SUZUKI V-Strom DESERT concept bike

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650






Τινεαφτορε;;;;;
ψάχνοντας στο νετ βρήκα αυτή τη μετατροπή για να κάνεις πιο χωμάτινο το νέο 1000άρι στρώμα κι ερωτεύτηκα! Ισχυρίζονται ότι είναι 20κ ελαφρύτερο από το άφρικα. Σαν να βγαλε η husaberg 1000άρι είναι! Δυστυχώς βέβαια κοστίζει άπειρο 20000ε...





 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα είκοσι κιλά μείον, που προκύπτουν; Γιατί βλέπω ένα Vstrom XT με 21 μπροστινό μάλλον (υπάρχει χώρος να δουλεύει ο τροχός σωστά; ) και μιά σέλα. Τα μικροπλαστικά
δώθε και κείθε στην ουρά δεν τα θεωρώ σοβαρές αλλαγές, από την σέλα και μπροστά μόνο χρώματα έχουν πειράξει. Και η τιμή λογικά δεν θα πηγαίνει "στον θεό".

Η σέλα πάντως θα βολεύει τους ψηλούς γιατί και στο Advrider γράφουν ότι από 180 και πάνω στριμώχνεσαι συγκριτικά με τα άλλα μεγάλα.

Σαν εμφάνιση μου αρέσει πολύ, κρίμα που δεν το τόλμησε η σουζούκι.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Σαν να βλεπω το gs 850 περιπου !
Παντως το καινουργιο 1000 σουζουκι ειναι μια πολυ τιμια και αποτελεζματικη προταση
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τις οhlins* μόνο εγώ τις βλέπω:eek::eek::eek:


:laugh::laugh::laugh::laugh:

Τι νομίζατε ρε φιλαράκια;
Γιατί κάνουν 20000 τα ευρωπαΙκά 1000αρια;
Περιφερειακά έχουν, που κοστίζουν! Αμα βάλεις τα ίδια σε γιαπωνέζικο, πόσο θα φτάσει ;) Ε, να η απόδειξή! :cool:
Και φυσικά έτσι αποκτάει , κάθε μηχανάκι , τη συμπεριφορά που πρέπει και δίνει το ανάλογο fun to ride !


*λόγω των χρυσών καλαμιών έγραψα αυτή τη μάρκα, ακόμα κι αν είναι μια άλλη κι όχι αυτή, βλέπουμε πολύ ποιοτικές αναρτήσεις. Προσέξτε τις ρυθμίσεις για τα πάντα στην πίσω ;) )
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
H πίσω είναι wilbers. Έχει φύγει μπούγιο απ την ουρά, η εξάτμιση-θερμοσίφωνο, η χωστή σέλα κι έχουν μπει ζάντες excel. To δίνουν 218κ γεμάτο οπότε 14 κάτω από το άφρικα, γράψε λάθος. (με 1,2λ μεγαλύτερο ντεπόζιτο βέβαια)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τις οhlins* μόνο εγώ τις βλέπω:eek::eek::eek:


:laugh::laugh::laugh::laugh:

Τι νομίζατε ρε φιλαράκια;
Γιατί κάνουν 20000 τα ευρωπαΙκά 1000αρια;
Περιφερειακά έχουν, που κοστίζουν! Αμα βάλεις τα ίδια σε γιαπωνέζικο, πόσο θα φτάσει ;) Ε, να η απόδειξή! :cool:
Και φυσικά έτσι αποκτάει , κάθε μηχανάκι , τη συμπεριφορά που πρέπει και δίνει το ανάλογο fun to ride !


*λόγω των χρυσών καλαμιών έγραψα αυτή τη μάρκα, ακόμα κι αν είναι μια άλλη κι όχι αυτή, βλέπουμε πολύ ποιοτικές αναρτήσεις. Προσέξτε τις ρυθμίσεις για τα πάντα στην πίσω ;) )
μισό, πήρες φόρα.

ποιό χωμάτινο "1000άρι" έχει όΧλινς από το εργοστάσιο;
κανένα.

Μόνο η Multi Pikes Peak που, όσο και να κοπανιέται η Duc, χωμάτινη δεν είναι (ούτε 4 σε 1).

