Suzuki V-Strom 800DE 2023

dinie

Μέλος
Όνομα
DINOS STAMATAKIS
Μοτό
CRF 300 RALLY / VSTROM 800 DE
Παιδιά χθες το μεσημέρι έκανα ένα σύντομο test ride του Vstrom. Το μηχανάκι είναι πιστόλι. Τρομερό γκάζι με τράβηγμα από τις 1,000 στροφές που θυμίζει ηλεκτρικό μοτέρ, διαστημικά φρένα, και τέλος κρύβει πολύ καλά τα κιλά του. Έχει χαμηλά το κέντρο βάρους και νομίζεις ότι είναι 20 κιλά ελαφρύτερο. Τώρα από προστασία αέρος δεν μπόρεσα να καταλάβω μιας και η σύντομη δοκιμή έγινε στο κέντρο της Αθήνας. Η ανάρτηση του είναι χαλί.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Σήμερα έκανα μια καλούτσικη βόλτα με το Strom.

Λοιπον επιγραμματικά:
  1. κινητήρας γαμάτος … στην θέση 1 της χαρτογράφησης, από το ρελαντί νιώθεις ένα συνεχές γεμάτο τράβηγμα μέχρι τα 130-40 που το πήγα και σαφώς έχει πολύ ακόμα! Ελαστικότατος επίσης. Με μια λέξη κινητήρας 100% 2023!! Νομίζω αισθητά πιο δυνατός over all από το Τενερε. Φοβερό μοτέρ!!! Φοβερό…
  2. αρκετά αθόρυβη λειτουργία! Το Τενερε συνολικά είναι πιο φασαριόζικο … πιο μπρουτάλ θα έλεγε κανείς!!
  3. το όλο πακέτο έχει μια πολύ ποιοτική αίσθηση. Το made in Japan δείχνει.. και στα πλαστικά και στην όλη εικόνα!
  4. αρκετά ψηλό. Πιο χαμηλό από το Τ7 αλλα και πιο φαρδύ.
  5. είναι αισθητό το πιο μεγάλο βάρος από το Τ7 αλλά είναι σαφώς πιο χαμηλά οπότε ειναι πιο εύκολα διαχειρίσιμο.
  6. μέσα στην κίνηση ειναι αρκετά ευέλικτο δεδομένου του μήκους και του βάρους του. Η τιμονάρα βοηθάει πολύ.
  7. αντίθετα στα πολλά χλμ έχει μια δυσκολία στο να πλαγιάσει.. το Τ7 παίρνει κλήσεις πολύ πιο εύκολα! Το Strom θέλει μια σχετική προσπάθεια για να το κάνει.
  8. φρένα πολύ ικανοποιητικά. Ένα δυο τσικ (επίσημος μετριτικός όρος) καλύτερα και σε αρχικό δάγκωμα και σε αίσθηση από το Τ7.
  9. αναρτήσεις όσο το πίεσα (όχι πολύ προφανώς) πολύ καλές! Φαντάζομαι όταν τις φέρει κάνεις στα μέτρα του δεν θα είναι ακόμα καλύτερες!!
  10. τέλος το πιο σημαντικό του θέμα για εμένα. Η θερμοκρασία που βγάζει ο κινητήρας προς τον αναβάτη. Σε κανονική θερμοκρασία του κινητήρα τύπου 80-90 βαθμούς ένιωθα έντονη ζέστη στο κάτω μέρος των ποδιών. Όχι στις γάμπες, κάτω από τους τετρακέφαλους, κοινως στα μπούτια :) :). Ναι σήμερα ήταν μια ζέστη μέρα αλλά ακόμα είμαστε πολύ μακρυά από τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού. Για εμένα που χρησιμοποιώ την μοτοσικλέτα μου κάθε μέρα για πολύ ώρα είναι θέμα! Με το Τ7 δλδ ακόμα και στους 105 βαθμούς που ξεκινά το βεντιλατερ δεν νιώθεις να σε ζεσταίνει το μοτέρ τόσο!
Αλλά τι μοτέρ…. !!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απ ότι φαίνεται είναι μηχανάρα το V-strom και ο κινητήρας του μπιστόλι. Ελπίζω να δουμε πολλά στους δρόμους.
Μόνο αυτά που θα πάρουν οι ΔΙΑΣ...φτανουν
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτά δε μας αφορούν. Εγώ θέλω να γεμίσει ο τόπος ΙΧ μεσαία on-off να έχω επιλογές σε κανά 2-3 χρόνια
Εσύ αγόρι μου έχεις πάρει το καλύτερο. Μην σκέφτεσαι το μέλλον! Άσε τους άλλους να προσπαθούν στο μέλλον να μας φτάσουν..:hungry:
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Γύρισα πριν λίγο από το τέστ.
Οδήγησα το 800 και το 1050DE.
Το 1050 με το που έκατσα μου θύμισε το Άφρικα 1000 αντβ που είχα οδηγήσει πριν λίγα χρόνια.
Γενικά σε σχέση με το απλό 1050 είναι άλλο μηχανάκι.
Είναι αρκετά ψηλό.
Ροπή και γκάζι υπεραρκετό για μένα, αναρτήσεις σωστές,ούτε πολύ μαλακές,ούτε να κοπαναει, νομίζεις ότι στρίβεις με 19εμπρος τροχό, καμία ασάφεια κλπ.
Πολύ ωραίος ήχος, καθόλου κραδασμοί.
Το εμπρός φρένο έχει τρομερό αρχικό δάγκωμα, φαντάζομαι στο χώμα αυτό δεν είναι καλό.το πίσω φρένο από την άλλη σχεδόν ανύπαρκτο.
Καλή ανεμοκαλυψη,η οθόνη καμία σχέση με του προηγούμενου μοντέλου που ήταν πατάτα.
Ευανάγνωστη,με όσες πληροφορίες πρέπει για να μην χάνεσαι,φουλ φωτεινή ακόμα και στον ήλιο.
Γενικά η ποιότητα σε όλα ήταν πολύ καλή.βαφη, πλαστικά, περιφερειακά τα πάντα ήταν "ακριβά".
Θα το χαρακτήριζα σαν ένα τουριστικό ονοφ που μπορεί να περάσει εύκολα χώμα και να περάσεις καλά μαζί του εκεί.

