Suzuki V-Strom 800DE 2023

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η καθολική επικράτηση του δικύλινδρου σε σειρά στη μεσαία κατηγορία προχωράει με γοργούς ρυθμούς. Κανένας κατασκευαστής δεν μπορεί να αντισταθεί στην απλότητα και οικονομία κατασκευής του I2, τα χωροταξικά οφέλη, τα οφέλη σε θέμα βάρους, οικονομίας και ευκολίας συντήρησης και επισκευής.

Μακάρι να αξίζει το καινούργιο V-strom και να είναι και δυνατό στο χώμα, αγαπάμε suzuki και τη θέλουμε δυνατή και να μας δίνει επιλογές. Το V-strom είχε παλιώσει είναι η αλήθεια. Τώρα να κρατήσουν το όνομα V-strom δεν το βλέπω.. Θα έιναι αστείο. Να το πούν DR-700 ή DR-700 strom πιο πιθανό το βλέπω..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Και το γυμνό…







Suzuki - Ο αντικαταστάτης του SV650 με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα
Και εμφάνιση σε στιλ GSX-S1000

Δίπλα στο επερχόμενο Suzuki V-Strom 650 με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, που σας είχαμε δείξει σε “κατασκοπικές” φωτογραφίες κατά τη δοκιμή του στο πέρασμα του Stelvio, εθεάθη και το SV650 του 2023, που πατάει στην ίδια βάση.

Ο εν σειρά κινητήρας είναι η πλέον προτιμητέα σύγχρονη διάταξη στα δικύλινδρα μοντέλα, και η Suzuki εισέρχεται και αυτή στο ρεύμα των καιρών, αντικαθιστώντας τον αειθαλή V2 των 645 κ.εκ. στα V-Strom (Strom πλέον; ) και SV (S κάτι; ) του 2023, για να κάνουν παρέα στα επίσης δικύλινδρα εν σειρά Yamaha MT-07 / Tracer / KTM 790 / 890 Duke & Adventure, Ducati Monster, Kawasaki Ninja 650 / Z650, BMW F 900 XR / R, Aprilia Tuono 660, Honda NC750X και CB500X/F/R, και στο επερχόμενο Transalp 750, μεταξύ άλλων. Αντίο V2, ήσουν ωραίος όσο κράτησες.

Τα πλεονεκτήματα του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα περιλαμβάνουν την εύκολη και οικονομική κατασκευή, τα λιγότερα εξαρτήματα του, το μικρότερο βάρος, την πιο σωστή ψύξη και των δύο κυλίνδρων, τους λιγότερους κραδασμούς, το πιο οικονομικό και εύκολο service, κ.α.

Ακόμα δεν γνωρίζουμε την χωρητικότητα του νέου κινητήρα της Suzuki, αν και πηγές κάνουν λόγο για 800 κ.εκ.. Φυσικά θα είναι ψεκαστός και αναμένεται να διαθέτει τόσο Riding Modes όσο και ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Νέος κινητήρας λοιπόν, που συνδυάζεται όμως και με νέο πλαίσιο, το οποίο για να μην ανεβάσει το κόστος όπως και είναι το ζητούμενο στη μεσαία κατηγορία, αναμένεται να είναι ατσάλινο σωληνωτό, τύπου χωροδικτύωμα.

Στις φωτογραφίες φαίνεται ένα ανάλογο υποπλαίσιο, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινίου, και αμφότερα τα μοντέλα έχουν ανάποδο πιρούνι και ψηφιακή LCD (και όχι TFT) οθόνη οργάνων.

Προχωρώντας τώρα στις διαφορές των V-Strom / SV, ο αντικαταστάστης του SV650 θα έχει χυτούς τροχούς 17 ιντσών, δυο ακτινικές δαγκάνες στα μπροστινά δισκόφρενα, μια κοντή εξάτμιση με τελικό κάτω από τον κινητήρα, νέο κοστούμι, και νέο προβολέα με δυο LED φωτιστικά σώματα τοποθετημένα το ένα πάνω από το άλλο, που θυμίζουν το στιλ του πρόσφατα ανανεωμένου GSX-S1000. Και κάπως έτσι η μοτοσυκλέτα χάνει το κλασικό / vintage στιλ της για ένα περισσότερο σύγχρονο techno look.

Από την άλλη, ο αντικαταστάτης του V-Strom διαθέτει τροχούς 19 και 17 ιντσών με ακτίνες, φρένα προσανατολισμένα σε On-Off χρήση, ψηλότερη εξάτμιση, ποδιά αλουμινίου και νέο κοστούμι με επιρροές από το τρέχων μοντέλο, ενώ και εδώ τα διπλά φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα σε κάθετη διάταξη.

Οι δυο μοτοσυκλέτες αναμένεται να παρουσιαστούν επίσημα στην EICMA 2022 τον Νοέμβριο, ως μοντέλα 2023.

Κείμενο motomag
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Εντωμεταξύ το πιθανότερο πάνε για 2024, διότι για το 2023 η suzuki έχει ήδη αναγγείλει νέα χρώματα για το υπάρχον sv...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εντωμεταξύ το πιθανότερο πάνε για 2024, διότι για το 2023 η suzuki έχει ήδη αναγγείλει νέα χρώματα για το υπάρχον sv...
Έτσι κινείται ο Γιαπωνέζος.. αργάαααα και σταθεράαααα.. ¨Εχει ο Θεός... Το V-strom 18 χρόνια ένα facelift και μια αλλαγή μοντέλου. Σαν το παλιό κρασί!
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Έτσι κινείται ο Γιαπωνέζος.. αργάαααα και σταθεράαααα.. ¨Εχει ο Θεός... Το V-strom 18 χρόνια ένα facelift και μια αλλαγή μοντέλου. Σαν το παλιό κρασί!
Όχι ο Γιαπωνέζος, η Suzuki συγκεκριμένα και έχει ίδια φιλοσοφία και στα αυτοκίνητα της.
Εγώ που είμαι εχθρός της μόδας και του τρεντ κλπ κλπ είμαι υπέρ της φιλοσοφίας αυτής

Το επόμενο sv δε θα έχει αυτό το διαχρονικό γαματο στριταδικο μοτερ που πάει πολύ περισσότερο στο sv παρά στο vstrom, το χώροδικτυωμα και το στρογγυλό ρετρό φανάρι
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Έτσι κινείται ο Γιαπωνέζος.. αργάαααα και σταθεράαααα.. ¨Εχει ο Θεός... Το V-strom 18 χρόνια ένα facelift και μια αλλαγή μοντέλου. Σαν το παλιό κρασί!
Έτσι κινείται ο Γιαπωνέζος.. αργάαααα και σταθεράαααα.. ¨Εχει ο Θεός... Το V-strom 18 χρόνια ένα facelift και μια αλλαγή μοντέλου. Σαν το παλιό κρασί!
18 χρόνια μοντέλο (Vstrom 650) όντως και συνεχόμενα, που πρέπει να είναι ρεκόρ, αλλά οι γενιές είναι 3:

  1. 2004 > 2011
  2. 2012 > 2016 (το έφαγε η κρίση)
  3. 2017 > 2022

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom