SWM SUPERDUAL X

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Το γνωστό παραδοσιακό μοτέρ της Rotax είναι αυτό



Κάποια στιγμή δε θυμαμαι τώρα η BMW επαναλανσάρισε το F650GS με μοτέρ κλώνο ROTAX που πλέον τον παρήγαγε η Kινέζικη LONCIN και ήταν αυτό



Όταν εξαγοράστηκε η Husqvarna απο την BMW αυτό το μοτέρ κλώνος χρησιμοποιήθηκε στα TR 650 στα οποία μάλιστα έλεγαν πως αποδίδει καλύτερα λόγω κάποιων αλλαγών στη χαρτογράφηση



Το 630 όμως δεν εξοπλίστηκε ποτέ με αυτό το μοτέρ! Εϊχε ένα μοτέρ βασισμένο στο 610 με κεφαλή απο 510 κάτι τέτοιο όπως έγραψα παραπάνω. Husqvarna Μοτέρ. Φαίνονται και εμφανισιακά οι διαφορές τους.



Καμία σχέση λοιπόν με Rotax, καμία σχέση με LONCIN.

Ιδού και το μοτέρ αυτό πάνω στο SWM

 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Στο Βαρεζε γινεται η συναρμολογηση το πιρουνι ειναι Fastace (κατασκευαζει πιρουνια για mountain bike και σκουτερ) ολα οσα λες σωστα για πλαισιο ψεκασμο της Μικουνι κτλ ομως το μοτερ δεν ειναι του 610-630 ειναι κινεζικο. Το βινταεκι που εβαλες δεν λεει κατι. Εναν τυπο δειχνει που συναρμολογει ενα μοτερ τωρα τι ειναι ο θεος και η ψυχη του.

Θα ψαξω για λινκ που το ειχα διαβασει καποια στιγμη το καλοκαιρι. Σε πρωτη φαση αν εχεις το μοτο τευχος 601 ο Πατερακης το γραφει κατι που απεξω απεξω ειχε πει και ο αντιπροσωπος εδω.
Δηλαδή είναι κοινό μυστικό πώς η SHINERAY (προφανώς) κατασκευάζει τα μέρη του μοτέρ για το SUPERDUAL βασισμένη στο μοτέρ του 630 όπως λέω παραπάνω. Κανείς δεν το γράφει πουθενά βεβαια (εγώ δεν μπορώ να το βρω) ή απλά δεν είναι άξιο αναφοράς.

Αλλά και αν ισχύει που μάλλον ισχύει γιατί το εργοστάσιο στο Varese δεν νομίζω να έχει εργαλειομηχανές να κόβει και πιστόνια, μπιέλες και να χυτευει κεφαλές και γίνεται απλά η συναρμολόγηση του μοτέρ Ιταλία σε τί μας προβληματίζει αυτό τόσο και που η κοροιδία? Η BMW παίρνει έτοιμα μοτέρ απο KYMCO (G310GS, F750GS, F850GS), η ΚΤΜ παίρνει έτοιμα μοτέρ απο την Ινδική BAJAJ κλπ κλπ κλπ. Αν η SWM παιρνει απο την μητρική Shineray μέρη του μοτέρ που φτιάχτηκαν στις εγκαταστασεις της μόνο λογικό είναι!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Αν και η κουβέντα έγινε εδώ..

SWM RS300R-RS500R (2020)

Πρέπει πρωτίστως να γράψω αυτή τη διευκρίνιση στο θέμα του SUPERDUAL το οποίο και αφορά άμεσα.

Το μοτέρ που φοράει το SUPERDUAL δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με Κινέζικη αντιγραφή ROTAX. Έχω γράψει παραπάνω ακριβώς την ανάλυση που το αποδεικνύει με φωτογραφίες και συγκεκριμένες οπτικές, μηχανολογικές και ιστορικές αναφορές.

