Suzuki GSX-S1000GT

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αντίπαλος του z1000sx ξεκάθαρα πλέον, με πιο εύπεπτη εμφάνιση.

Το δοκιμασμένο 1000 μοτέρ έχει 155 άλογα, 226 κιλά, αναρτήσεις με νέες ρυθμίσεις, νέα έγχρωμη οθόνη 6.5" αντί για όργανα που γίνεται gps, νέα ηλεκτρονικά, 19 λίτρα ντεπόζιτο.













Περισσότερα εδώ:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και μια από fb για τα γόνατα του αναβάτη :)






Και σε σκούρο μπλε ματ μπεμβεδί



Και σε μαύρο




Και ρομαντική


 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και μια από fb για τα γόνατα του αναβάτη :)






Και σε σκούρο μπλε ματ μπεμβεδί



Και σε μαύρο




Και ρομαντική


Το θέμα ειναι ο αναβάτης στην φώτο τι ύψος έχει;;; αν έχει 1.55 τι να το κάνεις;;; πολύ καιρό την γλυκοκοιτάζω αυτή την κατηγορία αλλά είναι όλα για νανους

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την "εύπεπτη" εμφάνιση που την είδες ρε Αμυρού;;;
Κι αυτό και το προηγούμενο (GSX-F) γ@μ@τ@ είναι!!!
Το προηγούμενο ήταν "χειρότερο".
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όμορφο είναι...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το Z1000SX σιγουρα πιο ευπεπτο κατεμε, μειον τις διπλες εξατμισεις που θελουν αλλαγη με το καλημερα. Αλλα δεν κανει για συνεπιβατη(δα), δεν ξερω πως ειναι το σουτζουκι σ'αυτο τον τομεα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει υλικό και με δικαβαλο στο promotion package, είναι τυπικό στριτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αδιαφορο σχεδιαστικα θα ελεγα, κατι που για τα διαφορα αισχη που εχει παρουσιασει τελευταια η μπουζουκι ειναι μαλλον καλο.

Για τα υπολοιπα, θα ειναι καταπληκτικη μοτοσυκλετα, οπως ολα αυτα τα 1000αρια της σουζουκι, και στην ουσια, αυτο που δε ξερουν οτι θελουν ολοι οι κατοχοι των συχρονων μεγκα ονοφ
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Συμφωνώ 100% με τον φiλο pumba.
Νομίζω ότι η κατηγορία αυτή θα επανακάμψει σύντομα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε, μπορεί.

Δεν ξεχνάω τις ημερήσιες 700αρες+ με το στριτ και πόσο πιο άνετο είναι το ονοφ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παίδες δεν ξέρω, αλλά η ελαφρώς σκυφτη στάση που είχα στο Tracer ήταν απείρως πιο άνετη από την εντελώς κάθετη που εχω στο 990, αλλά και στο tiger 800 παλαιότερα.

Δε μιλάω για σελες, ανεμοπροστασιες κτλ, μιλάω καθαρά για σταση σώματος.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αδιαφορο σχεδιαστικα θα ελεγα, κατι που για τα διαφορα αισχη που εχει παρουσιασει τελευταια η μπουζουκι ειναι μαλλον καλο.

Για τα υπολοιπα, θα ειναι καταπληκτικη μοτοσυκλετα, οπως ολα αυτα τα 1000αρια της σουζουκι, και στην ουσια, αυτο που δε ξερουν οτι θελουν ολοι οι κατοχοι των συχρονων μεγκα ονοφ
Αν πέσεις σε δρόμο με λακούβες και κάτσει η στραβή και πετύχεις την πιο βαθιά με ένα big on off και με αυτό, πιο θα την ακούσει?

Σε ποιο θα ταλαιπωρηθεί πιο πολύ η μέση του αναβάτη?

Ποιο φορτωνεται περισσότερο και χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση?

Kαι τέλους που θα το πάς ταξίδι με περισσότερα από 180 χωρίς να να φας κλίση?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν πέσεις σε δρόμο με λακούβες και κάτσει η στραβή και πετύχεις την πιο βαθιά με ένα big on off και με αυτό, πιο θα την ακούσει?

