SWM RS300R 2021

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αντώνη κόντρες στις ζάντες έχει το σβούμ??
Για να μπορείς να παίζεις άφοβα με χαμηλές πιέσεις !!
Στο klx που είναι λίγο βαρύτερο από το σβούμ το πάω 0.9 - 1 bar για το χώμα και 1.2 - 1.4 bar αν θέλω να το ταξιδέψω :roflmao: άσφαλτο
Ναι έχει κανονικά Αποστολή. Ευχαριστώ για την επισήμανση.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...
η αυτονομία, (φτιάχνει εύκολα με τον φτηνό ή τον ακριβό τρόπο) ...
...
Αρχικά ΜεΓειές,
το συγκεκριμένο μοτό "δίνει στόχο στο -αγοραστικό- ραντάρ",
μια ερώτηση:
ποιος ο φθηνός και ποιος ο ακριβός τρόπος για αύξηση της αυτονομίας, μερικές λεπτομέρειες/λινκ/κόστος;;;
/// Β
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αρχικά ΜεΓειές,
το συγκεκριμένο μοτό "δίνει στόχο στο -αγοραστικό- ραντάρ",
μια ερώτηση:
ποιος ο φθηνός και ποιος ο ακριβός τρόπος για αύξηση της αυτονομίας, μερικές λεπτομέρειες/λινκ/κόστος;;;
/// Β
Ο φθηνός τρόπος είναι να γεμίζεις τακτικά :p, και ο ακριβός είναι να γεμίζεις απ'το "βυτίο" του Παπαστρουμφ, κάπου σε κάποιο βουνό!!! :ha
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αρχικά ΜεΓειές,
το συγκεκριμένο μοτό "δίνει στόχο στο -αγοραστικό- ραντάρ",
μια ερώτηση:
ποιος ο φθηνός και ποιος ο ακριβός τρόπος για αύξηση της αυτονομίας, μερικές λεπτομέρειες/λινκ/κόστος;;;
/// Β
Ευχαριστώ!

Ο φτηνός είναι τα κάθε είδους δοχεία καυσίμου που υπάρχουν στην αγορά σε διάφορα μεγέθη και σχήματα.
Ο ακριβός είναι το aftermarket ντεπόζιτο.
Την καλύτερη τιμή έχουν οι Αυστραλοί της IXS με χωρητικότητα 11,5lt
Δυστυχώς σε αυτό θα προστεθεί το κόστος του τελωνείου και αν και μίλησα μαζί τους και μπορούν στο τιμολόγιο να γράψουν ότι τιμή θέλεις δεν ξέρεις τι καμπάνα θα φας κατά την εισαγωγή.

Η άλλη επιλογή χωρίς εκπλήξεις είναι να το πάρεις κατευθείαν από τον αντιπρόσωπο τους στην Ισπανία σε μεγαλύτερη τιμή αλλά με το κεφάλι σου ήσυχο.

Βγάζει νομίζω και η safari αλλά πιο μεγάλο και πιο ακριβό.

Επίσης αν κάποιος το σκέφτεται και είναι στο δικό μου ανάστημα (1,75) ίσως θελήσει να πάρει, πάλι από Αυστραλούς, αυτόν τον διπλό βραχίωνα που δεν θυμάμαι πως λέγεται που το χαμηλώνει 4 πόντους.

Για κοντύτερα αναστήματα νομίζω είναι απαραίτητο γιατί το πραμα είναι θεόρατο o_O:rolleyes:
Εγώ για την ώρα έχοντας εξαντλήσει τα αποθέματα θράσους μου αποφάσισα να το καβαλάω όπως είναι και ας χαρίζω γέλιο στα φανάρια :roflmao:

Με χαρά να βοηθήσω με πληροφορίες όποιον το σκέφτεται σαν επιλογή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για κοντύτερα αναστήματα νομίζω είναι απαραίτητο γιατί το πραμα είναι θεόρατο o_O:rolleyes:
Εγώ για την ώρα έχοντας εξαντλήσει τα αποθέματα θράσους μου αποφάσισα να το καβαλάω όπως είναι και ας χαρίζω γέλιο στα φανάρια :roflmao:
Τι;;;; :eek:
Δεν έχει αναρτήσεις σαν του τρανσαλπ;;; o_O
Από αυτές που είναι τόσο φανταστικές που μόλις αισθανθούν κωλαρακι επάνω στη σέλα, χαμηλώνουν αυτόματα;;;; :wacky:
Να το γυρίσετε πίσω κύριε, σαν κοροϊδεψαν!!!! :ha
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Τώρα ταξιδεύει με 80 κάπου στις 7000, ξέρω ότι με αυτό το γρανάζωμα 13-50 φτάνει σίγουρα 130 κοντερ. Ίσως στο μέλλον δοκιμάσω ένα 14 γρανάζι μπροστά αλλά πραγματικά για την ώρα δεν με νοιάζει.
κανε τις δοκιμες σου εδω...