Στο τεύχος 601 του περιοδικού MOTO (τεύχος Δεκεμβρίου) υπήρξε αναλυτικό άρθρο απο τον Χρήστο Πατεράκη για το μηχανάκι που τα έλεγε μια χαρά μέχρι το σημείο που έκανε λάθος (άνθρωποι είμαστε) και τόνιζε πώς ο κινητήρας είναι αντιγραφή ROTAX προφανώς συγχέοντας το με το παλαιότερο Husqvarna Terra 650 το οποίο είχε και στην κατοχή του ή λόγω κάποιας λάθος παρανόησης, διόρθωσης κειμένου ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτό προφανώς μπέρδεψε κάποιους αναγνώστες όπως ο RIGGER που υπερθεμάτισε πώς το μοτέρ είναι Κινέζικη αντιγραφή ROTAX και οτιδήποτε άλλο χωρίς βάση. Τα μοτέρ είναι husqvarna, φτιάχνονται στην Ιταλία και απο εκεί και πέρα αν χρησιμοποιούν κάποια εξαρτήματα που έρχονται απο τρίτους προμηθευτές (λογικό) ίσως και απο την ίδια την ιδιοκτήτρια SHINERAY στην Κίνα είναι ένα άλλο ζήτημα που απο περιέργεια θα στείλω ένα mail στην SWM αν μπορεί να το διευκρινίσει.

Παραθέτω αυτούσιο τον διάλογο με το περιοδικό MOTO. προς τιμήν τους απάντησαν, το διευκρίνισαν, αναγνώρισαν ένα ανθρώπινο λάθος και αποδεικνύουν γιατί είναι αυτό το αξιόπιστο και μεγάλο Ελληνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας που είναι σε συνεχή επαφή με τους αναβάτες ενεργά.

 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εμένα μ αρέσει
Ιντερνετικός φίλος Ιταλός έκανε 100.000 ταξιδιωτικά χλμ
χωρίς πρόβλημα.
Τότε ήθελε και επισκευή μοτέρ, δεν μου είπε τι,
αλλά το βρίσκω λογικό για 1Κ μοτέρ.
Νομίζω Ελλάδα θα βολέψει πολύ.
Αν έγραφε BMW φυσικά τα πράγματα θα ήταν αλλιώς
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
XLV 650 Transalp
tc-drift ξανα-διευκρινιζω και παλι οτι αυτο που εγραψα δεν το εμαθα απο τον Πατερακη ( τον οποιο φυσικα σεβομαι και διαβαζω οπως ολους του ειδικου τυπου γιατι ετσι εμαθα απο την εποχη του Χοιδα-Παπανδρεου-ΚΚ ) αλλα απο αλλη πηγη αρκετα επισημη και ΣΙΓΟΥΡΗ,πριν γραφει απο αυτον.
Επεσα στην λουμπα λοιπον περι Rotax μη ξεροντας τι κινητηρα φοραει το Dual -φυσικα κανενας δεν ξερει- και η αληθεια ειναι οτι παραξενευτηκα με αυτο που εγραψε ο Πατερακης μια και ο Ροταχ -ξεχειλωμενος σε κυβικα- εκανε καριερα σε BMW Aprilia, Derby,MZ, και δεν θυμαμαι σε ποιους αλλους.
Ξεροντας πολυ καλα τι εστι SWM μιας και την εζησα στην εποχη της. Γνωριζω οτι η SWM δεν ειχε κατασκευασει ουτε κατασκευασε ποτε δικο της μοτερ. Εκανε χρηση μοτερ απο την Sachs Rotax και Minarelli για καποια street μηχανακια 50-125 μεχρι το 1984-85 οπου και τα κακαρωσε οπως μαζι της πολλες μικρες ιταλικες εταιρειες.
ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΕ και αυτο κανει και σημερα γιατι δεν εχει ουτε χυτηρια ,πρέσες, κοφτες μεταλλων, ρομποτ συγκολλήσεων,βαφων κτλ. Τωρα τι τμηματα ειναι αυτα ( καρτερ,στροφαλοι μπιελες , δεν γνωριζω).
Εκανε χρηση περιφερειακων απο την Marzocchi ενιοτε και απο την Sachs Acerbis πλαστικα και Ιταλικα Ισπανικα και Αυστριακα περιφερειακα.

