SUZUKI Hayabusa 2018

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Οι τελευταιες πληροφοριες ελεγαν οτι η νεα Hayabusa θα ερχοταν το 2019 και θα ειχε πιθανως 1440cc για να χτυπησει το στρατοπεδο της Kawasaki και να σπασει το φραγμα των 320χλμ/ωρα.
Και θα εδειχνε καπως ετσι...


Το 2018 ομως ειναι η 20η επετειος της Hayabusa και δεν μπορουσαν να περιμενουν.
Παρουσιαστηκε χθες στο Δελχι, σε δυο χρωματα και το μονο που μενει να δουμε ειναι οι αλλαγες του χρονου, ωστε να σπασουν την κυριαρχια των ''πρασινων'' με τα υπερτοφοδοτουμενα Ninja H2, H2R και H2 SX!!
Να θυμησω οτι επίσημα όλες οι μοτοσυκλέτες που πωλούνται στην Ευρώπη πρέπει να πληρούν τους πιο πρόσφατους κανόνες από 1-1-2017.
Οι κανόνες αυτοί αναφέρονται συχνά ως «Euro4», αν και αυτό το όριο εκπομπών αποτελεί στην πραγματικότητα μόνο ένα μέρος του κανονισμού 168/2013 της ΕΕ. Ωστόσο, επιτρέπουν την πώληση περιορισμένου αριθμού μη συμμορφούμενων μηχανών για διάστημα έως δύο ετών, εάν οι κατασκευαστές τους υποβάλλουν αίτηση για μια τέτοια επέκταση. Η διετής αυτή περίοδος χάριτος λήγει στις 31-12-2018.
Το GSX-R600, το GSX-R750 και το GSX1300R Hayabusa, αντιμετωπίζουν τώρα ένα σταυροδρόμι.
Η Suzuki πρέπει να τα διακόψει, να τα αντικαταστήσει ή να τα αναδιαμορφώσει αρκετά για να ανταποκριθεί στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Και καταλαβαίνουμε ότι και οι τρεις θα αναβαθμιστούν πριν από τη λήξη του έτους.


Auto Expo 2018
Suzuki Motorcycle India Private Limited (SMIPL) has showcased the 2018 Suzuki Hayabusa at the 2018 Auto Expo in Greater Noida. Here are the superbike’s live images.







Suzuki has priced the 2018 Hayabusa at INR 13,87,623 (ex-showroom Delhi). The Japanese brand imports the bike as CKD (Completely Knocked Down) Kits; and assembles them at the SMIPL factory in Manesar, Gurugram. The 2018 iteration comes in two new colours- Pearl Mira Red/Pearl Glacier White, and Glass Sparkle Black.

Apart from the new colours, there are no mechanical changes to the bike. The sweeping curves on the bodywork of the Suzuki Hayabusa are tempered with optimal aerodynamics to help the bike slice through the wind. The motorcycle gets an analogue-digital combo cluster. The sporty riding position isn’t too demanding, and the ergonomics are apt for easy mile-munching.

Using a 1,340cc in-line 4-cylinder DOHC engine with liquid cooling and fuel injection, it puts out 197 PS and 155 Nm. The powerplant pairs with a 6-speed transmission with Suzuki Clutch Assist System (SCAS). The engine features three power mappings. It can be controlled via Suzuki Drive Mode Selector.



The Hayabusa incorporates a fully adjustable 43 mm KYB upside down front fork with Diamond-Like Carbon (DLC) coating. The rear gets a link-type monoshock. For anchorage, the bike uses 310 mm dual front discs with Brembo Monobloc callipers. The rear uses a 260 mm disc with a single piston calliper. Specially developed Bridgestone BT-015 tyres wrap the alloy wheels. The bike comes with a massive 21-litre fuel tank and tips the scales at 266 kg, kerb.

πηγες:
indianautosblog.com
bennetts.co.uk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αντιλαμβάνομαι ότι αποτελεί όνειρο για μερικούς και τρελό μηχάνημα για άλλους τόσους, αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα το λόγο ύπαρξης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας.

Προφανώς δεν αντιλαμβάνομαι αυτό που αντιπροσωπεύει.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αντιλαμβάνομαι ότι αποτελεί όνειρο για μερικούς και τρελό μηχάνημα για άλλους τόσους, αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα το λόγο ύπαρξης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας.

