Suzuki V Strom 1050 xt red

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Όντως όχι τόσο έντονα αλλά δεν είναι και το κλασικό κόκκινο. Ε, τι νομίζεις πολύ θέλει ο Aldebaran ?
Kαι το DR Big 800 του '91 τέτοιο κόκκινο είχε,....από κει το κλέψε η ΚΤΜ ...γατακια χαχαχαχαχα :secret: :roflmao: :D
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
με 21 μπροστα
Και άλλες αλλαγές σε Οθόνη (και για τη στρητάδικη έκδοση) μακρύτερο ψαλίδι στο χωμάτινο το οποίο έχει το παράδοξο να έχει Tubeless πίσω 17" και 21" με σαμπρέλα εμπρός.
Κάποιες αλλαγές και στις δυο εκδόσεις σε 1η και 6η ταχύτητα και κάποια ήπια μορφή παρέμβασης στη διαχείριση του καυσίμου και στο ride by wire.

Ουσιαστικά αναβάθμισαν το απλό μοντέλο ώστε να είναι πιο κοντά στο XT του παρελθόντος σε προίκα και το XT έγινε λίγο πιο χωμάτινο με μεγαλύτερες διαδρομές και τροχούς, το οποίο μετονομάζεται σε DE.

Αν εξαιρέσεις τη πρωτοτυπία με τον έναν τροχό με σαμπρέλα, στα υπόλοιπα έγιναν ωραίες παρεμβάσεις. Απλώνει τη γκάμα των πελατών.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Η σειρά των δικύλινδρων F800 της BMW φοράει 21" & 17".
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Οι περισσότερες On/Off εδώ και χρόνια είχαν 21/17. Δεν είναι καινούριο. Μια χαρά είναι.
Θέμα προσαρμογής της γεωμετρίας σε πλαίσιο/αναρτήσεις -που από ότι λένε τα έχουν σετάρει- οπότε όλα καλά.

Μια χαρά μου φαίνονται οι αλλαγές, παραφωνία οι διαφορετικές επιλογές στο με/χωρίς σαμπρέλα στους τροχούς εμπρός και πίσω για την DE έκδοση. Επιτέλους μου αρέσει και η προσαρμογή στο κίτρινο που ήταν κάπως τα δυο τελευταία χρόνια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Τι θες να πεις Βίρνα, από τα 80ς λειτουργεί αυτό.


50/50 σαμπρέλα και στο χειρότερο λάστιχο να την έχει, 17εκ. διαδρομή, κάτι πήγαν να κάνουν αλλά μόνο hessler και traildecouvert μου φαίνεται έχουν πιάσει το νόημα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι θες να πεις Βίρνα, από τα 80ς λειτουργεί αυτό.


50/50 σαμπρέλα και στο χειρότερο λάστιχο να την έχει, 17εκ. διαδρομή, κάτι πήγαν να κάνουν αλλά μόνο hessler και traildecouvert μου φαίνεται έχουν πιάσει το νόημα.
Προσωπικά δεν είχα ποτέ την απαίτηση ένα V-Strom να έχει πρώτης γραμμής απόδοσης στο χώμα και αν και -μάλλον- θα επέλεγα αυτό με τον 19άρι τροχό για ταξιδιωτική χρήση, το νέο με τον 21 μπροστά (και τον 17 πίσω) μοιάζει να είναι ταμάμ για τις Ελληνικές συνθήκες και για all round χρήση. Απλά σε 1000άρα μηχανή είμαι πιο κοντά στο να σκέφτομαι την ασφάλτινη απόλαυση (εγώ). Μέχρι τη μεσαία κατηγορία (600-800cc) μπορώ να καταλάβω μια περισσότερο χωμάτινη κατεύθυνση. Θα περιμένουμε του χρόνου και τα review των ιδιοκτητών που πάντα μας δίνουν μια καλύτερη εικόνα.

Πάντως το DE μοντέλο χαμήλωσε και πάκτωσε τη ζελατίνα, ενώ το "απλό" (δε ξέρω αν πρέπει πλέον να το λέμε απλό) απέκτησε όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια και ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Μάλλον πλέον είναι πιο ξεκάθαρες οι επιλογές για δρόμο ή μικτή χρήση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λολ λίγο.


Μόνο δια μάρκετινγκ. Δεν είναι κακό, αλλά η διαφήμιση είναι ελαφρώς παραπλανητική.

Ας περιμένουμε το 700 για κάτι άξιο λόγου.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Οι διαστάσεις που φοράει το ΧΤ600.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί? Ψιλοτσαπατσουλιά μου φαίνεται και κρίμα γιατί θα μπορούσε να χτυπήσει το κοινό της Africa.
Και το domi
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από κιλά πως τα πηγαίνει; Αδυνάτισε καθόλου;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πάχυνε... αλλά ρε παιδιά σε 1000άρες μηχανές.... μόνο ζύγισμα και ισσοροπία μας ενδιαφέρει, τεσπα... ας μη τα γράφω ξανά και ξανά. Ο καθένας μας έχει την άποψη του.