Το μοτερ αυτο που φοραει σημερα στο Dual δεν ξερω απο ποιον ειναι και τι ειναι αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι τμηματα του ερχονται απο την SHINERAY ετοιμα προς συναρμολογηση. Θελεις να ειναι Husqvarna να ειναι καμια αντίρρηση μαζι σου και εγω. Ομως η SHINERAY εχει βαλει χερι για την εξασφαλισμενη μειωση του κοστους με τον τροπο αυτο. Η αναμειξη της αυτη δεν σημαινει "λερωμα" του ονοματος της SWM και της Husqvarna κατα την αποψη μου γιατι παραδειγματα οπως της Benelli-BMW παλαιοτερα αλλα και Harley και δεν ξερω ποσες ακομα εχουν δειξει θετικα στοιχει ως προς την αξιοπιστια.
Εκτος αυτου η SWM κανει χρηση περιφερειακων στο Dual και απο προμηθευτες εντελως αγνωστους (αντλιες φρενων) αλλα και σχετικα γνωστους ( Fast ace πιρουνι) κτλ.

Που θελω να καταληξω. Σε αυτο που γραφω στο αρχικο σχολιο μου οτι η τιμη του δεν αντιπροσωπευει αυτο που διατεινει η εταιρια αλλα ουτε αυτο που εχει στον νου του ο καταναλωτης. Τα 7500 χιλιαρικα ειναι πολλα για το συγκεκριμενο. Τα 6500 κατα την αποψη μου ειναι δελεαστικα για καποιον που θελει να συμπιεσει τα θελω του και εχοντας καταχωνιασει ελεω τιμης το συνδρομο της κινεζικης αξιοπιστιας. Ιταλικο μηχανακι μεν αλλα με σχετικη συμμετοχη της Κινας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
RIGGER αυτό που δεν έχει όμως πραγματικά καμία σημασία είναι το τί ήταν η SWM την δεκαετία 70' και 80'.

Στείλε ένα μήνυμα στον Mauro Sironi, γιος του του Piero Sironi συνιδρυτή της SWM και ρώτα τον, τί σχέση έχει η SWM σήμερα με την εταιρεία του πατέρα σου. Θα σου απαντήσει πώς δεν έχει καμία σχέση και η οικογένεια πούλησε μονάχα τα δικαιώματα στο όνομα. Τίποτα άλλο. Δεν ξέρω γιατί κάνεις κάποιον συσχετισμό με την παλιά SWM και την σημερινή.

Mauro Sironi

Τώρα σήμερα η SWM φτιάχνει τις μηχανές της στο εργοστάσιο στην Ιταλία και προφανώς όπως ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές χρησιμοποιεί προμηθευτές απ όλον τον κόσμο. Στο Superdual ας πούμε φόρεσε πηρούνι της Fast Ace, στο r300rs φόρεσε της KYB, δίσκους Brembo, τρόμπα δεν ξέρω απο ποιόν. Τροφοδοσία απο τον τάδε, δισκόπλακες δαγκάνες την Brembo και πάερι λέγοντας.

Στο εργοστάσιο στο Varese γίνονται τα παρακάτω

On the ground floor (2603 square metres) in the centre of the building, we find the engine division and roller test beds. The surrounding area is dedicated to the prototypes and racing motorcycle production workshop. A section is also reserved for the Training Centre for the engineers comprising theÿ Husqvarna after-sales service. On the first floor (2278 square metres), next door to each other, there are the Styling Centre (753 square metres) and the Development Division (816 square metres) organised to assure work can be done with maximum concentration on the product. The same floor is also home to the Acquisitions Office and Market Research Office. The proximity of these two functions to the Development Division ensures that the latter is increasingly central to the commercial activities to obtain the best in terms of functionality, quality and costs, in close collaboration with suppliers.

The second floor (592 square metres), covering only the north part of the building, offers the Management and Administration offices. Alongside, on the roof of the Development Division, there is an open space dedicated to the presentation of new models. To the front of the building, facing the road, there are the windows of the Husqvarna Motorcycles showroom (325 square metres), easily visible and accessible from the outside. This space is used to display the company’s top models and the finest photographs of the sporting events around the world; it is destined to become the pulsing heart of the firm and a Mecca for all fans of the


όπως φαίνεται εδώ

HUSQVARNA OPENS ALL-NEW FACTORY IN VARESE: A Tradition Dating Back More Than A Century And Since 2007 As Part Of the BMW Group Is Assured With A New Headquarters | Motocross Action Magazine

ακριβώς πώς φτιάχτηκε δηλαδή το ανακαινισμένο εργοστάσιο με τα λεφτά τότε της BMW. Σχεδιασμός, R&D, engine division, πρωτότυπα, racing, training κλπ.

