Suzuki drz400, tips & tricks by Smias

Vpap

Μέλος
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Drz 400 sm
@Vpap καλοτάξιδο το εργαλείο , το πήρες με λάθος ρόδες ! Μας λείπει ένας μάγειρας από τις καταδρομικες, εγώ λέω τα άστρα - ταρό !
Θα βρεις αυτό που ψάχνεις είτε στο ελληνικό σιτε αγγελιών η στο ιμπει .
Υπομονή , το βαπορ από την άλλη έχει υπερπλήρεις ενδείξεις αλλά είναι λίγο μικρές , θα πας σε έναν ηλεκτρολόγο και θα γίνουν όλα από μόνα του !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστω για το καλωσορισμα!μπηκα σε κατι forum απο εξωτερικο και οι περισσοτεροι λενε για κατι καλωδια που εχει πανω στην πλακετα οτι βγαινουν η πιανουν σκουρια..θα το ανοιξω αυριο μηπως καταφερω κατι..σε περιπτωση που δεν..αν εχεις κανενα καλο ηλεκτρολογο να το παω να τοποθετησει το vapor θα με βοηθουσε!
 

flash

Μέλος
Όνομα
panagiotis
Μοτό
transalp xlv650
Suzuki drz 400
Φιλε καλωσόρισες.
Εχω να σου δωσω καποιες πληροφοριες για το οργανο.
1.Τα καλωδια που μπαινουν στην πλακετα οξυδονονται.
2. Οι γραμμες στην πλακετα μαυριζουν θα τις καταλαβεις απο τις καλές. Εαν εχουν μαυρισει θα τις ξυσεις προσεκτικα και οσες εχουν κοπει θα τις ενωσεις.
3. Το vapor για να το συνδέσεις ειναι πολυ ευκολο εχει οδηγιες βημα βημα και δεν χρειάζεται να τραβήξεις καινούργια καλώδια θα χρησιμοποιήσεις αποτην φισα του παλιού.
 

Vpap

Μέλος
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Drz 400 sm
Φιλε καλωσόρισες.
Εχω να σου δωσω καποιες πληροφοριες για το οργανο.
1.Τα καλωδια που μπαινουν στην πλακετα οξυδονονται.
2. Οι γραμμες στην πλακετα μαυριζουν θα τις καταλαβεις απο τις καλές. Εαν εχουν μαυρισει θα τις ξυσεις προσεκτικα και οσες εχουν κοπει θα τις ενωσεις.
3. Το vapor για να το συνδέσεις ειναι πολυ ευκολο εχει οδηγιες βημα βημα και δεν χρειάζεται να τραβήξεις καινούργια καλώδια θα χρησιμοποιήσεις αποτην φισα του παλιού.
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες αυριο θα το ανοιξω και θα δω τι παιζει περιπου!θα σας ενημερωσω για ο,τι νεο!
 

Drz400S '01

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI DRZ400S 2001
Καλημέρα και από εμένα. Ευχαριστώ για την αποδοχή!!! Έχω μια γριά DRZ400 του 2001 , μετά από βλάβη στο σασμαν αποφάσισα να την φτιάξω καινούργια αλλάξαμε ρουλεμάν μπιελας και μπιελα, τρόμπα νερου-λαδιου, πιστονι κύλινδρο.Το αξίζει το μωρό μου μετά από 88000χιλιομετρα. Έχω πρόβλημα στην εύρεση γραναζιων σασμαν μπορεί κάποιος να βοηθήσει!!! Θα ήθελα να τα αλλάξω όλα και αν γίνεται καινούργια!!! Και μια συμβουλή για το τι αλλο να της αλλάξω!!! Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
 

Drz400S '01

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI DRZ400S 2001
Βάλε μια καινούρια ντιζα Για αρχή αν έχει τα χρόνια της (Motio Pro με12-15€ απο εκει που σου ειχα στείλει παλιότερα..) και παρ'το από το μηδέν το θέμα ρύθμιση.
Εγώ σε κάποια φάση του είχα βάλει μια ωραία κοντή μανετα συμπλέκτη που ήταν για drz400e και ήθελε λίγο λιμαρισμα για να μπει αλλά ήταν τέλεια για να χρησιμοποιώ 2 δάχτυλα.
Κάπου από eBay από Αμερική την είχα βρει...


Τα 80€ για εργασία με τα υλικά μαζί νομίζω είναι νορμάλ τιμή, από 'κει και πέρα ανά 2 χρόνια να αλλάζεις το λάδι των καλαμιών, το λεει και το manual.

Υγ.
Αν θέλει κάποιος έχω το υπερμανιουαλ που είναι για όλα τα drz400(E/S/SM) αλλά είναι μεγάλο αρχείο και μπορώ να το στείλω μόνο μέσω email/wetransfer.
Θα ήμουν ευγνώμων αν έστελνες και σε εμένα το μανιουαλ όταν μπορέσεις στο παρακάτω email takhs1972@windowslive.com Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Μια πίστωση χρόνου δώσε μου γιατί είμαι στο τρέξιμο, δυστυχώς δεν είμαι στο μηχάνημα μου που τα έχω όλα αυτά..

