Suzuki V-Strom 800DE 2023

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Από προστασία αέρα χαμηλά εκεί που μπαίνουν συνήθως τα φλαπςγια να διώχνουν τον αέρα από την κοιλιακή χώρα πως είναι?

Στα πόδια?

Το τσιμεντί με πινελιές κίτρινου είναι πολύ ωραίο.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Από προστασία αέρα χαμηλά εκεί που μπαίνουν συνήθως τα φλαπςγια να διώχνουν τον αέρα από την κοιλιακή χώρα πως είναι?

Στα πόδια?

Το τσιμεντί με πινελιές κίτρινου είναι πολύ ωραίο.
Με την μικρή ζελατίνα μια χαρά για το καλοκαίρι... δροσερό...
Η όπως την είδα νομίζω κάνει καλή δουλειά

Είχα καιρό να οδηγήσω μηχανή με βεντιλατερ... αντέχετε όμως
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μου αρέσει αυτή η μοτοσυκλέτα, σαν specs, σαν μοτέρ όπως το διαβάζω. Διαπιστώνω όμως τελικά τί δεν μου αρέσει εμφανισιακά και δεν είναι η πρώτη που το κάνει μοτοσυκλέτα απο Γιαπωνέζους.

Όπως και το Kawasaki Versys 1000 έχουν κάνει μια πολύ παχιά μεσογειακή κ@λάρα και το ψαλίδι σταματάει τη ρόδα πολύ νωρίς για να ταιριάξει σαν σύνολο. Σαν να ξεκίνησε η μοτοσυκλέτα να φύγει απο το εργοστάσιο και ξέχασαν να την λύσουν απο την αλυσίδα που είχαν βάλει στη σχάρα να μην τη κλέψουν και τέντωσε λίγο πίσω!! Είτε έπρεπε να μακρύνουν το ψαλίδι ή να κάνουν την ουρά πιο κοφτερή. Φαίνεται σαν να έχει τρίτο όγκο η μοτοσυκλέτα, Station Wagon φάση! Απορώ πώς έκαναν τέτοια επιλογή σχεδιαστικά. Καλά εντάξει στο Strom δεν είναι τόσο έντονο το φαινόμενο όπως στο Versys που είναι σαν να τους τελείωσαν τα ψαλίδια και έβαλαν απο το 650 αλλά και πάλι υπάρχει.

Και μια οπτικοποίηση του τί εννοώ και σε σύγκριση με κάποια άλλα μοντέλα παρόμοια που φαίνονται σαφώς πιο αρμονικά.



white kolam images




Σκέφτομουν ακριβώς το ίδιο κοιτωντας το δίπλα στο τενερε χθες.

Το ένα φαινόταν σαν σπορ αυτοκίνητο και το v strom σαν οικογενειακό Στέισον από την μέση και πίσω.

Γενικά μου αρεσαν τα γωνιώδη πλαστικά του, αλλά το όλο λουκ με ξενίζει κάπως .

Η Honda με το τρανσαλπ μπορεί να έκανε πατάτα με το φανάρι του CBX 500 μπροστά ,αλλά οι υπόλοιπες αναλογίες είναι πολύ πιο "εύπεπτες"

Μπορεί να φταίει που μεγάλωσα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σκέφτομουν ακριβώς το ίδιο κοιτωντας το δίπλα στο τενερε χθες.

Το ένα φαινόταν σαν σπορ αυτοκίνητο και το v strom σαν οικογενειακό Στέισον από την μέση και πίσω.

Γενικά μου αρεσαν τα γωνιώδη πλαστικά του, αλλά το όλο λουκ με ξενίζει κάπως .

Η Honda με το τρανσαλπ μπορεί να έκανε πατάτα με το φανάρι του CBX 500 μπροστά ,αλλά οι υπόλοιπες αναλογίες είναι πολύ πιο "εύπεπτες"

Μπορεί να φταίει που μεγάλωσα...
Φρουρααααααα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σκέφτομουν ακριβώς το ίδιο κοιτωντας το δίπλα στο τενερε χθες.

Το ένα φαινόταν σαν σπορ αυτοκίνητο και το v strom σαν οικογενειακό Στέισον από την μέση και πίσω.

Γενικά μου αρεσαν τα γωνιώδη πλαστικά του, αλλά το όλο λουκ με ξενίζει κάπως .

Η Honda με το τρανσαλπ μπορεί να έκανε πατάτα με το φανάρι του CBX 500 μπροστά ,αλλά οι υπόλοιπες αναλογίες είναι πολύ πιο "εύπεπτες"

Μπορεί να φταίει που μεγάλωσα...