Προφανώς και δεν έχει χυτηριο και πρέσες το εργοστάσιο και χρησιμοποιεί κάποιο εργοστάσιο (της Shineray να υποθέσω χωρίς να ξέρω) για να της κάνει τις μηχανουργικές κατασκευές. Αλλά όλη η ψυχή του εργοστασίου είναι εκεί, οι κινητήρες, οι προδιαγραφές, ο σχεδιασμός, η συναρμολόγηση, το R&D, όλα είναι καθετοποιημένα σε αυτό το εγοστάσιο. Οι κινητήρες σχεδιάζονται, δοκιμάζονται και βελτιώνονται μέσα σε αυτό το εργοστάσιο.. Και συναρμολογούνται απ το μηδέν μέσα σε αυτό το εργοστάσιο. Το εργοστάσιο δίνει τα σχέδια, τις προδιαγραφές, τις μήτρες και ένας προμηθευτής κάνει τις κατασκευές που δεν μπορεί να κάνει το εργοστάσιο. Όπως κάνουν όλοι προφανώς. Εδώ ολόκληρη BMW παίρνει έτοιμα μοτέρ απο τρίτους. Το F850GS των 15 χιλιάδων ευρό έχει μοτέρ της LONCIN.

Εδώ κάποια ποιό καλά βιντεάκια απο το εργοστάσιο



Άρα πώς προκύπτει πώς η SWM ως προδιαγραφές δεν υπερκαλύπτει τα πρότυπα μια Ευρωπαικής μοτοσυκλέτας και είναι ακριβή?? Επειδή ο Πατεράκης έγραψε στο moto Πώς η τρόμπα μοιάζει με Magura αλλά δεν είναι? Μία τρόμπα δεν ξέρουμε ποιό εργοστάσιο τη φτιάχνει, οκ δεν είναι η Magura. Δηλαδή τα φρένα της ΚΤΜ που τα φτιάχνει η θυγατρική της BYBRE στην Ινδία είναι καλύτερα.

Έχει πάντως τεράστια σημασία να λέμε πως το μοτερ είναι Κινέζικη αντιγραφή Rotax και άλλο να είναι γέννημα θρέμμα Husqvarna που συνεχίζει την εξέλιξη και αναβάθμιση στο εργοστάσιο της SWM. Και το τί μπιέλα φοράει μέσα και τί πιστόνι και τί κύλινδρο δεν το ξέρω εγώ ούτε κι εσύ. Αν τα φτιάχνει η SHINERAY και την προμηθευει με τις προδιαγραφές της SWM θα φανεί σε βάθος χρόνου πόσο καλά θα βγούν. Μπορεί σαν προδιαγραφές μετάλλων και μηχανουργικής κατεργασίας να αποδειχτούν καλύτερα και απο τα Husqvarna. Πώς μπορούμε να το κρίνουμε αυτό? Λύσσαμε κάποιο μοτέρ μετά απο 100.000χλμ να δούμε τί γίνεται μέσα? Πήραμε στα χέρια μας τα μηχανολογικα σχέδια και τις προδιαγραφές και είδαμε πως έχουν γίνει εκπτώσεις?

Σε 2-3 χρόνια θα υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε αυτόν τον τομέα μόλις αρχίσουν και λύνονται και κάποια μοτέρ και φανεί και η φθορά τους σε βάθος χρόνου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πάντως πιστόνι και κομπλέ στρόφαλος κ.α έχουν ακριβώς ίδιους κωδικούς ανταλλακτικού με Husqvarna te630. Μάλιστα αρκετοί ιδιοκτήτες Husqvarna κάνουν χαρές που μπορούν να βρίσκουν καινούργια ανταλλακτικά για τα μηχανάκια τους.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Dominator 650
XLV 650 Transalp
RIGGER αυτό που δεν έχει όμως πραγματικά καμία σημασία είναι το τί ήταν η SWM την δεκαετία 70' και 80'.

Στείλε ένα μήνυμα στον Mauro Sironi, γιος του του Piero Sironi συνιδρυτή της SWM και ρώτα τον, τί σχέση έχει η SWM σήμερα με την εταιρεία του πατέρα σου. Θα σου απαντήσει πώς δεν έχει καμία σχέση και η οικογένεια πούλησε μονάχα τα δικαιώματα στο όνομα. Τίποτα άλλο. Δεν ξέρω γιατί κάνεις κάποιον συσχετισμό με την παλιά SWM και την σημερινή.

