SWM RS300R 2021

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Επίσης το manual λέει βενζίνη 98 οκτανίων, είναι σύνηθες αυτό σε εντουρακια?

Τι διάολο ρε πστμ, από την κ@υλα μου να το πάρω την μέρα της παράδοσης δεν ρώτησα τίποτα στο μαγαζί :rolleyes::laugh:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Επίσης το manual λέει βενζίνη 98 οκτανίων, είναι σύνηθες αυτό σε εντουρακια?

Τι διάολο ρε πστμ, από την κ@υλα μου να το πάρω την μέρα της παράδοσης δεν ρώτησα τίποτα στο μαγαζί :rolleyes::laugh:
Αν το μανουαλ λεει οτι μπορεις να καις και 95 τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα Αν δεν το λεει τοτε η γνωμη μου ειναι να το στρωσεις με 98αρα και μετα μπορεις να δοκιμασεις την 95αρα
Αν λοιπον με την 95 δεις οτι "χτυπαει πιρακια" τοτε πλεον θα βαζεις μονο 98αρα, 100αρα και μονο στην αναγκη θα βαλεις 95 οποτε τοτε θα εισαι και φιδωλος με το αποτομο ανοιγμα του γκαζιου
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πρώτη δοκιμή στο χώμα και γρήγορα συμπεράσματα.

Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Βγήκα για τρεις ώρες και νιώθω το ίδιο γεμάτος σαν να έκανα μια καλή 600αρα ασφάλτινη που ξεκινάς το πρωί και γυρίζεις αργά το βράδυ.

Το εντούρο είναι κανονική γυμναστική! Αν κάποιος είναι αθλητικός τύπος και του αρέσει το γκάζι και όλο αυτό το κοντρόλ με την μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιο δυναμικό από την άσφαλτο, νομίζω θα ενθουσιαστεί.

Ο εγκέφαλος στην αρχή αργεί να ερμηνεύσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί η μοτοσυκλέτα στην κυριολεξία χορεύει από κάτω σου και η απίστευτα ελαφριά αίσθηση σε μπερδεύει. Μόνο όταν άρχισα να το βλέπω περισσότερο σαν μεγάλο ποδήλατο άρχισε να μου φαίνεται οικείο.

Είχα ξεχάσει τι σημαίνει ποιοτικές αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα, 300mm / 296mm, και δεν έχω καν ασχοληθεί ακόμα να τσεκάρω σετάρισμα και σαγκ.

Σε μεγαλύτερες αποστάσεις δεν βλέπω να είναι τόσο θέμα η αυτονομία, (φτιάχνει εύκολα με τον φτηνό ή τον ακριβό τρόπο), ούτε η σέλα, (έχω παρομοιώδη αντοχή ας είναι καλά το ποδήλατο :laugh: ).
Ένα θέμα θα είναι το κοντό σασμάν. Ένας Αμερικάνος σχολίαζε κάπου, το μηχανάκι έχει έξι ταχύτητες και είναι όλες πρώτη :roflmao:
Τώρα ταξιδεύει με 80 κάπου στις 7000, ξέρω ότι με αυτό το γρανάζωμα 13-50 φτάνει σίγουρα 130 κοντερ. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω ένα 14 γρανάζι μπροστά αλλά πραγματικά για την ώρα δεν με νοιάζει. Για την τώρα αυτό που θέλω είναι να βάλω ώρες και να μαζέψω εμπειρία.

Τέλος, το μόνο αρνητικό σχόλιο που έχω βρει είναι ότι τα πλαστικά, που είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν φτιάχνονται στην Ιταλία, είναι σκληρά και σπάνε. Για αυτό με συμβούλεψαν και από την ΔΕΛΤΑ να φτιάξω ίσως μια πιο μικρή πινακίδα γιατί αυτή αν βρει κάπου σε πτώση μπορεί να πάρει και το φτερό μαζί. Εσείς τι έχετε κάνει με το θέμα πινακίδα; Έχω σκοπό να πηγαίνω και για καφέ με αυτό :wacky::laugh::laugh:


 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πρώτη δοκιμή στο χώμα και γρήγορα συμπεράσματα.

Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Βγήκα για τρεις ώρες και νιώθω το ίδιο γεμάτος σαν να έκανα μια καλή 600αρα ασφάλτινη που ξεκινάς το πρωί και γυρίζεις αργά το βράδυ.

Το εντούρο είναι κανονική γυμναστική! Αν κάποιος είναι αθλητικός τύπος και του αρέσει το γκάζι και όλο αυτό το κοντρόλ με την μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιο δυναμικό από την άσφαλτο, νομίζω θα ενθουσιαστεί.

Ο εγκέφαλος στην αρχή αργεί να ερμηνεύσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί η μοτοσυκλέτα στην κυριολεξία χορεύει από κάτω σου και η απίστευτα ελαφριά αίσθηση σε μπερδεύει. Μόνο όταν άρχισα να το βλέπω περισσότερο σαν μεγάλο ποδήλατο άρχισε να μου φαίνεται οικείο.

Είχα ξεχάσει τι σημαίνει ποιοτικές αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα, 300mm / 296mm, και δεν έχω καν ασχοληθεί ακόμα να τσεκάρω σετάρισμα και σαγκ.

Σε μεγαλύτερες αποστάσεις δεν βλέπω να είναι τόσο θέμα η αυτονομία, (φτιάχνει εύκολα με τον φτηνό ή τον ακριβό τρόπο), ούτε η σέλα, (έχω παρομοιώδη αντοχή ας είναι καλά το ποδήλατο :laugh: ).
Ένα θέμα θα είναι το κοντό σασμάν. Ένας Αμερικάνος σχολίαζε κάπου, το μηχανάκι έχει έξι ταχύτητες και είναι όλες πρώτη :roflmao:
Τώρα ταξιδεύει με 80 κάπου στις 7000, ξέρω ότι με αυτό το γρανάζωμα 13-50 φτάνει σίγουρα 130 κοντερ. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω ένα 14 γρανάζι μπροστά αλλά πραγματικά για την ώρα δεν με νοιάζει. Για την τώρα αυτό που θέλω είναι να βάλω ώρες και να μαζέψω εμπειρία.

Τέλος, το μόνο αρνητικό σχόλιο που έχω βρει είναι ότι τα πλαστικά, που είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν φτιάχνονται στην Ιταλία, είναι σκληρά και σπάνε. Για αυτό με συμβούλεψαν και από την ΔΕΛΤΑ να φτιάξω ίσως μια πιο μικρή πινακίδα γιατί αυτή αν βρει κάπου σε πτώση μπορεί να πάρει και το φτερό μαζί. Εσείς τι έχετε κάνει με το θέμα πινακίδα; Έχω σκοπό να πηγαίνω και για καφέ με αυτό :wacky::laugh::laugh:


Μπραβο φιλε. Χαιρομαι πολυ.
Οταν κανεις και μονοπατι θα ξετρελαθεις.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Καλολασπωτο Αντώνη και να το χαρείς όσο δεν πάει.Οσο για την πινακίδα φτιάξε μια μικρή, απογοητεύεται και μπορεί να σε γράψουν αλλά αυτήν σίγουρα θα την ψάχνεις όταν θα το βάλεις σε μονοπάτια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αντώνη max 1 bar στο χώμα μπρος πίσω και αν έχει πολύ λάσπη παει και λιγότερο. Με fim ελαστικά μη περνάς τα 80 στην άσφαλτο.

Πλαστικά και ότι χρειαστείς θα βρεις στον Ερρίκο Καρρέρ .

Το μηχανάκι τα σπάει το είχε ο Καραχάλιος του μοτό και γνωρίζω πόσο του άρεσε. Αυτό το κράτησε ενώ άλλαζε συχνά. Είχε το Husqvarna 310 αλλά το ίδιο είναι.

Καλό θα είναι να κάνεις ένα σχολείο εντούρο για να ξεκινήσεις σωστά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Για αρχή ξέσφιξε τόσο-όσο τις βίδες των χειριστηρίων στο τιμόνι ώστε όταν πέσει κάτω το σβουμ, να γυρνάνε ώστε να μη σπάσουν οι μανέτες ή οι βάσεις τους.

Πάρε ένα φίλτρο αέρα επιπλέον και προσπάθησε σε κάθε βόλτα κυρίως το καλοκαίρι που έχει σκόνη να του βάζεις καθαρό. Θα πάρεις και Κιτ καθαρισμού ή θα σου πούμε τι να κάνεις. Είναι το Α και το Ω μαζί με τα λάδια για υγιές μοτέρ.

Σε πιο μακρινές βόλτες καλό είναι να βάζεις ένα μπροστινό γρανάζι με 1 δόντι περισσότερο, πάρε ένα τέτοιο να έχεις.

Πάρε προστατευτικά αν υπάρχουν για τα καπάκια του μοτέρ και για το ψαλίδι. Μη το αργήσεις αυτό.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Αντωνη, προσεξε τους ''γεροντοερωτες'', λενε οτι ξεμυαλιζουν επικινδυνα... :)
Ειναι να του φερνω παπουτσακια και λαμπαδα?
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αντωνη, προσεξε τους ''γεροντοερωτες'', λενε οτι ξεμυαλιζουν επικινδυνα... :)

Άστο, έχω καεί ήδη :wacky::geek::notworthy:

Ειναι να του φερνω παπουτσακια και λαμπαδα?

Εμα του άλλου @dodos του ζήτησα λαμπάδα και μου είπε να την κάνω μόνος μου :drt::ha
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έλα να γίνουμε πολλοί με τις λαμπάδες !! :wacky:
Σαν να σας βλέπω...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
"Το εντούρο είναι κανονική γυμναστική! Αν κάποιος είναι αθλητικός τύπος και του αρέσει το γκάζι και όλο αυτό το κοντρόλ με την μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιο δυναμικό από την άσφαλτο, νομίζω θα ενθουσιαστεί.

Ο εγκέφαλος στην αρχή αργεί να ερμηνεύσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί η μοτοσυκλέτα στην κυριολεξία χορεύει από κάτω σου και η απίστευτα ελαφριά αίσθηση σε μπερδεύει. Μόνο όταν άρχισα να το βλέπω περισσότερο σαν μεγάλο ποδήλατο άρχισε να μου φαίνεται οικείο."
Αυτό λοιπόν το σκέφτομαι μόνιμα αλλά επειδή ο χρόνος είναι λίγος και θα κάνω enduro μόνο στα γεράνεια,το βγάζω από το μυαλό μου:(
Να το ευχαριστηθείς!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πρώτη δοκιμή στο χώμα και γρήγορα συμπεράσματα.

Βλέπω να αναπτύσσεται μεγάλος έρωτας μεταξύ μας, και με το "τιγράκι" και με το άθλημα.
Βγήκα για τρεις ώρες και νιώθω το ίδιο γεμάτος σαν να έκανα μια καλή 600αρα ασφάλτινη που ξεκινάς το πρωί και γυρίζεις αργά το βράδυ.

Το εντούρο είναι κανονική γυμναστική! Αν κάποιος είναι αθλητικός τύπος και του αρέσει το γκάζι και όλο αυτό το κοντρόλ με την μοτοσυκλέτα που είναι πολύ πιο δυναμικό από την άσφαλτο, νομίζω θα ενθουσιαστεί.

Ο εγκέφαλος στην αρχή αργεί να ερμηνεύσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί η μοτοσυκλέτα στην κυριολεξία χορεύει από κάτω σου και η απίστευτα ελαφριά αίσθηση σε μπερδεύει. Μόνο όταν άρχισα να το βλέπω περισσότερο σαν μεγάλο ποδήλατο άρχισε να μου φαίνεται οικείο.

Είχα ξεχάσει τι σημαίνει ποιοτικές αναρτήσεις που καταπίνουν τα πάντα, 300mm / 296mm, και δεν έχω καν ασχοληθεί ακόμα να τσεκάρω σετάρισμα και σαγκ.
Την αξία των ποιοτικών αναρτήσεων με τις μεγάλες διαδρομές θα την αντιληφθείς ακόμη περισσότερο στα λάθη σου, εκεί που θα επιλέγεις λάθος γραμμές, όταν θα πέφτεις σε αδιανόητου βάθους -για εσένα- νεροφαγώματα και αυτές θα "καθαρίζουν" με συνοπτικές διαδικασίες. Στον αντίποδα αυτά τα "ασφαλή" λάθη θα είναι το προσωπικό σχολείο σου. Ένα ελαφρύ μηχανάκι επιταχύνει την εκπαίδευση σου. Ένα σχολείο σίγουρα ποτέ δεν κάνει κακό καθώς μαθαίνεις πράγματα και γλιτώνεις κάποια πράγματα στην αρχή που τα μαθαίνεις με τον άσχημο τρόπο (εγώ δεν έχω κάνει).


Σε μεγαλύτερες αποστάσεις δεν βλέπω να είναι τόσο θέμα η αυτονομία, (φτιάχνει εύκολα με τον φτηνό ή τον ακριβό τρόπο), ούτε η σέλα, (έχω παρομοιώδη αντοχή ας είναι καλά το ποδήλατο :laugh: ).
Ένα θέμα θα είναι το κοντό σασμάν. Ένας Αμερικάνος σχολίαζε κάπου, το μηχανάκι έχει έξι ταχύτητες και είναι όλες πρώτη :roflmao:
Τώρα ταξιδεύει με 80 κάπου στις 7000, ξέρω ότι με αυτό το γρανάζωμα 13-50 φτάνει σίγουρα 130 κοντερ. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω ένα 14 γρανάζι μπροστά αλλά πραγματικά για την ώρα δεν με νοιάζει. Για την τώρα αυτό που θέλω είναι να βάλω ώρες και να μαζέψω εμπειρία.
Αν αντιλαμβάνομαι σωστά η κύρια χρήση που θέλεις να κάνεις είναι On/Off-άδες. Αν ισχύει αυτό ένα 14άρι γρανάζι μπροστά είναι επιβεβλημένο. Επίσης είναι σημαντικό να έχεις ξεκάθαρη τη χρήση που θέλεις να κάνεις και για την επιλογή ελαστικών (αυτό μάλλον θα είναι μελλοντική συζήτηση καθώς τώρα η εποχή εξυπηρετεί να πορευτείς με τα υπάρχοντα ότι και αν είναι αυτά).


Τέλος, το μόνο αρνητικό σχόλιο που έχω βρει είναι ότι τα πλαστικά, που είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν φτιάχνονται στην Ιταλία, είναι σκληρά και σπάνε. Για αυτό με συμβούλεψαν και από την ΔΕΛΤΑ να φτιάξω ίσως μια πιο μικρή πινακίδα γιατί αυτή αν βρει κάπου σε πτώση μπορεί να πάρει και το φτερό μαζί. Εσείς τι έχετε κάνει με το θέμα πινακίδα; Έχω σκοπό να πηγαίνω και για καφέ με αυτό :wacky::laugh::laugh:
Καλολασπωτο Αντώνη και να το χαρείς όσο δεν πάει.Οσο για την πινακίδα φτιάξε μια μικρή, απογοητεύεται και μπορεί να σε γράψουν αλλά αυτήν σίγουρα θα την ψάχνεις όταν θα το βάλεις σε μονοπάτια.
Πλαστικά και ότι χρειαστείς θα βρεις στον Ερρίκο Καρρέρ .
Ξεκινώ με την επισήμανση ότι μικρότερη πινακίδα μεταφράζεται σε 160€ πρόστιμο (την έφαγα και έβαλα μυαλό). Καλύτερα βάλε βίδες με πεταλούδες και όταν φθάνεις στο βουνό βγάζε την μέσα σε 1 λεπτό, βάζε την σε ένα σακίδιο πλάτης κ.ο.κ.
Με μια επιφύλαξη θα πω πως το πιθανότερο είναι τα πλαστικά του Husky 310 να μην ταιριάζουν με αυτά του SWM. Θυμάμαι σε μια ψαχτική που είχε κάνει ο Λευκάδιος για το μεγαλύτερο 650 (που ήταν παρόμοια με τα 610/630) δεν ταίριαζαν. Αν θέλει ας επιβεβαιώσει και ο ίδιος ο Γιώργος. Σε κάθε περίπτωση αυτό θέλει μια ψαχτική αλλά το καλό είναι πως μέσω Καρρέρ οπως σου έγραψε και ο kordix μπορείς να το τσεκάρεις επί τόπου έξω από το κατάστημα του. Μου φαίνεται δύσκολο να υπάρχουν after market για το SWM αλλά ποτέ δε ξέρεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Το καταλαβαμε οτι ο "καθιστός" ειναι το ΚΤΜ!!! :laugh:
Και αλλοι εδω μεσα με ΚΤΜ, ολη την βολτα, καθιστοι την πανε!!!! :p
Ειμαστε αρχοντες, τι να πεις... :ok:
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Αντώνη κόντρες στις ζάντες έχει το σβούμ??
Για να μπορείς να παίζεις άφοβα με χαμηλές πιέσεις !!
Στο klx που είναι λίγο βαρύτερο από το σβούμ το πάω 0.9 - 1 bar για το χώμα και 1.2 - 1.4 bar αν θέλω να το ταξιδέψω :roflmao: άσφαλτο
 
Reactions: STF
Top Bottom