SWM RS300R-RS500R (2020)

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia caponord abs
Αν δηλαδή λέμε τωρα έβγαινε η Mitsubishi και έλεγε πουλάω το εργοστασιο με την γραμμή παραγωγής που έφτιαχνα το τελευταίο Mitsubishi Lancer Evo Xi στην Ιαπωνία. Βγει μια Κινεζική εταιρεία και πει το αγοράζω. Το βάζει μπρος, θα τα ονομάσω λέει Talbot bober Evo Xi και κοστίζει 22 χιλιάρικα θα μας ενδιέφερε? Εμένα προσωπικά πολυ.

Κατι τέτοιο έχει παιχτεί με την swm.

Ένα μοντέλο ύστερα από όλη την έρευνα την εξέλιξη καταλήγει σε μία γραμμή μαζικής παραγωγής με εξςιδδικευμενες εργαλειομηχανες και εξειδικευμενους τεχνίτες. Είναι το τελικό στάδιο της παραγωγής ενός βιομηχανικού προϊόντος.
Βάγγο καυλωσα ρε φίλε από το πάθος..πάρτο ρε αλανι να ουμε..εμενα μου αρέσει αυτό

 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Πανέμορφο το 300 και δοκιμασμένη λύση.
Όντως συμφέρουσα αγορά για τέτοιου είδους μοτό.
Αν θυμάμαι καλά το te 310 είχε marzocchi 50, ακλόνητο στα πολλά και λόγω γεωμετρίας.
Το rs300 βλέπω έχει kyb, διαμέτρου;;;
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
XLV 650 Transalp
μνημειο παραπληροφορησης το κειμενο μου; :ha εντελώς επιθετικη τοποθετηση σε καποιον που εχει αντιλογο.

4 ποστ για να πεις τι ακριβως;

Οτι στο επισημο σαιτ της SWM γραφει οτι πλαισια κινητηρες ηλεκτρικα στυλ,κτλ Ιταλοι εργατες επικεφαλής κ.α. Τι περιμενες να δηλωσουν οτι τα τμηματα του κινητηρα ερχονται κατασκευασμενα στην Κινα και συναρμολογουνται στην Ιταλια; Ποσο θα επηρεαζε τον υποψηφιο αγοραστη αυτο;
Οτι απο το 2007 η Husqvarna .......εως σημερα την ολη πορεια πουλα αγορασε μεταξυ BMW ,KTM ,Husqvarna κινεζικα κεφαλαια και ολος αυτος ο φαυλος επιχειρηματικος κυκλος ο οποιος εκλεισε με την καταληξη του εργοστασιου στην Shineray . Τα γνωριζω αυτα αγαπητε. Απο το 1977 που αρπαξα το μικροβιο των δυο τροχων εως σημερα δεν κανω τιποτε αλλο απο το να διαβαζω και να ενημερωνομαι στα των 2 τροχων (παλαιοτερα και των 4 αλλα μετα τον ΚΚ επαψα) οπως σχεδον ολοι οσοι παρακολουθουν τα δρωμενα γνωριζουν.

Ενα βιντεακι που δειχνει τι; Μια γραμμη συναρμολογησης των SWM ; Ναι αυτο δειχνει. Γιατι ο θεατης βλεπει ραφια με τμηματα των μοτο, καποιους να συναρμολογουν καποιους να δοκιμαζουν και να ρυθμιζουν καποιους σε γραφεια κτλ.
Χυτηρια ,πρέσες,κοφτες μεταλλων ,συγκολλήσεις,βαφες και τελος παντων ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ δεν υπαρχει πουθενα. Εχουμε λοιπον συναρμολογηση στα ματια του θεατη και οχι κατασκευη.

