Suzuki GSX-S1000GT

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο θεμα της τρυπας, τα περισσοτερα ονοφ εχουν τοσο χαλια τροχους, που σε ανεβοκατεβασματα πεζοδρομιων οι ζαντες γινονται σαν τελικο σιγμα, οποτε σε αυτο θα εβαζα Χ.

Στο θεμα της μεσης, η ελαφρια κλιση μπροστα σιγουρα αποφορτιζει κατα πολυ τη μεση, και μαλλον αν και ειναι λιγο πιο στριμοκωλα, θα ελεγα οτι ειναι καλυτερα στο στριτ οποτε εδω εχουμε ξεκαθαρη νικη για το χαμηλο.

Φορτωμα ειναι σχετικο, τα νεοτερα στριτ σιγουρα μετα βιας φιλοξενουν συνεπιβατη, αλλα αυτο ειναι θεμα ντιζαιν και οχι τοσο κατηγοριας, βεβαια και τα περισσοτερα συγχρονα ονοφ δε θα ελεγα οτι φορτωνονται τοοοοσο ευκολα, και για να πας ταξιδι σχετικα ευκολα απο φορτωματα, πρεπει να παρεις κιτ βαλιτσων στα 2 χιλιαρικα κοντα. Αντιθετα μηχανακια τουριγνκ οπως τα fjr, zzr, θα τολμουσα να πω πως φορτωνονται περισσοτερο απο ονοφ. Αλλα αν παρουμε ενα μεσο ορο, εχεις δικιο οτι ενα ονοφ θα φορτωθει πιο ευκολα στην περιοδο που ζουμε.

Τωρα για τις κλησεις, εχεις ενα ποιντ, αλλα γενικα στο τζατζικισταν της ελλαδας ειναι ευκολο να γλιτωσεις τις κλησεις ταχυτητας, μια αναδιπλουμενη πινακιδα θα κανει τη δουλεια. Η αρετη των ονοφ σημερα ειναι οτι κυριως σε χωρες με βομβαρδισμενο οδικο δικτυο, θα δουλεψουν αρκετα πιο ανετα και φιλικα για τους περισσοτερους αναβατες, εγω απλα αναφερομαι στα μεγαλα γκαζερα ονοφ, που πλεον εχουν στριτ τροχους, στριτ αναρτησεις, στριτ μοτερ, χωρις ομως το κρατημα και τη σταθεροτητα μιας στριτ μοτοσυκλετας.
Δεν έχω σύγχρονο big on off ούτε έχω οδηγήσει να σου πω την αλήθεια. Και κυρίως δεν έχω καβαλήσει ψηλό στριταδικο τύπου multi ή tracer με 17ρηδες τροχούς. Σε σχέση με αυτά τα ψηλα θηρία θα συμφωνήσω πως είναι προτιμότερο ένα χαμηλό sport touring αλλά με ανθρώπινη θέση οδήγησης, σωστό ζύγισμα και αποδεκτή αναλογία βάρους υποδυναμης.

Η κατηγορία sport touring μου αρέσει και μου άρεσε πάντα, αλλά είναι μοτοσυκλέτες που συνήθως αποδίδουν ωραία σε ανοιχτές διαδρομές και στα κλειστά είναι λίγο πιο απαιτητικές στην οδήγηση σε σχέση με τα big on off (μάλλον έχω στο μυαλό μου μοτοσυκλέτες προηγούμενων γενεών.)

Είναι πολυ καλό που οι εταιρείες άρχισαν να βγάζουν ξανά street μοτοσυκλέτες για δύο άτομα. Mαλιστα βλέπω κανονικό τιμόνι και όχι κλιπονς οπότε ο αναβάτης με αλλαγή τιμονιού θα μπορεί να το φέρει στα μέτρα του.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον μια τέτοια μοτοσυκλέτα να έβγαινε και σε μικρότερο κυβισμό πχ στα 750-800 cc.

Το Suzuki τώρα, μου αρέσει σαν σύνολο αν και δεν με τρελαίνει η σχεδίαση στη μούρη με τα δύο προβολάκια που τη βλέπω σε πολλές μοτοσυκλέτες πλέον. Κάτσε να το δούμε και από κοντά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο fazer έχω βάλει πιο φαρδύ, ανοιχτό και ψηλό τιμόνι, πιο ψηλή σέλα, πιο ψηλή ζελατίνα.

Στις ίδιες ακριβώς συνθήκες κουράζει, γιατί η κλίση εμπρός στον επαρχιακό από κάποιες ώρες και μετά σου κόβει τα χέρια και κουράζει γιατί εκεί στηρίζεται το βάρος του κορμού . Και καταλήγεις με κούραση μέση, γόνατα, ώμους, καρπούς.

Στο XR που έχει πιο απλωτά τα πόδια και πολύ ελαφριά κλίση κορμού εμπρός δεν νιώθεις κόπωση με τον ίδιο τρόπο, κουράζεται το σώμα "συνολικά" δηλαδή το αναμενόμενο για κάθε πολύωρη δραστηριότητα.

Στο 950 με την ισια σέλα μπορείς να επιλέξεις εντελώς όρθια θέση και όποια κλίση βολεύει στην ΕΟ, απλά μετακινούμενος λίγο πιο μπροστά ή πιο πίσω.

Είναι ωραία η βόλτα με ένα τέτοιο 1000άρι, μία ημερήσια των 700-800 χιλιομέτρων δεν θα είναι ποτέ εξίσου άνετη.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Σε όλα τα ταξίδια που έκανα με το τζίξερ σε σφιχτό επαρχιακό μετά από καποια χιλιόμετρα έλεγα "να είχα ένα τιμόνι..."
Μακάρι να πάει καλά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν ο Ιάπωνας που σου στέλνει την προγνωση σου στέλνει και κρυφά μυνήματα. Μάθετε μπαλίτσα από επιθετικό μάρκετινγκ εκεί στην Ευρώπη.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Όταν ο Ιάπωνας που σου στέλνει την προγνωση σου στέλνει και κρυφά μυνήματα. Μάθετε μπαλίτσα από επιθετικό μάρκετινγκ εκεί στην Ευρώπη.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παγκόσμια έγινες μαρι, πήραν χαμπάρι που δουλεύεις και σε αποπλανουν.....:p:p:p:p
 
Top Bottom