SWM RS300R-RS500R (2020)

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα είδαμε στην EICMA φέτος με τα καινούργια χρώματα. Μόλις είδα πώς τα έφερε και ο αντιπρόσωπος Ελλάδα.

Δε παύει να με προβληματίζει η SWM και η περίπτωση της και νομίζω θα άξιζε λίγο παραπάνω προσοχή ειδικά απο εμάς εδώ τους χωμάτινους. Στα 6800€ παίρνεις 300cc 4χρονο, ουσιαστικά ένα επικαιροποιημένο husqvarna 310te. Μηχανάκι που 6 χρόνια πίσω ήταν ανταγωνιστικό enduro με ΚΤΜ, Gas Gas, Beta κλπ . ΟΚ ο ανταγωνισμός προχώρησε αλλά για τον χομπίστα ιδιώτη κλαίν.. Λογικά τις επόμενες μέρες θα δούμε και το 500 που με κάνα 500ρικο παραπάνω (1€/κυβικό) παίρνεις πιο αρκουδόγκαζο μοτέρ για πιο ανοιχτά κομμάτια.

Παίρνεις λοιπόν κάτω απο 7 χιλιάρικα στημένο-δοκιμασμένο enduro 300 κυβικά 4χρονο, πολύ όμορφο και σε εμφάνιση. Ο ανταγωνισμός παίζει στα 10 χιλιάρικα! Και δεν μιλάμε για Κινέζικο αλλά Ευρωπαϊκό μηχανάκι.

Μ'αρέσει, μακάρι να δούμε μερικά στο βουνό..




 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τα αντίστοιχα Χάσκυ ήταν μηχαναρες, αυτά δεν τα γνωρίζω αλλά αν είναι ιδια τότε αξίζει η παντρειά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα αντίστοιχα Χάσκυ ήταν μηχαναρες, αυτά δεν τα γνωρίζω αλλά αν είναι ιδια τότε αξίζει η παντρειά.
Πιο ίδια δε γίνεται. Η Husqvarna έφτιαχνε αυτά τα εξαιρετικα εντουρακια κάπου εκεί το 2010. Ήρθε η BMW την αγόρασε, έριξε 2 εκατομμύρια στο εργοστάσιο στο Varese για ανακαίνιση και μετά απο κανα χρόνο γεια σας ευχαριστώ πολύ και τη πούλησε στον Pierer στη ΚΤΜ.

Ο Pierer δε γούσταρε να κρατήσει το εργοστασιακι γιατί ήθελε απλά το όνομα και για να μην έχει χασούρα επειδή αγόρασε πακέτο το πούλησε το εργοστάσιο κομπλέ με τα μηχανήματα, τα καλούπια, όλα στη Shineray. Και εκείνη ξεθαψε ένα όνομα με ιστορία (SWM) και το πάντρεψε με τη κληρονομιά της Husqvarna.

Τα μηχανάκια αυτά φτιάχνονται στο εργοστάσιο αυτό, στα ίδια μηχανήματα, με σχεδόν την ίδια ομάδα μηχανικών απ ότι έχω διαβάσει και τεχνιτων, με κάποιες βελτιώσεις στα σημεία με τη προσθήκη ψεκασμού για ρύπους, με καποιο fine tuning Και με ανασχεδιασμό σε σημεία στα πλαστικά, σε χρώματα κλπ. Δεν μπήκαν στη διαδικασία να μπει η Shineray στο παιχνίδι και να βάλει επάνω δικό της μοτέρ π. Χ. Το μοτέρ ειναι Husqvarna.

Στη περίπτωση του SUPERDUAL 650 έχουν υπάρξει και κάποιες νέες προσθήκες τύπου πηρουνι Κινέζικο Fast track. Αλλά στα εντουρο φρένα brembo, αναρτήσεις Kayaba ότι φόραγαν τα Husqvarna στα περιφερειακά.