το πιο ακριβό από τα "συμβατικά" λοιπόν είναι στα 18500 περίπου το 1290 R

Και μπορείς να στήσεις μιά άφρικα με οΧλινς με τα ίδια (ή λιγότερα αναλόγως την προσφορά). Λέμε για άφρικα, αλλά και αυτή και το GS850 έχουν "χρυσαφί" καλάμια που δεν είναι όΧλινς.
Ή το Vstrom που αυτές τις ημέρες φτάνει με προσφορά τα 12500 αν δεν απατώμαι. Θες κάπου 3000 για ανάρτηση εμπρός πίσω, 200 ευρώ (και μπορεί να λέω πολλά) για την σέλα, και δεν έχω ιδέα πόσο πάει ένα εμπρός στεφάνι 21 με τις ακτίνες του κλπ και ένα δαχτυλίδι ABS φτιαχτό σε μηχανουργείο για να είναι οι παλμοί σωστοί, αλλά 5500 δεν φτάνει.

Αν μιλάς για SS, τα Ιαπωνικά πλέον είναι ακριβότερα, με εξαίρεση Ducati.

Πριν 10 χρόνια, θα συμφωνούσαμε.


*Το αμορτισέρ είναι πονεμένη και πικρή ιστορία από σχεδόν όλους τους κατασκευαστές, εκτός και αν είσαι στα "κιλά σχεδίασης" που δεν είμαι εδώ και 25 χρόνια...


@XRτημένος πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα. Αλλά το αποτέλεσμα είναι όμορφο, οπότε δεν πειράζει. Το τελευταίο Vstrom XT το είχαν μετρήσει στα 240 από το MOTO περιοδικό, χωρίς ποδιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Φαντάζομαι και για το άφρικα θα χουν βγάλει κάτι αντίστοιχο απλά δεν το χω ξετρυπώσει ακόμα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μισό, πήρες φόρα.

ποιό χωμάτινο "1000άρι" έχει όΧλινς από το εργοστάσιο;
κανένα.

Μόνο η Multi Pikes Peak που, όσο και να κοπανιέται η Duc, χωμάτινη δεν είναι (ούτε 4 σε 1).

το πιο ακριβό από τα "συμβατικά" λοιπόν είναι στα 18500 περίπου το 1290 R

Και μπορείς να στήσεις μιά άφρικα με οΧλινς με τα ίδια (ή λιγότερα αναλόγως την προσφορά). Λέμε για άφρικα, αλλά και αυτή και το GS850 έχουν "χρυσαφί" καλάμια που δεν είναι όΧλινς.
Ή το Vstrom που αυτές τις ημέρες φτάνει με προσφορά τα 12500 αν δεν απατώμαι. Θες κάπου 3000 για ανάρτηση εμπρός πίσω, 200 ευρώ (και μπορεί να λέω πολλά) για την σέλα, και δεν έχω ιδέα πόσο πάει ένα εμπρός στεφάνι 21 με τις ακτίνες του κλπ και ένα δαχτυλίδι ABS φτιαχτό σε μηχανουργείο για να είναι οι παλμοί σωστοί, αλλά 5500 δεν φτάνει.

Αν μιλάς για SS, τα Ιαπωνικά πλέον είναι ακριβότερα, με εξαίρεση Ducati.

Πριν 10 χρόνια, θα συμφωνούσαμε.


