SUZUKI Hayabusa 2018

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στο θεμα φρενων θελει σωληνακια, τακακια και τρομπα. Κατα τ αλλα ειναι το απολυτο οπλο της εθνικης οδου. Η θεση οδηγησης αποκτα νοημα οταν πας με πανω απο 150 και δεν ειναι κουραστικη αλλα γι αυτο θελει οπωσδηποτε την μαμισια ζελατινα.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Έχει ζητήσει μιά "σκυφτή" να θυμηθεί πως ήταν τα παλιά τα χρόνια, είναι βέβαιο ότι θα γίνει όπως το λέει. Εγώ έχω την απορία του πως είναι η βόλτα με ένα κλιπονάτο, οπότε θέλω να βρω ένα σχετικά άνετο τέτοιο, άρα πρέπει να είναι σχετικά παλιά σχεδίαση για να έχει και πίσω σέλα. Οπότε είναι win/win το θέμα, με τον περιορισμό του να είναι μαύρο το μηχανάκι (που δεν μου αρέσουν παρά ελάχιστα).
Eχω ενα hayabusa μαυρο για πουλημα:ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Eχω ενα hayabusa μαυρο για πουλημα:ha
Γιατί αυτό που χρειάζεται το γκαράζ μου είναι ακόμα ένα μηχανάκι χωρίς φρένα :p
Τι διαστάσεις έχεις, ύψος βασικά, για να καταλάβω τι συζητάμε με το δεν καλύπτει αν δεν σκύψεις πολύ.


Πέρα από την (αναμενόμενη και θεμιτή) πλάκα, αγγελίες για μοντέλα με ABS κοιτούσα και επίσης μήπως βρω καμιά της τελευταίας γενιάς που να τύχει να βρεθεί χαμηλά. Οι μοντέλα 13+ έχουν ενδιαφέρον γιατί υπάρχουν "άστρωτες" και σε λεφτά που μεταπωλούνται εύκολα στην θεωρία, οι 18+ είναι σε τιμή που δεν θα ήθελα να πληρώσω για κάτι που δεν είμαι 100% βέβαιος ότι θέλω.

Το ZZR που λέει ο Aldebaran ωραίο μηχανάκι μεν, μεταπωλητικά πιο δύσκολο και δεν ήταν στο επίπεδο της ζουκι γενικότερα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όχι, ήταν καλύτερο.
που το ξέρεις? Οι πιο μεγάλες μάυρες γραμμές στα φανάρια σε όλη την Αθήνα γράφουν Hayabusa οπότε κοίτα να μορφωθείς λίγο. Προφέσορα των φόρουμ.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
1.80 ειμαι
η θεση του μου φαινεται ξεκαθαρα ss, καταλαβαινω οτι για να πας με 300 ετσι πρεπει να ειναι, αλλα τετοια θεση θα δεχομουν για ενα μηχανακι το οποιο ειναι ss, για ενα το οποιο τρως χιλιομετρα στην εθνικη και ειναι σχεδιασμενο να βαλεις και δικαβαλο θεωρω οτι δεν κανει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ελα ντε....σκεφτομαι κατι που να κουδουναει η καμπανα του, τωρα ss θα ειναι motard θα ειναι, δεν ξερω...
Πάρε ένα Innova με χτυπημένη μπιέλα θα σου βγει και φτηνά Γιώργη. Ίδιο ήχο κάνουν.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Τα κλιπονατα θέλουν γυμναστηριο....πάνω απολα
για όσους για τους Χ, Ψ λόγους δεεεεεν,
υπάρχουν τα LSL Bar Kit,
που αντικαθιστούν τα κλιπ-ον με ίσιο τιμόνι,
οπότε η αίσθηση είναι "κρατάω τον ταύρο από τα κέρατα".
/// Β
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
για όσους για τους Χ, Ψ λόγους δεεεεεν,
υπάρχουν τα LSL Bar Kit,
που αντικαθιστούν τα κλιπ-ον με ίσιο τιμόνι,
οπότε η αίσθηση είναι "κρατάω τον ταύρο από τα κέρατα".
/// Β
οχι ακριβως, το τιμονι σ αυτα ερχεται πολυ πισω και ο μοχλος του γινεται περιεργος.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
οχι ακριβως, το τιμονι σ αυτα ερχεται πολυ πισω και ο μοχλος του γινεται περιεργος.
Προφανώς,
η αποτελεσματικότητα της "συνταγής" δεν (δύναται να) είναι ίδια σε όλες τις εφαρμογές.
Το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο (αλλά με αντίστροφη έννοια) με την αλλαγή stem στα ποδήλατα,
οπότε εφόσον έρχεται πολύ πίσω ...τζίφος,
η αίσθηση όμως θα πρέπει να είναι ίδια!
Στο Sprint* πάντως θεωρώ πετυχένη τη "συνταγή".
/// Β

