Suzuki DR-Z4S 2025 vs KTM 390 Enduro R 2025

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτό πιστεύω και εγώ για το 457.

Αλλά το 660 που πήρα τεστ στο ADV Fest δεν παλευότανε. ΟΚ ήταν μαμά, ΟΚ το είχανε από το πρωί στη γύρα, ΟΚ περίμενε και κάμποση ώρα στο ρελαντί πριν φύγουμε ΑΛΛΑ μόνο μπουκαλάκι λαδορίγανη δε σου δίνανε για το πόδι. Μόλις καλοψηθεί να του τη ρίξεις να το φας.
Ήτανε λες και του είχε βάλει ένα θερμοπίστολο κάτω από το ντεπόζιτο να ρίχνει δεξιά.

Αλλά κατά τα άλλα το μηχανάκι όνειρο! Ιταλικό πράμα ρε παιδί μου. Μερακλαντάν!
:ha
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Βρήκα αυτό το site δεν ξέρω αν έχει ανέβει ξανά εδώ μέσα.... Το ερώτημα είναι γιατί δύο μπουζί;;;



Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εγώ, ως πρώην κάτοχος drz400, πραγματικά απορώ με την Suzuki που δεν κοίταξε λίγο πιο πίσω στον χρόνο την Gasgas που είχε πάρει αυτό το μοτέρ, του έβαλε 50cc έξτρα και 6άρι σασμάν..
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Το ερώτημα είναι γιατί δύο μπουζί;;;
Το είχε απο παλιά αυτό το χούι η Σουζούκι. Και ο μπίγκουλας εν έτη '89 είχε 2. Καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη καύση μείγματος.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καρχιες όταν οι Ιταλοί σας έλεγαν τουίν σπσρκ σας έτρεχαν τα σάλια και σκουπίζατε τον θυρεό της ΑR με λατρεία. Για το λσηκω πέδη από το χαμαμάτσου είστε Χάου τρατζικ, διπλό μπουζί διπλή πλεμπα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ, ως πρώην κάτοχος drz400, πραγματικά απορώ με την Suzuki που δεν κοίταξε λίγο πιο πίσω στον χρόνο την Gasgas που είχε πάρει αυτό το μοτέρ, του έβαλε 50cc έξτρα και 6άρι σασμάν..
Γενικά στη Suzuki δεν είναι ούτε της καινοτομίας ούτε της πολύ ψαχτικής ούτε φυσικά του design ούτε της εξελιξης.

Και αυτό το βλέπεις και στο Automotive κομμάτι της και στις μοτοσυκλέτες. Αργά ή γρήγορα θα εξαργυρώσει δυστυχώς αυτή τη στασιμότητα της, οι καιροί αλλάζουν.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τι διαβάζουν τα μάτια μου

Στο ίδιο φόρουμ που θέλουν να πάρουν KLR και DR εξημισα από Αμερική, όπως τα ξέχασε η ιστορία πριν 20 χρόνια βρίσκομαι;
 

KO$74S81

Carpe diem
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τι διαβάζουν τα μάτια μου

Στο ίδιο φόρουμ που θέλουν να πάρουν KLR και DR εξημισα από Αμερική, όπως τα ξέχασε η ιστορία πριν 20 χρόνια βρίσκομαι;
Ένα XR έξι μισό αρ θα θελα και εγώ λίγο πιο παλιό από το 950 νεκροφιλιακ σλειερ
 

KO$74S81

Carpe diem
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Ok....στο χώμα θα είσαι πιο άνετος
R Maniac Το χα είναι...ότι πρέπει για τίς βολτες που κανουμε, ένα σετ αναρτησερ μπροςπισω πλαίσιο γκαμει αλλά για τρίτο δεν με παίρνει μόνο με Τζόκερ....που δεν παίζω κιόλας χαχα αχ κουλααα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εγώ, ως πρώην κάτοχος drz400, πραγματικά απορώ με την Suzuki που δεν κοίταξε λίγο πιο πίσω στον χρόνο την Gasgas που είχε πάρει αυτό το μοτέρ, του έβαλε 50cc έξτρα και 6άρι σασμάν..
Γιατί η χόντα που έβαλε στη γουρούνα μίζα με το μοτέρ xr650r και άφησε τη μοτοσικλέτα μόνο μανιβέλα?