Mauro Sironi

Τώρα σήμερα η SWM φτιάχνει τις μηχανές της στο εργοστάσιο στην Ιταλία και προφανώς όπως ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές χρησιμοποιεί προμηθευτές απ όλον τον κόσμο. Στο Superdual ας πούμε φόρεσε πηρούνι της Fast Ace, στο r300rs φόρεσε της KYB, δίσκους Brembo, τρόμπα δεν ξέρω απο ποιόν. Τροφοδοσία απο τον τάδε, δισκόπλακες δαγκάνες την Brembo και πάερι λέγοντας.

Στο εργοστάσιο στο Varese γίνονται τα παρακάτω

On the ground floor (2603 square metres) in the centre of the building, we find the engine division and roller test beds. The surrounding area is dedicated to the prototypes and racing motorcycle production workshop. A section is also reserved for the Training Centre for the engineers comprising theÿ Husqvarna after-sales service. On the first floor (2278 square metres), next door to each other, there are the Styling Centre (753 square metres) and the Development Division (816 square metres) organised to assure work can be done with maximum concentration on the product. The same floor is also home to the Acquisitions Office and Market Research Office. The proximity of these two functions to the Development Division ensures that the latter is increasingly central to the commercial activities to obtain the best in terms of functionality, quality and costs, in close collaboration with suppliers.

The second floor (592 square metres), covering only the north part of the building, offers the Management and Administration offices. Alongside, on the roof of the Development Division, there is an open space dedicated to the presentation of new models. To the front of the building, facing the road, there are the windows of the Husqvarna Motorcycles showroom (325 square metres), easily visible and accessible from the outside. This space is used to display the company’s top models and the finest photographs of the sporting events around the world; it is destined to become the pulsing heart of the firm and a Mecca for all fans of the


όπως φαίνεται εδώ

HUSQVARNA OPENS ALL-NEW FACTORY IN VARESE: A Tradition Dating Back More Than A Century And Since 2007 As Part Of the BMW Group Is Assured With A New Headquarters | Motocross Action Magazine

ακριβώς πώς φτιάχτηκε δηλαδή το ανακαινισμένο εργοστάσιο με τα λεφτά τότε της BMW. Σχεδιασμός, R&D, engine division, πρωτότυπα, racing, training κλπ.

Προφανώς και δεν έχει χυτηριο και πρέσες το εργοστάσιο και χρησιμοποιεί κάποιο εργοστάσιο (της Shineray να υποθέσω χωρίς να ξέρω) για να της κάνει τις μηχανουργικές κατασκευές. Αλλά όλη η ψυχή του εργοστασίου είναι εκεί, οι κινητήρες, οι προδιαγραφές, ο σχεδιασμός, η συναρμολόγηση, το R&D, όλα είναι καθετοποιημένα σε αυτό το εγοστάσιο. Οι κινητήρες σχεδιάζονται, δοκιμάζονται και βελτιώνονται μέσα σε αυτό το εργοστάσιο.. Και συναρμολογούνται απ το μηδέν μέσα σε αυτό το εργοστάσιο. Το εργοστάσιο δίνει τα σχέδια, τις προδιαγραφές, τις μήτρες και ένας προμηθευτής κάνει τις κατασκευές που δεν μπορεί να κάνει το εργοστάσιο. Όπως κάνουν όλοι προφανώς. Εδώ ολόκληρη BMW παίρνει έτοιμα μοτέρ απο τρίτους. Το F850GS των 15 χιλιάδων ευρό έχει μοτέρ της LONCIN.

Εδώ κάποια ποιό καλά βιντεάκια απο το εργοστάσιο



Άρα πώς προκύπτει πώς η SWM ως προδιαγραφές δεν υπερκαλύπτει τα πρότυπα μια Ευρωπαικής μοτοσυκλέτας και είναι ακριβή?? Επειδή ο Πατεράκης έγραψε στο moto Πώς η τρόμπα μοιάζει με Magura αλλά δεν είναι? Μία τρόμπα δεν ξέρουμε ποιό εργοστάσιο τη φτιάχνει, οκ δεν είναι η Magura. Δηλαδή τα φρένα της ΚΤΜ που τα φτιάχνει η θυγατρική της BYBRE στην Ινδία είναι καλύτερα.

