SUZUKI V-Strom DESERT concept bike

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Xαχαχα, δεκτο το πειραγμα, αλλα οχι και Κατεμακιας... Εβγαλα χτες βολτα μετα απο χρονια μια Βεσπα 50S του '70 που εχω και χαμογελουσα λες και ηταν ...1290R (ποντος!) Για εμενα ολες οι μηχανες ειναι ερωτευσιμες!

Οσο για τα βαρη, δεν τρεφω αυταπατες. Ζυγισα το δικο μου με εξτρα απο το εργοστασιακο ποδια,κεντρικο σταντ,ψηλα καγκελα ντεποζιτου, καγκελα βαλιτσων και μεταλλικη σχαρα, γεματο τεποζιτο, και μου εβγαλε 254κιλα. Χωρις τα παραπανω εξτρα (ακριβως οπως ερχεται το Αφρικα δηλαδη χωρις καν πλευρικα καγκελα) το βαρος ηταν 230κιλα. Τεσπα, η Χονδα ανακοινωνει επισημο βαρος 243κιλα στο AS manual, χωρις κεντρικο σταντ και σχαρα βαλιτσας. Για τα καλαμια του ΑΤ διατηρω αμφιβολια, καθως πιστευω ακραδαντα οτι φταιει περισσοτερο το οτι βαλανε καλαμια απο μηχανακι 120κιλων και 40ιππων να σηκωνουν μηχανη 240κιλων που επιβραδυνει μεχρι και απο 200χαω... Δεν ειναι ομως αυτο το θεμα μας, το Αφρικα θεωρω οτι ειναι και γαμω τα μηχανακια, απλα δεν ειναι για εμενα. Ναι το οδηγησα και ενιωθα σαν να το οδηγουσα χρονια, ομως οπως ειπες κι εσυ η αναρτηση του δεν ηταν για τα 100κιλα μου , 10 πανω / 10 πανω καπου εκει ειμαι (κατω δεν εχει). Κι επειδη αυτη τη φορα μιλουσαμε για πολλα λεφτα, αποφασισα να μη συμβιβαστω και να ψαχνω για βελτιωσεις αναρτησεων σε μηχανακι 15χιλιαδων κουτα, μαζι με αλλα.

Οοοοοολα αυτα εχουν μεγαλη σχεση με το τι θα εκανε η Σουζουκι (και η καθε Σουζουκι) αν εβαζαν λιγο παραπανω μπουκοβο στη συνταγη τους. Ειπωθηκε και παραπανω. Ειναι το ιδιο που θα παθαινε η Χοντα αν εβγαζε το ΑΤ με "σωστες" αναρτησεις εξ αρχης. Θα ηταν ξυλινο/αγριο/αβολο/δυσκολοδηγητο για τους πολλους, για εκεινους στους οποιους απευθυνεται. Αυτος που θα παρει ΚΤΜ ξερει οτι θα παρει ενα μηχανιμα σφηκτο, που δεν προσπαθει να πιασει ανεση και ευκολια στην καθημερινοτητα, αλλα απεναντιας ειναι τραχυ και βαρβαρο, θα σε ζορισει αλλα επισης θα σου δωσει και πολυ περισσοτερα εκει , στο οριο.

Μπονους το τζιφακι , ΑΤ αριστερα, 1090 δεξια, ο χοντρος ειναι στο 1090...
 

αστραχαν

Μέλος
Όνομα
γιωργος
Μοτό
vstrom 1000 (2015)
Βλέποντας τις τιμές που παίζουν και διαβαζοντας και τα δικά σας ποστ για μετατροπή και κόστος του δικού μου χίλια σε ποιο of road το συμπέρασμα είναι ένα.gs maniac σβήσε με από το adv
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Α το είχα δει αυτό το βίντεο, από το motοrcycle.com δεν ήταν; Ο χοντρός με το μούσι θεούλης. Εντυπωσιακό ήταν και η κόντρα μεταξύ των δύο στην ευθεία, που έγραψαν ότι αν δεν είναι στο sport πρόγραμμα το 1090R δυσκολεύεται να περάσει την άφρικα. Επειδή και εγώ στα κιλά σου είμαι, με τις αναρτήσεις γενικώς έχω πάθει μέχρι να μάθω.