Εσύ Κώστα με το CCM ξέρεις καλά τι παίζει με κάποιους κρυμμένους θησαυρούς και εν τέλει η παντρειά εδώ ειναι ένα πρόβλημα γιατί κατά τα άλλα δε βλέπω πολλά άλλα προβλήματα! Παίρνεις ένα τοπ εντουρο στα 2/3 της τιμής από ένα ΚΤΜ.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πιο ίδια δε γίνεται. Η Husqvarna έφτιαχνε αυτά τα εξαιρετικα εντουρακια κάπου εκεί το 2010. Ήρθε η BMW την αγόρασε, έριξε 2 εκατομμύρια στο εργοστάσιο στο Varese για ανακαίνιση και μετά απο κανα χρόνο γεια σας ευχαριστώ πολύ και τη πούλησε στον Pierer στη ΚΤΜ.

Ο Pierer δε γούσταρε να κρατήσει το εργοστασιακι γιατί ήθελε απλά το όνομα και για να μην έχει χασούρα επειδή αγόρασε πακέτο το πούλησε το εργοστάσιο κομπλέ με τα μηχανήματα, τα καλούπια, όλα στη Shineray. Και εκείνη ξεθαψε ένα όνομα με ιστορία (SWM) και το πάντρεψε με τη κληρονομιά της Husqvarna.

Τα μηχανάκια αυτά φτιάχνονται στο εργοστάσιο αυτό, στα ίδια μηχανήματα, με σχεδόν την ίδια ομάδα μηχανικών απ ότι έχω διαβάσει και τεχνιτων, με κάποιες βελτιώσεις στα σημεία με τη προσθήκη ψεκασμού για ρύπους, με καποιο fine tuning Και με ανασχεδιασμό σε σημεία στα πλαστικά, σε χρώματα κλπ. Δεν μπήκαν στη διαδικασία να μπει η Shineray στο παιχνίδι και να βάλει επάνω δικό της μοτέρ π. Χ. Το μοτέρ ειναι Husqvarna.

Στη περίπτωση του SUPERDUAL 650 έχουν υπάρξει και κάποιες νέες προσθήκες τύπου πηρουνι Κινέζικο Fast track. Αλλά στα εντουρο φρένα brembo, αναρτήσεις Kayaba ότι φόραγαν τα Husqvarna στα περιφερειακά.

Εσύ Κώστα με το CCM ξέρεις καλά τι παίζει με κάποιους κρυμμένους θησαυρούς και εν τέλει η παντρειά εδώ ειναι ένα πρόβλημα γιατί κατά τα άλλα δε βλέπω πολλά άλλα προβλήματα! Παίρνεις ένα τοπ εντουρο στα 2/3 της τιμής από ένα ΚΤΜ.
Εσύ θα μας κλείσεις το σπίτι ρε φίλε, δεν υπάρχει! Στο πατάκι του μπάνιου θα με βάζει η γυναίκα για ύπνο :punch::laugh::laugh:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το 310 το είχε ο Καραχάλιος που ήταν στο μοτό, και μου έλεγε τα καλύτερα. Το κράτησε μάλιστα πολύ.

Ο Μανιάτης έχει ακόμα προσωπικό εντούρο Χάσκι 510 εκείνης της εποχής και αυτό λέει πολλά.

Ναι αν ήθελα 4χρονο εντούρο θα κοιτούσα το 300.





Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Στα χαρακτηριστικά τους, αναφέρεται σέρβις ανά 2000χλμ, λίγο σύντομα δεν είναι;;; Επίσης τι περιλαμβάνει και τι κόστος (θα) έχεις;;; Ρωτάω για εμπειρίες από αντίστοιχα μονδέλα.
// Β
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα χαρακτηριστικά τους, αναφέρεται σέρβις ανά 2000χλμ, λίγο σύντομα δεν είναι;;; Επίσης τι περιλαμβάνει και τι κόστος (θα) έχεις;;; Ρωτάω για εμπειρίες από αντίστοιχα μονδέλα.
// Β
Το ktm exc 450 που είχα ήθελε λάδια κάθε 15 ώρες λειτουργίας! Μπουζί κάθε 30 ώρες κλπ κλπ. Μιλάμε για μοτέρ με αγωνιστική φιλοσοφία και κατασκευή. Οπότε εδώ τα 2000χλμ μάλλον μου μοιάζουν και πολυ να σου πω την αλήθεια!

