SUZUKI V-Strom DESERT concept bike

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Απ'οτι ειδα στην ιστοσελίδα οι τροχοί μόνο(με νέα κέντρα) κοστιζουν 1.750 ευρώ και άλλα 1.600 οι αναρτήσεις/σωληνάκια φρενων/αυτοκολλητα (η μπροστινή ειναι η στοκ με μεγαλύτερη διαδρομή).
Σίγουρα με προσωπική δουλειά (και μπόλικο τρέξιμο) το κόστος θα πέσει πολύ αλλά στο κέρδος της εταιρείας να προσθέσουμε και τα έξοδα που χρειάζεται για είναι νόμιμες (TUV κλπ) όλες αυτές οι παρεμβάσεις.
Πάντως είναι πολύ ωραίο και όπως προαναφέρθηκε είναι κριμα που η Suzuki απέχει απο αυτη την κατηγορία.
 

αστραχαν

Μέλος
Όνομα
γιωργος
Μοτό
vstrom 1000 (2015)
Αυτό το τελευταίο είχα στο μυαλό, όχι να το δώσεις σε βελτιωτή, αλλά να ψωνίσεις και να το φτιάξεις "στο γκαράζ". Πολλά και πολύ όμορφα παραδείγματα τέτοια. Αν πρέπει να βάλεις κέρδος και μεροκάματα μέσα, κλάμα. :)

Κρατώντας τα στοκ κέντρα, τα στεφάνια σετ 18/21 είναι 250 ευρώ. Συν άλλα 100 ακτίνες και άγνωστο η εργασία να στα βάλουν (αλλά θα είχε πλάκα να μάθεις, με την ευκαιρία να το κάνεις μόνος σου). Αν το αμορτισέρ είναι Wilbers βγαίνει σκάρτα 700 ευρώ αγορά με μεταφορικά από ebay. Στην ουρά έχουν αφαιρέσει το undertail και βάση πινακίδας, το οποίο στην πραγματική ζωή δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει, συνήθως έχει ηλεκτρονικά εκεί κάτω, αλλά λέμε τώρα πες ότι γίνεται, θες 100 ευρώ για το λαμαρινάκι που κρατάει φανάρι/πινακίδα πίσω αν το αγοράσεις, σχεδόν τσάμπα αν το φτιάξεις. 200 ευρώ έχουν οι χούφτες (Barkbusters αλλά έχει και φτηνότερες). Άλλα 100 τα σωληνάκια πες. 250 ή 280 έχει η Suzuki την ποδιά στον κατάλογο με τα έξτρα όσο θυμάμαι.

Γενικά (αν υπάρχει το χρήμα) το βλέπω για μιάς εβδομάδας δουλειά πάνω/κάτω. Το ζήτημα είναι το πόσο είναι "καλοξοδεμένα" λεφτά ή όχι αν το αποφασίσει κανείς. Γούστο βγάζει άπειρο!


(και τώρα με έπιασε ένα γέλιο γιατί η BMW εκτός από το ρύγχος του DR800 -που δανείστηκαν όλοι μετά- έχει αντιγράψει στα υδρόψυκτα και το προφυλακτικό του φαναριού)
Αυτό το τελευταίο είχα στο μυαλό, όχι να το δώσεις σε βελτιωτή, αλλά να ψωνίσεις και να το φτιάξεις "στο γκαράζ". Πολλά και πολύ όμορφα παραδείγματα τέτοια. Αν πρέπει να βάλεις κέρδος και μεροκάματα μέσα, κλάμα. :)

Κρατώντας τα στοκ κέντρα, τα στεφάνια σετ 18/21 είναι 250 ευρώ. Συν άλλα 100 ακτίνες και άγνωστο η εργασία να στα βάλουν (αλλά θα είχε πλάκα να μάθεις, με την ευκαιρία να το κάνεις μόνος σου). Αν το αμορτισέρ είναι Wilbers βγαίνει σκάρτα 700 ευρώ αγορά με μεταφορικά από ebay. Στην ουρά έχουν αφαιρέσει το undertail και βάση πινακίδας, το οποίο στην πραγματική ζωή δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει, συνήθως έχει ηλεκτρονικά εκεί κάτω, αλλά λέμε τώρα πες ότι γίνεται, θες 100 ευρώ για το λαμαρινάκι που κρατάει φανάρι/πινακίδα πίσω αν το αγοράσεις, σχεδόν τσάμπα αν το φτιάξεις. 200 ευρώ έχουν οι χούφτες (Barkbusters αλλά έχει και φτηνότερες). Άλλα 100 τα σωληνάκια πες. 250 ή 280 έχει η Suzuki την ποδιά στον κατάλογο με τα έξτρα όσο θυμάμαι.

Γενικά (αν υπάρχει το χρήμα) το βλέπω για μιάς εβδομάδας δουλειά πάνω/κάτω. Το ζήτημα είναι το πόσο είναι "καλοξοδεμένα" λεφτά ή όχι αν το αποφασίσει κανείς. Γούστο βγάζει άπειρο!


