Xαχαχα, δεκτο το πειραγμα, αλλα οχι και Κατεμακιας... Εβγαλα χτες βολτα μετα απο χρονια μια Βεσπα 50S του '70 που εχω και χαμογελουσα λες και ηταν ...1290R (ποντος!) Για εμενα ολες οι μηχανες ειναι ερωτευσιμες!
Οσο για τα βαρη, δεν τρεφω αυταπατες. Ζυγισα το δικο μου με εξτρα απο το εργοστασιακο ποδια,κεντρικο σταντ,ψηλα καγκελα ντεποζιτου, καγκελα βαλιτσων και μεταλλικη σχαρα, γεματο τεποζιτο, και μου εβγαλε 254κιλα. Χωρις τα παραπανω εξτρα (ακριβως οπως ερχεται το Αφρικα δηλαδη χωρις καν πλευρικα καγκελα) το βαρος ηταν 230κιλα. Τεσπα, η Χονδα ανακοινωνει επισημο βαρος 243κιλα στο AS manual, χωρις κεντρικο σταντ και σχαρα βαλιτσας. Για τα καλαμια του ΑΤ διατηρω αμφιβολια, καθως πιστευω ακραδαντα οτι φταιει περισσοτερο το οτι βαλανε καλαμια απο μηχανακι 120κιλων και 40ιππων να σηκωνουν μηχανη 240κιλων που επιβραδυνει μεχρι και απο 200χαω... Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα μας, το Αφρικα θεωρω οτι ειναι και γαμω τα μηχανακια, απλα δεν ειναι για εμενα. Ναι το οδηγησα και ενιωθα σαν να το οδηγουσα χρονια, ομως οπως ειπες κι εσυ η αναρτηση του δεν ηταν για τα 100κιλα μου , 10 πανω / 10 πανω καπου εκει ειμαι (κατω δεν εχει). Κι επειδη αυτη τη φορα μιλουσαμε για πολλα λεφτα, αποφασισα να μη συμβιβαστω και να ψαχνω για βελτιωσεις αναρτησεων σε μηχανακι 15χιλιαδων κουτα, μαζι με αλλα.
Οοοοοολα αυτα εχουν μεγαλη σχεση με το τι θα εκανε η Σουζουκι (και η καθε Σουζουκι) αν εβαζαν λιγο παραπανω μπουκοβο στη συνταγη τους. Ειπωθηκε και παραπανω. Ειναι το ιδιο που θα παθαινε η Χοντα αν εβγαζε το ΑΤ με "σωστες" αναρτησεις εξ αρχης. Θα ηταν ξυλινο/αγριο/αβολο/δυσκολοδηγητο για τους πολλους, για εκεινους στους οποιους απευθυνεται. Αυτος που θα παρει ΚΤΜ ξερει οτι θα παρει ενα μηχανιμα σφηκτο, που δεν προσπαθει να πιασει ανεση και ευκολια στην καθημερινοτητα, αλλα απεναντιας ειναι τραχυ και βαρβαρο, θα σε ζορισει αλλα επισης θα σου δωσει και πολυ περισσοτερα εκει , στο οριο.
Μπονους το τζιφακι , ΑΤ αριστερα, 1090 δεξια, ο χοντρος ειναι στο 1090...
Οσο για τα βαρη, δεν τρεφω αυταπατες. Ζυγισα το δικο μου με εξτρα απο το εργοστασιακο ποδια,κεντρικο σταντ,ψηλα καγκελα ντεποζιτου, καγκελα βαλιτσων και μεταλλικη σχαρα, γεματο τεποζιτο, και μου εβγαλε 254κιλα. Χωρις τα παραπανω εξτρα (ακριβως οπως ερχεται το Αφρικα δηλαδη χωρις καν πλευρικα καγκελα) το βαρος ηταν 230κιλα. Τεσπα, η Χονδα ανακοινωνει επισημο βαρος 243κιλα στο AS manual, χωρις κεντρικο σταντ και σχαρα βαλιτσας. Για τα καλαμια του ΑΤ διατηρω αμφιβολια, καθως πιστευω ακραδαντα οτι φταιει περισσοτερο το οτι βαλανε καλαμια απο μηχανακι 120κιλων και 40ιππων να σηκωνουν μηχανη 240κιλων που επιβραδυνει μεχρι και απο 200χαω... Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα μας, το Αφρικα θεωρω οτι ειναι και γαμω τα μηχανακια, απλα δεν ειναι για εμενα. Ναι το οδηγησα και ενιωθα σαν να το οδηγουσα χρονια, ομως οπως ειπες κι εσυ η αναρτηση του δεν ηταν για τα 100κιλα μου , 10 πανω / 10 πανω καπου εκει ειμαι (κατω δεν εχει). Κι επειδη αυτη τη φορα μιλουσαμε για πολλα λεφτα, αποφασισα να μη συμβιβαστω και να ψαχνω για βελτιωσεις αναρτησεων σε μηχανακι 15χιλιαδων κουτα, μαζι με αλλα.
Οοοοοολα αυτα εχουν μεγαλη σχεση με το τι θα εκανε η Σουζουκι (και η καθε Σουζουκι) αν εβαζαν λιγο παραπανω μπουκοβο στη συνταγη τους. Ειπωθηκε και παραπανω. Ειναι το ιδιο που θα παθαινε η Χοντα αν εβγαζε το ΑΤ με "σωστες" αναρτησεις εξ αρχης. Θα ηταν ξυλινο/αγριο/αβολο/δυσκολοδηγητο για τους πολλους, για εκεινους στους οποιους απευθυνεται. Αυτος που θα παρει ΚΤΜ ξερει οτι θα παρει ενα μηχανιμα σφηκτο, που δεν προσπαθει να πιασει ανεση και ευκολια στην καθημερινοτητα, αλλα απεναντιας ειναι τραχυ και βαρβαρο, θα σε ζορισει αλλα επισης θα σου δωσει και πολυ περισσοτερα εκει , στο οριο.
Μπονους το τζιφακι , ΑΤ αριστερα, 1090 δεξια, ο χοντρος ειναι στο 1090...