Σε σχέση με το 650 δεν μπορώ να πω, γιατί δεν το καβάλησα. Φάγαμε ένα 6ωρο γεμάτο χωρίς να δούμε καν όλα τα μηχανάκια, μόνο τα μοντέλα που θεωρητικά θα ψωνίζαμε.
Σε σχέση με το transalp καθιστός δεν έχει τρελή διαφορά, είναι λίγο πιο άνετο το Σουζούκι. Όρθιος το Σουζούκι το πιάνω με τα πόδια, το Χόντα όχι. Σέλα για πίσω ήταν μέτρια και στα δύο, εμπρός μου άρεσε πιο πολύ του Σουζούκι γιατί ήταν πιο σκληρή.
Η διαφορά είναι στην ποιότητα σε πλαστικά εσωτερικά φιλέτα, φινίρισμα κλπ υπέρ του Σουζούκι. Οπτικά λέω πάντα, μετά δέκα χρόνια θα δούμε μαζί ποιος έκανε καλύτερη δουλειά.
Επίσης βλέποντας τα από κάτω, το vstrom φαίνεται λίγο καλύτερα φτιαγμένο για χώμα.
Δεν ξέρω αν θα ήθελα να το πάρω, σίγουρα ανάμεσα στα δύο που συζητάμε θα το προτιμούσα.
Γενικότερο σχόλιο, οι πίσω σέλες και τα μαρσπιέ έχουν απλά γίνει διακόσμηση, μικρό μέγεθος, αφρώδες τούβλο, κακής ποιότητας υλικά και φινίρισμα στο μάτι, πολύ κοντά στα πόδια του οδηγού τα πόδια του πίσω. Αν πω ότι έκατσα πίσω σε όλα όσα μου αρέσουν και το πιο άνετο ήταν η hayabusa θα φανεί αστείο. Με τον κολλητό που είναι επίσης XXL μέγεθος μπροστά μου αυτό το τελευταίο.