(και τώρα με έπιασε ένα γέλιο γιατί η BMW εκτός από το ρύγχος του DR800 -που δανείστηκαν όλοι μετά- έχει αντιγράψει στα υδρόψυκτα και το προφυλακτικό του φαναριού)
Στο δικό μου το χίλια του 14 το σκεφτόμουν σοβαρά να κάνω κάποιες μετατροπές με of road πινελιές ξεκινώντας από τις ζάντες αλλά οι τιμές που άκουγα ήταν απαγορευτικές .πολύ πάνω από χιλιαρικο βέβαια μιλάμε για εξολοκληρου αλλαγή από ζάντα αλουμινίου.το συγκεκριμένο πρότζεκτ το είχα δει και εγώ αλλά χωρίς λεπτομέρειες και ακριβή στοιχεία είναι δύσκολο να ρισκάρω την οδηγική συμπεριφορά μιας καινούργιας μηχανής.εδω μια απλή αλλαγή φίλτρου αέρα έκανα με ένα τελικό και το μηχανάκι αποσυντονιστηκε
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μεγάλη αλητεία αυτό το νήμα γιατί ενώ έκλειναν τα μάτια μου από την νύστα, χάζευα και τις τιμές κλπ στο site του Γερμανού.

Οι τροχοί είναι ακριβοί γιατί αλλάζει τους στοκ που έχουν 32 ακτίνες με νέους που έχουν 36. Βέβαια, περνάς σε σαμπρέλα, το οποίο δεν ξέρω αν μου αρέσει σαν ιδέα. Σε νήματα άλλων μετατροπών και σε παρόμοια λεφτά, είχα δει ζάντες tubeless. Αν δεν σε ενδιαφέρει η "rally" αντοχή, το κόστος πέφτει κατακόρυφα. Και μιά που το κιτ το δίνει και κρατώντας τους μαμά τροχούς (του XT) για κάποιον που δεν είναι εντελώς χαρντκοράς πέφτει στο μηδέν :)

Οι αναρτήσεις επίσης με μπέρδεψαν. Έχοντας δει το kit της Wunderlich για το Urban GS με +70mm cartridge, ελατήρια, σωλήνες καλαμιών και πίσω αμορτισέρ βγαίνει λίγο φτηνότερα και... δεν σε χρεώνουν "έξτρα" για να στο στείλουν και να το βάλεις μόνος σου, τι παλαβομάρα είναι τούτη; Θα χρεωθείς την μη τοποθέτηση;

Κινητήρα δεν πειράζει καθόλου, λαιμούς δεν πειράζει καθόλου, φέρινγκ δεν πειράζει καθόλου (μάλλον κόβει λίγο το ρύγχος, 285 ευρώ η φανοποιία).

Και συνεχίζω να μένω με την απορία. Αλλάζοντας τελικό και βγάζοντας undertail προφανώς και γλιτώνεις κάποιο βάρος, άντε να δεχτούμε ότι είναι και λίγο πιο ελαφριές οι νέες τιμονόπλακες που τοποθετούνται (μου λύνει και την απορία για το πως χωράει ο 21 τροχός). Αλλά βάζεις πιο βαρείς τροχούς και μπροστινή ανάρτηση, βάζεις την ποδιά και "μπάρες συντριβής" όπως γράφει, μάλλον είναι αυτά τα μπλε δίπλα στα ψυγεία, βάζεις αποστάτες, βαραίνεις την σέλα (τα μετράμε όλα :p ) . Που στο καλό "φεύγουν" 20 κιλά...


Κοίτα να δεις τώρα που θα λιγουρευόμαστε Vstrom project. Εκεί μας κατάντησαν :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
5 κιλα η εξατμιση....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
5 κιλα η εξατμιση....
7.1lbs ως 7.5lbs lighter than stock βγαίνει κάπου 3 κιλά.

Σοβαρά έχει ενδιαφέρον το πρότζεκτ. Αν είναι εφικτή η κατασκευή σε αυτό το βάρος δηλαδή. "Το καλύτερο από τους δύο κόσμους" ας πούμε, γιατί το τενερέ και το 790R δεν τα βλέπω για δικάβαλο και φόρτωμα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
15 κιλά λιγότερα διαβάζω στην σελίδα και ακούγονται εφικτά
Curb mass ready to go: Fully refueled 233 kg
Desert Express:
axle loads weighed Front axle 110kg
(with full tank, engine guard Rear axle 118kg
and crash bar) TOTAL 218kg

Περαν της εξάτμισης και του πισω μέρους γλιτώνει και καποια κιλά απο την μπαταρία λιθίου η οποια ζυγιζει 900gr.Η στοκ δεν θα ειναι κάνα 3.5άρι?
Απο εκει και πέρα τα ανωδιωμενα μπλιμπλίκια(τάπες μοτέρ,μανέτες,ρελουλατόροι αλυσίδας ),άλλοι καθρέφτες, άλλο τιμόνι ισως οι τροχοί(συνηθως τα κέντρα είναι ελαφριά) και η σέλα συνεισφέρουν και αυτά στην μείωση του βάρους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και ξέρεις τι σκέφτομαι τώρα... Αντί να δώσεις λεφτά για ακριβές ζάντες με ακριβά κέντρα κλπ, να τα δώσεις στον perfect fairings για μιά όμορφη μόντα σε χαμηλά ντεπόζιτα και ένα tower με απλή ζελατίνα "ντακαρίσιο" λουκ και να χάσεις ΟΛΟ αυτό το μπούγιο από μπροστά και το μεταλλικό ντεπόζιτο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
είπα ohlins ή κάτι αντίστοιχο, σε WP, Wilbers κλπ. Δες τον * στο τέλος.... ;)
Τα 3000 είναι οριακά για ένα καλό , πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω (όπως αυτό που φαίνεται στη φώτο) και το αντίστοιχο μπροστινό με πλήρης επίσης ρυθμίσεις (εκτιμώ ότι έτσι είναι, αν είναι ότι δείχνει). Με 4 χιλιάρικα είσαι μέσα.
Μπροστινή ζάντα 21'' πλήρη κι αυτή , την έχεις στα 1200-1300 γιούρα. Βλέπω όμως και πίσω excel, ζεύγος με την εμπρός... ;)
Βλέπω και ποδιές, εξάτμιση, σέλα (μια αφτερ μάρκετ ανάλογη με της φώτο, κάνει χαλαρά 7 κατοστάρικα ), σωληνάκια υψηλής λπ.
Και φυσικά όλα αυτά δε στα δίνουν στο κόστος! Αυτός που το φτιάχνει και το πουλάει έτσι, τσάμπα το κάνει;
Φυσιολογική είναι η τιμή για όσα καλούδια έχει και για το ύφος που αποκτά! Αν τώρα αυτά μετουσιώνονται σε δυνατότητες στο χώμα, αυτό είναι άλλο καπέλο! Αν το πάρει κάποιος και το δοκιμάσει, θα το μάθουμε :D
Και ναι, φτιάχνεται κι η Αφρικα με ohlins στο 20ρικο, αν πάρεις το φτηνό μοτέλο. ΟΚ, τι μ αυτό; Και πιο ακριβό μοντέλο, άντε να φτάσει και 21. Τι έγινε; Δεν καταλαβαίνω τη σχέση με όσα λέμε εδώ για το Suzuki....
3 χιλιάρικα ένα καλό αμορτισέρ πίσω.. Όχι ρε συ! Με 450€ έφερα απο Γερμανία ένα Wilbers για το Bandit το δικό μου (με βασικές ρυθμίσεις όμως)

Απ ότι βλέπω το Stage 3 για V-strom παίζει στα 600 κάτι €

https://www.ebay.com/itm/Amortisseur-Suzuki-DL-1000-V-Strom-2017-Wilbers-Stage-3-Blackline/401423310543?epid=4006358304&hash=item5d76b19ecf:g:pmoAAOSwKIBZ4RMM&vxp=mtr
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Επειδή αναφέρθηκε και παραπάνω ότι μπορεί να το κάνει κανείς και μόνος του, ισχύει αλλά αυτη η δουλειά έχει πολύ περιοριστικές προϋποθέσεις:
α) Πρέπει να έχεις κλειστό γκαράζ και πολύ καλά εργαλεία
β) Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι έχεις και εργαλεία και μηχανήματα φαναρτζοδουλειάς, θα πρέπει να θεωρείς ότι το κατέχεις πραγματικά πολύ για να αρχίσεις την κοπτοραπτική σε ουρές, ντεπόζιτα κτλ. Αν κάνεις μλκ μετά πλερώ άπειρο.

Δεν είναι δηλαδή κάτι που θα ρισκάρει κάποιος να κάνει εύκολα σ ένα μηχανάκι για το οποίο έσκασε 13000. Δε μιλάμε για κανα κόνσεπτ σε μηχαν'ακι που το πήραμε κανα 2000 και να γίνει καμιά στραβή δεν τρέχει τίποτα.

Τώρα ζάντες, εξάτμιση, ανάρτηση πίσω και λεβιεδάκια, τιμόνια κτλ αλλάζονται πιο εύκολα από κάποιον γνώστη.
Ενδεικτικά πάντως αναφέρω ότι για ζαντολάστιχα sm excel με κέντρα haan και ανοξείδωτες ακτίνες μου χαν ζητήσει περίπου 1500Ε.
Αμορτισέρ βρίσκεις καλό με περίπου 800Ε
εξάτμιση επίσης ανάλογα τη μάρκα μόνο τελικό καλο 500-600Ε
Λεβιεδάκια, πατούρες, τιμόνια, αποστάτες, χούφτες, κάγκελα ανάλογα την ποιότητα αποφασίζεις μπορείς και με 600, μπορείς και με 1000 πχ

Επί της ουσίας η διαφορά που θα πληρώσεις στην εταιρεία, είναι η εγγύηση για τις προαναφερθείσες εργασίες.

ΥΓ Καλά η Κάβα στην κατηγορία είναι παντελώς ανύπαρκτη. Το 1000άρι versys είναι όσο οφ είναι και ένα χάτσμπακ οικογενειακό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tροχοι και αναρτησεις γυρω στα 5000. Πλαστικα τροποποιησεις/βαφες, κανα 1000ρικο. Καταργητες πισω μασπιε, μασπιε/πενταλ, χουφτες, ζελατινες και μια εξατμισουλα, πες αλλα 1500. Παμε στα 7500. Κι ενα κερδος για την ιδεα, το R&D, την παραγωγη και γενικα το κονσεπτ, πας απο τα 13 ευκολα στα 20+. Κι ερχομαστε στο θεμα που ανεφερε ο Forester , και συμφωνω 1000% μαζι του.

