SWM RS300R 2021

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Για αρχή σας βάζω λίγο ήχο, αν και δεν ξέρω τι μπορεί να έπιασε η κάμερα του κινητού.




Τώρα, δομημένες παρουσιάσεις, αναλυτικά στοιχεία, λογικά επιχειρήματα αγοράς κλπ αφού περάσω το πρώτο σοκ :wacky::laugh:

Μέχρι τότε ελπίζω να μην μου έχουν κόψει την καλημέρα οι γείτονες που γυρνάω βραδιάτικα σαν τον κάγκουρα εν αναμονή κανονικού ρεπό για να βγω χώμα. :roflmao::roflmao:









 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Για αρχή σας βάζω λίγο ήχο, αν και δεν ξέρω τι μπορεί να έπιασε η κάμερα του κινητού.




Τώρα, δομημένες παρουσιάσεις, αναλυτικά στοιχεία, λογικά επιχειρήματα αγοράς κλπ αφού περάσω το πρώτο σοκ :wacky::laugh:

Μέχρι τότε ελπίζω να μην μου έχουν κόψει την καλημέρα οι γείτονες που γυρνάω βραδιάτικα σαν τον κάγκουρα εν αναμονή κανονικού ρεπό για να βγω χώμα. :roflmao::roflmao:









Απο εμφανιση και ηχο γ@@αει, περιμενουμε τα υπολοιπα... :yew:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μου αρέσει επικίνδυνα :rolleyes:
Αντώνη δεν έχει τον κινητήρα που φορούσαν τα husqvarna τα κόκκινα άσπρα του 2008?
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Θανασεν ότι λέει ο HAWK_46


Λοιπόν έχω απορίες, πολλές, και στο άλλο θέμα δεν βλέπω να κάνουμε δουλίτσα. Αλλά όταν πρώτη απάντηση μπαίνει sugariasgeorge καταλαβαίνεις που θα πάει το πράγμα :roflmao::roflmao:.
Εντάξει σίγουρα στην πρώτη βόλτα μαζί με κάποιον που κάνει καιρό θα μου λυθούν οι περισσότερες. Ωστόσο μερικά πράγματα θέλω να τα ρωτήσω από τώρα, όπως αυτό με το λάδι.

α)
Ο κατασκευαστής λέει ότι αν δεν κάνεις αγωνιστική χρήση πας για αλλαγή κάθε 2000χλμ. Πολύ βολικό για ερασιτεχνική χρήση.
Το λάδι που προτείνει είναι το Motul 7100 technosynthese 5w40, δεν το έχω ακούσει ποτέ. Στην Delta μου είπαν για Motorex 10w50
?

β)

Σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις του manual αναφέρει μεγαλύτερη πίεση ελαστικών για το χώμα και πιο χαμηλή για άσφαλτο:
Άσφαλτο 1-1,2 χώμα 1,5-2
?

γ)

Για σέρβις προς τα βόρεια μου πρότειναν το Paddock 512 στην Μεσογείων και τον Νταή.
?

Εννοείτε ότι θα πάρω και τηλέφωνο από βδομάδα για διευκρινήσεις αλλά μέχρι τότε για πείτε οι έμπειροι με το σπορ.

Γλυκογιώργη σε βλέπω, άσε κάτω το πληκτρολόγιο, πουτ δε κιμπορντ νταουν σλοουλι :cautious::laugh:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
α) 10w50 μια χαρά ,ότι λάδι δουλεύει σωστά το σασμάν .(motorex καλό)

β) Το ανάποδο ,λιγότερο αέρα στο χώμα , περισσότερο στην άσφαλτο (για να μην τρώγονται τα ελαστικά)

γ)Για το συνεργείο δεν μπορεί να σου απαντήσει κανείς (νομίζω)
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
α) 10w50 μια χαρά ,ότι λάδι δουλεύει σωστά το σασμάν .(motorex καλό)

β) Το ανάποδο ,λιγότερο αέρα στο χώμα , περισσότερο στην άσφαλτο (για να μην τρώγονται τα ελαστικά)

γ)Για το συνεργείο δεν μπορεί να σου απαντήσει κανείς (νομίζω)
Το β) μου κάνει την πιο μεγάλη εντύπωση. Είναι δυνατόν σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις του manual να έχουν γράψει τα νούμερα ανάποδα; o_O:rolleyes:.
Θα μου πεις Ιταλοί, δεν πλήττεις ποτέ :laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Πολύ όμορφο!!!!
Σου εύχομαι να το χαρείς όσο περσότερο γίνεται!!!!!