Η πρωτη μηνυση σε δημοσιογραφο του ειδικου τυπου ας κανει η SWM στον Πατερακη του ΜΟΤΟ γιατι στο τευχος 601 σελιδα 101 προς 102 γραφει......."Τα παντα εδω ειναι βασισμενα στο ΤΕ 630 που υπηρχε στην παραγωγημεχρι και το 2013 με τον κινητηρα της ROTAX μονο που τωρα το μοτερ ειναι μεν εμφανισιακα το ιδιο ,ομως ΔΕΝ ειναι Rotax αλλα αντιγραφη αυτου" ( σου βρηκα αλλο ενα μνημειο παραπληροφορησης)


Τα 2/3 της μειωμενης τιμης που λες οφειλονται και σε οσα κατονομαζεις αλλα οχι την παραγωγη σου τονιζω και παλι αλλα την συναρμολογηση. Η παραγωγη των μηχανικων μερων του κινητηρα ειναι εντελως τζαμπα για το οικονομικο μεγεθος συνολικα της μοτο γιατι εκει δεν υπαρχουν μεροκαματα αλλα φιλοδωρηματα σε σχεση με την Ευρωπη. Επισης η μεταφορα των μερων προσ συναρμολογηση εχει ενα αστειο κοστος αν γνωριζει καποιος την ειδικη σχεση κοστους που οριζει η Δημοκρατια της Κινας προς την Cosco οταν προκειται για μεταφορες προιοντων κινεζικων εταιριων απο την Κινα προς ολο τον κοσμο.

Τα δυο λινκ που παραθετεις δεν λενε τιποτα απολυτως σε αυτο που υποστηριζω εγω το επιβεβαιώνει ενας δημοσιογραφος ειδικου τυπου,ενας απο τους αντιπροσωπους εδω στην Ελλαδα αλλα δεν θα το πει ποτε δημοσια οπως καταλαβαινεις -ασχετα αν το εμπιστευτηκε σε καποιους φιλους μαζι και εμενα- απλα τα λινκ αυτα επαναλαμβανουν τον κυκλο που εγινε μεταξυ εταιριων και στοιχεια της ιστοριας των.

Στο παραδειγμα σου αυτο της Mitsubishi δεν θα σταθω ουτε θα σχολιασω καθολου.

Το πιρουνι ειναι Fast Ace και οχι Fast Track.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
XLV 650 Transalp
Φυσικα τα οσα υποστηρίζω και γνωριζω δεν μειώνουν καθολου την προσπαθεια της SWM η οποια ειναι οχι απλως αξιοπρόσεκτη αλλα αξιέπαινη σε οτι αφορα ολα της τα μοντελα και δεν θα αρνιομουν την αποκτηση ενος 300ριου η αληθεια.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Θες να μου πεις τώρα πως έχουν δοκιμάσει το μηχανάκι Αυστραλοί, Αμερικανοί, Ευρωπαίοι και δεν έχουν κάνει καμία τέτοια αναφορά πότε και πουθενά για αυτό που λες και εσύ επικαλείσαι κάποιο σχόλιο του Πατερακη στην Ελλάδα που είπε κατι για το 630 και δεν αναφέρεται πουθενά από κανέναν και ανακάλυψες εσύ τώρα το κρυφό μυστικό της Shineray ότι στέλνει πιστόνια και μπιελες από Κίνα και εξαπατει τον πελάτη!

Εκτός από τα λόγια του Πατερακη που βασισες όλη σου την υπόθεση βρες κάτι χειροπιαστό και ξαναμιλάμε σε μια σταθερή βάση.

Εγώ επειδή με πριζωσες θα στείλω και μήνυμα επιτόπου στην SWM Ιταλίας έτσι μήπως απαντήσουν για το γαμωτο!!

Οχι ότι θα αλλάξει κάτι. Και έτσι να ναι, και από Κίνα να στέλνουν πιστόνια και μπιελες δεν αλλάζει κάτι. Η ίδια η BMW. παίρνει φασον κινητήρες έτοιμους για το 850 από το εργοστάσιο της Loncin στην Κίνα.

Αλλά άσχετα αν λέει κάτι ή όχι, το να λες κάτι πρέπει μα το στηρίζεις κιόλας με γεγονότα. Γιατί με την ίδια λογική μπορώ να υποστηρίξω πως ένα ktm exc 450 των 11 χιλιάδων συναρμολογειται ξέρω γω Αυστρία και όλα τα μέρη έρχονται από την Bajaj στην Ινδία.

Και τώρα που το σκέφτομαι η Κινεζικών κεφαλαίων Ducati την panigale την συμαρμολογει Ιταλία με εξαρτήματα από Κίνα.

