SWM RS 300 R

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
300cc 7500 χιλιάρικα? 25 ευρώ το cc?? μιλάμε για πρέζα... και like απο κάτω??? Σας έχει φάει η ζεστη μου φαίνεται.
Είναι καθαρόαιμο εντουρο και δεν είναι κατάλληλο για εκδρομικό - ταξιδιάρικο εντουρο. Είναι φτιαγμένο για χρήση σε μονοπάτια και για αγώνες.

snpl οι τιμές στα σύγχρονα καθαρόαιμα είναι κοντά στα 10.000 ανεξάρτητων κυβικών (από 125 2t ως 500 4t) οπότε το συγκεκριμένο έχει πολύ καλή τιμή.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Για πιο σοφτ καταστάσεις υπάρχει και το βοτζ 300GY με ρέστα από το 5χιλιαρο ,υπάρχει εκτενής αναφορά εδώ : Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει
Αλλά μην περιμένετε το ίδιο μηχανάκι.
Μόνο οπτικά θα είναι
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
300cc 7500 χιλιάρικα? 25 ευρώ το cc?? μιλάμε για πρέζα... και like απο κάτω??? Σας έχει φάει η ζεστη μου φαίνεται.
Το μηχανάκι είναι αγωνιστικό enduro. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα re-baged Husqvarna TE250 παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011


Η SWM αγόρασε τα δικαιώματα της husqvarna και το πρώην εργοστάσιο της εταιρείας στην Ιταλία και μια απο τις μοτοσυκλέτες που φτιάχνει είναι αυτή.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική λύση για τον ερασιτέχνη του enduro η τον πιο hardcore trail-α με λιγότερο κόστος απο τα αγωνιστικά της KTM, BETA, GAS GAS κλπ τα οποία αυτή τη στιγμή τιμολογούνται στα 10.000€+ αναλόγως έκδοσης.

Συνεπώς αυτή τη στιγμή πρόκειται για το πιο Value for money μηχανάκι enduro στην αγορά και ο μόνος λόγος που δεν τπο αγοράζουμε είναι γιατί η Ελληνική αγορά είναι μικρή αγορά και φοβόμαστε την επάρκεια ανταλλακτικών, το service και την μεταπώληση. Στην ουσία είναι ένα φτηνό Husqvarna TE250 που το 2011 θα κάναμε κρά να το είχαμε.

η όποια σύγκριση με CRF300, Voge 300rally κλπ είναι απλά αστεία και προσβλητική για αυτό το μηχανάκι.

Προσωπικά αν ζούσα στην Ιταλία θα το είχα πάρει χτες αλλά στην Ελλάδα δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιες αγορές με την άγνοια που υπάρχει και την μεγαλομανία που στην όποια διαδικασία μεταπώλησης ή υποστήριξης του σε service-ανταλλακτικά θα μας κοίταζαν σαν εξωγήινους. Ελπίζω να αλλάξει κάτι στο μέλλον αλλά δεν το βλέπω.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Το μηχανάκι είναι αγωνιστικό enduro. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα re-baged Husqvarna TE250 παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011


Η SWM αγόρασε τα δικαιώματα της husqvarna και το πρώην εργοστάσιο της εταιρείας στην Ιταλία και μια απο τις μοτοσυκλέτες που φτιάχνει είναι αυτή.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική λύση για τον ερασιτέχνη του enduro η τον πιο hardcore trail-α με λιγότερο κόστος απο τα αγωνιστικά της KTM, BETA, GAS GAS κλπ τα οποία αυτή τη στιγμή τιμολογούνται στα 10.000€+ αναλόγως έκδοσης.

Συνεπώς αυτή τη στιγμή πρόκειται για το πιο Value for money μηχανάκι enduro στην αγορά και ο μόνος λόγος που δεν τπο αγοράζουμε είναι γιατί η Ελληνική αγορά είναι μικρή αγορά και φοβόμαστε την επάρκεια ανταλλακτικών, το service και την μεταπώληση. Στην ουσία είναι ένα φτηνό Husqvarna TE250 που το 2011 θα κάναμε κρά να το είχαμε.

η όποια σύγκριση με CRF300, Voge 300rally κλπ είναι απλά αστεία και προσβλητική για αυτό το μηχανάκι.

