Δεν έχω σύγχρονο big on off ούτε έχω οδηγήσει να σου πω την αλήθεια. Και κυρίως δεν έχω καβαλήσει ψηλό στριταδικο τύπου multi ή tracer με 17ρηδες τροχούς. Σε σχέση με αυτά τα ψηλα θηρία θα συμφωνήσω πως είναι προτιμότερο ένα χαμηλό sport touring αλλά με ανθρώπινη θέση οδήγησης, σωστό ζύγισμα και αποδεκτή αναλογία βάρους υποδυναμης.Στο θεμα της τρυπας, τα περισσοτερα ονοφ εχουν τοσο χαλια τροχους, που σε ανεβοκατεβασματα πεζοδρομιων οι ζαντες γινονται σαν τελικο σιγμα, οποτε σε αυτο θα εβαζα Χ.
Στο θεμα της μεσης, η ελαφρια κλιση μπροστα σιγουρα αποφορτιζει κατα πολυ τη μεση, και μαλλον αν και ειναι λιγο πιο στριμοκωλα, θα ελεγα οτι ειναι καλυτερα στο στριτ οποτε εδω εχουμε ξεκαθαρη νικη για το χαμηλο.
Φορτωμα ειναι σχετικο, τα νεοτερα στριτ σιγουρα μετα βιας φιλοξενουν συνεπιβατη, αλλα αυτο ειναι θεμα ντιζαιν και οχι τοσο κατηγοριας, βεβαια και τα περισσοτερα συγχρονα ονοφ δε θα ελεγα οτι φορτωνονται τοοοοσο ευκολα, και για να πας ταξιδι σχετικα ευκολα απο φορτωματα, πρεπει να παρεις κιτ βαλιτσων στα 2 χιλιαρικα κοντα. Αντιθετα μηχανακια τουριγνκ οπως τα fjr, zzr, θα τολμουσα να πω πως φορτωνονται περισσοτερο απο ονοφ. Αλλα αν παρουμε ενα μεσο ορο, εχεις δικιο οτι ενα ονοφ θα φορτωθει πιο ευκολα στην περιοδο που ζουμε.
Τωρα για τις κλησεις, εχεις ενα ποιντ, αλλα γενικα στο τζατζικισταν της ελλαδας ειναι ευκολο να γλιτωσεις τις κλησεις ταχυτητας, μια αναδιπλουμενη πινακιδα θα κανει τη δουλεια. Η αρετη των ονοφ σημερα ειναι οτι κυριως σε χωρες με βομβαρδισμενο οδικο δικτυο, θα δουλεψουν αρκετα πιο ανετα και φιλικα για τους περισσοτερους αναβατες, εγω απλα αναφερομαι στα μεγαλα γκαζερα ονοφ, που πλεον εχουν στριτ τροχους, στριτ αναρτησεις, στριτ μοτερ, χωρις ομως το κρατημα και τη σταθεροτητα μιας στριτ μοτοσυκλετας.
Η κατηγορία sport touring μου αρέσει και μου άρεσε πάντα, αλλά είναι μοτοσυκλέτες που συνήθως αποδίδουν ωραία σε ανοιχτές διαδρομές και στα κλειστά είναι λίγο πιο απαιτητικές στην οδήγηση σε σχέση με τα big on off (μάλλον έχω στο μυαλό μου μοτοσυκλέτες προηγούμενων γενεών.)
Είναι πολυ καλό που οι εταιρείες άρχισαν να βγάζουν ξανά street μοτοσυκλέτες για δύο άτομα. Mαλιστα βλέπω κανονικό τιμόνι και όχι κλιπονς οπότε ο αναβάτης με αλλαγή τιμονιού θα μπορεί να το φέρει στα μέτρα του.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον μια τέτοια μοτοσυκλέτα να έβγαινε και σε μικρότερο κυβισμό πχ στα 750-800 cc.
Το Suzuki τώρα, μου αρέσει σαν σύνολο αν και δεν με τρελαίνει η σχεδίαση στη μούρη με τα δύο προβολάκια που τη βλέπω σε πολλές μοτοσυκλέτες πλέον. Κάτσε να το δούμε και από κοντά.