Και η Harley Davidson την ultra glide απο Κινέζους προμηθευτές παίρνει εξαρτήματα. Απόδειξέ μου το αντίθετο! Αφού το είπα ισχύει. Το πε και ο Θανάσης που χει το μαγειριο στη Φραντζή!

Πηγε ο Πατερακης έκανε test ride το swm και του αποκάλυψε ο αρχιμηχανικος τα μυστικά του εργοστασίου. Μόνο σε αυτόν όμως σε κανέναν άλλον γιατί είναι αλάνι!
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Πανέμορφο το 300 και δοκιμασμένη λύση.
Όντως συμφέρουσα αγορά για τέτοιου είδους μοτό.
Αν θυμάμαι καλά το te 310 είχε marzocchi 50, ακλόνητο στα πολλά και λόγω γεωμετρίας.
Το rs300 βλέπω έχει kyb, διαμέτρου;;;
Νομίζω 48mm. Kayaba εμπρός πίσω full ρυθμιζόμενες.

Το 2011 πουλιοταν το Husqvarna TE 310R.Το μηχανάκι με το οποιο Antoine Meo πήρε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία E2. Αυτό το μηχανάκι πουλιοταν τότε στο εμπόριο από τη Husqvarna ως το αγωνιστικό της στην κατηγορία, και αυτές ακριβώς τις αναρτήσεις φόραγε. Τις kayaba.

Από το 2011 μέχρι σήμερα του 2020 φτάσαμε στα closed cartridge της kyb όπως αυτά που φοράνε τα beta του 2020 και γίνονται ανάρπαστα δε προλαβαίνει το εργοστάσιο να πουλάει. Αλλά το 2011 κορυφαία ήταν αυτά.

Τώρα marzocchi δε ξέρω.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Λογω γηρατος :thinking: θυμαμαι τα πιο παλια, marzocchi φοραγαν μεχρι το 09 και πισω sachs.
Στην παρεα χουσκβαρνακιας ειχε παρει te310 το 2009 με 50αρι marzocchi.
Τα closed της kyb ειναι οντος απο τα καλυτερα.....
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
XLV 650 Transalp
Θες να μου πεις τώρα πως έχουν δοκιμάσει το μηχανάκι Αυστραλοί, Αμερικανοί, Ευρωπαίοι και δεν έχουν κάνει καμία τέτοια αναφορά πότε και πουθενά για αυτό που λες και εσύ επικαλείσαι κάποιο σχόλιο του Πατερακη στην Ελλάδα που είπε κατι για το 630 και δεν αναφέρεται πουθενά από κανέναν και ανακάλυψες εσύ τώρα το κρυφό μυστικό της Shineray ότι στέλνει πιστόνια και μπιελες από Κίνα και εξαπατει τον πελάτη!

Εκτός από τα λόγια του Πατερακη που βασισες όλη σου την υπόθεση βρες κάτι χειροπιαστό και ξαναμιλάμε σε μια σταθερή βάση.

Εγώ επειδή με πριζωσες θα στείλω και μήνυμα επιτόπου στην SWM Ιταλίας έτσι μήπως απαντήσουν για το γαμωτο!!

Οχι ότι θα αλλάξει κάτι. Και έτσι να ναι, και από Κίνα να στέλνουν πιστόνια και μπιελες δεν αλλάζει κάτι. Η ίδια η BMW. παίρνει φασον κινητήρες έτοιμους για το 850 από το εργοστάσιο της Loncin στην Κίνα.

Αλλά άσχετα αν λέει κάτι ή όχι, το να λες κάτι πρέπει μα το στηρίζεις κιόλας με γεγονότα. Γιατί με την ίδια λογική μπορώ να υποστηρίξω πως ένα ktm exc 450 των 11 χιλιάδων συναρμολογειται ξέρω γω Αυστρία και όλα τα μέρη έρχονται από την Bajaj στην Ινδία.

Και τώρα που το σκέφτομαι η Κινεζικών κεφαλαίων Ducati την panigale την συμαρμολογει Ιταλία με εξαρτήματα από Κίνα.

