Suzuki V Strom 1050 xt red

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
θα μπορούσαν να κρατήσουν touring την έκδοση με τις χυτες ζάντες κ την έκδοση με τις ακτινωτες να τις κάνει .on off αλλα BIG αυτό θέλω να πω,αφου οπως έγραψε κ ο pumba αλλα κ όπως βλέπουμε όλοι απο το μεγαλύτερο on off (μονοκυλινδρο μεν) του ονόματός τους εμπνεύστηκαν.
Εμπνεύστηκαν...
Τα έχουμε ξαναπεί.
Άλλο τι θέλουμε εμείς και άλλο τι ζητάει η "αγορά".
Έδωσαν πινελιές ρετρό από το BIG στο νέο Vstrom.
Σε κάποιους αρέσουν οι ρετρό πινελιές σε άλλους όχι.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πολύ όμορφο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει μια γερμανική εταιρεία, η οποία έχει αναρτήσεις και τροχούς για να γίνει πιο χωμάτινο.

Τώρα είναι και όμορφο. Όποιος θέλει "big", φτάνοντας κόστος Africa AS μπορεί να το φτιάξει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμπνεύστηκαν...
Τα έχουμε ξαναπεί.
Άλλο τι θέλουμε εμείς και άλλο τι ζητάει η "αγορά".
Έδωσαν πινελιές ρετρό από το BIG στο νέο Vstrom.
Σε κάποιους αρέσουν οι ρετρό πινελιές σε άλλους όχι.
Με πρόλαβες!

Κρατάνε όλο το κοινό του V-strom στο τσεπάκι και προσδοκούν και σε νέο κοινό που δεν τους ενδιαφέρει το χώμα αλλά δεν τους άρεσε οπτικά το V-strom ή το θεωρούσαν σχετικά φτωχό. Αυτό έχει τα πάντα στην έκδοση ΧΤ. Επίσης όπως βλέπετε η παραπομπή σε DR Big επηρεάζει ακόμη και εμάς.

Εγώ δεν το βλέπω καθόλου ως χωμάτινο, αλλά ως ένα παιχνιδιάρικο sport touring με -σχετικές αλλά ικανές- δυνατότητες φορτώματος σε ένα ταξίδι.

Επομένως αν αφαιρέσεις από την εξίσωση τις μεγάλες χωμάτινες προσδοκίες και αυτό που σε ενδιαφέρει είναι γενικά τα ταξιδάκια, τα νησιά, τα βατά χώματα κ.τ.λ. (στο μεταξύ όλα αυτά = Ελλάδα), είναι μια εξαιρετική επιλογή που πιστεύω πως θα παίξει πολύ δυνατή μπάλα. Μπορεί να είναι και η πιο τίμια εταιρεία made in Japan σε σχέση με τη τιμή των προϊόντων της, δεν ξέρω μόνο τι γίνεται από υποστήριξη στην Ελλάδα (είναι η μόνη μάρκα Japan που δεν είχα ποτέ).

Πρέπει όμως να το πάει και βόλτα κανείς, πριν αποφασίσει....
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εμπνεύστηκαν...
Τα έχουμε ξαναπεί.
Άλλο τι θέλουμε εμείς και άλλο τι ζητάει η "αγορά".
Έδωσαν πινελιές ρετρό από το BIG στο νέο Vstrom.
Σε κάποιους αρέσουν οι ρετρό πινελιές σε άλλους όχι.

ο κοσμος φαινεται να εχει 3 ξεκαθαρες προτιμησεις

-bmw gs, αυτοι που θελουν αυτο δε πανε σε κατι αλλο
-καναπε με βρωμογκαρο, εκει οι επιλογες ειναι περισσοτερες (βλ. μουλτι, κτμ 1290, σ1000χρ)
-τουρινγκ οφφ προσανατολισμενα μηχανακια (αφρικα, φ800-900, κτμ 790 κλπ κλπ, ολα με σχετικα μεγαλες διαδρομες και μεγαλους τροχους)

το νεο μηχανακι δεν το βλεπω να πεφτει σε καμμια κατηγορια, και το λουκ του ειναι απλα κακο...γενικα, προτιμω το πιο κλασσικο/ρετρο λουκ απο τα συγχρονα τρανσφορμερ, απλα αυτο που λεω ειναι οτι η σουζουκι πρεπει να παρει σχεδιαστες διοτι το τελικο αποτελεσμα οπτικα ειναι για τα μπαζα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Υπάρχει μια γερμανική εταιρεία, η οποία έχει αναρτήσεις και τροχούς για να γίνει πιο χωμάτινο.

Τώρα είναι και όμορφο. Όποιος θέλει "big", φτάνοντας κόστος Africa AS μπορεί να το φτιάξει.

