Suzuki drz400, tips & tricks by Smias

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Χαιρετε κι απο εδω!

Ανοιγω το θεμα για οποιον θελει να ρωτησει κατι-οτιδηποτε αφορα το Suzuki drz400, ειμαι(ακομα..) κατοχος τετοιας μοτο για πολλα χρονια, εχω ριξει απειρη μελετη, οι πληροφοριες ειναι για να μοιραζονται!
Οτι ξερω θα το πω, απλα ως κατοχος drz400sm δεν εχω τη γνωση για χωματινο set up πως λαστιχα-ειδικες ρυθμισεις αναρτησεων, αλλα στα γενικα οπως κινητηρας συντηριση κ.α τετοια με μεγαλη χαρα να βοηθησω οποιον φιλο-φιλη!

:friendship:
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Καλώς τον Smias! :friendship:

Κοιτάω τον τελευταίο καιρό να πάρω χωμάτινο μηχανάκι και το DRZ είναι από τις πρώτες επιλογές μου.

Από όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα, καταλαβαίνω ότι DRZ400s και DRZ400sm δεν έχουν μεγάλες διαφορές, εκτός από τροχούς και την μπροστινή ανάρτηση.

Όταν πάω να κοιτάξω ένα τέτοιο μεταχειρισμένο μηχανάκι, υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξω ιδιαίτερα;
(εκτός από 5 πράγματα που κοιτάμε γενικά όποια μοτοσικλέτα και αν αγοράσουμε)
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Καλό είναι αν υπάρχει Fcr σε καλή κατάσταση & να είναι και το σωστό(με αφαιρουμενο αντάπτωρα για το φιλτροκουτι) για να μη πηγαίνει όπως να ναι.

Όσα περισσότερα ποιοτικά εξτρά τόσο το καλύτερο για 'μένα.

Δεν έχει κάποιο κουσούρι πέρα από τα πηνία.
Αλλαγές λαδιών ανά 3.000χλμ σε γενική χρήση, 1000χλμ αν τρώει πολύ κυνήγι, πάντα με φίλτρο λαδιού, της HiFlo κατά προτίμηση που είναι στη μισή τιμή από της Suzuki.

Μακριά από κανιβαλισμενα drz που έχουν πχ φιλτροχωανη = ανίδεος ή καγκουρας.

Αν βρεις κάτι ρίξε σήμα μήπως & ξέρω το μηχανάκι+ιδιοκτήτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lalou

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Λαμπρος
Μοτό
R1200GS 08 DRZ400S 01 ZX9R 95 KRIIS115 01
Και εγω εχω ενα drz400s εδω και ενα χρονο μοντελο 2001 με κυλινδροπιστονο στα 435cc χωρις κανενα προβλημα μονο καρβουνακια μιζας εβαλα και αυτα οχι γνησια.Οτι μπορεις να μου πεις να προσεχω λογω μακροχρονιας επειριας σου με το μηχανακι ειναι ευπροσδεκτο.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Και εγω εχω ενα drz400s εδω και ενα χρονο μοντελο 2001 με κυλινδροπιστονο στα 435cc χωρις κανενα προβλημα μονο καρβουνακια μιζας εβαλα και αυτα οχι γνησια.Οτι μπορεις να μου πεις να προσεχω λογω μακροχρονιας επειριας σου με το μηχανακι ειναι ευπροσδεκτο.
Εννοειται οχι γνησια, πανακριβα..
Εγω ειχα καταφυγει σε ανακατασκευη-τοποθετηση νεων στην Αθηνα, στην οδο Σπυρου Πατση 1 που ειναι ενα μαγαζι που επσικευαζει μιζες οχηματων, νομιζω κατι σαν 20ε ειχα δωσει πηγαινοντας με τη μιζα στο χερι.


Συχνες αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο λαδιου, καθε 3.000χλμ για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, αν το πηγαινεις χωμα ή το ζοριζεις/κυνηγας πολυ τοτε και συχνοτερα, πχ 1500-2000χλμ.
Εγω εχω βαλει και ενα διακοπτακι για να ανοιγω το βεντιλατερ οταν θελω και οχι οταν πιασει 100κατι βαθμους(εχω TrailTech Vapor κοντερ) οπως επισης εχω βγαλει τον θερμοσταστη για καλυτερη κυκλοφορια νερου.

Αν σου κανει κατι στα ηλεκτρικα τσεκαρε τα πηνεια, συνηθως αυτα την ακουνε πρωτα...
Απο ανορθωτη ειναι οκ, το ιδιο και η ηλεκτρονικη τους, δσυτυχως ομως τα πηνεια ειναι κλασικο συμπτωμα στα drz400..
Περιελιξη οταν κια αμα(χτυπα ξυλο) γινει κατι τετοιο γιατι για καινουρια ουτε λογος.