Δεν ειναι dual sport τα μηχανάκια, Enduro είναι. Dualsport είναι το SUPERDUAL 650.

Σημερα πέρασα έξω από την Delta motorcycles στη Καλλιρρόης. ποσο θέλει το μυαλό του ανθρώπου να σαλεψει να πάω να αφήσω το triumph και το 640 και να πω πόσα θέλεις διαφορά να μου τυλίξεις ένα SUPERDUAL και ένα rs300r για το σπιτι?? Ετσι κουκλάκια που τα βλεπα στη βιτρίνα..

Και να κάνω μαγικά χριστουγεννα(εκτός σπιτιού!! >! >

Μου χει περάσει απ το μυαλό. Να κάνω ένα δεύτερο γάμο βέβαια με την SWM αλλα με πολλές προοπτικές ευτυχίας...!
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Το ktm exc 450 που είχα ήθελε λάδια κάθε 15 ώρες λειτουργίας! Μπουζί κάθε 30 ώρες κλπ κλπ. Μιλάμε για μοτέρ με αγωνιστική φιλοσοφία και κατασκευή. Οπότε εδώ τα 2000χλμ μάλλον μου μοιάζουν και πολυ να σου πω την αλήθεια!

Δεν ειναι dual sport τα μηχανάκια, Enduro είναι. Dualsport είναι το SUPERDUAL 650.

Σημερα πέρασα έξω από την Delta motorcycles στη Καλλιρρόης. ποσο θέλει το μυαλό του ανθρώπου να σαλεψει να πάω να αφήσω το triumph και το 640 και να πω πόσα θέλεις διαφορά να μου τυλίξεις ένα SUPERDUAL και ένα rs300r για το σπιτι?? Ετσι κουκλάκια που τα βλεπα στη βιτρίνα..

Και να κάνω μαγικά χριστουγεννα(εκτός σπιτιού!! >! >

Μου χει περάσει απ το μυαλό. Να κάνω ένα δεύτερο γάμο βέβαια με την SWM αλλα με πολλές προοπτικές ευτυχίας...!
Ο Ι3 είναι must, δεν αλλάζει εύκολα!
...δεν είχα ιδέα, από κόστος/περιοδικότητα συντήρησης αυτού του τύπου μοτό,
Μάλιστα, εξερευνώντας καλύτερα το σάιτ, βλέπω ότι αν προορίζεται για "σκληρή" χρήση,
αλλάζει το πλάνο συντήρησης από χλμ σε ώρες λειτουργίες.
// Β
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Το ktm exc 450 που είχα ήθελε λάδια κάθε 15 ώρες λειτουργίας! Μπουζί κάθε 30 ώρες κλπ κλπ. Μιλάμε για μοτέρ με αγωνιστική φιλοσοφία και κατασκευή. Οπότε εδώ τα 2000χλμ μάλλον μου μοιάζουν και πολυ να σου πω την αλήθεια!

Δεν ειναι dual sport τα μηχανάκια, Enduro είναι. Dualsport είναι το SUPERDUAL 650.

Σημερα πέρασα έξω από την Delta motorcycles στη Καλλιρρόης. ποσο θέλει το μυαλό του ανθρώπου να σαλεψει να πάω να αφήσω το triumph και το 640 και να πω πόσα θέλεις διαφορά να μου τυλίξεις ένα SUPERDUAL και ένα rs300r για το σπιτι?? Ετσι κουκλάκια που τα βλεπα στη βιτρίνα..

Και να κάνω μαγικά χριστουγεννα(εκτός σπιτιού!! >! >

Μου χει περάσει απ το μυαλό. Να κάνω ένα δεύτερο γάμο βέβαια με την SWM αλλα με πολλές προοπτικές ευτυχίας...!
Προχώρα Βαγγέλη, θα βρούμε λύση είμαστε πολλοί...



