέας που πάσχει λίγο το Bandit. Μπροστά έβαλα ελατήρια ΓΡΑΜΜΙΚΑ της Wilbers και αυτές τις μέρες περιμένω να έρθει αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμιζόμενο να αντικαταστήσω το εργοστασιακό.

11)Φρενα. Εδώ δεν προχώρησα συνειδητά σε δραστικές λύσεις. Με τακάκια εμπρός πίσω μεταλλικά EBC, πάντα φρέσκα υγρά καλής ποιότητας δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Τα βρίσκω τα φρένα πολύ καλά. Άλλες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής, άλλη τρόμπα είναι λύσεις που έκρινα πως δεν χρειάζονται τουλάχιστον στο 650. Ενδεχομένως κάποιος με 1250 να πρέπει να κάνει κάτι πιο δραστικό καθώς μιλάμε για τα ίδια φρένα.

12)Ανατομική σέλα MOTO-K. Πρόσφατα φτιάχτηκε και βελτίωσε κατακόρυφα την άνεση και το αισθητικό μέρος.

13)Wheel Rims που παρήγγειλα απο ebay (Ισπανία) και είναι πολύ όμορφα.

14)Θερμαινόμενα γκριπς OXford

Σκέφτηκα στη πορεία και άλλα πράγματα όπως:

-Βελτίωση ,μοτέρ. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα Power Commander ή κάτι πιο ριζικό. Δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο καθώς και 10 άλογα να πάρεις δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας της μηχανής που έχει ένα μοτέρ διαμαντάκι έτσι κι αλλιώς και με καλή δύναμη. Δεν ένιωσα την ανάγκη για κάποια βελτίωση.

-καρίνα, Προστατευτικό ψυγείου, πίσω κατάργηση λασπωτήρα, φτερό πίσω τροχού. Βελτιώσεις που στα δικά μου γούστα αφαιρούν απο τη μηχανή και δεν προσθέτουν.Την βαραίνουν οπτικά χωρίς λόγο Ειδικά η κατάργηση του πίσω λασπωτήρα κάνει τη μηχανή να φαίνεται περίεργη και δεν της ταιριάζει για μένα. Άσε που θα έχεις πρόβλημα με τα νερά.

Θα βάλω και φωτογραφίες απο διάφορα στάδια και το τελικό αποτέλεσμα να ακούσω γνώμες!

Και φυσικά θα ακολουθήσει και εκτίμηση συνολικά με το νέο αμορτισέρ για την βελτίωση της μηχανής σε αυτό το τομέα.

Τώρα η μοτοσυκλετα έχει 36.000km, δεν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, της βάζω AMSOIL 10W40 Full συνθετικά τα οποία είναι καταπληκτικά λάδια, φίλτρο λαδιού K&N, λάστιχα Michelin PR4 και πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αλυσιδ/ζα. Βαλβίδες ελέγθηκαν πρώτη φορά στα 30.000km χωρίς αποκλίσεις.

Μπαταρία: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ! Κλείνει αισίως 7 χρόνια στα 8!

Στα Bonus η καταπληκτική λειτουργία του 4κύλινδρου και γενικά οι ταξιδιωτικές αρετές της μηχανής που λόγω γεωμετρίας και βάρους ταξιδεύει σαν το καλύτερο Tourer. Και φυσικά η ροπή απο χαμηλά που κάνει το σκροτσάρισμα και το κόμπιασμα λέξεις άγνωστες. Μπορείς να είσαι στα 40km/h με 6η χωρίς πρόβλημα.

και ένα χρήσιμο στοιχείο. Κατανάλωση 5,5-6lt/100km εκτός πόλης, 7lt/100km εντός.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
Λίγο φωτογραφικό υλικό

Στην αρχή σχεδόν μαμά



36ωρο 2013



Ασημοχώρι Ιωαννίνων



Passo STELVIO Ιταλία



Touring Mode



Rossi Village



Και στη ράμπα για βελτιώσεις









TO BE CONTINUED
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Σουπερ o ληστης.....τα κανεις ολα στην ασφαλτο καλα και οικονομικα:)
Μπορω να εχω μια φωτο, χωρις το μπαουλο????:banghead::D
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
Σουπερ o ληστης.....τα κανεις ολα στην ασφαλτο καλα και οικονομικα:)
Μπορω να εχω μια φωτο, χωρις το μπαουλο????:banghead::D
Ναι ναι ναι μην αγχώνεσαι!!! Το μπαούλο μαζί με την σχαρα και τα πλαινά βρίσκουνται τακτοποιημένα στο ράφι..:p

και μπαίνουν μόνο για μεγάλο ταξίδι.