Για γρανάζια κοίτα από Ευρώπη μεριά αν δεν τα έχουν εδώ ή θέλουν κάνα 6μηνο να στα φέρουν.
Υπάρχουν και κάτι άλλα γρανάζια που βγήκαν πριν μερικά χρόνια, της ACT.
Δυστυχώς μόνο από Αμερική, εκτός κι αν τα φέρνει κάποιος Ευρώπη.
Ακριβά ναι.. Αλλά όσοι τα έβαλαν μόνο θετικά λένε γι'αυτά, μακραίνουν λίγο το μηχανάκι, αυτό που σχεδόν όλοι όσοι έχουν/είχαν drz400 θα ήθελαν.
 

Drz400S '01

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
SUZUKI DRZ400S 2001
Μια πίστωση χρόνου δώσε μου γιατί είμαι στο τρέξιμο, δυστυχώς δεν είμαι στο μηχάνημα μου που τα έχω όλα αυτά..

Για γρανάζια κοίτα από Ευρώπη μεριά αν δεν τα έχουν εδώ ή θέλουν κάνα 6μηνο να στα φέρουν.
Υπάρχουν και κάτι άλλα γρανάζια που βγήκαν πριν μερικά χρόνια, της ACT.
Δυστυχώς μόνο από Αμερική, εκτός κι αν τα φέρνει κάποιος Ευρώπη.
Ακριβά ναι.. Αλλά όσοι τα έβαλαν μόνο θετικά λένε γι'αυτά, μακραίνουν λίγο το μηχανάκι, αυτό που σχεδόν όλοι όσοι έχουν/είχαν drz400 θα ήθελαν.
Ευχαριστώ Smias, από πίστωση χρόνου όση θες δεν καίγομαι μιας και το όλο εγχείρημα απαιτεί χρόνο, υπομονή και χρήμα(που δεν υπάρχει αλλά το μαζεύω), απο την αντιπροσωπεία εδώ μου έκαναν 2 φορές λάθος και ευτυχώς το πήρα με γραμμή με τον μηχανικό μου εκεί πριν τα πάρουμε και φύγουμε με αναμονή 6 μηνες!!! για τα γρανάζια της ACT έψαξα και είδα ενδιαφέρουσα πρόταση, αν και όπως είπες ακριβή, τα βρήκα από Αγγλία όλο το κιτ 1000λίρες ή από USA 557δολάρια χωρίς τις φουρκετες τα μεταφορικά και τον εκτελωνισμό, που απ' ότι φαντάζομαι θα βγει μια η άλλη και βλέπω να με χωρίζει η γυναίκα μου χαχαχαχα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KlainMike

Μέλος
Όνομα
Mike
Μοτό
drz sm 2006
Χαιρετώ την ομάδα! Νεος ιδιοκτητης Drz 400 sm και θα ήθελα τα φωτα σας... Πρόλαβα να κανω μόλις μία βόλτα πριν μου παρουσιασει πρόβλημα. 25 Μαρτίου, ρεπό, έτοιμος για τη δεύτερη εξόρμηση μου, φοράω το μπουφανακι μου, το κρανάκι μου, βάζω μπρος, περιμένω 3-4 λεπτάκια να ζεσταθεί λιγο το εργαλείο και ξεκινάω για βενζινάδικο να φουλάρω. Στα 100 μετρα νιωθω το λαστιχο να γλιστράει. Σταματάω στο κοκκινο φανάρι μπροστά μου, κοιτάω κατω και βλέπω το λαδι να τρέχει ποτάμι απο το μηχανάκι μου! Σβηνω αμέσως (ευτυχώς ημουν τυχερός και μου έτυχε σε φανάρι 100 μετρα απο το σπίτι μου). Για να μη σας κουράζω, τα λαδια ετρεχαν πισω απο το μπροστά γρανάζι της αλυσίδας(όταν κοίταξα το παξιμάδι του γραναζιού το βρήκα τελειως ξεβίδωτο και έτοιμο να πέσει). Παρειγγειλα καινούριο ολο το σετ ,(παξιμάδι, τσιμούχα κλπ), που συγκρατεί το γρανάζι και το αλλαξα, έκανα μια μικρη βόλτα 5 λεπτά και ολα φαινονται εντάξει, ομως μετά απο αυτό το περιστατικό φοβούμενος οτι μπορεί να μου ξανατύχει, διστάζω να παω μακρινή και καλή βόλτα. Όποιος γνωριζει κατι ας βοηθήσει... Μετα απο λίγο search στο google είδα οτι έχει συμβεί και σε αλλους Drzαδες. Δε ξέρω αν παίζει ρόλο αλλα το μηχανάκι δεν πολυκυκλοφορούσε καθώς ο πρώην ιδιοκτητης του στα 5 χρόνια που το είχε εκανε μόλις 7.000 χλμ. Συνολο εχει 25.000 χλμ και φαινεται προσεγμενο. Πήρα το συγκεκριμένο μηχανακι με την εντύπωση οτι είναι σχετικα αξιοπιστο. Αν είναι να εχω τέτοια θέματα καλύτερα να ξαναγυρίσω στους ευρωπαιους...
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Έχει συμβεί σε μερικούς, όχι όμως ότι είναι στις "κλασικές βλάβες" του(βλέπε πηνία..), στα πολλές 10άδες χιλιάδες χλμ που το είχα δεν μου έκανε κάτι τέτοιο.
Πιστεύω λόγο ακινησίας θα στην έκανε τη τσιμούχα..
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Έχει συμβεί σε μερικούς, όχι όμως ότι είναι στις "κλασικές βλάβες" του(βλέπε πηνία..), στα πολλές 10άδες χιλιάδες χλμ που το είχα δεν μου έκανε κάτι τέτοιο.
Πιστεύω λόγο ακινησίας θα στην έκανε τη τσιμούχα..

