RIGGER sorry κιολας αλλα ολο το κείμενο που έγραψες είναι ένα μνημείο παραπληροφορησης! Δεν ξέρω γιατί δεν έκανες κάποια στοιχειώδη έρευνα γι αυτά που λες αλλά προφανώς είναι πρσγμστα που σκέφτηκες στο μυαλό σου αλλά δεν συμβαίνουν στην πραγματικότητα.
Τα έχουμε ξαναπεί αλλά τα ξαναλέω μαζεμένα. Το 2007 αν θυμάμαι καλά η Husqvarna δεν πήγαινε καλά με τα οικονομικά της. Η BMW έψαχνε διακαώς ένα brand-name που θα την επιτρέψει να μπει και σε άλλες κατηγορίες αγοραστών. Ενδεχομένως στο enduro(θυμόμαστε την αποτυχία του g450x που έτρεξε ταυτόχρονα με το project Husqvarna.
Η BMW αγόρασε λοιπόν την Husqvarna πακέτο με το εργοστάσιο της 42.000 τετραγωνικών στη επαρχία της Λομβαρδίας στην Ιταλία κοντά στο Μιλάνο. Έριξε μερικά εκατομμύρια να το ανακινήσει και έτρεξε στο r&d κάποια projects και παρουσίασε τα Husqvarna Terra 650 και το nuda 900 και ταυτόχρονα συνέχιζε την παραγωγή κάποιων μοντέλων όπως το 630. Φυσικά η BMW ήταν η BMW και ακολουθούσε το δικο της επιχειρηματικό σχέδιο. Στο καινούργιο Terra που φτιάχνουν στο εργοστάσιο στο Varese έστελνε πακέτο τα Κινέζικα μοτερακια της Loncin αντιγραφή του πάλαι ποτέ μονοκυλινδρο Rotax που φόραγε στο f650gs.
Αυτή η ιστοριουλα δε τράβηξε πολύ και για λόγους επιχειρηματικους είδαν πως δε τραβάει η φάση και θελαν να προωθήσουν τελικά το brand-name BMW απευθείας και βαλαν πωλητήριο στη Husqvarna.
Χτύπησε. Το τηλέφωνο και ήταν ο Stefan Pierer, διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΜ και είπε αγοράζω. Πρσγμστα αγόρασε αλλά ο Pierer δεν είχε κάποια διάθεση να αγοράσει όλο το πακέτο, Ήθελε απλά το όνομα για λόγους marketing.
Σήμερα η Husqvarna όπως την ξέρουμε δεν έχει καμία σχέση με την πρώτα Σουηδική, στη συνέχεια Ιταλική και σήμερα Αυστριακή Husqvarna. Ειναι καθαρά 100; ktm πλέον.
Μείναν λοιπόν τα υπόλοιπα. Εργοστάσιο, όλο το research για καμιά δεκαριά μοντέλα. Οι υπάλληλοι είχαν ήδη απολυθεί. Οι Κινέζοι είχαν λεφτά και όπως πάντα ψαχνουν δούρειους ίππους να μπαίνουν Ευρώπη. Συνήθως το κάνουν πονηριστικα όπως η Benneli.κεντρο σχεδιασμού και δοκιμών Ιταλία και εργοστάσιο Κίνα.
Η Shineray όμως δεν είχε καμία διάθεση να κάνει κάτι τέτοιο. Βρήκε έτοιμο εργοστασιο(καθετοποιημενης παραγωγής), πήρε τηλέφωνα τους μηχανικους που είχε απολύσει η BMW, τεχνίτες κλπ και τους λέει μάγκες ελάτε πίσω το εργοστάσιο ξανανοίγει!
Το εργοστάσιο λοιπόν ξανά άνοιξε τα σχέδια που είχαν μείνει στη μέση από την BMW συνεχίστηκαν και προστέθηκαν καινούργια (SUPERDUAL π. Χ.)
Σήμερα ένα r300rs ει αι ουσιαστικά ένα 310ΤΕ.Φτιαχνεται στα ίδια μηχανήματα, στο ίδιο εργοστάσιο, από τους ίδιους τεχνίτες απο την αρχή μέχρι το τέλος.
Η Shineray έβαλε τα λεφτά και απλά πήρε το κλειδί και άνοιξε τη πόρτα μπήκε μέσα, αγόρασε και το brand-name της παλιάς SWM (για να έχει κάποιο ιστορικό όνομα να παίξει μπάλα) έβαλε μερικούς γραφίστες φτιαξα ταμπελες και σήματα κλπ και συνέχισε από εκεί και πέρα.
Δεν υπάρχει κάποιο υποχθόνιο σχέδιο να μας πουλήσουν Κινέζικα χαμηλής ποιότητας προϊόντα με όνομα ιταλικό. Τα πράγματα έγιναν ακριβώς όπως τα λέω.
Υπαρχουν αναφορές παντού στον ειδικό τύπο. ΠΡΆΓΜΑΤΙ η Shineray χρησιμοποιεί το όνομα SWM πλέον για αυτοκίνητα!! Αυτά είναι made in China.
Βάζω ενδεικτικά link
When we first heard that SWM was coming back to life with Chinese money we weren't exactly happy. Of course, bringing an old Italian manufacturer back in the spotlight is indeed a nice thing, but learning that it will be used by a Chinese maker as a gateway to European markets was a bit of a...
www.autoevolution.com
Εδώ η ανακαίνιση του εργοστασίου από τη bmw
motocrossactionmag.com
Εδώ ένα βιντεακι μέσα απ το εργοστασιο