SUZUKI Hayabusa 2018

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μηχανακια με κλιπον ειναι για να οδηγουνται ετσι, οποιος θελει καρατιμονα παιρνει roadster, on-off ή κατι διαφορετικο απο κλιπονατο sports touring. Εχω οδηγησει Blackbird με μετατροπη καρατιμονα, μπλιαχ :thumbsdown: Αυτο που ειναι προτιμοτερο να γινει ειναι να μπουνε πιο ανοιχτα κλιπον και πιθανα αποστατες να σηκωσουν λιγο τα κλιπον - και ισως και χαμηλοτερα μαρσπιε.

ΥΓ Το Busa, το οποιο εχω οδηγησει εκτεταμενα τελευταια (Gen 1), ειναι σαν ενα SS εκεινης της εποχης (2000s) το οποιο ομως μπορει να ταξιδευει υπερηχητικα και με ανεση για ΕΝΑΝ αναβατη με λιγες αποσκευες.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εγώ πάντως ταλαιπωρήθηκα παλιότερα αλλά έκανα ωραία δουλειά (κατά την γνώμη μου)




και με πολύ μικρότερο κόστος από το να αγόραζα ένα GSXS1000F :)
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Εγώ πάντως ταλαιπωρήθηκα παλιότερα αλλά έκανα ωραία δουλειά (κατά την γνώμη μου)




και με πολύ μικρότερο κόστος από το να αγόραζα ένα GSXS1000F :)
Γιώργο είχες χαμηλώσει μπροστά επίτηδες για να μην βρίσκει στο φαίρινγκ το τιμόνι;
Ενδιαφέρον φαίνεται αν ήταν όντως πιο ξεκούραστο…ρε λες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Γιώργο είχες χαμηλώσει μπροστά επίτηδες για να μην βρίσκει στο φαίρινγκ το τιμόνι;
Ενδιαφέρον φαίνεται αν ήταν όντως πιο ξεκούραστο…ρε λες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γιάννη καλημέρα!

Δεν χαμήλωσα τίποτα (σε ξεγελάει ότι λείπουν τα κλιπον και φαίνονται περισσότερο τα καλάμια) παρά μόνο έβαλα αποστάτες 1-2εκ (δεν θυμάμαι ακριβώς) στις βάσεις που πιάνουν οι καθρέπτες ώστε να σηκωθεί το φαίρινγκ σε εκείνο το σημείο. Ουσιαστικά έκανα μια αντιγραφή των τιμονόπλακων LSL/ΑΒΜ/κτλ, είχα παρατηρήσει ότι απλά μετατοπίζουν τα καβαλέτα σχεδόν πάνω από το παξιμάδι του σταυρού ώστε να μην βρίσκει το τιμόνι στο φαίρινγκ. Επειδή το έκανα φτιαχτό σε μηχανουργείο με τον μηχανικό, ταλαιπωρήθηκα λίγο στην συνεννόηση ενώ τελικά δεν βγήκε και πολύ φθηνότερα από το να αγόραζα έτοιμο κιτ, αν το ξαναέκανα μάλλον θα πήγαινα σε έτοιμη λύση. Παρατήρησε ότι είχα βάλει και αντίστοιχους αποστάτες στα μαρσπιέ και η θέση οδήγησης ήταν υποφερτή για τα κυβικά μου.

Γενικά, αρκετά σχόλια ήταν αρνητικά για το συγκεκριμένο εγχείρημα, ειδικά Ελλάδα. Δεν με ενδιέφερε και ειλικρινά δεν βρίσκω τον λόγο να μην το κάνει κάποιος που απλά θέλει πιο άνετη θέση οδήγησης αλλά και γκάζια, άλλωστε και οι εταιρείες τελικά ακολούθησαν τέτοιες πρακτικές. Προσωπικά, όπως έγραψα και παραπάνω, είχα ένα (περίπου) GSX-S1000 με πολύ λιγότερα χρήματα. Δεν βλέπω τον λόγο λοιπόν να μην το κάνεις, εξάλλου είναι μια μετατροπή που μπορεί να αντιστραφεί ανά πάσα στιγμή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είσαι αρκετά ψηλότερος οπότε το να χωρέσεις σε ένα σχετικά καινούριο σπορ μηχανάκι είναι δύσκολο. Η μετατροπή είναι λογική.

Αυτό που με ξενίζει είναι ότι βγαίνεις εντελώς έξω από την προστατευμένη περιοχή αέρα και σίγουρα φορτίζεις λιγότερο τον εμπρός τροχό. Θα μου πεις πιθανότατα μικρή σημασία σε ρυθμούς βόλτας. Σε μια hayabusa όπου τα 200 είναι εξίσου/περισσότερο εύκολα με το XR το να είσαι μέσα στο bubble είναι πιο κρίσιμο.