Κάποια νέα μοντέλα και μένα με ξενίζουν ως σύνολο και το κατάλαβα από τα εντούρο που οι παλιότερες γενιές μου αρέσουν περισσότερο.

Στα τελευταία μοντέλα τα πολύ μίνιμαλ πλαστικά και οι έντονες γωνίες δεν μου κάθονται καλά ενώ μοντέλα του 12-17 (και παλιότερα όπως τα 05-07) ας πούμε σε KTM EXC μου αρέσουν περισσότερο.

Το gs 1200 του 10-11 μου αρέσει περισσότερο σαν σύνολο από τα τελευταία lc ενώ στους περισσότερους αρέσει το "διαστημικό" design του lc.

Το 800ρι Suzuki φαίνεται πως είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά μοιάζει σαν να την σχεδίασε άλλος σχεδιαστής μπροστά και άλλος πίσω. Ή ο ίδιος που όταν έκανε το πίσω μέρος είχε πιει πολύ σάκε, ενώ όταν έφτιαχνε το μπροστινό τμήμα έπινε πράσινο τσάι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Από τις φωτογραφίες μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον το suzuki σχεδιαστικα. Το γκρί ματ με τις κίτρινες πινελιές μου αρέσει!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στο πρώτης γενιάς στρώμα η φαρδιά μούρη μαζί με την ζελατίνα κάναν πολύ καλή δουλειά στο να διώχνουν τον αέρα (στο δικό μου ύψος) ακόμα και σε πάνω από τις νόμιμες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Στο καινούργιο η μούρη είναι πιο στενή και η ζελατίνα είναι πιο μικρή. Έχει ωραία αίσθηση ότι βλέπεις μπροστά χωρίς η ζελατίνα να μπαίνει στο οπτικό σου πεδίο. Αλλά όπως και στο Τ7 η κάλυψη είναι συγκριτικά ανύπαρκτη. Η Touring ζελατίνα επίσης δεν φαίνεται πολύ ωραία και έχω την αίσθηση ότι μπαίνει στο οπτικό πεδίο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο πρώτης γενιάς στρώμα η φαρδιά μούρη μαζί με την ζελατίνα κάναν πολύ καλή δουλειά στο να διώχνουν τον αέρα (στο δικό μου ύψος) ακόμα και σε πάνω από τις νόμιμες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Στο καινούργιο η μούρη είναι πιο στενή και η ζελατίνα είναι πιο μικρή. Έχει ωραία αίσθηση ότι βλέπεις μπροστά χωρίς η ζελατίνα να μπαίνει στο οπτικό σου πεδίο. Αλλά όπως και στο Τ7 η κάλυψη είναι συγκριτικά ανύπαρκτη. Η Touring ζελατίνα επίσης δεν φαίνεται πολύ ωραία και έχω την αίσθηση ότι μπαίνει στο οπτικό πεδίο.
Kατι μου λέει πως θα χρειάζεται για ασφάλτινο ταξίδι, flaps και πιο μεγάλη ζελατίνα. Έτσι είναι και η μούρη του 1150, έτσι ήταν του DR big και στα δύο περνάει μπόλικος αέρας από χαμηλά στην κοιλιακή χώρα του αναβάτη.

(Ως τα 200-240 δεν ενοχλεί, αλλά από τα 260 ως την τελική είναι πρόβλημα.)
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Και με μεγαλύτερη ζελατίνα πιστεύω και πάλι ια τρως αέρα στο σώμα , το έχω διαπιστώσει από το Tuareg σε σχέση με το AT 1000 που έχει το μούτρο μπροστά , έχει διαφορά
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάναμε μια συζήτηση χτες, σχετικά με την άνεση του 9Χ0 στην Εθνική. Σε "ευρωπαϊκές" ταχύτητες, δηλαδή gpsάτα 130 η περίπου είναι εντελώς αδιάφορη η συζήτηση, σημαντικό είναι να μην φέρνει στροβιλισμό στο κράνος και κάνει κουνήματα και φασαρία.

Δεν με θεωρώ πελάτη παρά το ότι η εμφάνιση με κέρδισε από την πρώτη που το είδα και κάθομαι ωραία επάνω, η σαμπρέλα για την χρήση που θέλω είναι no-no και πριν πεις για το 950, είναι μοντέλα 20 ετών φέτος η πλατφόρμα 9Χ0... Για έναν τουρίστα γενικής χρήσης δεν έπρεπε να υπάρχει το 2023. Θέλω να το κάνω βόλτα όμως.
 
Top Bottom