Και η Harley Davidson την ultra glide απο Κινέζους προμηθευτές παίρνει εξαρτήματα. Απόδειξέ μου το αντίθετο! Αφού το είπα ισχύει. Το πε και ο Θανάσης που χει το μαγειριο στη Φραντζή!

Πηγε ο Πατερακης έκανε test ride το swm και του αποκάλυψε ο αρχιμηχανικος τα μυστικά του εργοστασίου. Μόνο σε αυτόν όμως σε κανέναν άλλον γιατί είναι αλάνι!
Δεν γραφω πουθενα για εξαπατηση του πελατη. Εσυ το συμπεραίνεις αυτο.Το να κατασκευαζεις στην Κινα δεν ειναι απαραίτητα κακό.

Το σχολιο του Πατερακη ειναι δημοσια τοποθετηση σε ενα ευρυ κοινο οποτε εχει ισχυ. Δεν θα θυσιαζε με τιποτα ο καθε Πατερακης την φημη ενος περιοδικου επι 30 χρονια αποδεκτο εδω στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο για μια φημη. Ειπωθηκε επισης απο αντιπροσωπο και μηχανικο της εδω αντιπροσωπειας ο οποιος εχει κληθει να παρακολουθησει σεμιναρια που τον πιστοποιουν ως επισημο επισκευαστη-συντηρητη της εταιριας.

Το χειροπιαστό που παραθετω ειναι οτι ουδέποτε η SWM κατασκευασε κινητηρες αλλα χρησιμοποιησε αυτους της Sachs και Rotax. Χρησιμοποιηθηκαν ως βαση αυτοι της Husqvarna η της Rotax η της οποιας τελος παντων η οποιοι αντιγραφησαν απο τους Κινεζους και κατασκευαστηκαν για την παραγωγη μοντελων της SWM δεδομενου οτι η Husqvarna βγαινει απο την γραμμη παραγωγης με μοτερ KTM.

Το οτι πολλοι ευρωπαιοι κατσκευαστες αλλα και αμερικανοι κατασκευαζουν τμηματα προς συναρμολογηση στην Κινα (ειδικα για την Harley εγινε μεγαλος ντορος στην Αμερικη με τον Τραμπ που θελησε να φορολογησει τις θεωρητικα εισαγωγες τμηματων διαφορων μοντελων της εταιριας απο την Κινα) ειναι πασιγνωστο οτι γινεται θελοντας με τον τροπο αυτο να μειωσουν το κοστος παραγωγης και τελικα την τιμη που προσφερουν το προιον τους στον καταναλωτη μη βρισκοντας αλλους τροπους στις φορολογικες τρικλοποδιες που βαζει η ορθοπολιτικη ΕΕ σε καθε κατασκευαστη στην Ευρωπη.

Το να σχολιαζει καποιος η να αντιπαραθετει πληροφορια σε ενα δημοσιο ως προς την τοποθετηση τη αποψη και την πληροφορια φορουμ ,σαιτ η σελιδα δεν σημαινει οτι ο συνομιλητης "πριζωνεται" οπως λες. Τουλαχιστον απο την πλευρα μου δεν συμβαινει αυτο μιας και εχω χιλια θεματα να αντιμετωπισω στην καθημερινοτητα μου απο το να ασχοληθω με καποιον Βαγγελη Ηλια Νικο κτλ να γινω εριστικος και να τον "πριζωσω". Διασκεδαζω αποφορτιζομαι και ανταλλασω αποψεις με ατομα κοινου ενδιαφεροντος η και να συμμετασχω σε καποια βολτα ταξιδι και συνευρεση με τα ατομα αυτα που εχουμε κοινη πλευση.