*Το αμορτισέρ είναι πονεμένη και πικρή ιστορία από σχεδόν όλους τους κατασκευαστές, εκτός και αν είσαι στα "κιλά σχεδίασης" που δεν είμαι εδώ και 25 χρόνια...
είπα ohlins ή κάτι αντίστοιχο, σε WP, Wilbers κλπ. Δες τον * στο τέλος.... ;)
Τα 3000 είναι οριακά για ένα καλό , πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω (όπως αυτό που φαίνεται στη φώτο) και το αντίστοιχο μπροστινό με πλήρης επίσης ρυθμίσεις (εκτιμώ ότι έτσι είναι, αν είναι ότι δείχνει). Με 4 χιλιάρικα είσαι μέσα.
Μπροστινή ζάντα 21'' πλήρη κι αυτή , την έχεις στα 1200-1300 γιούρα. Βλέπω όμως και πίσω excel, ζεύγος με την εμπρός... ;)
Βλέπω και ποδιές, εξάτμιση, σέλα (μια αφτερ μάρκετ ανάλογη με της φώτο, κάνει χαλαρά 7 κατοστάρικα ), σωληνάκια υψηλής λπ.
Και φυσικά όλα αυτά δε στα δίνουν στο κόστος! Αυτός που το φτιάχνει και το πουλάει έτσι, τσάμπα το κάνει;
Φυσιολογική είναι η τιμή για όσα καλούδια έχει και για το ύφος που αποκτά! Αν τώρα αυτά μετουσιώνονται σε δυνατότητες στο χώμα, αυτό είναι άλλο καπέλο! Αν το πάρει κάποιος και το δοκιμάσει, θα το μάθουμε :D
Και ναι, φτιάχνεται κι η Αφρικα με ohlins στο 20ρικο, αν πάρεις το φτηνό μοτέλο. ΟΚ, τι μ αυτό; Και πιο ακριβό μοντέλο, άντε να φτάσει και 21. Τι έγινε; Δεν καταλαβαίνω τη σχέση με όσα λέμε εδώ για το Suzuki....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φαντάζομαι και για το άφρικα θα χουν βγάλει κάτι αντίστοιχο απλά δεν το χω ξετρυπώσει ακόμα!
Το έχει δείξει πέρυσι (και πουλάει σε έτοιμο κιτ) η Χόντα Ιταλίας. Νομίζω έφτανε τα 22000? Αλλά ήταν όντως "έτοιμο αγωνιστικό" και το είχαν τρέξει σε αγώνα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
είπα ohlins ή κάτι αντίστοιχο, σε WP, Wilbers κλπ. Δες τον * στο τέλος.... ;)
Τα 3000 είναι οριακά για ένα καλό , πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω (όπως αυτό που φαίνεται στη φώτο) και το αντίστοιχο μπροστινό με πλήρης επίσης ρυθμίσεις (εκτιμώ ότι έτσι είναι, αν είναι ότι δείχνει). Με 4 χιλιάρικα είσαι μέσα.
Μπροστινή ζάντα 21'' πλήρη κι αυτή , την έχεις στα 1200-1300 γιούρα. Βλέπω όμως και πίσω excel, ζεύγος με την εμπρός... ;)
Βλέπω και ποδιές, εξάτμιση, σέλα (μια αφτερ μάρκετ ανάλογη με της φώτο, κάνει χαλαρά 7 κατοστάρικα ), σωληνάκια υψηλής λπ.
Και φυσικά όλα αυτά δε στα δίνουν στο κόστος! Αυτός που το φτιάχνει και το πουλάει έτσι, τσάμπα το κάνει;
Φυσιολογική είναι η τιμή για όσα καλούδια έχει και για το ύφος που αποκτά! Αν τώρα αυτά μετουσιώνονται σε δυνατότητες στο χώμα, αυτό είναι άλλο καπέλο! Αν το πάρει κάποιος και το δοκιμάσει, θα το μάθουμε :D
Και ναι, φτιάχνεται κι η Αφρικα με ohlins στο 20ρικο, αν πάρεις το φτηνό μοτέλο. ΟΚ, τι μ αυτό; Και πιο ακριβό μοντέλο, άντε να φτάσει και 21. Τι έγινε; Δεν καταλαβαίνω τη σχέση με όσα λέμε εδώ για το Suzuki....
δεν είχα ιδέα για Ελληνικές τιμές (μετατροπές ανάρτησης έξω έχω δει αρκετές, ειδικά στα Άφρικα που αλλάζουν καλάμια όσοι έχουν λεφτά, λόγω πρόωρης φθοράς των μαμά).

συζήτηση κάνω, δεν αρπάζομαι. απλά επειδή το ξεκίνησες σαν "ευρώπη VS ιαπωνία" λίγο ανάποδα αυτή την φορά :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black






Λείπει πολύ πράμα πάντως!!!!
Κι έχουν αλλάξει σχεδόν όλα τα περιφερειακά, τιμόνι, χούφτες, σωληνάκια φρένων, ποδιές, σέλα, αναρτήσεις, ζάντες, εξάτμιση, ουρά....
Έχει πέσει δουλειά ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
δεν είχα ιδέα για Ελληνικές τιμές (μετατροπές ανάρτησης έξω έχω δει αρκετές, ειδικά στα Άφρικα που αλλάζουν καλάμια όσοι έχουν λεφτά, λόγω πρόωρης φθοράς των μαμά).