Πάντως για να λέμε και τα σύκα και την σκάφη, οι πελάτες (και κάμποσοι δημοσιογράφοι) της ΚΤΜ έκραξαν την επιλογή των σκληρών αναρτήσεων στο 1090 γιατί βγήκε έξω από τα "χέρια" τους. Το οποίο ισχυροποιεί και αυτό που λέμε για τον "καθημερινό" αναβάτη και αυτόν που νομίζει ότι θέλει κάτι επειδή το διάβασε κάπου και είναι σωστό γιατί το είπε το ίντερνετ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βλέποντας τις τιμές που παίζουν και διαβαζοντας και τα δικά σας ποστ για μετατροπή και κόστος του δικού μου χίλια σε ποιο of road το συμπέρασμα είναι ένα.gs maniac σβήσε με από το adv
Εδώ μέσα υπάρχουν adve αναβάτες..... Τα σίδερα έπονται!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παρεξηγησες Βαγγελη.
3000 ολο μαζι, μπρος πισω!!! Μιλαω για ολο το μπροστινο ουσιαστικα, καλαμια τιμονοπλακες κλπ, πλην τροχου, και φυσικα το coilover πισω.
Συνολο αναρτησεων δηλαδη το 3χιλιαρο.
α οκ σορυ!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Α το είχα δει αυτό το βίντεο, από το motοrcycle.com δεν ήταν; Ο χοντρός με το μούσι θεούλης. Εντυπωσιακό ήταν και η κόντρα μεταξύ των δύο στην ευθεία, που έγραψαν ότι αν δεν είναι στο sport πρόγραμμα το 1090R δυσκολεύεται να περάσει την άφρικα. Επειδή και εγώ στα κιλά σου είμαι, με τις αναρτήσεις γενικώς έχω πάθει μέχρι να μάθω.

Πάντως για να λέμε και τα σύκα και την σκάφη, οι πελάτες (και κάμποσοι δημοσιογράφοι) της ΚΤΜ έκραξαν την επιλογή των σκληρών αναρτήσεων στο 1090 γιατί βγήκε έξω από τα "χέρια" τους. Το οποίο ισχυροποιεί και αυτό που λέμε για τον "καθημερινό" αναβάτη και αυτόν που νομίζει ότι θέλει κάτι επειδή το διάβασε κάπου και είναι σωστό γιατί το είπε το ίντερνετ.
Γιαννη και λοιποι, το πισω ελατηριο του Αφρικα θα επρεπε να ειναι σκληροτερο αλλα αυτο δεν ειναι μεγαλο θεμα καθως φτιαχνεται σε μεγαλο βαθμο με τις ρυθμισεις, εκτος και αν μιλαμε για αναβατη 110+ κιλων. Να πω επισης οτι οι "στανταρ" ρυθμιση της Χονδα για το πισω ειναι φοβερα μαλακη/ανεπαρκης και ψυλιαζομαι οτι ετσι εχουν αφησει το μηχανακι στο παραπανω βιδεο, ετσι εκανε και το δικο μου στην αρχη μεχρι που επαιξα μαζι του και τοχω φερει στα μετρα μου (αναβατης 88 κιλων), οντας πια πολυ ικανοποιητικο παντου. Η δε λειτουργια του αμορτισερ ειναι εξαιρετικη και "ακουει" στις ρυθμισεις. Και πιεζω το μηχανακι μου αρκετα σε ασφαλτο και χωμα ;) (Πληροφοριακα, το μπροστινο ειναι μια χαρα, το πειραξα κι'αυτο αλλα το γυρισα στις εργοστασιακες ρυθμισεις που ειναι μια χαρα για μενα).