Αν τα εκανε αυτα η Σουζουκι απο το εργοστασιο, αν λανσαρε το 1000ΧΤ σαν το εικονιζομενο κονσεπτ, δεν θα το εδινε 20000, λογικα θα το εδινε ας πουμε 17000, λογω μειωμενου κοστους απο μαζικη παραγωγη, καλυτερες τιμες απο προμηθευτες κτλ κτλ. Ωραια. Σε ποια κατηγορια θα το εβαζε? Ή μαλλον για να το θεσω καλυτερα, απο ποιανου τις πωλησεις θα ηθελε να εχει μεριδιο? Θα χτυπαγε Χοντα με +2000 στην τιμη του απλου Αφρικα? Δυσκολα. Θα ηταν σαφως καλυτερα εξοπλισμενο απο το Αφρικα αλλα +2000 μαλλον ελαχιστοι θα εδιναν για ενα V-strom. Μηπως κοντρα στο 1090? Σιγουρα οχι γιατι παλι παμε στα +2000 χιλιαρικα ενω στην ουσια δεν προσφερει κατι παραπανω, αφου το 1090 θα εχει μεν παρομοιως φουλ ρυθμιζομενες αναρτησεις μπρος πισω αλλα και +25 αλογα απο το Στρομ, ενω καταφερνει να κραταει το κοστος χαμηλα αφου χρησιμοποιει στην ουσια το ιδιο πλαισιο και μοτερ (σαν βαση) εδω και 20 χρονια. (Και επειδη ακριβως εχουν αυτη την καβα με πλαισια/μοτερ, σου πεταει και δευτερες εκδοσεις πιο στρηταδικες για να πιασει μεγαλυτερο κομματι της αγορας, στο ιδιο κοστος, δεν νομιζω ομως οτι θα θεωρουσε κανεις το 1090S σαν το καλυτερο χιλιαρι στρηταδικο ονοφφ...) Εννοειται οτι δεν θα πλησιαζε καν σε νοοτροπια GS ή Multi. Kτλ κτλ κτλ. Με λιγα λογια , κατα την ταπεινη μου αποψη, αυτη τη στιγμη ΔΕΝ υπαρχουν αμεσοι ανταγωνιστες στην ιδια κατηγορια οσον αφορα τις μοτο ADV, αντε να ειναι ξερω γω μονο το ΧΤΖ1200 σαν πιο προσιτη εκδοχη ενος 1200GS.

H BΜW πουλαει GS λογω μουρης και ...Long way round ιστοριας (και οχι Paris-Dakar...) - Δεν λεω οτι πουλαει μαπα μηχανακια, ισα-ισα ειναι καταπληκτικα εργαλεια! Απλα ειναι ΥΠΕΡτιμημενα και πανακριβα χωρις λογο,ΙΜΗΟ.- H KTM λογω παρε αλογα κοσμε, τσιτα γκαζια, τρελα μοτερ,ready to race και δωσε καγκουριες παντου. Η Χοντα λογω του ονοματος του παλιου Αφρικα (κακα τα ψεμματα). H Yamaha λογω ιστοριας (εννοω σαν μολις ο 2ος κατασκευαστης με μοντελο ADV μετα την BMW) και στα -καθαρα- στριτ Adventure η Ducati λογω... Ducati, η Suzuki λογω ονοματος V-strom / "ta kanei ola kai symferei", και η Kawasaki σαν μακρινος ξαδελφος που μπηκε ξεμπαρκος στο γαμηλιο παρτυ μπας και χτυπησει καμια γκομενα, αφου το Versys ειναι καθαρα touring μηχανη. Αυτα.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν θιγω κανεναν και δεν σκοπευω με απο το ποστ να ανοιξω διαγωνισμο μετρηματος μοριων, καθως το V-strom 650 ηταν το πρωτο μαστοδοντο μηχανακι μου που με πρηζωσε να πατησω χωμα και με κολλησε το μικροβιο, το ΧΤΖ750 ειναι ο αντικαταστατης που πηρα για να βολευτω οταν με τρακαραν με το Στρομ αλλα κατεληξε να γινει το φανμομπιλ μου, το χιλιοταλαιπωρημενο 1150 που πηρα στα Εμιρατα "για ξεκαπνισμα" το ερωτευτηκα και "προσκυνησα" ΒΜW για την κατασκευη του αλλα και την αισθηση του, και το 1090 τωρα ειναι το 1ο μου ΚΤΜ, το οποιο το πηρα κατοπιν πολυυυυυ ψαξιματος και σκεψης μιας και ηθελα το Αφρικα αλλα με απογοητευσαν πολλα πανω του. Με λιγα λογια δεν ειμαι κολλημενος με μια μαρκα, εχω ψωνησει απ'ολους και επειδη δεν ειχα ποτε Χοντα, καλυψε το κενο ο αδερφος μου με ενα CBF600, που το θεωρω ενα απο τα καλυτερα, πιο αξιοπιστα και πιο ολοκληρωμενα μηχανακια που εχουν βγει ποτε.

Μην προσπαθειτε να κοστολογισετε/αξιολογησετε μια μηχανη με βαση την τιμη της. Τρανο παραδειγμα το Αφρικα και το 1090. Στην Ελλαδα τουλαχιστον τιμη καταλογου εχουν την ιδια, μην πω οτι το Αφρικα ειναι και 400ευρω ακριβοτερο. Ας πουμε οτι εχουν την ιδια τιμη. Στην ιδια τιμη λοιπον, το ενα εχει +30 αλογα απο το αλλο, φουλ ρυθμιζομενες αναρτησεις τεχνολογιας 2015 και οχι δεκαετιας '90 απο CR250, και tubeless ακτινωτες ζαντες και οχι σαμπρελες. Με λιγα λογια, προσφερει στην ιδια τιμη πολυ περισσοτερα (κυριως πολυ καλυτερα και ακριβοτερα περιφερειακα) απο το Αφρικα. Κι ομως! Το Αφρικα πουλαει και μαλιστα περισσοτερο απο το ΚΤΜ! Γιατι? Γιατι προφανως απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο. Και οσο και να χτυπιομαστε κατω, το τμημα μαρκετινγκ και πωλησεων ειναι αυτο που δινει την τελικη μορφη μιας μοτοσυκλετας. Περιμενετε και θα δειτε το νεο Τενερε700. Αν μοιαζει εστω και κατα 60% με το World Raid 700 να με φτυσετε... Γιατι πολλοι κ@υλωνουν με ενα "καθαροαιμο" 700αρι 80%οφ-20% ον αλλα ειναι 100πλασιοι εκεινοι που γουσταρουν - και στην τελικη πιο πιθανοι να πανε ταμειο- με ενα φτηνο 700αρι ον-οφφ που παει παντου αλλα κυριως κανει και για καθημερινη μετακινηση.

