Suzuki drz400, tips & tricks by Smias

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάτι σοβαρό που συμβαίνει στα fcr που φοράει και το drz είναι πως ραγίζει το πλακάκι L και σπάει με αποτέλεσμα να φεύγουν κομμάτια μέσα στο μοτέρ. Πριν συμβεί στο δικό μου είχε αλλάξει το ρελαντί στη λειτουργία του μοτέρ.

Γύρνα το καρμπυρατέρ στο πλάι και λύσε το για έλεγχο από πάνω είναι εύκολη διαδικασία.

Μπορεί να είναι άσχετο με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις αλλά να το τσεκαρεις κάποια στιγμή. Αλλά ίσως έχει έρθει η ώρα για ένα καλό φρεσκαρισμα του fcr.

Βαλβίδες πόσο καιρό έχετε να τις δείτε?
 

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
δεν υπαρχει καινουριο καρμπυρατερ σαν spare?
τοτε υπαρχει 1 σπεσιαλιστας καπου στην οδο λιοσιων
Να πω κάτι σχετικό/άσχετο?
Το καρμπυρατέρ του ΧΤ600Ε είναι discontinued μετά από 20 χρόνια.
Πρέπει να πήρα ένα από τα τελευταία την άνοιξη του 2023.
1137,96 ευρώ, θα τα ξαναέδινα αν υπήρχε άλλο ένα κάπου στο κουτί του.
Από εδώ και μπρος μόνο κιτ επισκευής, που σε κακής κατάστασης καρμπς δεν κάνουν τίποτα.
Κάτι ανάλογο φαντάζομαι πως παίζει και με το DRZ.
Το θετικό είναι πως το FCR είναι εμπορικό κομμάτι, το διπλό καρμπ του ΧΤ καρασπάνιο σαν καινούριο.
Το καρμπυρατέρ είναι ένας μηχανισμός υψηλής ακρίβειας, δεν μπορείς να του κάνεις rebuild για πάντα.
Και ναι, ξέρω πως είμαι άρρωστος μέχρι ψυχασθένειας με τα καινούρια ανταλλακτικά κούτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ένα περίεργο πρόβλημα άρχισε να συμβαίνει στο DR....
Πυρώνει ο λαιμός της εξάτμισης. Μετά από 2-3 λεπτά γίνεται κατακόκκινος σε μήκος περίπου 10cm από τον κινητήρα.
Ψάχνοντας, διάβασα διάφορα. Από το ότι είναι απολύτως φυσιολογικό (δεν το έκανε πριν), ότι φταίει το φτωχό μίγμα στο καρμπυρατέρ, ότι φταίει το πλούσιο μίγμα στο καρμπυρατέρ, πως η εξάτμιση είναι βουλωμένη, πως τα λάδια είναι λάθος, πως το φίλτρο είναι για πέταμα κ.α.
Πάει πουθενά το μυαλό σας ? (όσοι γνωρίζουν) πριν αρχίσω να κάνω βίδες το μηχανάκι?
Μάλλον η βαλβίδα εξαγωγής..... μας άφησε χρόνους....., ή μένει ανοικτή!!!
Ρύθμισε βαλβίδες και δες τι κάνει. Αν δεν φτιάξει με τη ρύθμιση, μάλλον βαλβίδα!!!
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Μάλλον φτωχό μίγμα....άρχισε να το κάνει το klx μου που είναι ψεκαστο....μόλις αλλαξα μόνο το τελικό της εξάτμισης χώρις να πειράξω το μίγμα....εδώ και 16000 χιλιόμετρα δεν έχει πάθει τίποτα. Το κάνει βέβαια μόνο αν το αφήσεις να δουλέψει στο ρελαντί για αρκετή ώρα. Έσενα το παθαίνει και εν κίνηση;
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Φτωχό μείγμα ????
Πιθανόν...