 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
Για αρχή σας βάζω λίγο ήχο, αν και δεν ξέρω τι μπορεί να έπιασε η κάμερα του κινητού.




Τώρα, δομημένες παρουσιάσεις, αναλυτικά στοιχεία, λογικά επιχειρήματα αγοράς κλπ αφού περάσω το πρώτο σοκ :wacky::laugh:

Μέχρι τότε ελπίζω να μην μου έχουν κόψει την καλημέρα οι γείτονες που γυρνάω βραδιάτικα σαν τον κάγκουρα εν αναμονή κανονικού ρεπό για να βγω χώμα. :roflmao::roflmao:









Καλόβολτο Αντώνη πολύ όμορφο..
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Με μια επιφύλαξη θα πω πως το πιθανότερο είναι τα πλαστικά του Husky 310 να μην ταιριάζουν με αυτά του SWM. Θυμάμαι σε μια ψαχτική που είχε κάνει ο Λευκάδιος για το μεγαλύτερο 650 (που ήταν παρόμοια με τα 610/630) δεν ταίριαζαν. Αν θέλει ας επιβεβαιώσει και ο ίδιος ο Γιώργος. Σε κάθε περίπτωση αυτό θέλει μια ψαχτική αλλά το καλό είναι πως μέσω Καρρέρ οπως σου έγραψε και ο kordix μπορείς να το τσεκάρεις επί τόπου έξω από το κατάστημα του. Μου φαίνεται δύσκολο να υπάρχουν after market για το SWM αλλά ποτέ δε ξέρεις.
Όσο αφορά τα 650 όχι δεν ταιριάζουν τα πλαστικά με τα Husky 630.

Αλλά απ'οτι βλέπω εδώ τα γνήσια πλαστικά των 300/500 δεν είναι ακριβά (δεν είδα αν έχει φόρο στις τιμές).
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Όσο αφορά τα 650 όχι δεν ταιριάζουν τα πλαστικά με τα Husky 630.

Αλλά απ'οτι βλέπω εδώ τα γνήσια πλαστικά των 300/500 δεν είναι ακριβά (δεν είδα αν έχει φόρο στις τιμές).

Λευκάδιος ευχαριστώ για το info αν και τον έχω ανακαλύψει ήδη αυτον, έχει και καπάκια μοτέρ.

Πλαστικά βρήκα και στον Καρρέρ που είπε ο kordix και σε καλή τιμή.

Πήρα και λάδια φίλτρα εχθές να κάνω κατευθείαν μια αλλαγή για να ξέρω που βαδίζω.

Περιμένω και ένα σπαστό σταντ που εδώ έβρισκα 85 ευρώ! Και το πήρα 25 από 24mx
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Όσο αφορά τα 650 όχι δεν ταιριάζουν τα πλαστικά με τα Husky 630.

Αλλά απ'οτι βλέπω εδώ τα γνήσια πλαστικά των 300/500 δεν είναι ακριβά (δεν είδα αν έχει φόρο στις τιμές).
Πραγματι φτηνα ειναι απο μια ματια που εριξα Και φορο και τελωνειο δεν θα εχουν αφου ειναι απο Ιταλια Μονο μεταφορικα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Λευκάδιος ευχαριστώ για το info αν και τον έχω ανακαλύψει ήδη αυτον, έχει και καπάκια μοτέρ.

Πλαστικά βρήκα και στον Καρρέρ που είπε ο kordix και σε καλή τιμή.

Πήρα και λάδια φίλτρα εχθές να κάνω κατευθείαν μια αλλαγή για να ξέρω που βαδίζω.