Το 800.
Θα το χαρακτήριζα σαν την χρήση τομή!
Λιγότερο γκάζι προφανώς από το 1000 αλλά μια χαρά επαρκη για όλες τις χρήσεις, μονός διπλός φορτωμένο κλπ! ροπή ωραία από χαμηλά ,τα φρένα τούμπανο, χωρίς τα ακραίο δάγκωμα του 1050 ,οι αναρτήσεις του λίγο πιο μαλακές, νομίζω έχουν μεγαλύτερη διαδρομή.χωρις να κάνει τραμπάλα σε καμία περίπτωση.
Γκριπ γαμάτο τα πόδια στο μηχανάκι και σε όρθια οδήγηση και σε καθιστή.
Αρκετά ελαφρύτερη αίσθηση από το μεγάλο,πιο παιχνιδιάρικο.
Λιγότερη προστασία από τον αέρα, θέλει σίγουρα ζελατίνα.
Γενικά δεν βρήκα κάτι αρνητικο.
Από κοντά είναι πιο ωραίο, προτιμώ το μαύρο μπλε από το γκρι.
Δέχομαι δωρεές :ha
Νομίζω ότι είναι πολύ δυνατή πρόταση το 800, κλείνει τρύπα που είχε χρόνια η Σουζούκι εκεί.
Και το 1050de για τα δικά μου γούστα , είναι βελτιωμένο σε σχέση με το απλό.
Γενικά και οι δύο φίλοι που είμασταν μαζί , είπαμε ότι η Σουζούκι έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη, μπήκε στον ανταγωνισμό και τα κατάφερε μια χαρά!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Μόνο εμένα με ενόχλησε η ζέστη από τον κινητήρα ρε παιδιά;
Ή είμαι άμαθος… :thumbsdown: ;;;
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ήμασταν πρώτο γκρούπ της ημέρας.
Πήρα πρώτα το 1050 και φίλος το 800 και μετά αλλάξαμε με ένα διάλειμμα 10-15 λεπτών ανάμεσα στις βόλτες.
Δεν με ενοχλησε κάτι.
Το νορντεν πέρυσι σε αντίστοιχες συνθήκες,είχε προλάβει να βγάλει ζέστη από την πρώτη βόλτα κιόλας.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Ήμασταν πρώτο γκρούπ της ημέρας.
Πήρα πρώτα το 1050 και φίλος το 800 και μετά αλλάξαμε με ένα διάλειμμα 10-15 λεπτών ανάμεσα στις βόλτες.
Δεν με ενοχλησε κάτι.
Το νορντεν πέρυσι σε αντίστοιχες συνθήκες,είχε προλάβει να βγάλει ζέστη από την πρώτη βόλτα κιόλας.
ευκαιρία να το ξανακάνω test :yew:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχω να πω το εξής, κρυφτείτε, το τρανσλαπ έχει 1,18 ίππους περισσότερους σύμφωνα με την Πυθία.


Έχει και 1,2 κιλά ροπή λιγότερη σε 2400 στροφές παραπάνω αλλά άλλο νούμερο μετράει στην καφετέρια.

Τώρα που βγήκε ο Μίστερ Μίστερ από μέσα μου, επιτάχυνση από στάση, εικονικό προσπέρασμα υπερτερεί όντως, φρένα με μεγάλη διαφορά χειρότερη επίδοση και δυστυχώς ο πίνακας επιτάχυνσης εν κινήσει είναι κενός για το vstrom οπότε η αγωνία συνεχίζεται. Έχει και λίγο χειρότερη μέση κατανάλωση το Χόντα, η διαφορά σε βάρος, μετρημένα με κάγκελα και σχάρα που δεν έχει το βασικό μοντέλο είναι 10 κιλά, 224-234.