Προφανώς δεν αντιλαμβάνομαι αυτό που αντιπροσωπεύει.
Το οτι δεν παει και χωμα που το πας!! :D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
:roflmao::roflmao:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
οσο ακομα εχει αναλογικα οργανα κ βλεπεις βελονες κ κοντερια να χορευουν σε καθε γκαζια τοτε αξιζει να την επιθυμεις...
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αντιλαμβάνομαι ότι αποτελεί όνειρο για μερικούς και τρελό μηχάνημα για άλλους τόσους, αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα το λόγο ύπαρξης μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας.

Προφανώς δεν αντιλαμβάνομαι αυτό που αντιπροσωπεύει.
Παλαιοτερος τιτλος περιοδικου μοτο για supersport μηχανες.
"Για ερωτευμενους με Θεσσαλονικιά !!"" :rolleyes:
 

vagio

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
KTM LC4 640 adv
BETE 200RR 2020
Δεν θέλω να προσβάλω το γούστο κάποιον αλλά ούτε για να κυκλοφορώ τέτοιες μέρες (απόκριες) δεν θα το έπαιρνα!! Δεν μπορούνε να το ομορφύνουν λιγάκι!!
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καντε το μου δωρο να κυκλοφοραω τωρα τις αποκριες:p:p
με την προυποθεση να μη σας το ξαναδωσω πισω φυσικα:)
Δικαιωμα αν στραβωσει με τον φιλο.
Αρκει να ειναι μετα τον Βαλεντινο!! :D
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Η μηχανή είναι τραίνο ότι και να λέμε !!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν και φαν της Suzuki αυτή τη μοτοσυκλέτα εμφανισιακά δεν την χώνεψα ποτέ..! Απ ότι βλέπω καμία αλλαγή δεν έχουν κάνει για το 2018.. Ή αν έχουν κάνει δεν φαίνεται με γυμνό μάτι.
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Η άποψη μου για αυτήν την μηχανή : ειναι σαν καράβι με 2 ροδες, κακασχημο, και δεν μπορω να καταλαβω την χρήση της όπως λέει και ο φίλτατος @giannis1070 .....:cool:
Πες μου που θα πας και με τι άνεση ;;που θα βάλεις πραγματα που θα βαλεις 2ο ατομο;; στην μία ώρα ταξίδι θα πιαστείς ετσι οπως καθεσε στην σταση για χέσημο...:muted:
Το μόνο που καταλαβαίνω είναι οτι πατιέσαι όλη την εβδομάδα στο γυμναστηριο για να πας την Κυριακη για καφε με τα μπρατσα τουμπανο και να σε βλέπουν τα γκομενάκια...:ok:
Και αν σου κατσει καμία παίρνεις ταξί να την πας σπίτι.....:p:D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η άποψη μου για αυτήν την μηχανή : ειναι σαν καράβι με 2 ροδες, κακασχημο, και δεν μπορω να καταλαβω την χρήση της όπως λέει και ο φίλτατος @giannis1070 .....:cool:
Πες μου που θα πας και με τι άνεση ;;που θα βάλεις πραγματα που θα βαλεις 2ο ατομο;; στην μία ώρα ταξίδι θα πιαστείς ετσι οπως καθεσε στην σταση για χέσημο...:muted:
Το μόνο που καταλαβαίνω είναι οτι πατιέσαι όλη την εβδομάδα στο γυμναστηριο για να πας την Κυριακη για καφε με τα μπρατσα τουμπανο και να σε βλέπουν τα γκομενάκια...:ok:
Και αν σου κατσει καμία παίρνεις ταξί να την πας σπίτι.....:p:D
Στο μόνο που θα συμφωνήσω ,είναι το εμφανισιακό.
Κι εγώ την θεωρώ άσχημη κ μοτοσυκλετιστική υπερβολή.
Ουδέποτε μου άρεσε οπτικά ,μάλλον σχεδιαστική αποστροφή μου δημιουργούσε.

Αλλά σε όλα τ'άλλα ,επέτρεψέ μου να σου πώ ότι κάνεις λάθος.
Αυτό το κακάσχημο σουλούπι ,έχει διαπιστωμένα φοβερή αεροδυναμική.
Το σύνολο ,καταπίνει χλμτρα απίστευτα γρήγορα κ ξεκούραστα.
Για να σου δώσω να καταλάβεις ,στα 230 πάνω της ,είσαι πιό ξεκούραστος κ πιό χαλαρός απ'ότι στα 120 με το Τενερόνι.
Και νιώθεις ασφαλής σε στρίψιμο ,φρεναρισμα ,ακόμα κ κοντά στα 300.
Το ίδιο άνετη ταξιδιωτικά ,είναι κ για τον(την) συνεπιβάτη.