Τώρα η μηχανή είναι σε σπορ mode όπως πρέπει και θα βάλω foto πιο μετά όμως.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Επειδή ADVRIDE δεν είναι μόνο το χώμα αλλά κάθε είδους ταξίδι και σε άσφαλτο φυσικά να παρουσιάσω το ασφάλτινο εργαλείο μου, μια μοτοσυκλέτα που ίσως ενδιαφέρει και καποιους που ψάχνουν ένα πολυεργαλείο Street.

Άνοιξα αυτό το θέμα καθώς έχει κλείσει σχεδόν 3 χρόνια στη κατοχή μου το bandit και πλέον έχω σχεδόν τελειώσει αυτά που θέλω για να είναι η μοτοσυκλέτα ακριβώς αυτή που θέλω..

Σημείωση: Για μένα το Bandit ¨ηταν μια αγάπη απο παλιά. Το 2005 είχα σκοπό να αγοράσω το τότε Bandit 650 αεροελαιόψυκτο, καινούργιο, το γούσταρα πολύ. Άφησα και με επηρέασαν τότε οι Κασσάνδρες και δεν το πήρα!

Το 2013 όμως ήταν η ώρα και απέκτησα ένα Bandit Κ8 (1/2009 άδεια) με ελάχιστα χλμ σε κατάσταση καινούργιου και τελείως μαμά..

Απο εκεί και έπειτα και σταδιακά έκανα αρκετές βελτιώσεις για να φτάσω στη μορφή εμφανισιακά και λειτουργικά όπως θέλω να είναι η μοτοσυκλέτα και να με αντιπροσωπεύει. Έχουμε και λέμε:

1)Κάγκελα προστασίας κινητήρα. τα προτίμησα για την καλύτερη προστασία που προσφέρουν απο μανιτάρια ειδικά για το βάρος της μηχανής.

2)Εξάτμιση. Εδώ έπρεπε οπωσδήποτε να αντικατασταθεί το εργοστασιακό τελικό που είναι βαρύ, ογκώδες, φιμώνει αρκετά το μοτέρ και δείχνει άσχημο για μένα. Πήρα μια GPR Trioval με σιγαστήρα αφαιρούμενο

3)το φίλτρο αέρα αντικαταστάθηκε με πλενόμενο της DNA κορυφαίας ποιότητας και Ελληνικό.

4)Μανέτες CNC

5)Αντίβαρα aftermarket

6)Ζελατίνα Custom made MPF φυμέ

7)λάμπες πορείας Philips Extreme Vision Που κάνουν ωραία δουλειά και γενικά ΔΕΝ θέλω XENON πάνω στη μηχανή για πολλούς λόγους

8)Για ταξίδι σχάρα πίσω Hepco & Becker, βαλίτσα Hepco & Becker και πλαινά κάγκελα για σαμάρια made in Greece. Όλα αυτά αφαιρούνται όταν δεν χρειάζονται και τοποθετούνται πάλι εύκολα αν προκύψει μεγάλο ταξίδι.

9)Φανάρι πίσω LED ebay γερμανίας και φλας LED γουβωτά εμπρός και Ρελε αντίστοιχο για LED

10)ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Ένας τομέας που πάσχει λίγο το Bandit. Μπροστά έβαλα ελατήρια ΓΡΑΜΜΙΚΑ της Wilbers και αυτές τις μέρες περιμένω να έρθει αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμιζόμενο να αντικαταστήσω το εργοστασιακό.

11)Φρενα. Εδώ δεν προχώρησα συνειδητά σε δραστικές λύσεις. Με τακάκια εμπρός πίσω μεταλλικά EBC, πάντα φρέσκα υγρά καλής ποιότητας δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Τα βρίσκω τα φρένα πολύ καλά. Άλλες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής, άλλη τρόμπα είναι λύσεις που έκρινα πως δεν χρειάζονται τουλάχιστον στο 650. Ενδεχομένως κάποιος με 1250 να πρέπει να κάνει κάτι πιο δραστικό καθώς μιλάμε για τα ίδια φρένα.