Έχει πάντως τεράστια σημασία να λέμε πως το μοτερ είναι Κινέζικη αντιγραφή Rotax και άλλο να είναι γέννημα θρέμμα Husqvarna που συνεχίζει την εξέλιξη και αναβάθμιση στο εργοστάσιο της SWM. Και το τί μπιέλα φοράει μέσα και τί πιστόνι και τί κύλινδρο δεν το ξέρω εγώ ούτε κι εσύ. Αν τα φτιάχνει η SHINERAY και την προμηθευει με τις προδιαγραφές της SWM θα φανεί σε βάθος χρόνου πόσο καλά θα βγούν. Μπορεί σαν προδιαγραφές μετάλλων και μηχανουργικής κατεργασίας να αποδειχτούν καλύτερα και απο τα Husqvarna. Πώς μπορούμε να το κρίνουμε αυτό? Λύσσαμε κάποιο μοτέρ μετά απο 100.000χλμ να δούμε τί γίνεται μέσα? Πήραμε στα χέρια μας τα μηχανολογικα σχέδια και τις προδιαγραφές και είδαμε πως έχουν γίνει εκπτώσεις?

Σε 2-3 χρόνια θα υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε αυτόν τον τομέα μόλις αρχίσουν και λύνονται και κάποια μοτέρ και φανεί και η φθορά τους σε βάθος χρόνου.
Ο συσχετισμος που κανω εχει να κανει με μια εισαγωγη για το ποια ηταν η SWM ετσι για την ιστορια (οι κατω των 35 σε μεγαλο ποσοστο δεν την γνωριζαν καν οπως και τους υπολοιπους μικροκατασκευαστες της Ιταλιας των 70ς -80ς) σαφως και σημερα το 2020 εχουν αλλαξει αρκετα.

Αυτα που παραθετεις στο σχολιο σου τα εχω διαβασει και για την επενδυση της BMW κατοπιν την Husqvarna, οπως και ποιος εχει απομεινει σημερα στην SWM απο τους δυο ιδρυτες της.
Η καταληξη μου στο θεμα ειναι οχι να αποδειξω η να θιξω πως η κατασκευες της Κινας ειναι σε μειωνεκτικη θεση σε σχεση με τους υπερκατασκευαστες Ερωπαιους Ιαπωνες Αμερικανους αλλα στο οτι εχει μπει η Κινα καλα στο παιχνιδι η Κινα (για αυτο εχει λυσαξει ο ξανθος στην απεναντι οχθη) και οχι μονο στον χωρο της μοτοσυκλετας.
Για την μοτοσυκλετα αν αυτο το τελικο προιον της οποιας εταιριας με Κινεζικα κεφαλαια αλλα και δευτερόγεννη παράγωγη κυριως ειναι καλο μετριο κακο ειναι ατοπο να κριθει τωρα γιατι οπως λες και εσυ δεν ανοιξαμε κινητηρα στα 100.000 χλμ να δουμε τι εχει συμβει.
Το σημειο που θελω να ακουμπησω ειναι οτι γινεται τεραστια προσπαθεια απο τα εργοστασια να διατηρησουν κοστη χαμηλα να παρουσιασουν στον καταναλωτη προτασεις για καθε τσεπη αλλα κατ εκτιμηση δικη μου να συγχωνευτουν εταιριες ετσι ωστε με την πειρα της καθε μιας την εμπλοκη της εμπορικα σε διαφορες αγορες και στο τελος να μεινουν λιγες ανα ηπειρο ωστε να αποκτησουν πληρη ελεγχο της αγορας.
Κλεινω τονιζοντας αυτο που ειπα παραπανω οτι δηλαδη η SWM δεν ειναι 100% Ιταλικη -οπως την γνωριζαμε δεν ξερω ποσοι- αλλα και Κινεζικη εταιρια χωρις απο αυτο να εξαγονται συμπερασματα αρνητικα.
Η ενσταση μου ειναι οτι ναι εδωσε στην αγορα ενα μηχανακι (dual στην προκειμενη περιπτωση) και η τιμη δεν ειναι κατα την αποψη μου παντα αυτη η οποια θα στρεψει την αγοραστικη μαζα προ το προιον,γιατι οπως και να το κανουμε αλλο Brembo αλλο μπαι αλλο marzocchi αλλο Fats Ace αλλο, αλλο αλλο, ............. Σταματω εδω τον καθε σχολιασμο μου επι του θεματος γνωριζω 2-3 πραγματα τα κρατω για εμενα γιατι θεωρω οτι ειναι ακομψο απο την πλευρα μου να "χαλαω" ενα ποστ για καποιον που απλα μπηκε να ενημερωθει για το Dual να διαβαζει τα κατεβατα που παραθετω. :crs:
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
RIGGER ξέρω ελάχιστα πράγματα για την παλιά SWM αλλά εφόσον έπαιρνε μοτέρ απο Rotax και Sachs δεν τη λες και 100% Ιταλική. ολόκληρο το μοτέρ το έκανε εισαγωγή απο Αυστρία ή Γερμανία απ ότι καταλαβαίνω. Για την ιστορία τα R300RS φοράνε KYB αναρτήσεις. Δεν είναι κανόνας τα Fast Ace. Το μπροστινό του SUPERDUAL είναι πράγματι fast Ace την οποία δεν την ξέρω αλλά νομίζω μόνο με ένα test ride μπορούμε να δούμε αν όντως δουλέυει και πόσο καλό είναι. Μπορεί να είναι όντως καλό.