Μπιελα ελπιζω να τσεκαρατε οταν εγινε 435cc γιατι αν εχει ενα σκασμο χλμ και του βαλεις μεγαλυτερο κυλ/πιστονο σε ταλαιπωρημενη μπιελα τοτε απλα θα την ακουσει πιο γρηγορα.
 

lalou

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Λαμπρος
Μοτό
R1200GS 08 DRZ400S 01 ZX9R 95 KRIIS115 01
Εννοειται οχι γνησια, πανακριβα..
Εγω ειχα καταφυγει σε ανακατασκευη-τοποθετηση νεων στην Αθηνα, στην οδο Σπυρου Πατση 1 που ειναι ενα μαγαζι που επσικευαζει μιζες οχηματων, νομιζω κατι σαν 20ε ειχα δωσει πηγαινοντας με τη μιζα στο χερι.


Συχνες αλλαγες λαδιων μαζι με φιλτρο λαδιου, καθε 3.000χλμ για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, αν το πηγαινεις χωμα ή το ζοριζεις/κυνηγας πολυ τοτε και συχνοτερα, πχ 1500-2000χλμ.
Εγω εχω βαλει και ενα διακοπτακι για να ανοιγω το βεντιλατερ οταν θελω και οχι οταν πιασει 100κατι βαθμους(εχω TrailTech Vapor κοντερ) οπως επισης εχω βγαλει τον θερμοσταστη για καλυτερη κυκλοφορια νερου.

Αν σου κανει κατι στα ηλεκτρικα τσεκαρε τα πηνεια, συνηθως αυτα την ακουνε πρωτα...
Απο ανορθωτη ειναι οκ, το ιδιο και η ηλεκτρονικη τους, δσυτυχως ομως τα πηνεια ειναι κλασικο συμπτωμα στα drz400..
Περιελιξη οταν κια αμα(χτυπα ξυλο) γινει κατι τετοιο γιατι για καινουρια ουτε λογος.

Μπιελα ελπιζω να τσεκαρατε οταν εγινε 435cc γιατι αν εχει ενα σκασμο χλμ και του βαλεις μεγαλυτερο κυλ/πιστονο σε ταλαιπωρημενη μπιελα τοτε απλα θα την ακουσει πιο γρηγορα.
Αλλαγες λαδιων κανω καθε 2000χλμ βαζω 1040.Αυτο με το βεντιλατερ θα το κοιταξω αν και το εχω ακουσει μονο μια φορα να αναβει τον Ιουλιο με τις πολες ζεστες.Το μηχανακι εχει 90000χλμ οταν το πηρα ρωτησα το παληκαρι για την μπιελα και μου ειπε οτι δεν την αλαξε γιατι δεν χρειαζοταν οταν το εκανε 435 δεν ξερω βεβαια αν εχει αλαξει ο προηγουμενος σε αλλη επισκευη.Σε φιλο εξουσιοδοτιμενο σουζουκι που το πηγα να το ελενξει και μου εδωσε το οκ να το παρω μου ειπε οτι γυρω στις 60000χλμ χρειαζονται μια επισκευη αναλογα και την χρησει που του κανεις.Λογικα καποια στιγμη θα εχει αλαξει και μπιελα παντος δεν εχει βγαλει προβλημα οσο το εχω.Πηνεια τα εχει αλαξει.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
90.000χλμ;;;
Τι λες τώρα!!!
Σίγουρα πρέπει να έχει αλλαχθεί η μπιέλα κάποτε.
Αυτό με τα 50-60.000χλμ ισχύει, μονοκυλινδρο είναι που δουλεύει πολλές στροφές, δεν είναι μονοκυλινδρο όπως πχ XT600/660 που είναι πιο βαρύ και ολιγοστροφο συγκριτικά με το drz400 ή klx250/300.

