Suzuki V-Strom 800DE 2023

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Κάπου διάβασα ότι ξεκινάει τουρ σε κάποιες πόλεις για τεστ το 800 τα 1050 και το γυμνό.
Ναι ισχύει ,παραθέτω:
H Suzuki Motorcycles σε συνεργασία με επιλεγμένους επίσημους εμπόρους διοργανώνει Test Ride Days 2023 για τις νέες μοτοσυκλέτες της Suzuki.
Οι νέες V-STROM 800 DE και GSX-8S μαζί με τις δύο νέες εκδόσεις V-STROM 1050 με 19” και 21” μπροστινό τροχό, το V-STROM 650 XT με ειδική τιμή προσφοράς αλλά και το GSX-S 1000 GT, το GSX-S 1000 και τα ολοκαίνουργια νέα scooters Avenis 125 και Address 125 σας περιμένουν να τα οδηγήσετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενημερωθείτε από την επίσημη σελίδα Suzuki Test Ride Days 2023 και να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα για να εξασφαλίσετε τη συμμετοχή σας στο test ride.
Ακολουθεί αναλυτικό πρόγραμμα για τα Suzuki Test Rides 2023:

Για τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων στο test ride θα πρέπει να έχουν μαζί τους την άδεια οδήγησης και την ταυτότητα τους όπως και τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος, μπουφάν, γάντια, μακρύ παντελόνι).

Επίσημη ιστοσελίδα Suzuki Test Ride Days 202

Πηγη https://bikerspirit.net
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όπως τα πριγράφει ο Γιάννης παραπάνω είναι ακριβώς όπως το περίμενα το Strom. Για μένα πολύ δυνατός παίχτης τώρα. Για όλα τα γούστα έχει πλέον η κατηγορία.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατί έχω την αίσθηση ότι το V-Strom φοράει σαμπρέλα μπρος και πίσω; Η πίσω ζάντα δε μοιάζει σε καμία περίπτωση με αυτήν που φοράει η μεγαλύτερη αδερφή της. Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει στη συγκριτική παρουσίαση.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Γιατί έχω την αίσθηση ότι το V-Strom φοράει σαμπρέλα μπρος και πίσω; Η πίσω ζάντα δε μοιάζει σε καμία περίπτωση με αυτήν που φοράει η μεγαλύτερη αδερφή της. Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει στη συγκριτική παρουσίαση.
Φοράει σαμπρέλα μπρος πίσω Στέφανε όντως.
Προχθές το ρωτήσαμε στην αντιπροσωπεία της Καλλιρόης.
Στο γιατί ενώ του 17 είναι με ακτίνες μεν αλλά χωρίς σαμπρέλα η απάντηση του υπαλλήλου ήταν <<Για να είναι ποιο χωμάτινο>>.

Δεν είπαμε τίποτα και φύγαμε....Καλημέρα σας.:cool:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Φοράει σαμπρέλα μπρος πίσω Στέφανε όντως.
Προχθές το ρωτήσαμε στην αντιπροσωπεία της Καλλιρόης.
Στο γιατί ενώ του 17 είναι με ακτίνες μεν αλλά χωρίς σαμπρέλα η απάντηση του υπαλλήλου ήταν <<Για να είναι ποιο χωμάτινο>>.

Δεν είπαμε τίποτα και φύγαμε....Καλημέρα σας.:cool:
Επιπλέον ο πίσω τροχός του Suzuki είναι 17ρης οπότε οι επιλογές σε πιο χωμάτινα λάστιχα είναι περιορισμένες.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επιπλέον ο πίσω τροχός του Suzuki είναι 17ρης οπότε οι επιλογές σε πιο χωμάτινα λάστιχα είναι περιορισμένες.
Αυτό με τον 18αρι τροχο στα μεγάλα ον-οφ σαν επιλογη για πιο χωμάτινο προσανατολισμό είναι λίγο μάρκετινκ. Και ο λόγος είναι γιατί συνήθως οι 18άρες στα μεγάλα ον-οφ έχουν πλάτος 4" και προτεινομενες διαστάσεις 150/70. Οι επιλογές για χωμάτινα ελαστικα συνηθως αρχίζουν από 140/80 και κάτω και οι περισσότεροι κατασκευαστές τις διαστάσεις 140/80/18 τις προορίζουν για ζάντες μικρότερες των 4". πχ το e09 είναι για 3.5".
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
To oδηγησα σήμερα για καμία ώρα.

Πρώτες εντυπώσεις:

Οπτικά τουλάχιστον Πολύ καλή συναρμογή και βαφή.
Το γκρι χρώμα προσωπικά το βρίσκω μακράν το πιο ωραίο από τα τρία διαθέσιμα.

Σε μερικούς μπορεί να φανεί σαν να είναι άβαφο με το primer ,αλλά από κοντά είναι κούκλα.