Κρατηστε το σεντονι , θα χρειαστει τωρα που ανοιγει ο καιρος για τα πικνικ. :p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
3 χιλιάρικα ένα καλό αμορτισέρ πίσω.. Όχι ρε συ! Με 450€ έφερα απο Γερμανία ένα Wilbers για το Bandit το δικό μου (με βασικές ρυθμίσεις όμως)

Απ ότι βλέπω το Stage 3 για V-strom παίζει στα 600 κάτι €

https://www.ebay.com/itm/Amortisseur-Suzuki-DL-1000-V-Strom-2017-Wilbers-Stage-3-Blackline/401423310543?epid=4006358304&hash=item5d76b19ecf:g:pmoAAOSwKIBZ4RMM&vxp=mtr
Παρεξηγησες Βαγγελη.
3000 ολο μαζι, μπρος πισω!!! Μιλαω για ολο το μπροστινο ουσιαστικα, καλαμια τιμονοπλακες κλπ, πλην τροχου, και φυσικα το coilover πισω.
Συνολο αναρτησεων δηλαδη το 3χιλιαρο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένα "απλό" αμορτισέρ της Wilbers στοιχίζει κάπου 450 ευρώ. Ένα με πλήρεις ρυθμίσεις, στοιχίζει περίπου 600 ευρώ. Το "τηλεπροφορτιστήρι" άλλα 200 ευρώ.
Αυτό που φοράει η Suzuki έχει "τηλεπροφόρτιση" και επαναφορά. Οπότε ας δεχτούμε ότι ένα πιο εξελιγμένο που έχει και συμπίεση θα της κόστιζε άλλα 50 ευρώ επιπλέον αυτού που έβαλε;
Τα μπροστινά έχουν ήδη πλήρεις ρυθμίσεις και... Άντε να πούμε ότι θα ήταν άλλα 50 ευρώ ακριβότερα αν ήταν 4 εκατοστά μακρύτερα για να πιάσει τα 200mm που έχει η Άφρικα κλπ.
Τροχοί 21/18 θα ήταν πόσο πιο ακριβοί...; Πάλι, ελάχιστα. Οπότε έστω ότι το Vstrom "Adventure" φτιαγμένο από το εργοστάσιο θα έφτανε τα λεφτά της Ducati 950 (ένα χιλιάρικο επάνω από το υπάρχον XT δηλαδή). Μιά χαρά θα ήταν.

ΑΝ ήθελε η Suzuki να βγάλει μηχανάκι με μονοκόμματη σέλα (η φωτογραφιζόμενη στο πρωτότυπο είναι σχεδόν ίδια με την έξτρα ψηλή από τα αξεσουάρ της, παρεμπιπτόντως), με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και πίσω, με ακόμα λιγότερα πλαστικά στην ουρά ή -έστω- με λασπωτήρα/βάση πινακίδας που βγαίνει εύκολα όπως σε κάποια ανταγωνιστικά, θα το έκανε. Και πάλι θα έδινε ένα μηχανάκι φτηνότερο από όλους γιατί το πλαίσιο έχει αποσβέσει τα λεφτά της εξέλιξής του όντας το ίδιο εδώ και άπειρα χρόνια, το μοτέρ επίσης βελτιώνεται αλλά η βάση είναι σταθερή και έχει ABS πιο καλό από τον άμεσο ανταγωνισμό, το οποίο στοιχίζει όντως. Την φήμη του αξιόπιστου την έχει κερδίσει. Θα μπορούσε να το κάνει λίγο πιο όμορφο...

Άρα το ζήτημα είναι ότι η Suzuki δεν θέλει. Καλώς ή κακώς, έχει "παγιωθεί" ως κατασκευαστής κορυφαίων supersport μοτοσικλετών και "πτωχού πλην τίμιου" ον-οφ το οποίο πάει καλά εμπορικά παντού και δεν θέλει να αλλάξει την συνταγή.

Θα κέρδιζε 10 πελάτες χαρντκοράδες και θα έχανε 100 "κανονικούς" που θα τρόμαζαν από το ύψος ή που το 21/18 λουκ θα τους φαινόταν ακατάλληλο για χρήση δρόμου. Συνταγή που πουλάει δεν αλλάζει. Και ας μένουν/μένουμε με την όρεξη για τις παλιές δάφνες του DR800, το οποίο αν θυμάμαι σωστά όταν ήταν καινούριο όλοι το κορόιδευαν και κανείς δεν το αγόραζε... Σχετικά πρόσφατα έγινε "καλτ μηχανάκι". Και αν δεν ήμουν τόσο αναβλητικός θα είχα τέτοιο αντί για τον πήγασο σήμερα (δεν ξέρω αν θα ήταν για καλό αυτό).

