Suzuki V Strom 1050 xt red

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
21 εμπρός με 17 πίσω έχει ξαναγίνει? Θα λειτουργεί?
Η σειρά των δικύλινδρων F800 της BMW φοράει 21" & 17".

Οι περισσότερες On/Off εδώ και χρόνια είχαν 21/17. .
Τι θες να πεις Βίρνα, από τα 80ς λειτουργεί αυτό.
Οι διαστάσεις που φοράει το ΧΤ600.
Και το domi
Και τα Transalp 600 & 650...
Και τα XRV650 / XRV750 και τα DR650 και τα XT600 / XTZ660 κλπ κλπ.
Νομίζω, γίνατε κατανοητοί :ha
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο για μπροστα δεν μπαίνει από το 1100 ;
Θεωρώ ότι μπορεί να βρεθεί τουμπλεςς τροχός σχετικά εύκολα (μεταχειρισμένος)μιας που κυκλοφορούν πλέον πολλα
Γιαννη το απλο 1100 (οχι AS) εχει κι'αυτο TT τροχους, σαν πιο χωματινο. Τετοιοι μεταχειρισμενοι υπαρχουν (οπως και απο 1000) καθως αρκετοι βαζουν ετοιμους Alpina τροχους και αλλες τετοιες λυσεις. Αλλα TL τροχοι απο AS δεν παιζουνε με τιποτα στα μεταχειρισμενα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιαννη το απλο 1100 (οχι AS) εχει κι'αυτο TT τροχους, σαν πιο χωματινο. Τετοιοι μεταχειρισμενοι υπαρχουν (οπως και απο 1000) καθως αρκετοι βαζουν Alpina και αλλες τετοιες λυσεις. Αλλα TL τροχοι απο AS δεν παιζουνε με τιποτα στα μεταχειρισμενα.
Πόσο να στοιχίζει στην Αγγλία μια καινούρια κομπλέ από AS 1100;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μολις κοιταξα, ο μπροστινος κομπλε τροχος 1500 GBP / 1500 ευρά :oops:
Αρκετά χρήματα.... Αυτό το ποσό για εμπρός πίσω θα με έβαζε σε σκέψεις αλλά μόνο εμπρός.... πολλά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για τη χρηση που κανω εγω, δεν σκεφτομαι με τιποτα να αλλαξω τον μπροστινο. Καπου στο Ουζμπεκισταν ειχα πεσει σε μια λακουβα-πηγαδι με περιπου 80χμω - ο μπροστινος τροχος την ακουσε αρκετα και αν ειχα τubeless πολυ πιθανα θαχανε αερα, αλλα απλα συνεχισα το ταξιδι με λιγο τρεμουλο στην ασφαλτο.

Και ναι, μπορει να βαλει κανείς σαμπρελα σε tubeless τροχο αλλα πολλα tubeless λαστιχα ειναι θεοσκληρα και ειναι δυσκολο να γινει αυτο ακομη και σε 21" τροχο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα 'χουμε συζητήσει εδώ μέσα πολλάκις, είναι και λίγο προσωπική υπόθεση. Μιλάω πάντα όμως για tubless με ακτίνες ώστε να υπάρχει η ανάλογη ελαστικότητα από τη ζάντα.
Εγώ πάντως μια 1000άρα (ακόμη και 700άρα) τη θέλω με Tubless και θα προσαρμόσω όσο μπορώ τις χωμάτινες ανησυχίες μου. Για περισσότερο extreme καταστάσεις αλλάζω δίκυκλο. Για αυτό και θα προτιμούσα -σίγουρα- το Tuareg από το Tenere. Πάντα στη λογική ότι έχω και ένα μικρό για χώμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ολα ειναι σχετικα με τη χρηση και τα θελω του καθενος και γι'αυτο πολλες κουβεντες εδω δεν εχουν νοημα καθως ο καθενας μιλαει απο τη δικη του σκοπιά (και ειναι και ενας λογος που τις αποφευγω). Οι πιο πολλοι με τα 1000++ on-off δεν πατανε ουτε σκονη, οποτε ..TL is the norm. Γι'αυτους που πανε πιο ακραιο χωμα με μεγαλα μηχανακια, και πολλες φορες εκτος συνορων σε Αφρικη/Ασια χωρις οδικες κλπ, σχετικα απλα μηχανακια με TΤ τροχους ειναι must κατα τη γνωμη μου.

ΥΓ Θυμαμαι καποια χρονια πριν, στην μακρινη Βοιωτια, το 1190R του ilai να μενει απο στραβωμα μπροστινης ζαντας, με σκληρο λαστιχο (Michelin Wild αν θυμαμαι καλα) που κανει το βαλσιμο σαμπρελας στο βουνο πολυ δυσκολη υποθεση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επικό θρεντ...! :roflmao: :ha
 
Top Bottom