Το μπλε είναι αυτό που λέω φωτοφάγο, ενώ το κίτρινο αν και κλασικος χρωματισμός Σουζούκι μου φαίνεται λίγο σαν μοτοταξί.

Η ζελατίνα αν και μικρή κάνει περισσότερη δουλειά απ' ότι δείχνει, ρυθμίζεται δε σε ύψος αλλά χρειάζεται εργαλεία. (Φάουλ)

Η σέλα εάν και δείχνει βαθιά "σκαμμένη" δεν σου δίνει την αίσθηση ότι κάθεσαι "μέσα" αλλά σε μια πιο ουδέτερη και φυσική στάση με το τιμόνι και τα γόνατα όλα σε σωστές γωνίες.

Ξεκινώντας το πρώτο που μου έκανε εντύπωση ήταν το πολύ φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατομής.

Συνηθίζεται γρήγορα και δίνει θαυμάσια ακρίβεια χειρισμών.

Ανοίγεις το γκάζι και εκεί είναι το δυνατό σημείο.

Εξαιρετικός κινητήρας με γεμάτο τράβηγμα από πολύ χαμηλά χωρίς τρύπες ,εξάρσεις σκορτσαριδματα και άλλες τέτοιες ομορφιές.

Ψηλά χωρίς να κρεμάει δεν σε προδιαθέτει να πας εκεί ,και δεν έχεις και λογο με την θαυμάσια απόδοση και απόκριση του κινητήρα στις χαμηλομεσαιες στροφές που θα δουλεύει στο 95%των περιπτώσεων.

Κινητήρας διαμάντι με λίγα λόγια για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Το κιβώτιο ταχυτήτων κλασικό γιαπωνέζικο όλες κουμπωνουν σωστά και με ωραίο θετικό κούμπωμα.

Το σιφτερ αν και λόγω κυρίως αστικών συνθηκών δεν το δούλεψα πολύ δούλευε τέλεια στα ανεβάσματα ενώ το είδα λίγο διστακτικό στα κατεβάσματα από μεσαίες στροφές και χαμηλότερα.

Τα φρένα δυνατά, με δυνατουτσικο αρχικο δάγκωμα συνηθίζονται γρήγορα, και τα ξεχνάς.

Εύκολο μενού ωραία και ευανάγνωστη tft οθόνη .

Αυτή είναι στην ουσία η πρώτη ολοκαίνουργια από λευκό χαρτί μότο της Suzuki εδώ και μια δεκαετία, και άξιζε την αναμονή.

Αυτά μου έρχονται σαν πρώτη εντύπωση, άλλωστε με μια ώρα στη σέλα οποίος γράφει σεντόνια με "ασφαλή " συμπεράσματα για όλα, λες και την είχε καμιά βδομάδα, πιο πιθανό είναι να παραπλανήσει παρά να ενημερώσει.

Αυτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μου αρέσει αυτή η μοτοσυκλέτα, σαν specs, σαν μοτέρ όπως το διαβάζω. Διαπιστώνω όμως τελικά τί δεν μου αρέσει εμφανισιακά και δεν είναι η πρώτη που το κάνει μοτοσυκλέτα απο Γιαπωνέζους.

Όπως και το Kawasaki Versys 1000 έχουν κάνει μια πολύ παχιά μεσογειακή κ@λάρα και το ψαλίδι σταματάει τη ρόδα πολύ νωρίς για να ταιριάξει σαν σύνολο. Σαν να ξεκίνησε η μοτοσυκλέτα να φύγει απο το εργοστάσιο και ξέχασαν να την λύσουν απο την αλυσίδα που είχαν βάλει στη σχάρα να μην τη κλέψουν και τέντωσε λίγο πίσω!! Είτε έπρεπε να μακρύνουν το ψαλίδι ή να κάνουν την ουρά πιο κοφτερή. Φαίνεται σαν να έχει τρίτο όγκο η μοτοσυκλέτα, Station Wagon φάση! Απορώ πώς έκαναν τέτοια επιλογή σχεδιαστικά. Καλά εντάξει στο Strom δεν είναι τόσο έντονο το φαινόμενο όπως στο Versys που είναι σαν να τους τελείωσαν τα ψαλίδια και έβαλαν απο το 650 αλλά και πάλι υπάρχει.

Και μια οπτικοποίηση του τί εννοώ και σε σύγκριση με κάποια άλλα μοντέλα παρόμοια που φαίνονται σαφώς πιο αρμονικά.



white kolam images


 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Όντως ειδικά στο Versys είναι πολύ έντονο!
Δεν το είχα προσέξει αλλά τώρα που το είδα είναι "θέμα" σχεδιαστικά! Στο Strom δεν με ενοχλεί!