Περιμένω και ένα σπαστό σταντ που εδώ έβρισκα 85 ευρώ! Και το πήρα 25 από 24mx
Αλλαγη λαδιοων γιατι να κανεις? Το εστρωσες κιολας; :oops:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αλλαγη λαδιοων γιατι να κανεις? Το εστρωσες κιολας; :oops:
...όχι, βασικά σκέφτηκα ότι αφού είχε κάνει ήδη κάποια λίγα χιλιόμετρα (500) να κάνω μια αλλαγή για να έχω δικό μου μπουσουλα.
Όχι? :oops:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Oχι!!!
Να το στρωσεις πρωτα με τα λαδια που βαλανε στο εργοστασιο Στα 1000 (ή οπου λεει το μανουαλ) αλλαγη μαζι με φιλτρο λαδιου
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Oχι!!!
Να το στρωσεις πρωτα με τα λαδια που βαλανε στο εργοστασιο Στα 1000 (ή οπου λεει το μανουαλ) αλλαγη μαζι με φιλτρο λαδιου
Αυτό είναι αγωνιστικό μοτέρ, συνήθως το στρώσιμο είναι 2-3 θερμικοί κύκλοι και μετά 2-3 ντεπόζιτα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό είναι αγωνιστικό μοτέρ, συνήθως το στρώσιμο είναι 2-3 θερμικοί κύκλοι και μετά 2-3 ντεπόζιτα.
Ο κάπτεν λέει βασικά "όσα λέει το μανυαλ" γιατί το αρχικό λάδι είναι αλλιώτικο από τα άλλα. Τώρα αν είναι 1000χλ. ή 2-3 θερμικοί κύκλοι... ότι λέει το manual.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο κάπτεν λέει βασικά "όσα λέει το μανυαλ" γιατί το αρχικό λάδι είναι αλλιώτικο από τα άλλα. Τώρα αν είναι 1000χλ. ή 2-3 θερμικοί κύκλοι... ότι λέει το manual.
Οκ νομίζω πως σε αυτές τις μηχανές η συντήρηση γίνεται ανάλογα τη χρήση.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ο ακριβός είναι το aftermarket ντεπόζιτο.
Την καλύτερη τιμή έχουν οι Αυστραλοί της IXS με χωρητικότητα 11,5lt

iversal%7CHVTE3112&start=1[/URL]

Βγάζει νομίζω και η safari αλλά πιο μεγάλο και πιο ακριβό.


.
Μικρή διόρθωση,η IMS είναι Αμερικάνικη και η Safari Αυστραλέζικη .

Απορία ,αν και το δικό σου είναι ελαφρώς χρησιμοποιημένο τι εγγύηση δίνουν για καινούργιο;
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Μικρή διόρθωση,η IMS είναι Αμερικάνικη και η Safari Αυστραλέζικη .

Απορία ,αν και το δικό σου είναι ελαφρώς χρησιμοποιημένο τι εγγύηση δίνουν για καινούργιο;

Δίνουν δυο χρόνια αλλά στην πραγματικότητα μένεις με την διαβεβαίωση του μαγαζιού ότι θα σε στηρίξουν αν γίνει κάτι, και εξηγώ:
Όταν έρχονται τα καινούργια έχουν δυο χρόνια εγγύηση, η οποία όμως ισχύει όσο το μηχανάκι είναι με την αρχική χαρτογράφηση που το έχει "πνιγμένο" για να περάσει έγκριση τύπου. Φυσικά δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο και με την αγορά κατευθείαν σου περνάνε την σωστή χαρτογράφηση που "ξεκλειδώνει" το μηχανάκι.

Προσωπικά βασίστηκα περισσότερο στην έρευνα που έκανα σχετικά με την αξιοπιστία του συγκεκριμένου μοντέλου όπου δεν μπόρεσα να βρω πουθενά αναφορές για προβλήματα, παρά στις όποιες διαβεβαιώσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οκ νομίζω πως σε αυτές τις μηχανές η συντήρηση γίνεται ανάλογα τη χρήση.
Κωστή μάλλον δεν κατάλαβες και πάλι (μά έτσι όπως τα γράφω βιαστικά από κινητό λογικό είναι).

Δεν είναι θέμα της τυπικής συντήρησης. Το πρώτο λάδι που υπάρχει στους κινητήρες των μοτοσυκλετών έχει κάπως διαφοροποιημένα πρόσθετα σε σχέση με τα κοινά. Και αυτό αν έχω καταλάβει καλά -από συζήτηση με τον konkost - έχει να κάνει ακριβώς γιατί στις πρώτες ώρες λειτουργίας ενός κινητήρα οι θερμικοί κύκλοι δεν είναι οι συνήθεις. Οπότε αυτό το "ιδιαίτερο" αρχικό λάδι φροντίζει καλύτερα την απομάκρυνση γρεζιών, "βαψίματος" των μετάλλων κ.α. που δεν τα πολυκατέχω. Δεν θυμάμαι και καλά, γιατί η συζήτηση έγινε παλιότερα, αν θέλει ο konkost μας θυμίζει...

Για αυτό το λόγο είπε κάπως κάθετα -φαντάζομαι- στον antsoar να μην βιαστεί να αλλάξει το αρχικό λάδι αν δεν έχουν συμπληρωθεί οι προϋποθέσεις (χιλιόμετρα ή ώρες) σύμφωνα με το Manual.

Νομίζω...
 
Top Bottom