:clp::clp::clp:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το β) μου κάνει την πιο μεγάλη εντύπωση. Είναι δυνατόν σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις του manual να έχουν γράψει τα νούμερα ανάποδα; o_O:rolleyes:.
Θα μου πεις Ιταλοί, δεν πλήττεις ποτέ :laugh:
Σου χρειαζεται λιγο Χελιωτης.
Να σου πατησει την ζαντα και μολις δει οτι συμπιεζεται να σου πει "τεφαρικι ειναι, μου θες και μετρητη" (παθών).
:ha
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Το λάδι που προτείνει είναι το Motul 7100 technosynthese 5w40, δεν το έχω ακούσει ποτέ. Στην Delta μου είπαν για Motorex 10w50
μοτουλ... λαδακι με πολλα απορρυπαντικα και αντιτριβικα..
μοτορεξ... πολλα αντιτριβικα λιγοτερα απορρυπαντικα...

''τραβα'' προς το μοτορεξ...
και 10w50 σιγα την διαφορα ...
αν και πιο χοντρο δεν θα ζοριστει η αντλια ουτε στο ελαχιστο...


Άσφαλτο 1-1,2 χώμα 1,5-2

καλα εδω ειναι προφανες οτι εχει γινει μαλακια...
χαμηλοτερα στο χωμα και πιο ψηλα στην ασφαλτρο-ασφλατρο-ασφρλατο ...




εντ ι λιβ δε πλικτρολογιο νταουν , ραιτ ναου...:muted:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δε έμεινα ικανοποιημένος από motorex.
Ούτε από motul.

Μου άρεσαν τα liqui Molly, amsoil και denicol.

Μιλάω για τα ΚΤΜια μου.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Τιμούλα?
Αυτό ήταν ένα κομμάτι στοκ του 21 με 500χλμ οπότε ήταν άλλη τιμή, αλλά το σημερινό μοντέλο με τον κόκκινο σκελετό είναι νομίζω 8200 και κάπου πολύ κοντά παίζει και το RS500
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αντωνη καλολασπωτο και καλογρατζουνιστο Να το χαρεις και να το ξεζουμισεις

Ειχα μεινει οτι θα το εκανες ενα τεστ..εχασα επεισοδια
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θανασεν ότι λέει ο HAWK_46


Λοιπόν έχω απορίες, πολλές, και στο άλλο θέμα δεν βλέπω να κάνουμε δουλίτσα. Αλλά όταν πρώτη απάντηση μπαίνει sugariasgeorge καταλαβαίνεις που θα πάει το πράγμα :roflmao::roflmao:.
Εντάξει σίγουρα στην πρώτη βόλτα μαζί με κάποιον που κάνει καιρό θα μου λυθούν οι περισσότερες. Ωστόσο μερικά πράγματα θέλω να τα ρωτήσω από τώρα, όπως αυτό με το λάδι.

α)
Ο κατασκευαστής λέει ότι αν δεν κάνεις αγωνιστική χρήση πας για αλλαγή κάθε 2000χλμ. Πολύ βολικό για ερασιτεχνική χρήση.
Το λάδι που προτείνει είναι το Motul 7100 technosynthese 5w40, δεν το έχω ακούσει ποτέ. Στην Delta μου είπαν για Motorex 10w50
?

β)

Σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις του manual αναφέρει μεγαλύτερη πίεση ελαστικών για το χώμα και πιο χαμηλή για άσφαλτο:
Άσφαλτο 1-1,2 χώμα 1,5-2
?

γ)

Για σέρβις προς τα βόρεια μου πρότειναν το Paddock 512 στην Μεσογείων και τον Νταή.
?