Μια μηχανή που πούλησε τρέλα στην Αμερική εν τω μεταξύ. Κάνουν κάτι τέτοια οι Ιάπωνες.
 

KO$74S81

Carpe diem
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Γιατί η χόντα που έβαλε στη γουρούνα μίζα με το μοτέρ xr650r και άφησε τη μοτοσικλέτα μόνο μανιβέλα?

Μια μηχανή που πούλησε τρέλα στην Αμερική εν τω μεταξύ. Κάνουν κάτι τέτοια οι Ιάπωνες.
Είχε αποσυμπιεστή όμως ....χαχα
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί η χόντα που έβαλε στη γουρούνα μίζα με το μοτέρ xr650r και άφησε τη μοτοσικλέτα μόνο μανιβέλα?

Μια μηχανή που πούλησε τρέλα στην Αμερική εν τω μεταξύ. Κάνουν κάτι τέτοια οι Ιάπωνες.
Το ίδιο έκανε και σε κάποια domi, μάλλον δεν είχαν μείνει μανιβελες στο ράφι
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Γιατί η χόντα που έβαλε στη γουρούνα μίζα με το μοτέρ xr650r και άφησε τη μοτοσικλέτα μόνο μανιβέλα?

Μια μηχανή που πούλησε τρέλα στην Αμερική εν τω μεταξύ. Κάνουν κάτι τέτοια οι Ιάπωνες.
Ίσως γιατί το μόνο που ήθελαν ήταν να κερδίσουν τα KX500 στο Baja και τα 7-8 παραπάνω κιλά να μην τα ήθελαν.
Στην Αμερική πούλησε πολύ παρόλο που δεν έβγαζε άδεια κυκλοφορίας,τώρα που είναι φτηνό σαν μεταχειρισμένο πολλοί το μετατρέπουν σε dual sport βγάζοντας πινακίδες κλπ.
Ακόμα και σήμερα υπάρχουν τρελοί που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν και 1500 ευρώ για μίζες που φτιάχνουν κάποιες μικρές βιοτεχνίες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τι διαβάζουν τα μάτια μου

Στο ίδιο φόρουμ που θέλουν να πάρουν KLR και DR εξημισα από Αμερική, όπως τα ξέχασε η ιστορία πριν 20 χρόνια βρίσκομαι;
Αυτά λεγόντουσαν μέχρι πριν κάνα δυο χρόνια. Όταν στην αγορά δεν υπήρχε τίποτα! Όταν πριν 2 χρόνια γινόταν συζήτηση ρε παιδιά πουλάει κάνεις κάνα 650 dakar και βγήκε μια αγγελία και το πρόλαβε ένας και φώναζε ο άλλος και κάτι τέτοια γραφικά.

Τώρα που γέμισαν και τα Ελληνικά βουνά με 450mt και himalayan και φυσικά και tenere και γενικά πολλές επιλογές και φτηνότερες και ακριβότερες πλέον δεν ενδιαφέρουν κάποιον αυτές οι επιλογές.

Και εφόσον ο Ιάπωνας επιμείνει να πάει να πουλήσει το ίδιο προϊόν με άλλο χρώμα θα φάει τα μούτρα του.

Εν ολιγοις, ακόμα και λίγο βαρύτερο να ειναι το 390R από το DR4S το πενταταχυτο άμα το φέρουν εδώ στα 8 χιλιάρικα θα τα κοιτάζουν μάλλον στις κούτες.

Άμα τώρα τα φέρουν στα 7000-7200€ θα πουλήσουν κομμάτια και ας έχει μείνει η Suzuki πίσω σε πράγματα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Εγω θα πω πως δεν υποτιμώ τα -πιθανά- 8 χιλιαρικα που θα στοιχίζει το Suzuki, εννοώντας οτι δεν είναι λίγα χρήματα. Ομως ενω δεν έχουμε ΚΑΜΙΑ πληροφορία για την τιμή του DR-Z4S το αξιολογούμε εκεί (στα 8 χιλιαρικα συν...). Γιατί συμβαίνει αυτό;