Το Σούπερ Τενεκέ, το Τριούμφ Τίγκερ χιλιαδιακόσα, το Χόνδα Κροσντρέσερ χίλια διακόσα είναι σωστές εκθέσεις, με λάθος θέμα. Ναι υπάρχουν οδηγοί που κάνουν παπάδες με αυτά στο χώμα, αλλά για όλους τους υπόλοιπους ακόμα και η διάσχιση χωματόδρομου με +30 ως 50 κιλά από το Vstrom XT (για να συνδέουμε με το αρχικό θέμα) είναι κοπιώδης. Είδαν το GS ADV και μόνο, έχασαν όλη την υπόλοιπη κατηγορία "μεγάλα ον-οφ". Και οι πωλήσεις τους αποδεικνύουν ότι και το κοινό δεν είδε κάτι σε αυτά.


οφτόπικ αλέρτ

Για το GS, η δική μου γνώμη είναι ότι πρόκειται για προϊόν υπό διαρκή εξέλιξη. Η BMW παίρνει τον χρόνο της και βελτιώνει κάθε χρόνο σχεδόν κάτι. Μία το βάζει πρώτα στο ADV, μία στο "απλό", πάντως κάνει αργά βήματα προς τον στόχο, ο οποίος είναι η ικανοποίηση του πελάτη σε όλα τα επίπεδα και σε όλα τα τερέν. Αυτό ΔΕΝ το κάνει άλλη εταιρία. ΟΛΟΙ έχουν μιά πάγια εικόνα, "αυτό είμαστε και αν σ'αρέσει" και πορεύονται έτσι. Προϊόν για την εικόνα τους, όχι για το τι ζητάει το κοινό. Υπάρχουν καταστάσεις εκνευριστικές με την ΒΜW, πχ το ότι αναγνωρίστηκε το πρόβλημα με την φλάντζα στον πίσω τροχό στα αερο-ελαιόψυκτα πολλά χρόνια μετά, το πρόβλημα με τα καλάμια στα υδρο-ελαιόψυκτα το ίδιο και διάφορα άλλα που αν κάποιος έχει διάθεση τα βρίσκει. Συνολικά όμως, οφείλω να παραδεχτώ ότι είναι απλά μοναδική στην προσέγγισή της στο ζήτημα και κακώς δεν ακολουθούν και άλλες εταιρίες, θα είχαμε πολύ καλύτερες μοτοσικλέτες γενικώς.



Ον τόπικ αλέρτ

Πολύ μου αρέσει το πως εξελίσσεται η συζήτηση, που δεν κατάντησε γήπεδο :)
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
@kokos Aν το δούμε καθαρά μαρκετινίστικα θα μπορούσε η σουζούκι να βάλει μόνο χωμάτινα ζαντολάστιχα, να χει τη χωμάτινη σέλα, την ουρά αυτή και χωμάτινα πατάκια, τιμόνι κάγκελα και με 15000 μη σου πω και λιγότερα πουλάει αντβεντσουρίλα κόντρα στο άφρικα με μια καλή προώθηση από βίντεα ταξίδια στο εξωτερικό κτλ ό,τι έκανε κι η χόντα δηλαδή. χα χα με πρόλαβες!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
XRτημένε Σέλα, μαρσπιέ (όμορφα κιόλας...), ποδιά, κάγκελα, χωμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και φρένου έχουν και καλές τιμές και είναι διαθέσιμα στον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ της Suzuki. Ένα τιμόνι και αποστάτες είναι "τσάμπα" και αν είσαι ψηλός πρακτικά ΟΤΙ μηχανάκι της κατηγορίας και να πάρεις τα θες όλα αυτά έτσι και αλλιώς. Οι στοκ τροχοί δεν ενοχλούν σαν μέγεθος, αυτά φοράει και η BMW άπειρα χρόνια τώρα και μιά χαρά πάει παντού.

Το ζήτημα είναι το ίματζ γιατί το βλέπεις και... Δεν σου "φωνάζει" πάρε με βόλτα και πιές μου το αίμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ένα "απλό" αμορτισέρ της Wilbers στοιχίζει κάπου 450 ευρώ. Ένα με πλήρεις ρυθμίσεις, στοιχίζει περίπου 600 ευρώ. Το "τηλεπροφορτιστήρι" άλλα 200 ευρώ.
Αυτό που φοράει η Suzuki έχει "τηλεπροφόρτιση" και επαναφορά. Οπότε ας δεχτούμε ότι ένα πιο εξελιγμένο που έχει και συμπίεση θα της κόστιζε άλλα 50 ευρώ επιπλέον αυτού που έβαλε;
Τα μπροστινά έχουν ήδη πλήρεις ρυθμίσεις και... Άντε να πούμε ότι θα ήταν άλλα 50 ευρώ ακριβότερα αν ήταν 4 εκατοστά μακρύτερα για να πιάσει τα 200mm που έχει η Άφρικα κλπ.
Τροχοί 21/18 θα ήταν πόσο πιο ακριβοί...; Πάλι, ελάχιστα. Οπότε έστω ότι το Vstrom "Adventure" φτιαγμένο από το εργοστάσιο θα έφτανε τα λεφτά της Ducati 950 (ένα χιλιάρικο επάνω από το υπάρχον XT δηλαδή). Μιά χαρά θα ήταν.