Έχουν γίνει πάντως πολλές παρεμβάσεις ειδικά στη DE έκδοση.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και το domi
Και τα Transalp 600 & 650...
Και τα XRV650 / XRV750 και τα DR650 και τα XT600 / XTZ660 κλπ κλπ.

Η 17αρα πισω επετρεπε τοτε προσβαση σε περισοτερα (πιο ασφαλτινα) λαστιχα και ακομη και σημερα υπαρχουν πιο πολλες επιλογες. Η δε διαφορα στο χωμα ειναι πολυ μικρη, σε αντιθεση με τη διαφορα 19 / 21 μπροστα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και άλλες αλλαγές σε Οθόνη (και για τη στρητάδικη έκδοση) μακρύτερο ψαλίδι στο χωμάτινο το οποίο έχει το παράδοξο να έχει Tubeless πίσω 17" και 21" με σαμπρέλα εμπρός.
Αν και φαινεται παραδοξο, εχει μια βαση. Ο μπροστινος τροχος ειναι αυτος που αργα ή γρηγορα θα την ακουσει με tubeless ζαντα στο χωμα, ο πισω πολυ δυσκολο, γι'αυτο μαλλον αφησανε τον μπροστινο tube-type.

Αλλά ειναι και θεμα κοστους, ζαντα 21" με αυλακια που χρειαζονται για το "κλειδωμα" του TL ελαστικου ειναι πολυ πιο ακριβη απο μια απλη, ενω οι πισω ζαντες εχουν συνηθως ηδη με αυλακια (οι ΤΤ).

ΥΓ Εχω σκεφτει να κανω την πισω μονο ζαντα του CRF1000 tubeless με την αρκετα φτηνη λυση των Ιταλων που τους στελνεις τη ζαντα, την μπροστα ομως δε θα την πειραζα. Και αν ηθελα να κανω και τη μπροστα (που δε θελω), χρειαζεται αλλο στεφανι με αυλακια που ανεβαζει πολυ το κοστος.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αν και φαινεται παραδοξο, εχει μια βαση. Ο μπροστινος τροχος ειναι αυτος που αργα ή γρηγορα θα την ακουσει με tubeless ζαντα στο χωμα, ο πισω πολυ δυσκολο, γι'αυτο μαλλον αφησανε τον μπροστινο tube-type.

Αλλά ειναι και θεμα κοστους, ζαντα 21" με αυλακια που χρειαζονται για το "κλειδωμα" του TL ελαστικου ειναι πολυ πιο ακριβη απο μια απλη, ενω οι πισω ζαντες εχουν συνηθως ηδη με αυλακια (οι ΤΤ).

ΥΓ Εχω σκεφτει να κανω την πισω μονο ζαντα του CRF1000 tubeless με την αρκετα φτηνη λυση των Ιταλων που τους στελνεις τη ζαντα, την μπροστα ομως δε θα την πειραζα. Και αν ηθελα να κανω και τη μπροστα (που δε θελω), χρειαζεται αλλο στεφανι με αυλακια που ανεβαζει πολυ το κοστος.
Γιώργο για μπροστα δεν μπαίνει από το 1100 ;
Θεωρώ ότι μπορεί να βρεθεί τουμπλεςς τροχός σχετικά εύκολα (μεταχειρισμένος)μιας που κυκλοφορούν πλέον πολλα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν και φαινεται παραδοξο, εχει μια βαση. Ο μπροστινος τροχος ειναι αυτος που αργα ή γρηγορα θα την ακουσει με tubeless ζαντα στο χωμα, ο πισω πολυ δυσκολο, γι'αυτο μαλλον αφησανε τον μπροστινο tube-type.

Αλλά ειναι και θεμα κοστους, ζαντα 21" με αυλακια που χρειαζονται για το "κλειδωμα" του TL ελαστικου ειναι πολυ πιο ακριβη απο μια απλη, ενω οι πισω ζαντες ειναι συνηθως ηδη με αυλακια, ακομη και οι ΤΤ.

ΥΓ Εχω σκεφτει να κανω την πισω μονο ζαντα του CRF1000 tubeless με την αρκετα φτηνη λυση των Ιταλων που τους στελνεις τη ζαντα, την μπροστα ομως δε θα την πειραζα. Και αν ηθελα να κανω και τη μπροστα (που δε θελω), χρειαζεται αλλο στεφανι που ανεβαζει πολυ το κοστος.
Από την άλλη πολύ πιο επικίνδυνο αν σου κλατάρει το μπροστινό απότομα σε ταξίδι...

Εγώ νομίζω πως θα αλλάξει αυτό και μάλιστα αθόρυβα κάποια στιγμή. Μάλλον βιάζονται να το βγάλουν στην αγορά και δεν υπήρξε κάποια καλή συμφωνία με προμηθευτές. Για μένα δεν έχει λογική σε επίπεδο κατασκευάστριας εταιρείας... από άποψη κόστους θα ήταν ακόμη πιο οικονομικό να είναι και η πίσω σαμπρελάτη. Σε μεγάλες μοτοσυκλέτες πρέπει να ξεπεράσουν αυτή τη κακή συνήθεια η Ιάπωνες. Η tubeless σε 1000άρες είναι must. Μη ξεχνάμε πως το V-strom 1050 διακοσαρίζει εύκολα.
 
Top Bottom