Εξοστρακισμένοι σύζυγοι ζητούν στέγη για τα Χριστούγεννα, ευγενικοί, εκπαιδευμένοι, με τρόπους, δεχόμεθα και από επαρχία. Προϋπόθεση ο χώρος για μηχανάκια
 
Τελευταία επεξεργασία:

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
SWM, KTM, Husqvarna,BMW η οτι τελος παντων δεν ειναι . Ειναι ενα SWM κινεζο ιταλικο (κραταμε το ονομα SWM) ο κινητηρας να επαναλαβω οπως και στο Dual ειναι κατασκευης Shineray η οποια απλα αντιγραφει και κατσκευαζει. Κατοπιν πακεταρει και στελνει στην Ιταλια για συναρμολογηση σε γραμμη παραγωγης και προσωπικο που ηδη υπηρχε. Για να κρατηθει η τιμη κατω απο τα ευρωπαικα δεδομενα (τι διαολο ηλιθιοι ειναι οι Ευρωπαιοι που πουλανε το προιον τους σε τιμη πολυ παραπανω) σχεδον τα 2/3 της SWM ειναι κινεζικα. Ακομη και το πιρουνι για το οποιο δεν προτιμηθηκε η φθηνοτερη των ευρωπαικων Sachs η Marzocchi αλλα η κινεζικη Fast Ace (γνωστη σε οσους ασχολουνται με το mountain bike) καθως και πολλα περιφερειακα τα οποια ειναι αντιγραφες των επωνυμων ευρωπαικων.
Το τελικο προιον δεν γνωριζουμε ακομα αν θα ειναι της ποιοτητας που ακομα και ενας ερασιτεχνης χωματινος θα απαιτησει αλλα με οπλο την τιμη θα κανει σιγουρα παραχωρησεις ως προς την αγορα του. Η SWM ποτε δεν ειχε δικους της κινητηρες αλλα χρησιμοποιησε κατα κορον διχρονους της Sachs και τετραχρονους της Rotax οπως φυσικα και σχεδον ολοι οι Ιταλοι κατασκευαστες των 70ς-80ς ( με εξαιρεση καποιες εταιριες που χρησιμοποιησαν μοτερ της Minarelli και Garelli) καποιες εκ των οποιων εφερνε στην Ελλαδα ο Βαρογλου εκει στην Νικαια οπως Beta,Fantic, Rizzato κτλ οι γεροντες του φορουμ λογικα τα θυμουνται.
Shineray SWM,Husqvarna λοιπον και το αποτελεσμα των προιοντων μενει να το δουμε σε βαθος χρονου σε οτι αφορα την προσπσθεια η στο αν βγει καλο η απαραδεκτο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
RIGGER sorry κιολας αλλα ολο το κείμενο που έγραψες είναι ένα μνημείο παραπληροφορησης! Δεν ξέρω γιατί δεν έκανες κάποια στοιχειώδη έρευνα γι αυτά που λες αλλά προφανώς είναι πρσγμστα που σκέφτηκες στο μυαλό σου αλλά δεν συμβαίνουν στην πραγματικότητα.

Τα έχουμε ξαναπεί αλλά τα ξαναλέω μαζεμένα. Το 2007 αν θυμάμαι καλά η Husqvarna δεν πήγαινε καλά με τα οικονομικά της. Η BMW έψαχνε διακαώς ένα brand-name που θα την επιτρέψει να μπει και σε άλλες κατηγορίες αγοραστών. Ενδεχομένως στο enduro(θυμόμαστε την αποτυχία του g450x που έτρεξε ταυτόχρονα με το project Husqvarna.