Στην Φραντζη που εχει μαγεριο καλο να παω; Γιατι ενα που ηξερα εκει στα "περιβολακια" εχει γκρεμιστει και εγινε πολυκατοικια δεκαετιες τωρα.:D:)

Η αποψη μου ειναι οτι ειτε Ιταλικο ειτε Κινεζικο το προιον της SWM αποτελει μια πολυ καλη δουλεια βασιζομενη σε πειρα δεκαετιων συναμα προταση βατη σε οτι αφορα το κοστος στον μεσο αγοραστη (ειδικα εκεινα τα 400αρια αεροψυκτα που ειχα δει στην εκθεση πριν 2 χρονια και μου επεσαν τα σαγωνια απο τον σχεδιασμο και την προκλητικη τους εμφανιση) αλλα και στην συντηρηση τους,η οποια δεν απαιτει τα 500αρικα μονο για τις εργατωρες του συνεργειου αλλα μια τιη στην οποια μπορουν να ανταπεξελθουν οι περισσοτεροι. Ο χρονος και το κοινο θα δειξουν αν το μελλον της SWM θα ειναι πετυχημενο οχι μονο στην μικρη αγορα της Ελλαδας αλλα και στις ανα τον κοσμο αγορες.

Τελος δεν θα σχολιασω τον Πατερακη και τον καθε Πατερακη του ειδικου τυπου αφου το σχολιο μου ειναι περιττο για ανθρωπους που ο ειδικος τυπος ειναι η δουλεια τους και κρινονται απο αυτη.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Απλά επειδή το διάβασα... αν δε κάνω λάθος και δεν έχω χάσει κάποια επεισόδια, η Dugati είναι Γερμανικών συμφερόντων.... VAG (Volkswagen Group).
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Απλά επειδή το διάβασα... αν δε κάνω λάθος και δεν έχω χάσει κάποια επεισόδια, η Dugati είναι Γερμανικών συμφερόντων.... VAG (Volkswagen Group).
Ναι έχεις δίκιο δεν έχει αλλάξει κάτι με το ιδιοκτησιακό λάθος δικό μου πήγε αλλού το μυαλό μου.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
RIGGER ούτε εγώ φυσικά έχω καμία διάθεση για οποίαδηοιτε αντιπαράθεση εννοείται. Στο δια ταύτα υπάρχουν κάποια γεγονότα.

1)Το 2015 η Shineray αγόρασε το όνομα SWM. Μόνο τα δικαιώματα στο όνομα. Τίποτα άλλο. Πήγε στους κληρονόμους ξέρω γω η στο οικονομικό fund που είχε τα δικαιώματα και τα αγόρασε. Αν η SWM τη δεκαετία του 80 έπαιρνε κινητήρες Rotax δεν έχει καμία σημασία. Αυτή η SWM πέθανε το 1987. Θάφτηκε και της έκαναν και μνημόσυνο. Και κάποιοι κράτησαν το copyright του δικαιώματος χρήσης του ονόματος. Και αυτό αγόρασε η Shineray.

2)Την ίδια περίοδο αγόρασε το εργοστάσιο στο Varese της Ιταλίας. Ένα εργοστάσιο που ήταν στην ιδιοκτησία της BMW και χρησιμοποιήθηκε για να βγάζει τα Husqvarna ως το 2014. Τα husqvarna όπως τα ξέραμε από παλιά με τις αλλαγές τις οποίες έκανε η BMW. Η BMW χρησιμοποίησε στο TERRA 650 ένα μοτέρ αντιγραφή Rotax παραγωγής LONCIN. Αυτή είναι και η μόνη αναφορά σε Rotax σχετικά με την husqvarna.

3)Οταν αγόρασε η KTM την husqvarna έκανε ακριβώς το ίδιο με την Shineray. Αγόρασε ΜΌΝΟ το δικαίωμα στο όνομα. Τα husqvarna που παρήχθησαν από εκεί και έπειτα ήταν KTM βαμμένα μπλε, καμια άλλη σχέση με το παρελθόν σε κανένα απολύτως τομέα. Δεν έχει κανένα νόημα η αναφορά και η σύνδεση του ονόματος husqvarna σήμερα με οτιδήποτε πριν το 2014.

Σημερα λοιπόν η SWM είναι μια μάρκα Κινέζικου ιδιοκτήτη που ΒΑΠΤΊΣΤΗΚΕ SWM για να υπάρχει ένα ιστορικό όνομα στη φαρέτρα χωρίς ΚΑΜΊΑ απολύτως σχέση με την SWM του παρελθόντος. Αυτή η SWM είναι 100% η συνέχεια της husqvarna όπως ήρθε στα χέρια της BMW και με το όραμα που προσπάθησε να υλοποιήσει.