Γιατί πρώτον η μοτοσυκλετιστική αγορά ξερουμε ολοι μας οτι έχει ακριβύνει έτσι και αλλιώς και γιατί κατα τη γνώμη μου αυτα τα 1600+ ευρώ τα "βλέπουμε" να υπαρχουν σε σύγκριση με τη πρόταση της Honda ή της KTM. Αν μόνο βάλεις εμπρός/πίσω τις αναρτήσεις του DR-Z4S στις αλλες δυο προτάσεις, μάλλον θα δώκεις πολλά περισσότερα από 1600 ευρώ (και η αναρτηση ειναι βασικό στοιχείο). Θέλετε να μιλήσουμε για πλαίσιο που είναι κατασκευασμένο ευθύς εξ' αρχύς για χώμα (γιατι έχει γίνει και συνήθεια να παίρνουμε πλαίσια απο στρηταδικα και να τα ξεχειλώνουμε καθώς μειωνεται το κόστος στη γραμμή παραγωγής). Κι επειδη καποιες φορές διαβάζω για τα ξαναζεσταμένα φαγητά της Suzuki... Εχετε αναρωτηθεί πότε, πόσο στοιχίζει να επαναφέρεις μια εγκατελημένη φόρμα στη παραγωγή ή έστω να μεγαλώσεις τον αριθμό παραγωγής; Δεν είναι καθόλου εύκολες ασκήσεις, ειδικά οταν τα εφαρμόζεις στα υπαρχοντα εργοστάσια σου στη Japan αντί.... να τα παραγγελνεις φασόν κάπου στη China ή στην Ινδία.

Value for money δεν σημαίνει απαραιτητα φθηνό. Σημαίνει να παίρνεις καποια πράγματα περισσότερα για τα χρήματα που δίνεις.... και είναι κάπως σπάνιο να συμβεί αυτό στις μέρες μας. Και επειδή εγώ είμαι της άποψης οτι "ο φτωχός πρέπει να αγοραζει ακριβά"... τα συμπεράσματα δικά σας ειτε συμφωνείτε, ειτε διαφωνείτε. Προσπαθώ να δίνω τροφή για σκέψη καθως πολλές φορες κι εγώ μαθαίνω απο τα γραφόμενα σας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στη πράξη θα κριθούν όλοι. ΝΑ την δούμε και την ποιότητα του Suzuki και τις φοβερές αναρτήσεις του και το πλαίσιο του και την τιμή του με το καλό.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Διασκεδάζω με το γεγονός ότι (και εγώ συχνά) συζητάμε κιλά, άλογα, κιβώτια, αναρτήσεις κλπ

Και τελικά ο κάθε ένας θα πάει να ψωνίσει ανάλογα με το τι γυαλιά φοράει και τέλος, τα υπόλοιπα είναι "λιμάνι εναντίον λεωφόρου" με λίγο από "υπερατού καφετέριας".
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Στο τέλος όλοι το ταμπελάκι με την τιμή κοιτάνε. Ούτε το 390 ADV RRRR θα ξεπουλήσει ούτε το DRZ που θα έρθει και αυτό στην γειτονιά των 8 και πάμε και στοιχήματα. Αφου το παλιό έχει στο Αμέρικα 6990$! πως θα φθηνήνει το καινούριο οεο? Έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο; Τσου!

Όποιος έχει φράγκα και θέλει χωματερό καθαρά για χώμα πάει σε μεγαλύτερο ΚΤΜ ή καθαρό.

Όποιος δεν έχει, πάει σε Κινέζο /Ινδό. Ο οποίος στα 6+ έχει τα μικρά και στα 8+ τα μεγάλα.

Δεν θα δώσει πολύς κόσμος 8 (+εξοπλισμό= έξτρα φράγκα γιατί μιλάμε για μηχανάκια που δεν έχουν ούτε σχαράκι) για μικρό.

Και αυτός είναι ο λόγος που οι Ιάπωνες δεν χώνουν φράγκα στην αγορά αυτή -μετάφραση ένα γρανάζι 6ης πχ στο DRZ- και ο ίδιος λόγος είναι που στην ΚΤΜ κοντέψανε να κλείσουνε για να βγάλουν αληθινό adv στα 390.

Η φτήνια τρώει τον παρά. Για ακριβά ξέραμε τι να πάρουμε.
 
Top Bottom