Ον τόπικ αλέρτ

Πολύ μου αρέσει το πως εξελίσσεται η συζήτηση, που δεν κατάντησε γήπεδο :)
Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι τα 17 αερινα χιλιαρικα που εβγαλα σαν σουμα πριν ηταν στην περιπτωση που η Σουζι θα εβγαζε το μηχανακι ακριβως οπως το προτεινει ο κυριος στο λινκ με το Desert concept. Προφανως αν ηθελε να βγαλει μια Adventure εκδοση με μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων (αλλα τις ιδιες και πολυ καλες tubeless ακτινωτες ζαντες 19/17) απλα θα κοστιζε κανα 500αρικο παραπανω απο το υπαρχον ΧΤ?? Πραγμα που απλα επιβεβαιωνει αυτα που εγραψα πριν, με αυτη την τιμη θα εμπαινε ανετα στο παιχνιδι αλλα προφανως οι μαρκετιστες ξερουν οτι δεν θα κερδιζαν κατι, και γιαυτο και δεν τους ενδιαφερει να το πανε παραπανω απο ενα σετ ακτινωτες ζαντες και μια ποδια.

Επισης, αυτη ακριβως η ιδια προταση σου μου δινει μια αλλη αφορμη. Κι ερωτω, αγαπητε εν βουρκω αδερφε, γιατι η Χονδα δεν εκανε το ιδιο με το Αφρικα? Γιατι επελεξε να ξεθαψει απο τα ραφια της πιο σκονισμενης αποθηκης της απομειναρια απο αμορτισερ και πιρουνια του CR250 του 1989-1990 και δεν ανεβασε αλλα 1000 ευρω την τιμη της Αφρικα για να βαλει εργοστασιακες αναρτησεις της προκοπης που να μην τρωνε απο μονες τους τα ποδαρια τους ωσαν το χταποδι???

Η απαντηση ειναι η ιδια, το τμημα μαρκετινγκ εριξε πορτα. Και τωρα βγαζουν την Adventure Sports εκδοση με φαρδυτερα καλαμια, ενισχυμενο αμορτισερ, μεγαλυτερο τεποζιτο, +15κιλα βαρος και +2000ευρω στην τιμη. A, και με riding modes, κατι που τοσο καιρο εθεωρειτο για γελια και αποτελουσε αντικειμενο χλευασμου προς τους κατοχους Ευρωπαικων βουβαλων! Κατι θα ξερουν οι ατιμοι για να το παιζουν ετσι.

Καλα γηπεδο δεν κατανταει με τιποτα, εχουμε χασει την μπαλα απο καιρο... XD
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ βλέπω ότι όλα τα mega on off..... Έγιναν περισσότερο on!
Μάλλον τέτοια χρήση θέλουν οι πελάτες.
Και τα μεσαία on off....περισσότερο travel!
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
XRτημένε Σέλα, μαρσπιέ (όμορφα κιόλας...), ποδιά, κάγκελα, χωμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και φρένου έχουν και καλές τιμές και είναι διαθέσιμα στον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ της Suzuki. Ένα τιμόνι και αποστάτες είναι "τσάμπα" και αν είσαι ψηλός πρακτικά ΟΤΙ μηχανάκι της κατηγορίας και να πάρεις τα θες όλα αυτά έτσι και αλλιώς. Οι στοκ τροχοί δεν ενοχλούν σαν μέγεθος, αυτά φοράει και η BMW άπειρα χρόνια τώρα και μιά χαρά πάει παντού.

Το ζήτημα είναι το ίματζ γιατί το βλέπεις και... Δεν σου "φωνάζει" πάρε με βόλτα και πιές μου το αίμα.
Δεν έχω κοιτάξει τον κατάλογο, αν τα χει έτοιμα, ενας λόγος παραπάνω.

@kokos Aν πιάσει καλές πωλήσεις το αφρικα παγκοσμίως το βλέπω το v strom 1000 adventure σε κανα χρόνο, το πολύ 2 στην αγορά... Kάπως έτσι πήγε κι η δουλειά και στα μικρά κυβικά. Βγήκε το crf 250 και μετά έγινε χαμός.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν έχω κοιτάξει τον κατάλογο, αν τα χει έτοιμα, ενας λόγος παραπάνω.

@kokos Aν πιάσει καλές πωλήσεις το αφρικα παγκοσμίως το βλέπω το v strom 1000 adventure σε κανα χρόνο, το πολύ 2 στην αγορά... Kάπως έτσι πήγε κι η δουλειά και στα μικρά κυβικά. Βγήκε το crf 250 και μετά έγινε χαμός.
E, ακριβως αυτο λεω. Ο,τι θα πουλησει περισσοτερο, επειδη θα αρεσει στους πολλους, οχι ο,τι θα ειναι καλυτερο και πιο εξειδικευμενο για τους λιγους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι τα 17 αερινα χιλιαρικα που εβγαλα σαν σουμα πριν ηταν στην περιπτωση που η Σουζι θα εβγαζε το μηχανακι ακριβως οπως το προτεινει ο κυριος στο λινκ με το Desert concept. Προφανως αν ηθελε να βγαλει μια Adventure εκδοση με μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων (αλλα τις ιδιες και πολυ καλες tubeless ακτινωτες ζαντες 19/17) απλα θα κοστιζε κανα 500αρικο παραπανω απο το υπαρχον ΧΤ?? Πραγμα που απλα επιβεβαιωνει αυτα που εγραψα πριν, με αυτη την τιμη θα εμπαινε ανετα στο παιχνιδι αλλα προφανως οι μαρκετιστες ξερουν οτι δεν θα κερδιζαν κατι, και γιαυτο και δεν τους ενδιαφερει να το πανε παραπανω απο ενα σετ ακτινωτες ζαντες και μια ποδια.