12)Ανατομική σέλα MOTO-K. Πρόσφατα φτιάχτηκε και βελτίωσε κατακόρυφα την άνεση και το αισθητικό μέρος.

13)Wheel Rims που παρήγγειλα απο ebay (Ισπανία) και είναι πολύ όμορφα.

14)Θερμαινόμενα γκριπς OXford

Σκέφτηκα στη πορεία και άλλα πράγματα όπως:

-Βελτίωση ,μοτέρ. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα Power Commander ή κάτι πιο ριζικό. Δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο καθώς και 10 άλογα να πάρεις δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας της μηχανής που έχει ένα μοτέρ διαμαντάκι έτσι κι αλλιώς και με καλή δύναμη. Δεν ένιωσα την ανάγκη για κάποια βελτίωση.

-καρίνα, Προστατευτικό ψυγείου, πίσω κατάργηση λασπωτήρα, φτερό πίσω τροχού. Βελτιώσεις που στα δικά μου γούστα αφαιρούν απο τη μηχανή και δεν προσθέτουν.Την βαραίνουν οπτικά χωρίς λόγο Ειδικά η κατάργηση του πίσω λασπωτήρα κάνει τη μηχανή να φαίνεται περίεργη και δεν της ταιριάζει για μένα. Άσε που θα έχεις πρόβλημα με τα νερά.

Θα βάλω και φωτογραφίες απο διάφορα στάδια και το τελικό αποτέλεσμα να ακούσω γνώμες!

Και φυσικά θα ακολουθήσει και εκτίμηση συνολικά με το νέο αμορτισέρ για την βελτίωση της μηχανής σε αυτό το τομέα.

Τώρα η μοτοσυκλετα έχει 36.000km, δεν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, της βάζω AMSOIL 10W40 Full συνθετικά τα οποία είναι καταπληκτικά λάδια, φίλτρο λαδιού K&N, λάστιχα Michelin PR4 και πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αλυσιδ/ζα. Βαλβίδες ελέγθηκαν πρώτη φορά στα 30.000km χωρίς αποκλίσεις.

Μπαταρία: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ! Κλείνει αισίως 7 χρόνια στα 8!

Στα Bonus η καταπληκτική λειτουργία του 4κύλινδρου και γενικά οι ταξιδιωτικές αρετές της μηχανής που λόγω γεωμετρίας και βάρους ταξιδεύει σαν το καλύτερο Tourer. Και φυσικά η ροπή απο χαμηλά που κάνει το σκροτσάρισμα και το κόμπιασμα λέξεις άγνωστες. Μπορείς να είσαι στα 40km/h με 6η χωρίς πρόβλημα.

και ένα χρήσιμο στοιχείο. Κατανάλωση 5,5-6lt/100km εκτός πόλης, 7lt/100km εντός.
Για πάμε με ωραία θέματα:ok:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ωραίος ο ληστής! Είχα κι εγώ ένα GSX600F (απ' όσο ξέρω μοιράζονται τον κινητήρα) και επιβεβαιώνω την τρομερή λειτουργία!
Όσο για τον μπαουλομάχο παραπάνω μην αγχώνεσαι! :p
Το'χει από παλιά αυτό...

_________________
Ντακάρετε-φον
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ομορφιες Βαγγελη.Καλοταξιδος παντα :)

Μπορω να εχω μια φωτο, χωρις το μπαουλο????:banghead::D
Τωρα που πουλησες εσυ τις πλαϊνες ποιος τη χαρη σου....σού βρηκα μια σειρα βαλιτσονια,βγαινουν και για πλαϊνες και για τοπ κέιζ...λέλικα λεμε...οτι πεις θα ειναι το GS....A...
Για δες...κουτί θα πηγαινουνε...:friendship:


































































































για πολυ λέλικες και σένιες λεμε...:rolleyes:














































































...και σε μεγαλα μεγεθη που ξερω οτι σ'αρεσουνε ε;...:D...










































































...πρόλαβε...διαθεσιμα λιγα τεμαχια...:geek:




























































εεεεεεεεεεεεεε;......:p
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ομορφιες Βαγγελη.Καλοταξιδος παντα :)