Στο μονο τεραιν που ειχα θεμα ητανε φουλ φορτωμενο στο ταξιδι στην Ασια οδηγωντας ψιλο-εντουραδικα σε χωμα με χασιματα, ασχημες λακουβες κλπ. Εκει ηθελα σιγουρα σκληροτερο ελατηριο πισω, ειχα σηκωσει την προφορτιση στο τερμα σε ολο το ταξιδι, και ηθελε κι'αλλο που δεν ειχε. Σε καποια φαση, θα αλλαξω ελατηρια μπρος-πισω (μιλαμε για κοστος 200+ ευρω), καθως η Χονδα εχει το χουϊ να βαζει ελατηρια για "γιαπωνεζους" στα μηχανακια της. Απο την αλλη, δε θελω ναχω μηχανακι που κοπαναει συνεχεια για ναναι ακλονητο οταν το κυνηγαω στο 110%, ιεραρχω την ανεση περισοτερο απο την "αγωνιστικη" συμπεριφορα λογω της all round χρησης που κανω.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να θυμίσω πως ο Βάης μαζί με τον Καραχάλιο, εκαναν ζόρικο μεικτό δικάβαλο ταξίδι στα ορεινά του Πόντου, και ο πρώτος οδηγούσε τότε ενα "ασφάλτινο" vstrom 1000 του 2002 το οποίο εβγαλε αέρα όλες τις δύσκολες off road διαδρομές χωρίς να παθει το παραμικρό.

Αλλο πράμα το travel enduro και αλλο το rally. Στο μεγάλο χωμάτινο ταξίδι θες ανεση, ροπή χαμηλομεσαίες, ενδοτικές αναρτήσεις και χώρο -αντοχή στο φόρτωμα.

Ολα τα σύγχρονα 1000+ ον/οφ είναι ικανά σε τέτοια ταξίδια. Για μενα το καινούργιο vstrom δεν χρειάζεται καμμια μετατροπή για να βγάλει ενα τετοιο ταξίδι.

Αρκεί ο αναβάτης να μην εχει την εντύπωση πως τρέχει στο Pari- Dakar, όπως οι μόδες του marketing επιβάλλουν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πρωινή μέτρηση 115 άνευ ενδυμασίας... Και διπλός με ένα top case φτάνει τα 200 το φορτίο "σχεδιασμού". Οπότε XLΓιώργο αντιλαμβάνεσαι εύκολα τα υπόλοιπα, τα είπες μόνος σου εξάλλου.



Κώστα μην μας χαλάς το όνειρο :p
Και με το fazer πήγα Aγραφα, κοπανήθηκε κάτω καλά, χοροπήδηξε στις πέτρες, 100 χιλιομετράκια εκτός βγήκαν χωρίς να πέσω και χωρίς (πολλή) ταλαιπωρία. Εκεί ας πούμε το Vstrom θα ήταν άνετα, μιά Άφρικα ή ένα 1Χ90R ακόμα πιο άνετα κλπ.

Μερικές φορές η μετατροπή δεν είναι ανάγκη, είναι αυτοσκοπός :D
 

αστραχαν

Μέλος
Όνομα
γιωργος
Μοτό
vstrom 1000 (2015)
Ο
Πρωινή μέτρηση 115 άνευ ενδυμασίας... Και διπλός με ένα top case φτάνει τα 200 το φορτίο "σχεδιασμού". Οπότε XLΓιώργο αντιλαμβάνεσαι εύκολα τα υπόλοιπα, τα είπες μόνος σου εξάλλου.



