Suzuki V-Strom 800DE 2023

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρέθηκε και η φωτό του ίδιου μοντέλου με το ιστρομ





Το οποίο είναι πιο σκληρό σε αναρτήσεις
Πιο ποιοτικό σε αυτα που βλέπω και πιάνω
Πιο όμορφο (οκ υποκειμενική γνώμη)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Βρέθηκε και η φωτό του ίδιου μοντέλου με το ιστρομ





Το οποίο είναι πιο σκληρό σε αναρτήσεις
Πιο ποιοτικό σε αυτα που βλέπω και πιάνω
Πιο όμορφο (οκ υποκειμενική γνώμη)
Σε σχεση με το παλιο πως ειναι η θεση?
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Βρέθηκε και η φωτό του ίδιου μοντέλου με το ιστρομ





Το οποίο είναι πιο σκληρό σε αναρτήσεις
Πιο ποιοτικό σε αυτα που βλέπω και πιάνω
Πιο όμορφο (οκ υποκειμενική γνώμη)
Αν μας πεις ότι θα γίνεις βεστρομας...

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
I strom μας.
Η Suzuki κράτησε το V και αντί για V-twin τώρα σημαίνει Versatile όπως αντίστοιχα στο Kawasaki VERSYS το VERSYS είναι τα αρχικά του Versatile System.

Πονάει τώρα που σου έκανε κόλπο μαρκετινίστικο η Suzuki ?? Vstrom θα το λές και θα κλαίς!!:roflmao:

H πολύπλευρη/πολυδιάστατη καταιδαγι (εκ του καταιγίδα storm/strom) θα σε κυριεύσει κι εσένα.. ¨Αστο να συμβεί μην αντιστέκεσαι..:p
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε σχέση με το 650 δεν μπορώ να πω, γιατί δεν το καβάλησα. Φάγαμε ένα 6ωρο γεμάτο χωρίς να δούμε καν όλα τα μηχανάκια, μόνο τα μοντέλα που θεωρητικά θα ψωνίζαμε.


Σε σχέση με το transalp καθιστός δεν έχει τρελή διαφορά, είναι λίγο πιο άνετο το Σουζούκι. Όρθιος το Σουζούκι το πιάνω με τα πόδια, το Χόντα όχι. Σέλα για πίσω ήταν μέτρια και στα δύο, εμπρός μου άρεσε πιο πολύ του Σουζούκι γιατί ήταν πιο σκληρή.


Η διαφορά είναι στην ποιότητα σε πλαστικά εσωτερικά φιλέτα, φινίρισμα κλπ υπέρ του Σουζούκι. Οπτικά λέω πάντα, μετά δέκα χρόνια θα δούμε μαζί ποιος έκανε καλύτερη δουλειά.


Επίσης βλέποντας τα από κάτω, το vstrom φαίνεται λίγο καλύτερα φτιαγμένο για χώμα.


Δεν ξέρω αν θα ήθελα να το πάρω, σίγουρα ανάμεσα στα δύο που συζητάμε θα το προτιμούσα.


Γενικότερο σχόλιο, οι πίσω σέλες και τα μαρσπιέ έχουν απλά γίνει διακόσμηση, μικρό μέγεθος, αφρώδες τούβλο, κακής ποιότητας υλικά και φινίρισμα στο μάτι, πολύ κοντά στα πόδια του οδηγού τα πόδια του πίσω. Αν πω ότι έκατσα πίσω σε όλα όσα μου αρέσουν και το πιο άνετο ήταν η hayabusa θα φανεί αστείο. Με τον κολλητό που είναι επίσης XXL μέγεθος μπροστά μου αυτό το τελευταίο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ωραιο φαινεται το σουζουκι, σιγουρα πιο ομορφο απο το τρανσαλπ. Απο ποια εκθεση ειναι αυτα;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κανα κινεζικο αξιολογο? Ειναι ετοιμοι να κανουν μεγαλο ντου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κανα κινεζικο αξιολογο? Ειναι ετοιμοι να κανουν μεγαλο ντου.
Είχε λίγα, όχι αυτά που έχουμε εδώ. Πιο πολύ μικρές αγγλικές μάρκες και δεν προλάβαμε. Για να πεις ότι όντως χαζεύεις τα πάντα θες δύο ημέρες, έλειπαν και οι Ιταλοί φέτος, μόνο ντουκατι είχε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
κε amyroukai BSA scrambler είδατε;
Κύριε Αλ800 είχε διάφορα τέτοια τοπικά. Ήθελα να δω από κοντά την νέα Νόρτον αλλά είχε κάτσει επάνω μια κυρία συνομήλικη, καλοστεκούμενη, είχε ένα λιγουρι πωλητή κολλημένο επάνω της και ελπίδες δεν είχαμε να χαρούμε, ούτε αυτός να χωθεί ή να πουλήσει. Εμείς καταλάβαμε ότι χάνουμε τον χρόνο μας οπότε φύγαμε από το area με τα λοκαλ χρεπς, έχοντας κάτσει μόνο στο αποικιακό RE κάτι καινούργιο σε 650, ινστερστελαρ, ιντεραραπικαν, Ιντερνασιοναλ που δεν είναι για ψηλά και βαριά αγόρια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν έχει τη καλοσύνη κάποιος εκ των διαχειριστών ας αλλάξει λίγο τον τίτλο, η μηχανή και επισήμως είναι V-STROM 800DE

Εις νεότερα, στη Γερμανία η τιμή καθορίστηκε στα 11.500€ για το V-Strom 800DE και στα 15.800 για το V-Strom 1050DE.

Αν κρίνω ότι στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της Suzuki ο τιμοκατάλογος της Γερμανικής αντιπροσωπείας έχει απόκλιση από 200 μέχρι 500€ στις τιμές όλων των μοντέλων, επομένως -θεωρητικά- στη μεγαλύτερη απόκλιση θα κοστίζει 12.000€ στην Ελλάδα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ακόμα δεν κύλησαν οι ρόδες του και έτοιμα τα πακέτα μετατροπής από την Χεσλερ.


 
Top Bottom