Η BMW αγόρασε λοιπόν την Husqvarna πακέτο με το εργοστάσιο της 42.000 τετραγωνικών στη επαρχία της Λομβαρδίας στην Ιταλία κοντά στο Μιλάνο. Έριξε μερικά εκατομμύρια να το ανακινήσει και έτρεξε στο r&d κάποια projects και παρουσίασε τα Husqvarna Terra 650 και το nuda 900 και ταυτόχρονα συνέχιζε την παραγωγή κάποιων μοντέλων όπως το 630. Φυσικά η BMW ήταν η BMW και ακολουθούσε το δικο της επιχειρηματικό σχέδιο. Στο καινούργιο Terra που φτιάχνουν στο εργοστάσιο στο Varese έστελνε πακέτο τα Κινέζικα μοτερακια της Loncin αντιγραφή του πάλαι ποτέ μονοκυλινδρο Rotax που φόραγε στο f650gs.

Αυτή η ιστοριουλα δε τράβηξε πολύ και για λόγους επιχειρηματικους είδαν πως δε τραβάει η φάση και θελαν να προωθήσουν τελικά το brand-name BMW απευθείας και βαλαν πωλητήριο στη Husqvarna.

Χτύπησε. Το τηλέφωνο και ήταν ο Stefan Pierer, διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΜ και είπε αγοράζω. Πρσγμστα αγόρασε αλλά ο Pierer δεν είχε κάποια διάθεση να αγοράσει όλο το πακέτο, Ήθελε απλά το όνομα για λόγους marketing.

Σήμερα η Husqvarna όπως την ξέρουμε δεν έχει καμία σχέση με την πρώτα Σουηδική, στη συνέχεια Ιταλική και σήμερα Αυστριακή Husqvarna. Ειναι καθαρά 100; ktm πλέον.

Μείναν λοιπόν τα υπόλοιπα. Εργοστάσιο, όλο το research για καμιά δεκαριά μοντέλα. Οι υπάλληλοι είχαν ήδη απολυθεί. Οι Κινέζοι είχαν λεφτά και όπως πάντα ψαχνουν δούρειους ίππους να μπαίνουν Ευρώπη. Συνήθως το κάνουν πονηριστικα όπως η Benneli.κεντρο σχεδιασμού και δοκιμών Ιταλία και εργοστάσιο Κίνα.

Η Shineray όμως δεν είχε καμία διάθεση να κάνει κάτι τέτοιο. Βρήκε έτοιμο εργοστασιο(καθετοποιημενης παραγωγής), πήρε τηλέφωνα τους μηχανικους που είχε απολύσει η BMW, τεχνίτες κλπ και τους λέει μάγκες ελάτε πίσω το εργοστάσιο ξανανοίγει!

Το εργοστάσιο λοιπόν ξανά άνοιξε τα σχέδια που είχαν μείνει στη μέση από την BMW συνεχίστηκαν και προστέθηκαν καινούργια (SUPERDUAL π. Χ.)

Σήμερα ένα r300rs ει αι ουσιαστικά ένα 310ΤΕ.Φτιαχνεται στα ίδια μηχανήματα, στο ίδιο εργοστάσιο, από τους ίδιους τεχνίτες απο την αρχή μέχρι το τέλος.

Η Shineray έβαλε τα λεφτά και απλά πήρε το κλειδί και άνοιξε τη πόρτα μπήκε μέσα, αγόρασε και το brand-name της παλιάς SWM (για να έχει κάποιο ιστορικό όνομα να παίξει μπάλα) έβαλε μερικούς γραφίστες φτιαξα ταμπελες και σήματα κλπ και συνέχισε από εκεί και πέρα.

Δεν υπάρχει κάποιο υποχθόνιο σχέδιο να μας πουλήσουν Κινέζικα χαμηλής ποιότητας προϊόντα με όνομα ιταλικό. Τα πράγματα έγιναν ακριβώς όπως τα λέω.

Υπαρχουν αναφορές παντού στον ειδικό τύπο. ΠΡΆΓΜΑΤΙ η Shineray χρησιμοποιεί το όνομα SWM πλέον για αυτοκίνητα!! Αυτά είναι made in China.