συζήτηση κάνω, δεν αρπάζομαι. απλά επειδή το ξεκίνησες σαν "ευρώπη VS ιαπωνία" λίγο ανάποδα αυτή την φορά :)
Ξεκίνησες λέγοντας ότι "πήρα φόρα", αλλά μετά ότι δεν αρπάζεσαι...:D
ΟΚ, μια χαρά. Εγώ σίγουρα δεν αρπάζομαι πάντως :)
Δεν ξεκίνησα τίποτε σε "vs"...
Γιατί τα εκλαμβάνετε έτσι όλα;
Το γεγονός ότι τα Ιαπωνικά έχουν χαμηλότερες τιμές , αλλά ταυτόχρονα και χαμηλότερης ποιότητας περιφεριακά, δεν είναι αλήθεια;
Δεν υστερούν σε τεχνολογία όσο αφορά κινητήρες, μεταδόσεις κλπ. Ποτέ δεν υστερούσαν στη σύγχρονη μοτο-ιστορία (μετά το 1985 ας πούμε).
Επιλογή των ευρωπαίων είναι να βάζουν WP, Sachs κλπ, ακόμα και Showa αλλά πιο ποιοτικές πάντα, σε σχέση με τις ιαπωνικές επιλογές αντίστοιχα , όπως τις βλέπουμε στην αγορά.
Αυτό ήταν αλήθεια μόνο πριν 20 χρόνια; Εχει αλλάξει;; Εγώ νομίζω ότι δεν άλλαξε.
Μπορεί και να κάνω λάθος...

Για τα ss που λες, όντως τα Ιαπωνικά δεν είναι πλέον πιο φθηνά. Δες όμως και τι φοράνε από το εργοστάσιο !!! Παλιά που ήταν φθηνότερα, φορούσαν τα ίδια;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εμ... Όχι δεν φορούσαν παλιά τόσο καλές αναρτήσεις, αλλά δεν είναι το μόνο εξάρτημα που ανεβάζει το κόστος. Έχουν φτιάξει και τα φρένα και είναι -ακόμα- σε χαμηλότερο βάρος, που σημαίνει μέταλλα και κατεργασίες και τεχνολογία :)

Η Africa ναι δεν έχει την ποιότητα των αναρτήσεων του 1090R. Αν είσαι βαρύς ή "γρήγορος", αλλιώς ο λεγόμενος "μεσος αναβάτης" ούτε θα καταλάβει κάτι, ίσως μάλιστα να του φανεί χειρότερο το ΚΤΜ λόγω σκληρών ρυθμίσεων. Η Africa του 2018 διαβάζω είναι πιο σκληρή, οπότε ίσως να το διόρθωσαν αυτό.

Ειδικά το Vstrom έχει πολύ καλό πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό (γράφουν) και το πίσω δεν υστερεί πολύ (γράφουν). Για το πίσω δεν έχω καταλάβει τι παίζει γιατί στο press kit έλεγε προφόρτιση/συμπίεση/επαναφορά και στην παραγωγή μάλλον "χάθηκε" η συμπίεση λόγω κόστους. Ακόμα και αν βάλεις όμως ένα αμορτισέρ, πάλι είναι φτηνότερο ή έστω στα ίδια χρήματα με μιά Duc 950 χωρίς να είναι "χειρότερο" σε κάτι. Μάλλον με καλύτερο ABS.

Οπότε ναι, παλιά ήταν ακριβώς όπως τα λες, πλέον η ψαλίδα έχει κλείσει ή είναι ανάποδα και οι ευρωπαίοι έχουν "χειρότερα" περιφερειακά ενίοτε. Για αυτό σου είπα ότι πήρες φόρα. Και προφανώς μετοχές δεν έχω ούτε "εδώ" ούτε "εκεί" και γελάω με τις ατέλειες και του γέρου Ιάπωνα και της γριάς Ιταλίδας μου.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μίλησα σε σχέση με όσα είδα στη φώτο και στη συγκριτική που έβαλα για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Αν κάνει 12-13 κι έφτασε 20 με όσα βλέπω, λογικό το βρίσκω. Βάλε μέσα και το κόστος - κέρδος αυτού που το έφτιαξε! Δοκιμές που έκανε, πράγματα που δοκίμασε, τα χάλασε, έφτιαξε-προσάρμοσε άλλα κλπ... Λογικό το βλέπω σαν κόστος, εφόσον σου δίνουν ένα μηχανάκι έτοιμο, προσανατολισμένο για τη χρήση που λέει, και φυσικά στο κοινό που απευθύνεται!
Εκείνο που έγραψα στο αρχικό ποστ, με εμφανές χιούμορ, είναι ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα από έναν τροχο 21'' μπροστά! Κι έτσι δικαιολογησα την τιμή που αναφέρθηκε. Τπτ από κόντρες Ευρω-Ιαπωνικές κλπ...
Βεβαια βλέποντας αυτό ως έχει, κάποιος μπορεί να φτιάξει αντίστοιχο, μόνος του, με σαφώς λιγότερα λ7!!! Κι αυτό σωστό !
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Αν μη τι άλλο πάντως αδικούν πολλές φορές τα μοντ'ελα τους οι Ιάπωνες. Γιατί να μην το βγάλει π.χ. το κιτ η ίδια η σουζούκι είτε σαν έξτρα είτε σαν concept bike κατόπιν παραγγελίας;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν μη τι άλλο πάντως αδικούν πολλές φορές τα μοντ'ελα τους οι Ιάπωνες. Γιατί να μην το βγάλει π.χ. το κιτ η ίδια η σουζούκι είτε σαν έξτρα είτε σαν concept bike κατόπιν παραγγελίας;
Σωστή η παρατήρηση.
Πάντως η Χόντα έβγαλε το adve Αφρικα, με πολλές αλλαγές σε σχέση με το απλό. Κι όχι μόνο εμφανισιακά, ντεπόζιτο, σέλα κλπ....
Εχει +3mm διαδρομές ανάρτησης μπρος-πίσω, άλλη γεωμετρία, μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος κι άλλα πολλά! Η Σουζούκι δεν έχει πολύ εμπλοκή στην κατηγορία πάντως (σε σχέση με τη Χόντα ας πούμε...).
Η Καβασάκι απουσιάζει σχεδόν πλήρως!
Η ΥΑΜΑΗΑ τώρα κάνει επάνοδο με το Τ7.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό το τελευταίο είχα στο μυαλό, όχι να το δώσεις σε βελτιωτή, αλλά να ψωνίσεις και να το φτιάξεις "στο γκαράζ". Πολλά και πολύ όμορφα παραδείγματα τέτοια. Αν πρέπει να βάλεις κέρδος και μεροκάματα μέσα, κλάμα. :)