Για μένα το όνομα Rotax δεν έχει καμία σχέση με την husqvarna (αυτή ως το 2014 όχι τη σημερινή). Δεν υπάρχει κάπου αναφορά οως υπήρχε κάποια συνεργασία του Ιταλικού εργοστασίου με την Rotax. Και όπως ανέφερα η μόνη έμμεση αναφορά στη Rotax έγινε με το 650 Terra που χρησιμοποιήθηκε το μοτέρ κλώνος της Rotax από τη LONCIN.

Όλες οι αναφορές όμως στον ειδικό τύπο του εξωτερικού λένε πως το SUPERDUAL βασίζεται στο 630TE και αυτό φορούσε ΌΧΙ αυτό το μοτέρ κλώνο αλλά το μοτέρ της husqvarna του 610(πριν την αγοράσει καν η BMW) το οποίο δέχτηκε την περιποίηση της BMW τότε με αλλαγή στην κεφαλή και επιμέρους σημεία.

Άρα σήμερα τα μόνα πραγματικά δεδομένα από οποιαδήποτε έρευνα μπορεί να γίνει στο διαδικτυο(όση κατάφερα εγώ τουλάχιστον) λέει πως τα SWM κατασκευαζονται στην Ιταλία. Προφανώς ανάρτηση αγοράζει από την KYB η την FAST ACE, ότι κάνει κάθε κατασκευαστής. Προφανώς φρένα αγοράζει από brembo. Τρόμπα φρενου δε ξέρω, όπως έγραψε και ο Πατερακη στο άρθρο του δεν έγραφε μάρκα. Κλπ κλπ. Αλλά αναφορά δε γίνεται πουθενά ότι το πλαίσιο και το μοτέρ και το ψαλίδι κλπ κλπ δε φτιαχνονται στην Ιταλία στα μηχανήματα αυτά που φτιαχνοντουσαν τα husqvarna μέχρι το 2014. Τώρα επιμέρους κομμάτια δε ξέρω. Οκ, προφανώς πιστόνια δε φτιάχνει εκεί!! Θα τα αγοράζει από προμηθευτή. Ούτε ξέρω ποια ακριβώς εξαρτήματα αγοράζει η προμηθεύεται και από που. Όπως δεν ξέρουμε για κανένα μηχανάκι!!

Λύνεις ένα triumph σήμερα και βρίσκεις Γιαπωνέζικα ηλεκτρικά ας πούμε.

Στο άρθρο όμως του Πατερακη που διάβασα προσεκτικά δεν κάνει πουθενά καμία αναφορά πως τα μηχανάκια δεν φτιαχνονται Ιταλία. Δεν κάνει πουθενά αναφορά πως εμπλέκεται η Shineray στην παραγωγή και στέλνει κομμάτια έτοιμα στην swm.

Αυτό που γράφει είναι πως το 630 μέχρι που πουλήθηκε η Husqvarna στην KTM φόραγε κινητήρα Rotax. Και νομίζω πως έγραψε κάτι λάθος. Δεν νομίζω πως η Husqvarna αγοραζε ποτέ κινητήρες από την Rotax αλλά έφτιαχνε η ίδια τους κινητήρες της.

Εστειλα ερώτηση προς το περιοδικό να μου κάνει μια διευκρίνιση και περιμενω απάντηση. Γιατί όπως το γράφει ο Πατερακη μας λέει πως το 630 είχε κινητήρα Rotax μέχρι το 2013 και τώρα που το ξαναέβγαλε η SWM βάζει επάνω ένα κλώνο Rotax (και εσύ προσθέτεις από Κίνα). Δεν βλέπω ποτέ να έγινε αυτό. Όπως έβγαζε η Husqvarna απευθείας και έβαζε αυτό το μοτέρ το ίδιο κάνει τώρα η swm με τους δικούς της προφανώς προμηθευτές πλέον σε επιμέρους κομμάτια. Πιθανώς κάποια να είναι και ποκυ καλύτερα!

Αλλά Rotax αντιγραφή αυτό το μοτέρ δεν είναι. Αν κάνω λάθος περιμένω από το περιοδικό να μου διευκρινήσεις από που προκύπτει αυτή η πληροφορία.