Προσωπικά αν ζούσα στην Ιταλία θα το είχα πάρει χτες αλλά στην Ελλάδα δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιες αγορές με την άγνοια που υπάρχει και την μεγαλομανία που στην όποια διαδικασία μεταπώλησης ή υποστήριξης του σε service-ανταλλακτικά θα μας κοίταζαν σαν εξωγήινους. Ελπίζω να αλλάξει κάτι στο μέλλον αλλά δεν το βλέπω.
Φιλε μου και ΚΤΜ του 2011 αμα ξαναφτιαξει μια εταιρεια παλι 7500 θα το πουλησει γιατι με 10.000 παιρνεις μηχανακι που ειναι 10 χρονια μπροστα σε εξελιξη…. θελω να πω οτιγια μενα η SWM κλεβει…. αμα το εδινε 5500 καινουργιο να το σκεφτω…. οχι ομως να παρω μηχανακι δεκαετιας και να τσιγκουνευτω 3000 για να παρω το συγχρονο που δεν εχει καμια σχεση….
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φιλε μου και ΚΤΜ του 2011 αμα ξαναφτιαξει μια εταιρεια παλι 7500 θα το πουλησει γιατι με 10.000 παιρνεις μηχανακι που ειναι 10 χρονια μπροστα σε εξελιξη…. θελω να πω οτιγια μενα η SWM κλεβει…. αμα το εδινε 5500 καινουργιο να το σκεφτω…. οχι ομως να παρω μηχανακι δεκαετιας και να τσιγκουνευτω 3000 για να παρω το συγχρονο που δεν εχει καμια σχεση….
Πάνω κάτω θα συμφωνήσω, αλλά υπάρχουν πολλοί που θα τους λείπουν τα 3000 ευρα
Δεν είναι και λίγα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φιλε μου και ΚΤΜ του 2011 αμα ξαναφτιαξει μια εταιρεια παλι 7500 θα το πουλησει γιατι με 10.000 παιρνεις μηχανακι που ειναι 10 χρονια μπροστα σε εξελιξη…. θελω να πω οτιγια μενα η SWM κλεβει…. αμα το εδινε 5500 καινουργιο να το σκεφτω…. οχι ομως να παρω μηχανακι δεκαετιας και να τσιγκουνευτω 3000 για να παρω το συγχρονο που δεν εχει καμια σχεση….
Άμα σε κλέβει η SWM για καθαρό enduro στα 7500 χιλιάρικα με τα ίδια παίρνεις CRF300 rally που δεν σε κλέβει lol
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάνω κάτω θα συμφωνήσω, αλλά υπάρχουν πολλοί που θα τους λείπουν τα 3000 ευρα
Δεν είναι και λίγα.
Δεν είναι θέμα να σου λείπουν μόνο. Ένας ερασιτέχνης βολταδόρος θα ξεζουμίσει το μοντέλο 2022 στους αγώνες και τις ειδικές?? Ή θα κάνει τη βόλτα του και την προπονησούλα του κάνα σαβ/κο? Κάτι μου λέει το δεύτερο καθώς Ελληνικές συμμετοχές στο παγκόσμιο δε βλέπω πολλές! Συνεπώς δεν χρειάζεται να δώσει κάποιος τα 3 χιλιάρικα παραπάνω ας τα αξιοποιήσει αλλού ενδεχομένως. Στην πράξη μπορεί να τον ικανοποιήσει και καλύτερα το SWM αν είναι ρυθμισμένο και πιο μαλακό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
7500 πουλούσε η Yamaha στα τελευταία του (2016) το WR250R που είναι ίδιο από το 2008. Σημειωτέον ότι τότε οι τιμές στην αγορά δεν είχαν καμία σχέση με αυτά που συμβαίνουν τη τελευταία διετία.


Μια χαρά είναι η τιμή του SWM, θα έλεγα άκρως ανταγωνιστική και του 500 ακόμη περισσότερο (αν το δίνει ακόμη).
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Το μηχανάκι είναι αγωνιστικό enduro. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα re-baged Husqvarna TE250 παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011


Η SWM αγόρασε τα δικαιώματα της husqvarna και το πρώην εργοστάσιο της εταιρείας στην Ιταλία και μια απο τις μοτοσυκλέτες που φτιάχνει είναι αυτή.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική λύση για τον ερασιτέχνη του enduro η τον πιο hardcore trail-α με λιγότερο κόστος απο τα αγωνιστικά της KTM, BETA, GAS GAS κλπ τα οποία αυτή τη στιγμή τιμολογούνται στα 10.000€+ αναλόγως έκδοσης.

Συνεπώς αυτή τη στιγμή πρόκειται για το πιο Value for money μηχανάκι enduro στην αγορά και ο μόνος λόγος που δεν τπο αγοράζουμε είναι γιατί η Ελληνική αγορά είναι μικρή αγορά και φοβόμαστε την επάρκεια ανταλλακτικών, το service και την μεταπώληση. Στην ουσία είναι ένα φτηνό Husqvarna TE250 που το 2011 θα κάναμε κρά να το είχαμε.

η όποια σύγκριση με CRF300, Voge 300rally κλπ είναι απλά αστεία και προσβλητική για αυτό το μηχανάκι.

Προσωπικά αν ζούσα στην Ιταλία θα το είχα πάρει χτες αλλά στην Ελλάδα δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιες αγορές με την άγνοια που υπάρχει και την μεγαλομανία που στην όποια διαδικασία μεταπώλησης ή υποστήριξης του σε service-ανταλλακτικά θα μας κοίταζαν σαν εξωγήινους. Ελπίζω να αλλάξει κάτι στο μέλλον αλλά δεν το βλέπω.
Σε έξι μήνες θα βγάλω φοτο πάνω του!
Βαγγέλη σε ακούω και συμφωνώ με τα μπουνιά!

η αυτό η το Enfield το 450, θα δουμε
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το TE 310 πάντως χαμηλά δεν είχε ροπή και ήταν λίγο σπαστικό στα δύσκολα. Μάλλον θέμα ρύθμισης της τροφοδοσίας ήταν που πιθανόν να διορθώνεται εύκολα.
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Κι εγώ συμφωνώ ότι πρόκειται για πολύ τίμια πρόταση, αρκεί μόνο να έχει λυθεί το θέμα με την μίζα που ως ΤΕ 250-310 ,απλά σκόρπαγε μετά από κάμποσες μιζιές.
 
Top Bottom