Κρατώντας τα στοκ κέντρα, τα στεφάνια σετ 18/21 είναι 250 ευρώ. Συν άλλα 100 ακτίνες και άγνωστο η εργασία να στα βάλουν (αλλά θα είχε πλάκα να μάθεις, με την ευκαιρία να το κάνεις μόνος σου). Αν το αμορτισέρ είναι Wilbers βγαίνει σκάρτα 700 ευρώ αγορά με μεταφορικά από ebay. Στην ουρά έχουν αφαιρέσει το undertail και βάση πινακίδας, το οποίο στην πραγματική ζωή δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει, συνήθως έχει ηλεκτρονικά εκεί κάτω, αλλά λέμε τώρα πες ότι γίνεται, θες 100 ευρώ για το λαμαρινάκι που κρατάει φανάρι/πινακίδα πίσω αν το αγοράσεις, σχεδόν τσάμπα αν το φτιάξεις. 200 ευρώ έχουν οι χούφτες (Barkbusters αλλά έχει και φτηνότερες). Άλλα 100 τα σωληνάκια πες. 250 ή 280 έχει η Suzuki την ποδιά στον κατάλογο με τα έξτρα όσο θυμάμαι.

Γενικά (αν υπάρχει το χρήμα) το βλέπω για μιάς εβδομάδας δουλειά πάνω/κάτω. Το ζήτημα είναι το πόσο είναι "καλοξοδεμένα" λεφτά ή όχι αν το αποφασίσει κανείς. Γούστο βγάζει άπειρο!


(και τώρα με έπιασε ένα γέλιο γιατί η BMW εκτός από το ρύγχος του DR800 -που δανείστηκαν όλοι μετά- έχει αντιγράψει στα υδρόψυκτα και το προφυλακτικό του φαναριού)
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Hessler (stefan) Rallye Team

http://dr-big-shop.de/index.html

Γερμανός που ασχολείται πολλά χρόνια με DR big κυρίως , αλλά πλέον και με άλλα μοντέλα της φίρμας .

Έχει εκπληκτικά πρότζεκτ , από αυτόν παραγγέλνουμε διάφορα
πολλοί κάτοχοι Big
Μου τον συστήσανε κι εμένα τα παιδιά.

Όσο για τις τιμές που λέτε , είναι ανάλογα πόσα θέλει και μπορεί να διαθέσει ο καθένας , επειδή η αξία των νούμερων έχουν ξεφτιλιστεί τα τελευταία χρόνια










Στάλθηκε από το SM-T719 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
(και τώρα με έπιασε ένα γέλιο γιατί η BMW εκτός από το ρύγχος του DR800 -που δανείστηκαν όλοι μετά- έχει αντιγράψει στα υδρόψυκτα και το προφυλακτικό του φαναριού)


Αν γνωρίζω καλά ,ίσως κ να κανω λάθος,ο σχεδιαστής του DR BIG είναι ο ίδιος που σχεδίασε κ τα GS με ρύγχος οταν έφυγε από την μια εταιρεία κ πήγε στην άλλη.
 
Top Bottom