Κώστα μην μας χαλάς το όνειρο :p
Και με το fazer πήγα Aγραφα, κοπανήθηκε κάτω καλά, χοροπήδηξε στις πέτρες, 100 χιλιομετράκια εκτός βγήκαν χωρίς να πέσω και χωρίς (πολλή) ταλαιπωρία. Εκεί ας πούμε το Vstrom θα ήταν άνετα, μιά Άφρικα ή ένα 1Χ90R ακόμα πιο άνετα κλπ.

Μερικές φορές η μετατροπή δεν είναι ανάγκη, είναι αυτοσκοπός :D
Όντος έχω κάνει τη διαδρομή από άγραφα πλαστηρα και παρολο είχα τα road smart 3 και ζάντα αλουμινίου η διαδρομή βγήκα απροβληματιστα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και επειδή τέτοια πράγματα βλέπουμε... Να ακόμα ένα αχρείαστο λαχταριστό 21/18 :D

Αν θέλεις τέτοιο πράγμα παίρνεις ΗP..... Γιατί μετά χάνεις όλα τα πλεονεκτήματα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Α-κρι-βως! Τι λεγαμε πριν? Καθε κατασκευαστης εχει το κοινο του. Αν κανεις αυτο στο GS χανεις οοοολη εκεινη την πολυτελεια λιμουζινας/θρονου με ροδες, εντος και εκτος, που ειναι το πιο δυνατο ατου του.

Μοντες για τους λιγους υπαρχουν πολλες... οπως υπαρχουν και λογοι που το εργοστασιο δεν τα εβγαλε ετσι εξαρχης. Χαζοι δεν ειναι.



 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιά που διατηρείς το τελελέβερ/παραλέβερ, πρακτικά δεν χάνεις τίποτα (αν φροντίσεις με τα σωστά δαχτυλίδια να τροφοδοτείς τους αισθητήρες του ABS με σήμα) και απλά κερδίζεις εκτός δρόμου. Αυτός που το έφτιαξε είναι χεράς και το "πίνει" το μηχανάκι.

Να σας θυμίσω ότι και τα HP enduro/megamoto ταλαιπωρήθηκε η BMW να τα πουλήσει γιατί ΤΟΤΕ κανείς δεν τα ήθελε και τώρα είναι καλτ μηχανάκια και κρατούν καλή αξία, το οποίο είναι κωμικοτραγικό γιατί οι περισσότεροι που τα έχουν τα πήραν για το συλλεκτικό και όχι για το "ωραίο μηχανάκι για σκίσιμο". Κρίμας.


Από την Honda Ιταλίας, έτοιμη αλλά θεωρητικά μόνο για την τοπική αγορά http://www.redmoto.it/africa-twin-rally/
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χάνεις πολλά πράγματα....
Δεν έχει καμμια σχέση μετά στην άσφαλτο... Και στο φόρτωμα.
Το hp... Δεν έχει καμμια σχέση με gs.
Ο Έλληνας κατάλαβε αργά την αξία του, αν και απέναντι του ήταν το 950 superenduro.... Τότε.
Εκπληκτικά εργαλεία και τα 2......πρεπει να τρέξω πίσω στο αρχείο μου να βρω φώτο από τις τότε χωμάτινες με τον κουμπάρο και τον Δαναό.
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Kαλά το άφρικα και το τάιγκερ από πάνω είναι :stm: Σε καμιά 10ετία για κανα άφρικα με κόβω, εκτός κι αν πουλήσει το gs o γείτονας!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως αυτός ο τίγρης δαμάστηκε σήμερα στην Ισπανία. Το προτότυπο ραλυ/αντβέντσουρ μοντέλο λέγεται Tramontana.
Δείτε εδώ:
https://www.instagram.com/p/BgjmGHXhx26/?taken-by=michaelguy001

και εδώ:
https://www.instagram.com/p/BglgYWShK5z/?taken-by=michaelguy001

Και στα σχόλια λέει ότι "It’s essentially a Tiger 800 but with some serious chassis modifications. Engine has had minor work, but not far from standard apart from the open exhaust, which sounds incredible."
 
Top Bottom