Έχει συμβεί σε γνωστό με s αλλά το είχε παροπλισμένο 2 χρόνια +, οπότε θεωρώ πως είναι φυσιολογική φθορά. Σε όλες τις μηχανές, η ακινησία δημιουργεί τέτοια θέματα.
 

KlainMike

Μέλος
Όνομα
Mike
Μοτό
drz sm 2006
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Γενικά μετά από αρκετό ψάξιμο, είδα ότι είναι κοινό πρόβλημα στο drz, οπότε ίσως και να μη φταίει η ακινησία. Οι Αμερικάνοι λένε για loctite πίσω από το γρανάζι και στο παξιμάδι. Εγώ προς το παρόν έβαλα μόνο στο παξιμάδι. Καλό είναι οι ιδιοκτήτες drz να ελέγχετε συχνά πυκνά το παξιμάδι του μπροστά γραναζιου καθώς και για διαρροές λαδιού σε εκείνο το σημείο. Καλό σαββατοκύριακο!
 

KlainMike

Μέλος
Όνομα
Mike
Μοτό
drz sm 2006
Και μια ερώτηση ακόμη μιας και είστε γνώστες. Έχει μπει στο μηχανάκι κιτ 470cc (BB stroker) αλλά έχει το 36αρι καρμπυρατέρ (drz 400 sm) και τους μαμά εκκεντροφόρους. Διαβάζω στο thumbertalk ότι σε BB stroker υπερκυβισμο χρειάζονται μεγαλύτεροι εκκεντροφόροι αλλιώς μειώνεται η αξιοπιστία του. Ισχύει κάτι τέτοιο;
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Το είχα κάνει mild bb-stroker, είχα βάλει τους RHC-WEBcams μαζί με βαλβίδες και ελατήρια, με τους μαμά εκκεντροφόρους θυμάμαι λέγανε ότι δεν αποδίδει σε καμία περίπτωση σωστά και κάτι ότι δημιουργεί υψηλή συμπίεση και αρκετούς που χαιρεταγαν την φλάτζα κεφαλής - κυλίνδρου.
Τελευταία φορά που ασχολήθηκα βέβαια με τέτοιες αναζητήσεις πάνε 5-6 χρόνια οπότε δεν ξέρω εάν έχουν βγει άλλοι εκκεντροφόροι σχετικά αντίστοιχοι των RHC-WEBcams σε καλύτερη τιμή πχ γιατί αυτό το θέμα είχαν όλοι παλιά αφού οι τότε HotCams που έπαιζαν δεν ήταν οκ για σωστό bb-stroker.
 

tsgiannis13

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
suzuki drz-400s
Καλησπέρα παιδιά. Είμαι κάτοχος drz κανέναν χρόνο... Διαβάζοντας διαφορά ,σε ξένα φόρουμ κυρίως , πολλοί μιλάνε για loctite mod στις βίδες του πηνίου και στο μπροστά γρανάζι μετάδοσης. Έχει ασχοληθεί κανείς? Το θεωρείται απαραίτητο?
Επίσης κάνει και εσάς περίεργους ήχους το μοτέρ? Πολύ θόρυβος ρε παιδί μου!

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Άμα το ανοίξεις για κάτι άλλο οκ, πιο πολύ για τα πρώτα μοντέλα ήτανε αυτό της φουρνιάς 2000 και 2001 που είχαν διάφορες "παιδικές αρρώστιες".
Στα 10 χρόνια που είχα το δικό μου έγινε αυτό με την κόλλα σπειρωμάτων όταν ήταν ανοιχτό για κάτι άλλο έτσι για το ψυχολογικό κομμάτι πιο πολύ.
 
Top Bottom