SUZUKI V-Strom DL 1000 DESERT EXPRESS - CUSTOM - Dr. Big Shop

αυτο ειναι το μηχανακι, και κατι τετοιο περιμενε ο κοσμος οταν ακουγε οτι η σουζουκι θα βγαλει vstrom με εμπνευση απο dr...
ενα αφρικα 1000 δηλαδη by suzuki
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
-bmw gs, αυτοι που θελουν αυτο δε πανε σε κατι αλλο
-καναπε με βρωμογκαρο, εκει οι επιλογες ειναι περισσοτερες (βλ. μουλτι, κτμ 1290, σ1000χρ)
Είναι ξεκάθαρο πως δεν έχεις οδηγήσει το τελευταίο 1250GS. Μάλλον ούτε και τις προηγούμενες 1200GS γενιές για να δεις τις διαφορές.
Το οποίο δεν είναι καθόλου κακό (πως δεν το έχεις οδηγήσει), απλά κατηγοριοποιείς λάθος γιατί το τελευταίο 1250GS είναι στη κατηγορία "καναπέ με βρωμογκαζο" βλέπε ΚΤΜ 1290.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
το νεο μηχανακι δεν το βλεπω να πεφτει σε καμμια κατηγορια, και το λουκ του ειναι απλα κακο...γενικα, προτιμω το πιο κλασσικο/ρετρο λουκ απο τα συγχρονα τρανσφορμερ, απλα αυτο που λεω ειναι οτι η σουζουκι πρεπει να παρει σχεδιαστες διοτι το τελικο αποτελεσμα οπτικα ειναι για τα μπαζα
Κάνεις ένα λάθος. Εκφράζεις απόλυτες απόψεις. Αν πρόσθετες ένα: "για εμένα" είναι για τα μπάζα, θα ήταν ΟΚ.
Όπως βλέπεις στους περισσότερους αρέσει αισθητικά.
Καταλαβαίνω πως νούμερα και τεχνικά χαρακτηριστικά μας δείχνουν μια αλήθεια, ένα πραγματικό γεγονός (καλό ή κακό, είναι σχετικό). Το θέμα είναι πως η πραγματικότητα της ζωής, εκφράζεται στο ταμείο.
Ας περιμένουμε να έρθει, να το δούμε, να το αγοράσουμε, να διαβάσουμε απόψεις κατόχων, να διαβάσουμε έστω δοκιμές περιοδικών και τότε βγάζουμε κάποια συμπεράσματα.... ξέρουμε να φιλτράρουμε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Είναι ξεκάθαρο πως δεν έχεις οδηγήσει το τελευταίο 1250GS. Μάλλον ούτε και τις προηγούμενες 1200GS γενιές για να δεις τις διαφορές.
Το οποίο δεν είναι καθόλου κακό (πως δεν το έχεις οδηγήσει), απλά κατηγοριοποιείς λάθος γιατί το τελευταίο 1250GS είναι στη κατηγορία "καναπέ με βρωμογκαζο" βλέπε ΚΤΜ 1290.
το εχω οδηγησει οπως ολα τα gs και μπορω να πω πως ειναι πολυ καλο μηχανακι
τι σχεση εχει αυτο ομως? γιατι απ οτι φαινεται αλλο πραγμα εγραψα και αλλο καταλαβες


Κάνεις ένα λάθος. Εκφράζεις απόλυτες απόψεις. Αν πρόσθετες ένα: "για εμένα" είναι για τα μπάζα, θα ήταν ΟΚ.
Όπως βλέπεις στους περισσότερους αρέσει αισθητικά.
Καταλαβαίνω πως νούμερα και τεχνικά χαρακτηριστικά μας δείχνουν μια αλήθεια, ένα πραγματικό γεγονός (καλό ή κακό, είναι σχετικό). Το θέμα είναι πως η πραγματικότητα της ζωής, εκφράζεται στο ταμείο.
Ας περιμένουμε να έρθει, να το δούμε, να το αγοράσουμε, να διαβάσουμε απόψεις κατόχων, να διαβάσουμε έστω δοκιμές περιοδικών και τότε βγάζουμε κάποια συμπεράσματα.... ξέρουμε να φιλτράρουμε.
δε γραφουμε εκθεση για να μετραμε τις λεξεις και να παρουμε βαθμο στο τελος...το οτι ειναι η προσωπικη μου αποψη, ειναι αυτονοητο...αμα δεν ηταν θα το βαζαμε μπανερ στο φορουμ, οχι σαν ποστ απο το προφιλ μου
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
δε γραφουμε εκθεση για να μετραμε τις λεξεις και να παρουμε βαθμο στο τελος...το οτι ειναι η προσωπικη μου αποψη, ειναι αυτονοητο...αμα δεν ηταν θα το βαζαμε μπανερ στο φορουμ, οχι σαν ποστ απο το προφιλ μου
Κοιτά... ακόμη και αυτή σου η απάντηση είναι στο ίδιο μοτίβο.
Η ευγένεια στην ανταλλαγή απόψεων δεν είναι αυτονόητη, χρειάζεται να την αποδώσουμε και αυτό γίνεται μόνο όταν εκφραζόμαστε μέσω των γραπτών μας σωστά. Προφανώς και είναι αυτονόητο πως διατυπώνεις την άποψη σου. Μια μικρή επισήμανση θα βοηθούσε, ώστε να μη φαίνεται πως αυτή σου η άποψη ήρθε για να "ακυρώσει" αυτήν των συνομιλητών σου. Αν θέλεις τη φιλική μου υπόδειξη σου λέω πως έτσι φαίνεται.
Να στο πω και αλλιώς... Συμφωνώ με αυτά που γράφεις στο 90% των περιπτώσεων. Αλλά... στο 50% όλων των περιπτώσεων, διαφωνώ στο πως τα γράφεις.
Σε καμία περίπτωση δε προσπαθώ πάντως να σου κάνω μάθημα. Στο τέλος-τέλος, εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα μας για τον εαυτό σου.