Εγώ άλλαξα τα πάντα όταν ανοίχτηκε για να βγει η 3πλή φλάτζα βάσης κυλίνδρου και να μπει η μονή όπως στα drz400e και είδαμε μικρες γρατζουνιές στον κύλινδρο και στο πιστόνι, τοτε λοιπόν το εκανα ολικό rebuild στα 465cc οπου φυσικα ιδια έμειναν μόνο τα καρτερ και η κεφαλή(εξωτερικά), τα εχωσα πολύ χοντρά τότε...
Αλλά μεταμορφώθηκε!!!
Και μεταμορφώθηκε αξιόπιστα!
15-50 ημισυνθετικό από λάδι.
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
χαιρετω την ομαδα.ειμαι και γω πλεον κατοχος ενος drz400s 2004.θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα το μηχανακι.ανοιγοντας το γκαζι μεχρι τις μισες στροφες τραβα πολυ καλα.δηλαδη και με 4η κρεμασμενη φευγει.αλλα απο κει και πανω μου φαινεται πολυ ψοφιο.λες και δεν εχει κουραγιο να ανεβασει στροφες
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
χαιρετω την ομαδα.ειμαι και γω πλεον κατοχος ενος drz400s 2004.θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα το μηχανακι.ανοιγοντας το γκαζι μεχρι τις μισες στροφες τραβα πολυ καλα.δηλαδη και με 4η κρεμασμενη φευγει.αλλα απο κει και πανω μου φαινεται πολυ ψοφιο.λες και δεν εχει κουραγιο να ανεβασει στροφες
αυτο ειναι ψεκαστο ,καρμπυρατερ ??
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
χαιρετω την ομαδα.ειμαι και γω πλεον κατοχος ενος drz400s 2004.θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα το μηχανακι.ανοιγοντας το γκαζι μεχρι τις μισες στροφες τραβα πολυ καλα.δηλαδη και με 4η κρεμασμενη φευγει.αλλα απο κει και πανω μου φαινεται πολυ ψοφιο.λες και δεν εχει κουραγιο να ανεβασει στροφες
'Εχει διπλή χαρτογράφηση στην ηλεκτρονική όπως κάποια παλιότερα DR για χαμηλές-ψηλές στροφές ή όχι;
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
αυτο ειναι ψεκαστο ,καρμπυρατερ ??
Καρμπυρατέρ είναι. Για διπλή χαρτογράφηση δεν έχω ακούσει κάτι.

χαιρετω την ομαδα.ειμαι και γω πλεον κατοχος ενος drz400s 2004.θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα το μηχανακι.ανοιγοντας το γκαζι μεχρι τις μισες στροφες τραβα πολυ καλα.δηλαδη και με 4η κρεμασμενη φευγει.αλλα απο κει και πανω μου φαινεται πολυ ψοφιο.λες και δεν εχει κουραγιο να ανεβασει στροφες
Το παρουσίασε ξαφνικά; Πριν δούλευε σωστά και στο κάνει τώρα;
Δεν ανεβάζει καθόλου ή δεν ανεβάζει όπως θα ήθελες;
Καθαρισμός/αντικατάσταση σε φίλτρο αέρα έχει γίνει;
Σέρβις πότε έγινε τελευταία φορά; Οι βαλβίδες έχουν ελεγχθεί; Καρμπυρατέρ;

Όπως καταλαβαίνεις είναι δύσκολη η "τηλεδιάγνωση" γι'αυτό και τα πολλά ερωτήματα.
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
τωρα το αγορασα το μηχανακι.εχει γινει σερβις κ γενικος ελεγχος.καθαρισμος φιλτρου επισης.το εκανε βολτα ο μαστορας και μου πε ειναι οκ.καθαρισμο εκανε το παιδι μια βδομαδα πριν το παρω.απλα ανοιγοντας το γκαζι απ την μεση και πανω δεν παει.δεν εχει κουραγιο.δηλαδη ζητημα τερμα να πηγαινει 120-130.δεν μου δουλευει κ το κοντερ να σας πω.
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
τωρα το αγορασα το μηχανακι.εχει γινει σερβις κ γενικος ελεγχος.καθαρισμος φιλτρου επισης.το εκανε βολτα ο μαστορας και μου πε ειναι οκ.καθαρισμο εκανε το παιδι μια βδομαδα πριν το παρω.απλα ανοιγοντας το γκαζι απ την μεση και πανω δεν παει.δεν εχει κουραγιο.δηλαδη ζητημα τερμα να πηγαινει 120-130.δεν μου δουλευει κ το κοντερ να σας πω.
βελονα καρπυρατερ μου θυμιζει εμενα, δηλαδη προς αλλαγη
και ενα καλο ρυθμιζμα γενικως!!!!!καθως και οτι αλλο μπορει να εχει φαει τα ψωμια του μεσα στο καρπυρατερ
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
να μην την σηκωνει απ το slide τερμα εννοεις??η να εχει φθαρθει?
ναι κατα καποιο τροπο
μου το εκανε και μενα ο βροντακας (κατεμ 640) και του αλαξα την βελονα
απο την αλλη αυτος που το ειχε σου ειπε κατι ?
τον ρωτησες αν το εκανε και σε αυτον να σου δωσει μια οδηγια
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
γενικως τα καρμπυρατερ εχουν τα δικα τους θεματα
 

drz400s

Μέλος
Όνομα
paris
Μοτό
suzuki drz400s 2004
δεν τον ρωτησα.βασικα δεν τον εκοψα να ξερει και πολλα και μου πει αλλα νταλον.αυτος το μονο που μου με ειναι πως σκεφτοταν να το κανει 'ε' καρμπυρατερ/φλατζα του ελειπαν.εξατμιση εχει.γιατι ηθελε να πηγαινει καλυτερα.αλλα εγω ελεγα δεν του φτανει.γιατι ειχε ενα crf450 και τα εβαζε με το ιδιο μετρο συγκρισης
 
Top Bottom