Όσο για τον μηχανικό της εταιρείας δεν έχω περάσει ποτέ από την delta motorcycles αλλά έχω σκοπό γιατί θέλω να κάνω και test ride το SUPERDUAL. Και θα ρωτήσω αν γίνεται αυτό που λες.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Πανέμορφο το 300 και δοκιμασμένη λύση.
Όντως συμφέρουσα αγορά για τέτοιου είδους μοτό.
Αν θυμάμαι καλά το te 310 είχε marzocchi 50, ακλόνητο στα πολλά και λόγω γεωμετρίας.
Το rs300 βλέπω έχει kyb, διαμέτρου;;;
Τα τελευταία te είχαν το καλό kayaba.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Τα τελευταία te είχαν το καλό kayaba.
Ναι Κώστα, είχα μείνει στα παλαιότερα που φορούσαν για πολλά χρόνια marzocchi 43 αργότερα τα magnum και τα 50αρια και πισω sachs.

Kyb 48 με κλειστό θάλαμο είχα και στο προηγούμενο και στο τωρινό μοτό μου, η διαφορά όμως είναι αντιληπτή μεταξύ τους μάλλον λόγω διαφορετικού revaling
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Όπως έγραψα και στο σχετικό θέμα ενδιαφέροντος εδώ

SWM SUPERDUAL X

απαντάω στον RIGGER και σε όποιον άλλον διαβάζει ένα τόπικ και δεν θέλει να λάβει λάθος πληροφορίες.

Το μοτέρ που φοράει το SUPERDUAL δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με Κινέζικη αντιγραφή ROTAX. Έχω γράψει στο θέμα του SUPERDUAL ακριβώς την ανάλυση που το αποδεικνύει με φωτογραφίες και συγκεκριμένες οπτικές, μηχανολογικές και ιστορικές αναφορές.

Στο τεύχος 601 του περιοδικού MOTO (τεύχος Δεκεμβρίου) υπήρξε αναλυτικό άρθρο απο τον Χρήστο Πατεράκη για το μηχανάκι που τα έλεγε μια χαρά μέχρι το σημείο που έκανε λάθος (άνθρωποι είμαστε) και τόνιζε πώς ο κινητήρας είναι αντιγραφή ROTAX προφανώς συγχέοντας το με το παλαιότερο Husqvarna Terra 650 το οποίο είχε και στην κατοχή του ή λόγω κάποιας λάθος παρανόησης, διόρθωσης κειμένου ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτό προφανώς μπέρδεψε κάποιους αναγνώστες όπως ο RIGGER που υπερθεμάτισε πώς το μοτέρ είναι Κινέζικη αντιγραφή ROTAX και οτιδήποτε άλλο χωρίς βάση. Τα μοτέρ είναι husqvarna, φτιάχνονται στην Ιταλία και απο εκεί και πέρα αν χρησιμοποιούν κάποια εξαρτήματα που έρχονται απο τρίτους προμηθευτές (λογικό) ίσως και απο την ίδια την ιδιοκτήτρια SHINERAY στην Κίνα είναι ένα άλλο ζήτημα που απο περιέργεια θα στείλω ένα mail στην SWM αν μπορεί να το διευκρινίσει.

Παραθέτω αυτούσιο τον διάλογο με το περιοδικό MOTO. προς τιμήν τους απάντησαν, το διευκρίνισαν, αναγνώρισαν ένα ανθρώπινο λάθος και αποδεικνύουν γιατί είναι αυτό το αξιόπιστο και μεγάλο Ελληνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας που είναι σε συνεχή επαφή με τους αναβάτες ενεργά.