Βάζω ενδεικτικά link


Εδώ η ανακαίνιση του εργοστασίου από τη bmw


Εδώ ένα βιντεακι μέσα απ το εργοστασιο

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εδώ από το επίσημο site της SWM ότι τα προϊόντα της είναι 100% φτιαγμένα Ιταλία στο εργοστάσιο της. Τώρα αν στο SUPERDUAL δεν τα βρήκαν με την Ιταλική Marzocchi στα λεφτά και συνεργάστηκα με την κινεζική fast track αυτό κάνει το μηχανάκι Κινέζικο??



Δηλαδη αν κάποιος στον ειδικό τύπο βγει και πει ξέρεις κάτι τα φτιάχνουν Κίνα θα φάει μήνυση!! Που υπάρχει έστω μια αναφορά για κάτι τέτοιο??
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσο αφορά το οικονομικό και πως εξηγείται το 2/3 της τιμής είναι απλή χρηματοοικονομικη επιστήμη και συγκεκριμένα κοστολόγηση.

Εδώ θα μπορούσε να γραφτεί μια ολόκληρη εργασία διδακτορικού η μεταπτυχιακού στα χρηματοοικονομικα αλλά είπαμε!!

Όταν αγοράζεις κάτι ετοιμο, ένα έτοιμο εργοστάσιο, 10 έτοιμα projects, εργαλειομηχανες, πρεσες, καλούπια, προσωπικό εκπαιδευμένο τα παίρνεις όλα πακέτο σε καλή τιμή. Φτηνά να το πωέτσι.

Δε ξοδεύεις λεφτά σε research από το μηδέν, πατάς πάνω σε δουλεμενες πλατφόρμες και δουλεμενες μηχανολογικες λύσεις.

Δε πας να χτυπήσεις τα Enduro 2020 τα αγωνιστικά στο παγκόσμιο ούτε να κατεβάσεις ομάδα στα motogp.

Τρέχεις ένα low budget project σε ένα εργοστάσιο με δυναμική 40.000 μοτοσυκλέτες το χρόνο χωρίς να τρέχεις παράλληλα αλλά 20 projects.

Ουσιαστικά κάνεις ένα rebadging σε μοντέλα προηγούμενων ετών η βγάζεις κάποια νέα με βάση κάποια παλιά πλατφόρμα σε μοτέρ πλαίσια κλπ.

Π. Χ. Το SUPERDUAL είναι ένα r650r ονοφοποιημενο.

Συμπιέζεις και τα περιθώρια κέρδους για να χωθεις στην αγορά και έτσι φτιάχνεις τιμές. Απλά πράγματα. Δεν ειναιι θεωρία συνομωσιας, ειναι καλά μελετημένα επιχειρηματικα σχέδια.

Και για μένα η περίπτωση της SWM ειναι ΠΟΛΎ ενδιαφέρουσα. Είναι σαν να βρήκες τον παλιό αρχιμηχανικο που δούλευε στην AMG και πήρε σύνταξη να σου φτιάξει στο υπόγειο του τη Mercedes σου να πάρει 100 άλογα στο 1/3 της τιμής απ ότι να το στέλνες στην AMG.

Ευκαιρια το λένε η ευτυχή συγκυρία για μένα. Όσο κρατήσει..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν δηλαδή λέμε τωρα έβγαινε η Mitsubishi και έλεγε πουλάω το εργοστασιο με την γραμμή παραγωγής που έφτιαχνα το τελευταίο Mitsubishi Lancer Evo Xi στην Ιαπωνία. Βγει μια Κινεζική εταιρεία και πει το αγοράζω. Το βάζει μπρος, θα τα ονομάσω λέει Talbot bober Evo Xi και κοστίζει 22 χιλιάρικα θα μας ενδιέφερε? Εμένα προσωπικά πολυ.

Κατι τέτοιο έχει παιχτεί με την swm.

Ένα μοντέλο ύστερα από όλη την έρευνα την εξέλιξη καταλήγει σε μία γραμμή μαζικής παραγωγής με εξςιδδικευμενες εργαλειομηχανες και εξειδικευμενους τεχνίτες. Είναι το τελικό στάδιο της παραγωγής ενός βιομηχανικού προϊόντος.
 
Top Bottom