ολα τα παραπανω ειναι σωστα, οποτε πρεπει να πας βημα βημα. εαν δεν το κανεις θα σπασει το μοτερ
Αυτό το τελευταίο δεν μου άρεσε καθόλου! Τα drz δεν σπάνε !!! :)

Κάτι σοβαρό που συμβαίνει στα fcr που φοράει και το drz είναι πως ραγίζει το πλακάκι L και σπάει με αποτέλεσμα να φεύγουν κομμάτια μέσα στο μοτέρ. Πριν συμβεί στο δικό μου είχε αλλάξει το ρελαντί στη λειτουργία του μοτέρ.
Γύρνα το καρμπυρατέρ στο πλάι και λύσε το για έλεγχο από πάνω είναι εύκολη διαδικασία.
Μπορεί να είναι άσχετο με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις αλλά να το τσεκάρεις κάποια στιγμή. Αλλά ίσως έχει έρθει η ώρα για ένα καλό φρεσκάρισμα του fcr.

Βαλβίδες πόσο καιρό έχετε να τις δείτε?
Βαλβίδες κάναμε πριν 15 ώρες. Δεν είδαμε κάτι...
Για το καρμπυρατέρ πάει το μυαλό μου. Στα τελευταία της βόλτας του Χελιώτη, κάπου πάνω από τον Ωρωπό, έκανε το εξής περίεργο.
Έβηξε το μοτέρ κι έσβησε. Μετά δεν έπαιρνε μπροστά και χρειάστηκε αρκετές μιζιές για να επανέλθει. Εκεί χάθηκε και το ρελαντί. Δεν κράταγε με τίποτα. Στα ανοίγματα μια χαρά. Ρελαντί ή πολύ λίγο γκάζι, σβήνει...

Μάλλον η βαλβίδα εξαγωγής..... μας άφησε χρόνους....., ή μένει ανοικτή!!!
Ρύθμισε βαλβίδες και δες τι κάνει. Αν δεν φτιάξει με τη ρύθμιση, μάλλον βαλβίδα!!!
Θέλω να πιστεύω πως δεν είναι βαλβίδα, αλλά δεν είναι απίθανο.

Μάλλον φτωχό μίγμα....άρχισε να το κάνει το klx μου που είναι ψεκαστο....μόλις αλλαξα μόνο το τελικό της εξάτμισης χώρις να πειράξω το μίγμα....εδώ και 16000 χιλιόμετρα δεν έχει πάθει τίποτα. Το κάνει βέβαια μόνο αν το αφήσεις να δουλέψει στο ρελαντί για αρκετή ώρα. Έσενα το παθαίνει και εν κίνηση;
Το κάνει στα πρώτα 1,5 με 2 λεπτά σε στάση. Δεν τόλμησα να το περπατήσω.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Ξεκινώ με το καρμπυρατέρ και βλέπουμε...
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Για rebuild καρμπυρατέρ έχω ακούσει ότι τα επισκευάζει αυτός , επισκεύασε καρμπυρατέρ φίλου μου ,σε Τογιότα Κάρινα του 1989 , που είχε κάποια αποτα συμπτώματα που γράφει ο παντελής για το σουζουκι

χαλας Αντώνης
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παντελή για rebuilt στο fcr έχουμε μάστορα "μάγο" και μάλιστα πρώην εντουρά. Είναι εξαιρετικός άνθρωπος και ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Φτιάχνει ότι καρμπυρατέρ υπάρχει.

Βύρωνας το όνομα του. Σου στέλνω τηλ με οκ να το έχεις. Θα πεις από Κώστα που είχε κάποτε CCM.
 

Jericho

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
KTM 950 Adventure S - Suzuki DR-Z 400
+1 για το Βύρωνα, κάνει εκπληκτική δουλειά.

Όσο για το πύρωμα της εξάτμισης, τσέκαρε πρώτα το καρμπυρατέρ και μετά τις βαλβίδες.
 
Top Bottom