Τωρα που πουλησες εσυ τις πλαϊνες ποιος τη χαρη σου....σού βρηκα μια σειρα βαλιτσονια,βγαινουν και για πλαϊνες και για τοπ κέιζ...λέλικα λεμε...οτι πεις θα ειναι το GS....A...
Για δες...κουτί θα πηγαινουνε...:friendship:


































































































για πολυ λέλικες και σένιες λεμε...:rolleyes:














































































...και σε μεγαλα μεγεθη που ξερω οτι σ'αρεσουνε ε;...:D...










































































...πρόλαβε...διαθεσιμα λιγα τεμαχια...:geek:




























































εεεεεεεεεεεεεε;......:p
Δεν πούλησα τις δικές μου βαλίτσες. .....Βαλεντίνο! !:inlove::inlove::inlove:
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
Χτες ήρθε και έβαλα επάνω το πίσω αμορτισέρ..

Wilbers 640 με ειδική παραγγελία χρώμα ελατήριο κόκκινο-μπορντώ

Το είχα βγάλει 2 foto εκτός πριν το βάλω αλλά κάτι έγινε με το κινητό και δεν τις βρίσκω. Εδώ τοποθετημένο



Περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά μου πήρε η τοποθέτηση και με την ευκαιρία γράσσαρα και τα βελονοειδή ρουλεμάν στο μοχλικό.

Αίσθηση στην οδήγηση.. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ

Για να εντοπίσω τις δοαφορές μπορώ να πω πριν πως η μηχανή την ένιωθες σαν ΄΄HARD TAIL΄΄ , κούτσουρο και με ξερές αποσβέσεις και χρησιμοποιούσε ελάχιστη διαδρομή της ανάρτησης, γενικά χάλια.

Τώρα η μηχανή είναι όπως πρέπει. Η ανάρτηση δουλευει σε όλη τη διαδρομή της, αποσβένει τις ανωμαλίες, ο τροχός κολλημένος κάτω, τέρμα τα κοπανήματα, γενικά άψογο.

το αμορτισέρ πανέμορφο, ποιότητα σε βαφές-μέταλλο και φινίρισμα. Και αρκετά ελαφρύτερο απο το μαμά συνεπώς και λιγότερες αναρτώμενες μάζες με επιπλέον όφελος. Έτσι όπως το είδα κάπου 1 κιλό λιγότερο ήταν απο το μαμά.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αν υπήρχε βραβείο τίμιας μοτοσυκλέτας, η Suzuki θα το έπαιρνε εσαεί και χωρίς αντίπαλο.

Πολύ όμορφος ο Ληστής, το όνειρό μου είναι να πάρω έναν κάποια στιγμή και να τον κρατήσω μέχρι να
κλείσω τα μάτια μου...

:friendship:
 

sahara

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Bandit 650
Ωραιο το προτζεκτ. Εχουμε κανει σχεδον τις ιδιες προσθηκες. Με ενδιαφερει η πισω αναρτηση. Ηθελα να σε ρωτησω σε περιπτωση που προμηθευτω εγω το αμορτισερ, τη βαθμο δυσκολιας εχει η τοποθετηση του, εχω πληρης εργαλειοθηκη, οχι ομως πολυ εξειδικευμενα εργαλεια συνεργειου.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
Ωραιο το προτζεκτ. Εχουμε κανει σχεδον τις ιδιες προσθηκες. Με ενδιαφερει η πισω αναρτηση. Ηθελα να σε ρωτησω σε περιπτωση που προμηθευτω εγω το αμορτισερ, τη βαθμο δυσκολιας εχει η τοποθετηση του, εχω πληρης εργαλειοθηκη, οχι ομως πολυ εξειδικευμενα εργαλεια συνεργειου.
Θα έλεγα πως είναι απλό, με βασικά εργαλεία, μεταξύ αυτών όμως για σωστή δουλειά ένα ροπόκλειδο.

Δεν νομίζω πως πρέπει να το φοβηθείς, ευκαιρία με την τοποθέτηση του νέου αμορτισέρ να γρασσάρεις και τα ρουλεμάν στο μοχλικό για ολοκληρωμένη δουλειά..:friendship:

Στο internet θα βρεις service manual για Bandit να καταλάβεις τί εργασία είναι.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Πανέμορφο Βαγγέλη! Σε χαιρόμαστε που είσαι τόσο ψείρας με τα μηχανάκια σου! :cautious:
Καλές βόλτες!
 
Top Bottom