Σωστός!!!Kαι το DR Big 800 του '91 τέτοιο κόκκινο είχε,....από κει το κλέψε η ΚΤΜ ...γατακια χαχαχαχαχα
Και άλλες αλλαγές σε Οθόνη (και για τη στρητάδικη έκδοση) μακρύτερο ψαλίδι στο χωμάτινο το οποίο έχει το παράδοξο να έχει Tubeless πίσω 17" και 21" με σαμπρέλα εμπρός.με 21 μπροστα
Η σειρά των δικύλινδρων F800 της BMW φοράει 21" & 17".21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Οι περισσότερες On/Off εδώ και χρόνια είχαν 21/17. Δεν είναι καινούριο. Μια χαρά είναι.21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Τι θες να πεις Βίρνα, από τα 80ς λειτουργεί αυτό.21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Προσωπικά δεν είχα ποτέ την απαίτηση ένα V-Strom να έχει πρώτης γραμμής απόδοσης στο χώμα και αν και -μάλλον- θα επέλεγα αυτό με τον 19άρι τροχό για ταξιδιωτική χρήση, το νέο με τον 21 μπροστά (και τον 17 πίσω) μοιάζει να είναι ταμάμ για τις Ελληνικές συνθήκες και για all round χρήση. Απλά σε 1000άρα μηχανή είμαι πιο κοντά στο να σκέφτομαι την ασφάλτινη απόλαυση (εγώ). Μέχρι τη μεσαία κατηγορία (600-800cc) μπορώ να καταλάβω μια περισσότερο χωμάτινη κατεύθυνση. Θα περιμένουμε του χρόνου και τα review των ιδιοκτητών που πάντα μας δίνουν μια καλύτερη εικόνα.Τι θες να πεις Βίρνα, από τα 80ς λειτουργεί αυτό.
50/50 σαμπρέλα και στο χειρότερο λάστιχο να την έχει, 17εκ. διαδρομή, κάτι πήγαν να κάνουν αλλά μόνο hessler και traildecouvert μου φαίνεται έχουν πιάσει το νόημα.
Οι διαστάσεις που φοράει το ΧΤ600.21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Και το domi21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Πάχυνε... αλλά ρε παιδιά σε 1000άρες μηχανές.... μόνο ζύγισμα και ισσοροπία μας ενδιαφέρει, τεσπα... ας μη τα γράφω ξανά και ξανά. Ο καθένας μας έχει την άποψη του.Από κιλά πως τα πηγαίνει; Αδυνάτισε καθόλου;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Και το domi
Και τα XRV650 / XRV750 και τα DR650 και τα XT600 / XTZ660 κλπ κλπ.Και τα Transalp 600 & 650...
Αν και φαινεται παραδοξο, εχει μια βαση. Ο μπροστινος τροχος ειναι αυτος που αργα ή γρηγορα θα την ακουσει με tubeless ζαντα στο χωμα, ο πισω πολυ δυσκολο, γι'αυτο μαλλον αφησανε τον μπροστινο tube-type.Και άλλες αλλαγές σε Οθόνη (και για τη στρητάδικη έκδοση) μακρύτερο ψαλίδι στο χωμάτινο το οποίο έχει το παράδοξο να έχει Tubeless πίσω 17" και 21" με σαμπρέλα εμπρός.
Γιώργο για μπροστα δεν μπαίνει από το 1100 ;Αν και φαινεται παραδοξο, εχει μια βαση. Ο μπροστινος τροχος ειναι αυτος που αργα ή γρηγορα θα την ακουσει με tubeless ζαντα στο χωμα, ο πισω πολυ δυσκολο, γι'αυτο μαλλον αφησανε τον μπροστινο tube-type.
Αλλά ειναι και θεμα κοστους, ζαντα 21" με αυλακια που χρειαζονται για το "κλειδωμα" του TL ελαστικου ειναι πολυ πιο ακριβη απο μια απλη, ενω οι πισω ζαντες εχουν συνηθως ηδη με αυλακια (οι ΤΤ).
ΥΓ Εχω σκεφτει να κανω την πισω μονο ζαντα του CRF1000 tubeless με την αρκετα φτηνη λυση των Ιταλων που τους στελνεις τη ζαντα, την μπροστα ομως δε θα την πειραζα. Και αν ηθελα να κανω και τη μπροστα (που δε θελω), χρειαζεται αλλο στεφανι με αυλακια που ανεβαζει πολυ το κοστος.
Από την άλλη πολύ πιο επικίνδυνο αν σου κλατάρει το μπροστινό απότομα σε ταξίδι...Αν και φαινεται παραδοξο, εχει μια βαση. Ο μπροστινος τροχος ειναι αυτος που αργα ή γρηγορα θα την ακουσει με tubeless ζαντα στο χωμα, ο πισω πολυ δυσκολο, γι'αυτο μαλλον αφησανε τον μπροστινο tube-type.
Αλλά ειναι και θεμα κοστους, ζαντα 21" με αυλακια που χρειαζονται για το "κλειδωμα" του TL ελαστικου ειναι πολυ πιο ακριβη απο μια απλη, ενω οι πισω ζαντες ειναι συνηθως ηδη με αυλακια, ακομη και οι ΤΤ.
ΥΓ Εχω σκεφτει να κανω την πισω μονο ζαντα του CRF1000 tubeless με την αρκετα φτηνη λυση των Ιταλων που τους στελνεις τη ζαντα, την μπροστα ομως δε θα την πειραζα. Και αν ηθελα να κανω και τη μπροστα (που δε θελω), χρειαζεται αλλο στεφανι που ανεβαζει πολυ το κοστος.