Τετοια φωτο που "δεν" εβγαλα δεν την ειχε ουτε το moto γιατι ηταν πανω στο δυναμομετρο.Εν τω μεταξύ το δήθεν μην βγάλεις φωτό αλλά το έχουμε δει μήνες τώρα σε έκθεση και φωτογραφίσει...
Α χάσου ρε προφήτη
Τετοια φωτο που "δεν" εβγαλα δεν την ειχε ουτε το moto γιατι ηταν πανω στο δυναμομετρο.Εν τω μεταξύ το δήθεν μην βγάλεις φωτό αλλά το έχουμε δει μήνες τώρα σε έκθεση και φωτογραφίσει...
Α χάσου ρε προφήτη
Έχεις και άλλα πέλματα δηλαδή?πατούσα γεμάτα με τα 2 μπροστινά πέλματα
Δέν ήξερα πώς να το πώ αλλιώς πιστεύω να το καταλάβετε τι εννοώΈχεις και άλλα πέλματα δηλαδή?
Ωραίο review! η ανεμοκάλυψη από τη μικρή ζελατίνα πώς ήταν?
Κατάλαβα...καμία ελπίδα για τους ψηλούςΕίχε τη μεγάλη ζελατίνα το test ride που πήρα και δεν μπορώ να πω οτι έκανε ιδιαίτερη δουλεία ! Δεν βγήκα εθνική και δεν έχω καλή εικόνα για μεγαλύτερες ταχύτητες !
και ήμουν έτοιμος να το παραγγείλω...αλλά σίγουρα δεν συγκρίνεται με το transalp που στρίβει με τη σκέψη.
Ναι αλλά γλιτώνουμε από νήματα "πως χαμηλώνει"Κατάλαβα...καμία ελπίδα για τους ψηλούς
Ούτε καν το transalp είχει φάει Χ, δεν θέλω να το βλέπω
Ναι αλλά στρίβει καλύτερα, είναι καλύτερο στην πόλη αλλά και στο ταξίδι γιατί έχει πολύ καλή ανεμοκάλυψη xωρίς να χρειάζεται αλλαγή ζελατίνας, είναι πιο ελαφρύ και μάλλον πιο δυνατό και δεν ψήνει τα πόδια όπως το tiger.Ούτε καν το transalp είχει φάει Χ, δεν θέλω να το βλέπω
Άτιμη κοινωνία, κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις!Ναι αλλά γλιτώνουμε από νήματα "πως χαμηλώνει"
Γιάννη, που το έκανες βόλτα ? το γκρι μου αρέσει κι εμένα πολύ ...Λοιπόν παίδες πήγα σήμερα για Test Ride. Η μοτοσυκλέτα είναι πάρα πολύ ωραία (ποτέ μου δεν συμπαθούσα τα vstrom), το μοτέρ μου άρεσε πάρα πολύ , ωραία ροπή απο χαμηλά, γεμάτη αίσθηση και το quick shifter είναι λουκούμι !!!Η ανάρτηση καταπίνει τα πάντα χωρίς να είναι βούτυρο. Τα φρένα είναι όσα χρειάζονται με πολύ καλή αίσθηση. Δεν μπόρεσα να το στρίψω ιδιαίτερα λογω του οτι κινήθηκα μέσα στην πόλη, αλλά σίγουρα δεν συγκρίνεται με το transalp που στρίβει με τη σκέψη. Κατα τα άλλα στις χαμηλές ταχύτητες δείχνει τα κιλά τις μέχρι ενα βαθμό (όχι σαν tiger 1050) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι μαγικό χαλί όπως το tiger 900 Rally. Δεν μπορείς να κινηθείς με την ίδια ευκολία μέσα στην κίνηση όπως με Τuareg ή Transalp αλλά δεν είναι απαγορευτικό. Είμαι 178 και πατούσα γεμάτα με τα 2 πόδια στο μπροστινό μέρος των πελμάτων χωρίς να προβληματίζομαι ιδιαίτερα.
Γενικά αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα tiger 900 rally pro αβλεπή αλλά δεν θέλω να φτάσω τόσο ψηλά. Είναι μία πολύ καλή επιλογή για adventure all round. Να είχε κ ενα cruise control και αυτή καλά θα ήτανε
Ενα walkaround στο γκρι που μου αρέσει TikTok - Make Your Day
Χαλόοουυυυυ....στο ΜαρτινοοοοΠου θα έλεγες πως το Suzuki υπερτερεί πέρα από τις αναρτήσεις?
Moto spirit σταθόπουλος. ΑλεξάνδραςΓιάννη, που το έκανες βόλτα ? το γκρι μου αρέσει κι εμένα πολύ ...
ΕςΣε αγκαπω
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν το δεις σφαιρικά είναι όπως τα λες το transalp φαίνεται καλύτερο,ελαφρύτερο γρηγορότερο κτλπ, αλλά αν είναι να πάρω κάτι που δεν μου αρέσει προτιμώ το tuareg.Ναι αλλά στρίβει καλύτερα, είναι καλύτερο στην πόλη αλλά και στο ταξίδι γιατί έχει πολύ καλή ανεμοκάλυψη xωρίς να χρειάζεται αλλαγή ζελατίνας, είναι πιο ελαφρύ και μάλλον πιο δυνατό και δεν ψήνει τα πόδια όπως το tiger.
Ξέρω είναι αδιάφορο αισθητικά και δεν σου αρέσει. Που θα έλεγες πως το Suzuki υπερτερεί πέρα από τις αναρτήσεις?
Ωραίος και αναλυτικός στην σύγκριση. Πιο πολύ από περιέργεια ρωτάω αφού δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 3, ούτε το Τ7. Αν αγόραζα ένα από αυτά, θα ήθελα το Tuareg με την εμφάνιση του Τ7 αυτό θα ήταν το ιδανικό για μένα.Αν το δεις σφαιρικά είναι όπως τα λες το transalp φαίνεται καλύτερο,ελαφρύτερο γρηγορότερο κτλπ, αλλά αν είναι να πάρω κάτι που δεν μου αρέσει προτιμώ το tuareg.
Στα πιο ειδικά: το μοτέρ μου άρεσε περισότερο στο Strom ροπη vs hp με μεστό ήχο χωρίς υπερβολές , οι αναρτήσεις είναι ολόκληρωτικα καλύτερες διαδρομές ρυθμίσεις ελατήρια, απόσταση από το έδαφος και μετά εξοπλισμός το trans δεν έχει ούτε χούφτες. Ποιότητα επίσης για καποιό λόγο το Suzuki φαίνεται πιο refined, δεν το αισθάνεσαι τόσο πλαστικό συγκριτικά. Έχει δωθεί μεγαλύτερη βάση στη σχεδίαση και στη λεπτομερια ακόμα και στα καπάκια του κινητήρα.(γελάω που γράφω τέτοια πράγματα για vstrom αλλά φταίει η σύγκριση :Ρ) Πιο ευανάγνωστη οθόνη και πολύ πιο ωραία σχεδίαση στο χώρο του cockpit με μια επιφύλαξη στη σιδεριά που κρατάει την οθόνη.
Anyway δεν θα πάω να αγοράσω vstrom ακόμα αλλά το transalp προς το παρόν δεν το έχω στις επιλογές μου !
Καλημέρα, κάνε ένα συγκριτικό μεταξύ τους μίας και τά έχεις οδηγήσει?Ούτε καν το transalp είχει φάει Χ, δεν θέλω να το βλέπω