Το πως μιλάμε στους συνανθρώπους μας αλλά και το πως γράφουμε, είναι τελικά και αυτό που είμαστε. Ενδεχομένως θα απορήσεις, αλλά πράγματι αυτός είναι ένας βαθμός που παίρνουμε, σαφώς όχι σε έκθεση αλλά ως άνθρωποι στη καθημερινότητα μας.
Παρεξηγήσεις θα γίνουν, δεν μπορούν να αποφευχθούν... και πάλι όμως μπορούν πάντα να επιλυθούν.

Μπορεί πάλι, να σου είναι εντελώς αδιάφορο το ποια είναι η εικόνα που μεταφέρεις στους συναδέλφους σου σε ένα forum. Το σέβομαι! Αυτό δεν αλλάζει την ανάγκη μιας βασικής ευγένειας. Αν θέλεις αφήνεις την άποψη μου να υπάρχει στο πίσω μέρος της σκέψης σου, αλλιώς καλή καρδιά δε τρέχει τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξεχναμε οτι περαν απο τους καναπεδες με γκαζι και τα GS υπαρχει και μια τεραστια κατηγορια αναβατων που θελει ενα μετριο μηχανακι να τα κανει ολα, να εχει ογκο για το μπουγιο και δεν εχει 20000 για να πάρει GS. Ειναι στην ουσια το ιδιο κοινο που εφτασε το πρωτο Στρομ 650 να χτυπαει στις πωλησεις τα παπια. Ξερει που στοχευει η Σουζουκι, ουτε αυτοι εχουν μπαμπουινους στο τμημα μάρκετινγκ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ξεχναμε οτι περαν απο τους καναπεδες με γκαζι και τα GS υπαρχει και μια τεραστια κατηγορια αναβατων που θελει ενα μετριο μηχανακι να τα κανει ολα, να εχει ογκο για το μπουγιο και δεν εχει 20000 για να πάρει GS. Ειναι στην ουσια το ιδιο κοινο που εφτασε το πρωτο Στρομ 650 να χτυπαει στις πωλησεις τα παπια. Ξερει που στοχευει η Σουζουκι, ουτε αυτοι εχουν μπαμπουινους στο τμημα μάρκετινγκ.

ναι αλλα το 650 εξακολουθει να ειναι επιλογη για αυτον που απλα θελει ενα μεγαλο μηχανακι να κανει τη δουλεια του χωρις να δωσει πολλα λεφτα

επισης το 1000, δεν θα το χαριζει η σουζουκι κιολας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για όποιον θέλει αναβίωση big, έστω στο περίπου, εκτός από την εμφάνιση που έδωσε η zook μπορεί να βάλει και το υπόλοιπο χωμάτινο Κιτ.

Το κίτρινο μπλε είναι απίθανα όμορφο ακόμα και στοκ. Έτσι είναι λαχταριστο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ο μπιγκουλας αγαπηθηκε,οδηγηθηκε,εφτιαξε club και συνεχιζει να γυρναει βλεμματα,το ιδιαιτερο στυλ του.
Πολυ πιθανον να ξαναφερει κοσμο στη σουζουκι απο παραδιπλα εταιριες...προσωπικα μου αρεσει παραπολυ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

sep

Μέλος
Όνομα
ΜΙΛΤΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN 750
Και οι τιμές, 12795 και 14595 για απλό και ΧΤ αντίστοιχα


Πηγή: Νέος τιμοκατάλογος Suzuki – Συμπεριλαμβάνονται οι τιμές των νέων V-Strom 1050! - BIKEIT!
Με τέτοια τιμή ....μικρό κομμάτι θα πάρει από τη πίτα της ελληνικής αγοράς ειδικά η έκδοση xt!!!έχει να παλέψει με πολύ καλύτερα!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτό το μηχανάκι ασκεί μια μυστηριώδη περίεργη έλξη....
Το νιώθω μόνο εγώ άραγε?
 
Top Bottom