Μάλλον και εγώ σήμερα θα πάω να το κάνω βόλτα!!
Χθες το είδα από κοντά και συμφωνώ πως είναι πολύ ποιοτικό και όλα τα χρώματα από κοντά είναι πιο όμορφα.
Το γκρι όντως θα το σκεφτόμουν αλλά οι χρυσές ζάντες του μαύρου είναι κούκλες ...
Το κίτρινο είναι too much "tweetie"!
Αν ήταν το πιο σκοτεινό κίτρινο που είχαν βγάλει κάποια στιγμή στο Κ8 θα ήταν σούπερ!

Δεν ξέρω πόσο καλό μοτέρ και στήσιμο έχει το ΤΑ αλλά το Strom είναι πολύ πιο 2023...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό με την ουρά το έχουν πολλά μηχανάκια δυστυχώς.

Κίτρινο και γκρι είναι σούπερ, τα άλλα είναι λίγο αδιάφορα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τό οδήγησα και εγώ σήμερα
Μοτέρ φοβερό δεν μου έλειψε η δύναμη
Στο μαύρο μπλε και με την μεγάλη ζελατίνα που έχει μόνο 75 είναι μο@ν@ρος...
Φρένα μια χαρά


Τά πλαστικά δεν μου φαίνονται και τόσο σόι...
Πολύ μαλακό μπροστά πιο σκληρό πίσω σάν νά είναι από διαφορετικά μηχανάκια...


Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Τό οδήγησα και εγώ σήμερα
Μοτέρ φοβερό δεν μου έλειψε η δύναμη
Στο μαύρο μπλε και με την μεγάλη ζελατίνα που έχει μόνο 75 είναι μο@ν@ρος...
Φρένα μια χαρά


Τά πλαστικά δεν μου φαίνονται και τόσο σόι...
Πολύ μαλακό μπροστά πιο σκληρό πίσω σάν νά είναι από διαφορετικά μηχανάκια...


Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα off topic στα γρήγορα: Από τις φωτό φαίνεται ότι το τιμόνι έχει "ξαπλώσει" αρκετά προς τον οδηγό με αποτέλεσμα τα χέρια να παρεκλίνουν αρκετά από τη νοητή γραμμή των αναρτήσεων (κάπως έτσι ή λίγο λιγότερο το έχω και εγώ στο Τenere).
Κατά πόσο πιστεύετε ότι επηρρεάζει η συγκεκριμένη θέση στην off road οδήγηση.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το προβλημα με τις ουρες που εξεχουν πολυ πισω απο τον αξονα ειναι περαν απο αισθητικο κυριως πρακτικο! Ειδικα για μοτοσυκλετες σαν το στρομ που σαν ταξιδευτες θα φορτωθουν στη σχαρα Γιατι οσο το βαρος ειναι μεγαλυτερο ή/και οσο απομακρυνεται απο τον αξονα του τροχου τοσο πιο δυσκολοδηγητο λογω μοχλισμου γινεται!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ένα off topic στα γρήγορα: Από τις φωτό φαίνεται ότι το τιμόνι έχει "ξαπλώσει" αρκετά προς τον οδηγό με αποτέλεσμα τα χέρια να παρεκλίνουν αρκετά από τη νοητή γραμμή των αναρτήσεων (κάπως έτσι ή λίγο λιγότερο το έχω και εγώ στο Τenere).
Κατά πόσο πιστεύετε ότι επηρρεάζει η συγκεκριμένη θέση στην off road οδήγηση.
Έχεις δίκιο! Και σε αυτά που είδα εγώ είναι έτσι ξάπλα το τιμόνι! Προφανώς ετσι έρχεται από το εργοστάσιο! Θεωρητικά θα θελει ένα μικρό ανέβασμα προς την νοητή ευθεία της ανάρτησης. Εγώ στο τ7 το έχω κ ένα τσικ πιο πάνω, βέβαια έχω σχετικά μακρυά χέρια!

Τελικά δεν έκανα τεστ σήμερα! Μόλις πήγα άρχισε να βρέχει! Το σύμπαν θέλει να με προφυλάξει μήπως; Δεν ξέρω…:thumbsdown:
Ανανέωσα για Πέμπτη!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Το τιμόνι του είναι λίγο περίεργο ομολογουμένως… με πολύ μεγάλο άνοιγμα και βάθος..
Τσοπερίζει.. (νέος όρος! Να γραφτεί στα μοτολεξικά πλιζ :D )
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ένα off topic στα γρήγορα: Από τις φωτό φαίνεται ότι το τιμόνι έχει "ξαπλώσει" αρκετά προς τον οδηγό με αποτέλεσμα τα χέρια να παρεκλίνουν αρκετά από τη νοητή γραμμή των αναρτήσεων (κάπως έτσι ή λίγο λιγότερο το έχω και εγώ στο Τenere).
Κατά πόσο πιστεύετε ότι επηρρεάζει η συγκεκριμένη θέση στην off road οδήγηση.
Δεν έχει ξαπλώσει αλλά για εμένα χρειάζεται αποστάτες
Η οδήγηση ανάλογα τον καθένα και πως τόν βολεύει
 
Top Bottom