Επισης, αυτη ακριβως η ιδια προταση σου μου δινει μια αλλη αφορμη. Κι ερωτω, αγαπητε εν βουρκω αδερφε, γιατι η Χονδα δεν εκανε το ιδιο με το Αφρικα? Γιατι επελεξε να ξεθαψει απο τα ραφια της πιο σκονισμενης αποθηκης της απομειναρια απο αμορτισερ και πιρουνια του CR250 του 1989-1990 και δεν ανεβασε αλλα 1000 ευρω την τιμη της Αφρικα για να βαλει εργοστασιακες αναρτησεις της προκοπης που να μην τρωνε απο μονες τους τα ποδαρια τους ωσαν το χταποδι???

Η απαντηση ειναι η ιδια, το τμημα μαρκετινγκ εριξε πορτα. Και τωρα βγαζουν την Adventure Sports εκδοση με φαρδυτερα καλαμια, ενισχυμενο αμορτισερ, μεγαλυτερο τεποζιτο, +15κιλα βαρος και +2000ευρω στην τιμη. A, και με riding modes, κατι που τοσο καιρο εθεωρειτο για γελια και αποτελουσε αντικειμενο χλευασμου προς τους κατοχους Ευρωπαικων βουβαλων! Κατι θα ξερουν οι ατιμοι για να το παιζουν ετσι.

Καλα γηπεδο δεν κατανταει με τιποτα, εχουμε χασει την μπαλα απο καιρο... XD
Είσαι "λίγο" παραπληροφορημένος σχετικά με την άφρικα. Αλλά (λάδι στην φωτιά αλέρτ) από έναν κατεμάκια τι περιμένεις :p :p :p :p (σε διαβάζω και στο advrider)
Πλήρως ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω αναρτήσεις, μαλακές "τόσο όσο" για να βολεύει τον "μέσο αναβάτη".
Εγώ που είμαι βαρύς -και ουχί χοντρός γιατί πολίτικλι κορέκτνες πάνω από όλα- (και στην χρήση που κάνω απαιτώ να σηκώνει δικάβαλο χωρίς να κάθεται το μηχανάκι) τις βρίσκω ανεπαρκείς, αλλά το 90% όσων γκρινιάζουν για τις αναρτήσεις της Άφρικα δεν έχουν τα χέρια να τις τελειώσουν "εκεί που πρέπει", period. Απλά γκρινιάζουν γιατί ο δημοσιογράφος τάδε είπε ότι μπλα μπλα ή έκατσαν επάνω και ζούληξαν τα καλάμια και είπαν "τιναφτόρε μου α χα χα". Το ότι φθείρονται πρόωρα σε αρκετές περιπτώσεις, αυτό είναι πρόβλημα, αντιμετωπίστηκε στην δεύτερη γενιά αλλάζοντας την επιφανειακή σκλήρυνση μαζί με μερικά ακόμα (το ότι το διαφημίζει η Χόντα σημαίνει πως άτυπα το παραδέχεται σαν ατέλεια στην πρώτη γενιά). Στην οποία δεύτερη γενιά δεν σκλήρυναν τις αναρτήσεις σε όλη την γκάμα, το έκαναν -σωστά- στην AS γιατί είναι βαρύτερη και είναι "προορισμένη" να σηκώνει φορτίο "παγκόσμιου ταξιδιού", άσχετα αν το ταξίδι της πιθανότατα θα είναι παγκόσμιο Γλυφάδα-Κολωνάκι-Κηφισιά σαν μερικά άλλα true adventure, unstoppable, race κλπ. Η απλή έχει τις ίδιες μαλακές που είχε και πριν.

Το AS ΔΕΝ είναι 15 κιλά πιο βαρύ. Ε τι είπε ο άνθρωπος, μάθε μπαλίτσα και διάβασε τις ανακοινώσεις, ξέρω. Βάλε 5 κιλά τα κάγκελα, άλλα τόσα την ποδιά, την μεταλλική πίσω χειρολαβή αντί της πλαστικής που κανένα κιλάκι θα το 'χει μαζί με τρία κιλά την παραπάνω βενζίνη, καταλήγεις στο ότι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όσα κιλά θα φτάσει και το "απλό" άφρικα μόλις βάλεις τον "απαραίτητο για χώμα" εξοπλισμό που προαναφέρθηκε. Που, κωμικά, είναι ίδια κιλά με το 1090R όπως το μέτρησαν τα περιοδικά... Είναι αυτό το μαγικό που είχε κάνει και η KTM όταν έβγαλε στα 252 κιλά το 1290SA που μετονομάστηκε σε 1290SA-Τ. Και όχι το μαγικό που έκανε η BMW και η Ducati που βάρυναν 20-22 κιλά τα μηχανάκια, εκ των οποίων μόνο 7 είναι καύσιμο. Και άντε στο BMW αν βάλεις όλα τα φερ φορζέ που φοράει (και που ουκ ολίγοι τα φοράνε και στο απλό) και υπολογίσεις μεταλλικό αντί πλαστικού ρεζερβουάρ η διαφορά εξηγείται, στο Ducati δεν την κατανοώ. Πάλι οφτόπικ :p

Επίσης το AS δεν φοράει "φαρδύτερα καλάμια". Είναι ίδια διάμετρος των 45 χιλιοστών, πάλι της SHOWA, απλά με +22mm (και όχι +3mm που γράφτηκε) μεγαλύτερη διαδρομή.


Τι σχέση έχουν όλα δαύτα με το πόσες εκκλησιές θα έκλεβε η σουτζούκι αν έβαζε λίγο παραπάνω μπούκοβο στην συνταγή της δεν κατανοώ. :jp :lol:
 
Top Bottom