Ο μόνος λόγος που σταματάς (συχνά) είναι γιατί καταπίνει τον άμπακο κ σε καύσιμο ,εκτός απο χλμ.
(αν την παγαίνεις όπως της αρμόζει...διαφορετικά...τιστοδι@λο την πήρες μωραδερφάκιμ'...):p
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
@el-Gatto Για αυτό είπα οτι είναι άποψη μου...:D
Σίγουρα καταπίνει χιλιόμετρα κτλ οπως λες, αλλά αυτήν την στάση οδήγησης δεν την χόνεψα ποτέ!!!
Τουλάχιστον με το Τενερόνι είσαι σε συνεχή υπερένταση απο τον φόβο μετά τα 150 και έτσι προσέχεις περισσότερο....:p:laugh:
Με το πλοίο με 250 κοιμάσαι έτσι ξαπλωμένος...:roflmao::D
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Την είχα στο γκαράζ μου κάποια στιγμή. Δεν ήταν δική μου ήταν ενός φίλου και είχα και το ελεύθερο οπότε γουστάρω να την παίρνω!! Πολύ ωραία μηχανή στην καβαλα της και πολύ εύκολη στην οδήγηση της. Τα φρένα της ήταν λίγα και ήθελε προσοχή γιατί μάζευε πολλά πριν το καταλάβεις!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα φρένα της ήταν λίγα και ήθελε προσοχή γιατί μάζευε πολλά πριν το καταλάβεις!!
Ακριβως αυτο, και γραφω εδω για να μην ανοιξω αλλο θεμα.

Εχει παρει ο ανεψιος μου εδω και ενα χρονο περιπου ενα Busa gen 1 του 2005 σε εξαιρετικη κατασταση με λιγα πραγματικα χμ, το μοτερ ειναι "σφιχτο" και οι αναρτησεις σε πολυ καλη κατασταση. Αλλα τα φρενα ειναι επιεικως απαραδεκτα για μηχανακι που μαζευει τοσα χιλιομετρα για πλακα :oops: Τοχα ξαναοδηγησει σε ανοιχτους δρομους και δεν ειχα χρειαστει να το κυνηγησω στα φρενα αλλα χθες πηγαμε μια καλη στριφτερη βολτα και τα φρενα ειναι σχεδον επικινδυνα καθως το μηχανακι ειναι βαρυ, μαζευει χιλιομετρα και τα φρενα δε φτανουν. Οι δισκοι ειναι σε πολυ καλη κατασταση, απο τακακια δεν ξερουμε τι εχει αλλα φαινονται να εχουν ψωμι και τα υγρα φρενων αλλαχτηκανε μολις παρθηκε το μηχανακι.

Για πετε οι επαϊοντες (mousitsas) τι αναβαθμιση παιζει στα φρενα με σταδιακα αυξανομενο κοστος, πχ καλυτερα τακακια, σωληνακια υψηλης, αλλες δαγκανες απο καποιο super sport, κλπ κλπ. Tnx for any info.

Βαζω και μια φωτο απο τη χθεσινη βολτα, να πω οτι το Busa αν και μακρυ στριβει εξαιρετικα οσο τα κομματια δεν ειναι πολυ κλειστα (το περιμενα πιο "δυσκολο").

 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πραγματικά πολύ ωραία μοτοσυκλέτα, την είχα για λίγο καιρό αλλά ήταν αρκετά στριμόκωλη στα γόνατα για ψηλούς αναβάτες. Τα φρένα της όντως δεν ήταν καλά για το βάρος και τα χλμ που μπορούσε να αναπτύξει.
Βελτίωση για τα gen1 δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει, στα gen2 (με τις ακτινικές δαγκάνες) μπορούσες να βάλεις κάποιες μονομπλόκ από GSXR K9+ ή CBR 1000 08+ και τρόμπα brembo RCS. Στη θέση του ανηψιού σου, θα ξεκίναγα με άλλα τακάκια και ίσως σωληνάκια υψηλής. Μια τρόμπα πιθανώς να έδινε καλύτερη πέδηση αλλά δεν γνωρίζω ποια κάνει για τις 6πίστονες tokico.

Να και το (πρώην) δικό μου


και μια action από Σέρρες (όπου κάποια στίγμη το άνοιξα στην ευθεία για να περάσω ένα άλλο παιδί, 250αρισε και μετά άλλαξα 2-3 χρώματα μέχρι να σταματήσω για την 1)
 
Top Bottom