Σε αυτές τις χρονιές ss είμαι οριακά οκ. Στα σχετικά καινούρια όχι, βασιλιάς του όχι οι τελευταίες Ducati. Τέλος πάντων, με προβληματισατε :p
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είσαι αρκετά ψηλότερος οπότε το να χωρέσεις σε ένα σχετικά καινούριο σπορ μηχανάκι είναι δύσκολο. Η μετατροπή είναι λογική.

Αυτό που με ξενίζει είναι ότι βγαίνεις εντελώς έξω από την προστατευμένη περιοχή αέρα και σίγουρα φορτίζεις λιγότερο τον εμπρός τροχό. Θα μου πεις πιθανότατα μικρή σημασία σε ρυθμούς βόλτας. Σε μια hayabusa όπου τα 200 είναι εξίσου/περισσότερο εύκολα με το XR το να είσαι μέσα στο bubble είναι πιο κρίσιμο.

Σε αυτές τις χρονιές ss είμαι οριακά οκ. Στα σχετικά καινούρια όχι, βασιλιάς του όχι οι τελευταίες Ducati. Τέλος πάντων, με προβληματισατε :p
Για σένα, έχω να σου πω tip για μετατροπή από εδώ

σε εδώ

:D:D


Πέρα από την πλάκα, προφανώς και με την μετατροπή αυτή κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις.
Χωράς? Το αφήνεις ώς έχει
Δεν χωράς? Το αλλάζεις ή αλλάζεις μηχανάκι
Δεν θες να δώσεις πολλά λεφτά για σούπερ ντούπερ naked 150 άλογα? Παίρνεις ss 10-15ετίας και κάνεις την μετατροπή.
κτλ, κτλ..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συζήτηση σήμερα:

Κάπου πρέπει να βάλεις φρένο στις επιθυμίες σου για μηχανάκια απλά δεν χωράνε. Της λέω ο σκοπός δεν είναι να γεμίσει όλο το σπίτι με μηχανάκια αλλά να, το να πάρω μία hayabusa να κάνω το κέφι μου και μετά το Πάσχα να την πουλήσω δεν είναι κάτι τόσο τραγικό. Κι αν εμένα μου αρέσει και ξεκινήσω να καβαλάω τι θα κάνουμε μου λέει. Πάρα πολύ απλό πουλάμε το XR και παίρνω κάτι άλλο σε μεγάλο onoff.

Το XR δεν πάει πουθενά, θα το συζητήσουμε μετά (έπρεπε να φύγω για δουλειά).


Οπότε κατάλαβες τώρα που έχουμε μπλέξει. Στη χειρότερη των περιπτώσεων αν όντως της αρέσει ένα σκυφτό μηχανάκι και όντως καβαλάει θα αλλάξω το XR με πιο καινούργιο XR.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Συζήτηση σήμερα:

Κάπου πρέπει να βάλεις φρένο στις επιθυμίες σου για μηχανάκια απλά δεν χωράνε. Της λέω ο σκοπός δεν είναι να γεμίσει όλο το σπίτι με μηχανάκια αλλά να, το να πάρω μία hayabusa να κάνω το κέφι μου και μετά το Πάσχα να την πουλήσω δεν είναι κάτι τόσο τραγικό. Κι αν εμένα μου αρέσει και ξεκινήσω να καβαλάω τι θα κάνουμε μου λέει. Πάρα πολύ απλό πουλάμε το XR και παίρνω κάτι άλλο σε μεγάλο onoff.

Το XR δεν πάει πουθενά, θα το συζητήσουμε μετά (έπρεπε να φύγω για δουλειά).


Οπότε κατάλαβες τώρα που έχουμε μπλέξει. Στη χειρότερη των περιπτώσεων αν όντως της αρέσει ένα σκυφτό μηχανάκι και όντως καβαλάει θα αλλάξω το XR με πιο καινούργιο XR.
To hayabusa έχει σχετικά άνετη θέση για τον συνεπιβάτη, τουλάχιστον το gen1 που είχα. Δεν είναι και XR αλλά δεν νομίζω να χαλάσει την σύζυγο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σ'αρεσε;
Δεν μ'αρέσε καθόλου ,θυμιζει k1300gt πολύ παντως
Όχι GT, το S ήταν πορτοκάλι

Δεν νομίζω ότι το κολακεύει
Το ασημί είναι το αγαπημένο μου στην τελευταία γενιά
Με δεύτερο το μαύρο
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Όχι GT, το S ήταν πορτοκάλι

Δεν νομίζω ότι το κολακεύει
Το ασημί είναι το αγαπημένο μου στην τελευταία γενιά
Με δεύτερο το μαύρο
Ναι ,σωστά το S ήταν .
Και εμένα αυτό το χρώμα με προδιαθέτει σαν ξαναζεσταμενο φαγητο
 
Top Bottom