Σε ποιο θα ταλαιπωρηθεί πιο πολύ η μέση του αναβάτη?

Ποιο φορτωνεται περισσότερο και χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση?

Kαι τέλους που θα το πάς ταξίδι με περισσότερα από 180 χωρίς να να φας κλίση?

Στο θεμα της τρυπας, τα περισσοτερα ονοφ εχουν τοσο χαλια τροχους, που σε ανεβοκατεβασματα πεζοδρομιων οι ζαντες γινονται σαν τελικο σιγμα, οποτε σε αυτο θα εβαζα Χ.

Στο θεμα της μεσης, η ελαφρια κλιση μπροστα σιγουρα αποφορτιζει κατα πολυ τη μεση, και μαλλον αν και ειναι λιγο πιο στριμοκωλα, θα ελεγα οτι ειναι καλυτερα στο στριτ οποτε εδω εχουμε ξεκαθαρη νικη για το χαμηλο.

Φορτωμα ειναι σχετικο, τα νεοτερα στριτ σιγουρα μετα βιας φιλοξενουν συνεπιβατη, αλλα αυτο ειναι θεμα ντιζαιν και οχι τοσο κατηγοριας, βεβαια και τα περισσοτερα συγχρονα ονοφ δε θα ελεγα οτι φορτωνονται τοοοοσο ευκολα, και για να πας ταξιδι σχετικα ευκολα απο φορτωματα, πρεπει να παρεις κιτ βαλιτσων στα 2 χιλιαρικα κοντα. Αντιθετα μηχανακια τουριγνκ οπως τα fjr, zzr, θα τολμουσα να πω πως φορτωνονται περισσοτερο απο ονοφ. Αλλα αν παρουμε ενα μεσο ορο, εχεις δικιο οτι ενα ονοφ θα φορτωθει πιο ευκολα στην περιοδο που ζουμε.

Τωρα για τις κλησεις, εχεις ενα ποιντ, αλλα γενικα στο τζατζικισταν της ελλαδας ειναι ευκολο να γλιτωσεις τις κλησεις ταχυτητας, μια αναδιπλουμενη πινακιδα θα κανει τη δουλεια. Η αρετη των ονοφ σημερα ειναι οτι κυριως σε χωρες με βομβαρδισμενο οδικο δικτυο, θα δουλεψουν αρκετα πιο ανετα και φιλικα για τους περισσοτερους αναβατες, εγω απλα αναφερομαι στα μεγαλα γκαζερα ονοφ, που πλεον εχουν στριτ τροχους, στριτ αναρτησεις, στριτ μοτερ, χωρις ομως το κρατημα και τη σταθεροτητα μιας στριτ μοτοσυκλετας.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αδιαφορο σχεδιαστικα θα ελεγα, κατι που για τα διαφορα αισχη που εχει παρουσιασει τελευταια η μπουζουκι ειναι μαλλον καλο.

Για τα υπολοιπα, θα ειναι καταπληκτικη μοτοσυκλετα, οπως ολα αυτα τα 1000αρια της σουζουκι, και στην ουσια, αυτο που δε ξερουν οτι θελουν ολοι οι κατοχοι των συχρονων μεγκα ονοφ
Συμφωνώ ότι πιθανότατα να ναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα, χωρίς περιττά μπλιμπλίκια και φθηνούς εντυπωσιασμούς ΟΜΩΣ....

Για ν' ανέβεις πάνω, πρέπει να σε τραβάει και λίγο η εμφάνισή της... Και αν ανεβείς, για πόσο να οδηγείς με... τα μάτια κλειστά;;; :p:p:roflmao:

Εξαιρούνται Katana και GSXR1000...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εγω παλι το βρισκω πολυ ομορφο (ενω το αντιστοιχο γυμνο, χαλια), καλλιτερο κι απο z1000sx και απο το απλο τουονο 1100 και απο οποιοδηποτε αλλο της κατηγοριας.
Ενα λιγο πιο χαμηλο τιμονι θελει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κι εμένα μου αρέσει και μοιάζει να έχει λίγο περισσότερο μπούγιο από την Kawasaki. Για εμένα είναι ΝΑΙ!
 
Top Bottom