Τώρα πάω να διαβάσω και το άρθρο...
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Έχω να πω το εξής, κρυφτείτε, το τρανσλαπ έχει 1,18 ίππους περισσότερους σύμφωνα με την Πυθία.


Έχει και 1,2 κιλά ροπή λιγότερη σε 2400 στροφές παραπάνω αλλά άλλο νούμερο μετράει στην καφετέρια.

Τώρα που βγήκε ο Μίστερ Μίστερ από μέσα μου, επιτάχυνση από στάση, εικονικό προσπέρασμα υπερτερεί όντως, φρένα με μεγάλη διαφορά χειρότερη επίδοση και δυστυχώς ο πίνακας επιτάχυνσης εν κινήσει είναι κενός για το vstrom οπότε η αγωνία συνεχίζεται. Έχει και λίγο χειρότερη μέση κατανάλωση το Χόντα, η διαφορά σε βάρος, μετρημένα με κάγκελα και σχάρα που δεν έχει το βασικό μοντέλο είναι 10 κιλά, 224-234.

Τώρα πάω να διαβάσω και το άρθρο...
ε ρε ζήλεια...
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Έχω να πω το εξής, κρυφτείτε, το τρανσλαπ έχει 1,18 ίππους περισσότερους σύμφωνα με την Πυθία.


Έχει και 1,2 κιλά ροπή λιγότερη σε 2400 στροφές παραπάνω αλλά άλλο νούμερο μετράει στην καφετέρια.

Τώρα που βγήκε ο Μίστερ Μίστερ από μέσα μου, επιτάχυνση από στάση, εικονικό προσπέρασμα υπερτερεί όντως, φρένα με μεγάλη διαφορά χειρότερη επίδοση και δυστυχώς ο πίνακας επιτάχυνσης εν κινήσει είναι κενός για το vstrom οπότε η αγωνία συνεχίζεται. Έχει και λίγο χειρότερη μέση κατανάλωση το Χόντα, η διαφορά σε βάρος, μετρημένα με κάγκελα και σχάρα που δεν έχει το βασικό μοντέλο είναι 10 κιλά, 224-234.

Τώρα πάω να διαβάσω και το άρθρο...
Καλά όλα αυτά... Το ότι το Στρομ είναι για ψηλούς ΜΟΝΟ που το πας... :p;):cool:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά όλα αυτά... Το ότι το Στρομ είναι για ψηλούς ΜΟΝΟ που το πας... :p;):cool:
1,70.

Το τεστ φειλ και γιατί λείπουν μετρήσεις, είναι ανάποδα κάποια νούμερα σε πίνακες οπότε δεν ξέρεις το σωστό, γιατί "δεν πατάω" γιατί "70-80 κιλά".

Όσο καλό τιμόνι και να είναι, που δεν έχω καμία αμφιβολία ότι είναι, ο σωματότυπος δεν είναι αντιπροσωπευτικός για να συζητάμε για τέτοια μηχανάκια. Τουλάχιστον να τα είχε οδηγήσει και ένας κανονικός άνθρωπος...

Να δούμε στο Μέγκα Τεστ ποιος θα γράφει φέτος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χθες πέρασα από Suzuki Καλλιρόης, κανόνισα δυο test rides στις 23/6. Ένα με το V-strom 1050 DE (που είναι έρωτας) και ένα με το V-strom 800 DE.
Να μη γράφω πολλά για να μείνω στο 800άρι.... Αυτοί στα περιοδικά ήθελα να 'ξερα τι πίνουν...
Διάβαζα ψηλό το Suzuki V-strom 800 DE και έλεγα τι διάολο, τόσο ψηλό πια;
Τίποτα ιδιαίτερο, μια νορμάλ On/Off είναι. Με ύψος 1,79, μια χαρά πατούσα και τα δυο πόδια κάτω. Το σχολίασα μάλιστα στον υπάλληλο.... τι ανοησίες γράφουν θεέ μου. Κάνουν ένα συγκριτικό και επειδή το TA750 είναι χαμηλότερο ανάγουν σε ψηλό το V-strom 800.
Και η σέλα στη στατική καβάλα μου άρεσε, μοιάζει να είναι αρκετά ανατομική και να ακολουθεί τα μαλακά μας μόρια. Στενεύει λίγο μπροστά και εκεί δε ξέρω τι θα κάνει σε πολύωρη οδήγηση.

Επίσης μια πρόχειρη ματιά που έριξα σε τεχνικά χαρακτηριστικά είδα κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία. Π.χ. είναι μακρύτερο κατά 1,5cm από την Africa Twin 1100 σε συνολικό μήκος (2345mm VS 2330mm), ενώ έχει ελάχιστα μικρότερο μεταξόνιο κατά 0,5cm (1570mm VS 1575mm). Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη ταξιδιωτική χρήση καθώς προσφέρουν σταθερότητα και γενικότερα καλύτερο ή μάλλον ευκολότερο έλεγχο.
 
Top Bottom