Εννοείτε ότι θα πάρω και τηλέφωνο από βδομάδα για διευκρινήσεις αλλά μέχρι τότε για πείτε οι έμπειροι με το σπορ.

Γλυκογιώργη σε βλέπω, άσε κάτω το πληκτρολόγιο, πουτ δε κιμπορντ νταουν σλοουλι :cautious::laugh:
α) Εφοσον ο κατασκευαστης λεει για συνθετικο λαδι τοτε βαζεις ΜΟΝΟ συνθετικο λαδι Η μαρκα που προτεινει (εν προκειμενω η motul) δεν σε ενδιαφερει γιατι αφορα εμπορικη συμφωνια και προωθηση της συγκεκριμενης μαρκας Σε ενδιαφερει απολυτως ομως οι ποιοτικη προδιαγραφη του λαδιου και το ιξωδες του Το οποιο δυστυχως πραγματικο ιξωδες μπορει να διαφερει απο μαρκα σε μαρκα ακομα και αν πανω στο μπουκαλι τους ολες οι μαρκες γραφουν το ιδιο! Και το ιδιο δυστυχως συμβαινει και με τον ορο συνθετικο Δεν μπορουμε να ξερουμε δηλαδη ποσο σε % συνθετικο ειναι το λαδι
Αρα κατα την γνωμη μου βαζεις ενα επωνυμο λαδι που ανταποκρινετε το ιξωδες του στις περβαλοντικες θερμοκρασιες στις οποιες θα κινηθει το μηχανακι και το οποιο καλυπτει τις ποιοτικες προδιαγραφες που απαιτει ο κατασκευστης της μοτο
Εν προκειμενω το 5w-40 που προτεινει η swm αν και υπερβολικο οσον αφορα τον Αττικο χειμωνα νομιζω ειναι καλυτερο ως πιο λεπτορευστο απο το 10w-50 το οποιο ειναι υπερβολικο για το Αττικο καλοκαιρι
Και ειναι καλυτερο διοτι η μεγαλυτερη φθορα του κινητηρα γινεται κατα τα πρωτα δευτερολεπτα μια κρυας εκκινησης (οταν η υπολοιπη χρηση ειναι η κατα τον κατασκευαστη η ενδεδειμενη) και θελουμε τοτε ενα λεπτορευστο λαδι ωστε να παει γρηγορα παντου σε ολα τα μερη του κινητηρα
Σημ: Το λαδι οταν ειναι κρυο γινεται πιο παχυρευστο (μειωνεται το ιξωδες του) και οσο θερμαινεται τοσο πιο λεπτορευστο γινεται (αυξανεται το ιξωδες του) Ως καποιο σημειο βεβαια

β) Μαλλον το μανουαλ το αναφερει αναποδα αλλα τις σωστες πιεσεις σε ασφαλτο και χωμα θα τις βρεις μονος σου Γιατι θα εξαρταται απο το που και πως θα οδηγας, απο πιο λαστιχο θα εχεις, πια σαμπρελα και κυριως με πια πιεση ΕΣΥ θα νοιωθεις ασφαλης Οι πιεσεις που αναφερουν τα manuals ειναι κατα την γνωμη μου απλα ενας μπουσουλας!
Και η μεθοδος Χελιωτη καλη ειναι! ...Την εχω εφαρμοσει πολλες φορες :roflmao:

γ) Συνεργειον ...αυτο το αγνωστο
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σημ: Το λαδι οταν ειναι κρυο γινεται πιο παχυρευστο (μειωνεται το ιξωδες του) και οσο θερμαινεται τοσο πιο λεπτορευστο γινεται (αυξανεται το ιξωδες του) Ως καποιο σημειο βεβαια
Αναποδα το ειπες:)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κατα την ταπεινη μου αποψη καλο ειναι ο,τι λαδια βαζουμε να εχουν βαση εστερα, διοτι λογω ηλεκτροχημικων ιδιοτητων προσκολουνται στα μεταλλικα μερη και παραμενουν εκει ακομα και μετα απο χρονια μη χρησης του κινητηρα.
 
Top Bottom