ΥΓ *οσονούπω θα υπάρχει και δεύτερη άποψη επί του θέματος (ouzakias ακούει;;;) )
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προφανώς,
η αποτελεσματικότητα της "συνταγής" δεν (δύναται να) είναι ίδια σε όλες τις εφαρμογές.
Το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο (αλλά με αντίστροφη έννοια) με την αλλαγή stem στα ποδήλατα,
οπότε εφόσον έρχεται πολύ πίσω ...τζίφος,
η αίσθηση όμως θα πρέπει να είναι ίδια!
Στο Sprint* πάντως θεωρώ πετυχένη τη "συνταγή".
/// Β

ΥΓ *οσονούπω θα υπάρχει και δεύτερη άποψη επί του θέματος (ouzakias ακούει;;;) )
Τί ωραίο μηχανάκι.. Έχεις ευκαιρη καμιά φωτό?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Προφανώς,
η αποτελεσματικότητα της "συνταγής" δεν (δύναται να) είναι ίδια σε όλες τις εφαρμογές.
Το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο (αλλά με αντίστροφη έννοια) με την αλλαγή stem στα ποδήλατα,
οπότε εφόσον έρχεται πολύ πίσω ...τζίφος,
η αίσθηση όμως θα πρέπει να είναι ίδια!
Στο Sprint* πάντως θεωρώ πετυχένη τη "συνταγή".
/// Β

ΥΓ *οσονούπω θα υπάρχει και δεύτερη άποψη επί του θέματος (ouzakias ακούει;;;) )
στα ποδηλατα ερχομενο πισω το τιμονι πλησιαζει τον αξονα του λαιμου. Στα μηχανακια απομακρυνεται.

Ειχα κανει καποτε ενα μοκαπ και ηταν σα να οδηγεις φρεζα.
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Προφανώς,
η αποτελεσματικότητα της "συνταγής" δεν (δύναται να) είναι ίδια σε όλες τις εφαρμογές.
Το αποτέλεσμα είναι αντίστοιχο (αλλά με αντίστροφη έννοια) με την αλλαγή stem στα ποδήλατα,
οπότε εφόσον έρχεται πολύ πίσω ...τζίφος,
η αίσθηση όμως θα πρέπει να είναι ίδια!
Στο Sprint* πάντως θεωρώ πετυχένη τη "συνταγή".
/// Β

ΥΓ *οσονούπω θα υπάρχει και δεύτερη άποψη επί του θέματος (ouzakias ακούει;;;) )
Θα το οδηγήσω πρώτα λίγο έτσι όπως είναι η μαμά και μετά θα μπει το τιμόνι οπότε θα αργήσω να έχω άποψη!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα το οδηγήσω πρώτα λίγο έτσι όπως είναι η μαμά και μετά θα μπει το τιμόνι οπότε θα αργήσω να έχω άποψη!
Τριουμφ ή χαγιαμπουσα λες τώρα;
 
Top Bottom