Είναι καθαρόαιμο εντουρο και δεν είναι κατάλληλο για εκδρομικό - ταξιδιάρικο εντουρο. Είναι φτιαγμένο για χρήση σε μονοπάτια και για αγώνες.300cc 7500 χιλιάρικα? 25 ευρώ το cc?? μιλάμε για πρέζα... και like απο κάτω??? Σας έχει φάει η ζεστη μου φαίνεται.
Το μηχανάκι είναι αγωνιστικό enduro. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα re-baged Husqvarna TE250 παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011300cc 7500 χιλιάρικα? 25 ευρώ το cc?? μιλάμε για πρέζα... και like απο κάτω??? Σας έχει φάει η ζεστη μου φαίνεται.
Φιλε μου και ΚΤΜ του 2011 αμα ξαναφτιαξει μια εταιρεια παλι 7500 θα το πουλησει γιατι με 10.000 παιρνεις μηχανακι που ειναι 10 χρονια μπροστα σε εξελιξη…. θελω να πω οτιγια μενα η SWM κλεβει…. αμα το εδινε 5500 καινουργιο να το σκεφτω…. οχι ομως να παρω μηχανακι δεκαετιας και να τσιγκουνευτω 3000 για να παρω το συγχρονο που δεν εχει καμια σχεση….Το μηχανάκι είναι αγωνιστικό enduro. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα re-baged Husqvarna TE250 παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011
Husqvarna & Salminen - Enduro 1 World Champions 2011
www.dirtrider.com
Η SWM αγόρασε τα δικαιώματα της husqvarna και το πρώην εργοστάσιο της εταιρείας στην Ιταλία και μια απο τις μοτοσυκλέτες που φτιάχνει είναι αυτή.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική λύση για τον ερασιτέχνη του enduro η τον πιο hardcore trail-α με λιγότερο κόστος απο τα αγωνιστικά της KTM, BETA, GAS GAS κλπ τα οποία αυτή τη στιγμή τιμολογούνται στα 10.000€+ αναλόγως έκδοσης.
Συνεπώς αυτή τη στιγμή πρόκειται για το πιο Value for money μηχανάκι enduro στην αγορά και ο μόνος λόγος που δεν τπο αγοράζουμε είναι γιατί η Ελληνική αγορά είναι μικρή αγορά και φοβόμαστε την επάρκεια ανταλλακτικών, το service και την μεταπώληση. Στην ουσία είναι ένα φτηνό Husqvarna TE250 που το 2011 θα κάναμε κρά να το είχαμε.
η όποια σύγκριση με CRF300, Voge 300rally κλπ είναι απλά αστεία και προσβλητική για αυτό το μηχανάκι.
Προσωπικά αν ζούσα στην Ιταλία θα το είχα πάρει χτες αλλά στην Ελλάδα δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιες αγορές με την άγνοια που υπάρχει και την μεγαλομανία που στην όποια διαδικασία μεταπώλησης ή υποστήριξης του σε service-ανταλλακτικά θα μας κοίταζαν σαν εξωγήινους. Ελπίζω να αλλάξει κάτι στο μέλλον αλλά δεν το βλέπω.
Πάνω κάτω θα συμφωνήσω, αλλά υπάρχουν πολλοί που θα τους λείπουν τα 3000 ευραΦιλε μου και ΚΤΜ του 2011 αμα ξαναφτιαξει μια εταιρεια παλι 7500 θα το πουλησει γιατι με 10.000 παιρνεις μηχανακι που ειναι 10 χρονια μπροστα σε εξελιξη…. θελω να πω οτιγια μενα η SWM κλεβει…. αμα το εδινε 5500 καινουργιο να το σκεφτω…. οχι ομως να παρω μηχανακι δεκαετιας και να τσιγκουνευτω 3000 για να παρω το συγχρονο που δεν εχει καμια σχεση….
Άμα σε κλέβει η SWM για καθαρό enduro στα 7500 χιλιάρικα με τα ίδια παίρνεις CRF300 rally που δεν σε κλέβει lolΦιλε μου και ΚΤΜ του 2011 αμα ξαναφτιαξει μια εταιρεια παλι 7500 θα το πουλησει γιατι με 10.000 παιρνεις μηχανακι που ειναι 10 χρονια μπροστα σε εξελιξη…. θελω να πω οτιγια μενα η SWM κλεβει…. αμα το εδινε 5500 καινουργιο να το σκεφτω…. οχι ομως να παρω μηχανακι δεκαετιας και να τσιγκουνευτω 3000 για να παρω το συγχρονο που δεν εχει καμια σχεση….
Δεν είναι θέμα να σου λείπουν μόνο. Ένας ερασιτέχνης βολταδόρος θα ξεζουμίσει το μοντέλο 2022 στους αγώνες και τις ειδικές?? Ή θα κάνει τη βόλτα του και την προπονησούλα του κάνα σαβ/κο? Κάτι μου λέει το δεύτερο καθώς Ελληνικές συμμετοχές στο παγκόσμιο δε βλέπω πολλές! Συνεπώς δεν χρειάζεται να δώσει κάποιος τα 3 χιλιάρικα παραπάνω ας τα αξιοποιήσει αλλού ενδεχομένως. Στην πράξη μπορεί να τον ικανοποιήσει και καλύτερα το SWM αν είναι ρυθμισμένο και πιο μαλακό.Πάνω κάτω θα συμφωνήσω, αλλά υπάρχουν πολλοί που θα τους λείπουν τα 3000 ευρα
Δεν είναι και λίγα.
Σε έξι μήνες θα βγάλω φοτο πάνω του!Το μηχανάκι είναι αγωνιστικό enduro. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα re-baged Husqvarna TE250 παγκόσμιο πρωταθλητή του 2011
Husqvarna & Salminen - Enduro 1 World Champions 2011
www.dirtrider.com
Η SWM αγόρασε τα δικαιώματα της husqvarna και το πρώην εργοστάσιο της εταιρείας στην Ιταλία και μια απο τις μοτοσυκλέτες που φτιάχνει είναι αυτή.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια εναλλακτική λύση για τον ερασιτέχνη του enduro η τον πιο hardcore trail-α με λιγότερο κόστος απο τα αγωνιστικά της KTM, BETA, GAS GAS κλπ τα οποία αυτή τη στιγμή τιμολογούνται στα 10.000€+ αναλόγως έκδοσης.
Συνεπώς αυτή τη στιγμή πρόκειται για το πιο Value for money μηχανάκι enduro στην αγορά και ο μόνος λόγος που δεν τπο αγοράζουμε είναι γιατί η Ελληνική αγορά είναι μικρή αγορά και φοβόμαστε την επάρκεια ανταλλακτικών, το service και την μεταπώληση. Στην ουσία είναι ένα φτηνό Husqvarna TE250 που το 2011 θα κάναμε κρά να το είχαμε.
η όποια σύγκριση με CRF300, Voge 300rally κλπ είναι απλά αστεία και προσβλητική για αυτό το μηχανάκι.
Προσωπικά αν ζούσα στην Ιταλία θα το είχα πάρει χτες αλλά στην Ελλάδα δεν μπορούμε να κάνουμε τέτοιες αγορές με την άγνοια που υπάρχει και την μεγαλομανία που στην όποια διαδικασία μεταπώλησης ή υποστήριξης του σε service-ανταλλακτικά θα μας κοίταζαν σαν εξωγήινους. Ελπίζω να αλλάξει κάτι στο μέλλον αλλά δεν το βλέπω.