 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Όχι ότι μ ενδιαφέρει και πολύ (έως καθόλου) αλλά οι Ιταλοί γράφουν πως
ΟΛΑ τα βασικά μέρη του κινητήρα (έμβολα. μπιέλες, κλπ κλπ ) είναι κατασκευασμένα στην Ιταλία

υγ
Το Μοτο για μένα δεν είναι αξιόπιστο περιοδικό και το είχα διαπιστώσει
πολλές φορές όσο το διάβαζα.
Από ένα σημείο και μετά κατάλαβα πως είναι εντελώς περιττό να πληρώνω
λεφτά για να διαβάζω ύμνους για τις εταιρείες από άτομα που δεν γράφουν
πια για τον καταναλωτή αλλά για τον διαφημιζόμενο
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Όπως έγραψα και στο σχετικό θέμα ενδιαφέροντος εδώ

SWM SUPERDUAL X

απαντάω στον RIGGER και σε όποιον άλλον διαβάζει ένα τόπικ και δεν θέλει να λάβει λάθος πληροφορίες.

Το μοτέρ που φοράει το SUPERDUAL δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με Κινέζικη αντιγραφή ROTAX. Έχω γράψει στο θέμα του SUPERDUAL ακριβώς την ανάλυση που το αποδεικνύει με φωτογραφίες και συγκεκριμένες οπτικές, μηχανολογικές και ιστορικές αναφορές.

Στο τεύχος 601 του περιοδικού MOTO (τεύχος Δεκεμβρίου) υπήρξε αναλυτικό άρθρο απο τον Χρήστο Πατεράκη για το μηχανάκι που τα έλεγε μια χαρά μέχρι το σημείο που έκανε λάθος (άνθρωποι είμαστε) και τόνιζε πώς ο κινητήρας είναι αντιγραφή ROTAX προφανώς συγχέοντας το με το παλαιότερο Husqvarna Terra 650 το οποίο είχε και στην κατοχή του ή λόγω κάποιας λάθος παρανόησης, διόρθωσης κειμένου ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτό προφανώς μπέρδεψε κάποιους αναγνώστες όπως ο RIGGER που υπερθεμάτισε πώς το μοτέρ είναι Κινέζικη αντιγραφή ROTAX και οτιδήποτε άλλο χωρίς βάση. Τα μοτέρ είναι husqvarna, φτιάχνονται στην Ιταλία και απο εκεί και πέρα αν χρησιμοποιούν κάποια εξαρτήματα που έρχονται απο τρίτους προμηθευτές (λογικό) ίσως και απο την ίδια την ιδιοκτήτρια SHINERAY στην Κίνα είναι ένα άλλο ζήτημα που απο περιέργεια θα στείλω ένα mail στην SWM αν μπορεί να το διευκρινίσει.

Παραθέτω αυτούσιο τον διάλογο με το περιοδικό MOTO. προς τιμήν τους απάντησαν, το διευκρίνισαν, αναγνώρισαν ένα ανθρώπινο λάθος και αποδεικνύουν γιατί είναι αυτό το αξιόπιστο και μεγάλο Ελληνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας που είναι σε συνεχή επαφή με τους αναβάτες ενεργά.

Στο τελευταίο τεύχος του ΜΟΤΟ (602 - Ιαν 2020), στη σελ.151, γίνεται αναφορά στα "παροράματα" προηγούμενων τευχών, προς επίρρωση του ανωτέρω ποστ σε παράθεση.
// Β
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Επειδή μας έχει πέσει λίγο η διάθεση με αυτά και αυτά χρειαζόμαστε λίγο τσόντα να μας σηκωθεί λίγο..

RS500R rallye made in Australia απο μερακλή.... γκαρσόν λεκιάστηκα..








Και η πλάκα είναι πως το φτιάχνεις με κάνα 10ρικο αντε πες 11 να το τερματίσεις! 7 χιλιάρικα παίρνεις καινούργιο το μηχανάκι και πες κάνα 3χίλιαρο να το τουμπανιάσεις όπως αυτό της foto.

Θυμίζω 10.500 μαμά άδειο έχει ένα tenere..
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
ΚΤΜ 520exc
KTM ADV1190
Δυστυχώς με τις ακυρώσεις των αγώνων λόγω του κοροιδοϊού, χάσαμε την ευκαιρία να δούμε τα μηχανάκια αυτά
τι ψάρια πιάνουν, σε πραγματικές συνθήκες αγώνα, μιάς και πρίν τις ακυρώσεις των αθλητικών συναντήσεων
γινόντουσαν κουβέντες για συμμετοχή στα πανελλήνια πρωταθλήματα εντούρο......
 
Reactions: STF
Top Bottom