Προσωπική μου γνώμη είναι πως στα 7,5 χιλιάρικα είναι νορμάλ τιμή για το Superdual για Ευρωπαικό μηχανάκι με αυτό τον εξοπλισμό. Άμα βγάλεις χούφτες, σχάρα, ζελατίνα, αλουμινένια ποδιά, κεντρικό στάντ και κάγκελα ουσιαστικά είναι σαν να το παίρνεις 6.700€. Ένα Tenere 660 δεν είχε τίποτα απ όλα αυτά επάνω καινούργιο στα 7500€ και αναρτήσεις φρένα ήταν απ το τελευταίο ράφι. ΚΑι δεν ήταν κάν Japan.

Και σήμερα παίρνεις ΚΤΜ 690 καινούργιο στα 11 χιλιάρικα αν ψάξουμε ανταγωνισμό premium.

Συνεπώς η SWM φαίνεται να παίζει στη κατηγορία value for money, απλά μένει όντως να αποδείξει πώς θα υπάρχει value σε βάθος χρόνου για το money!
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Πάντως από δύο ταξιδιώτες που έχω δει στο fb, στον έναν έσπασε η άνω βάση αμορτισέρ (πριν πει κανείς κάτι για τα πλαίσια, ας θυμηθούμε F800GS) αλλά το κυκλοφορούσε στα ΒΑΜ Road φορτωμένο και σβέλτα, σημειώνοντας και ο ίδιος ότι αν δεν έκανε αυτή την χρήση μάλλον δεν θα έβγαζε το πρόβλημα. Κατά τα λοιπά δεν θυμάμαι να είχε θέματα. Αν βρω το ποστάκι θα βάλω λινκ.

KTiNoS 100,000 χιλιόμετρα πότε πρόλαβαν και έκαναν με μηχανάκι που βγήκε ουσιαστικά πέρυσι στην αγορά;
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
Είχα περάσει να το δώ πρίν 2 Σάββατα, αλλά ήταν κλειστά...
Το χάζεψα από την βιτρίνα ...
Πολύ πιο ωραίο απο κοντά ....
Κατά καιρόυς το σκέφτομαι γιατί κάνει κλίκ πολλά κουτάκια ....
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Τυχαία έπεσα(στο FB, στη σελίδα της SWM αυστραλίας νομίζω όπως χάζευα κάτι foto) και σε ένα παιδί που το έχει πάρει απο Χανιά και του έστειλα και είπαμε 2 κουβέντες. Ευχαριστημένος φάνηκε.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
Πέρασα το είδα από κοντά μου άρεσε το καβάλησα είναι ψιλούτσικο 180 και πάταγα σαν μπαλαρίνα
Είναι ωραίο από κοντά ...

Το πήγα μια γρήγορη βόλτα.
Έχει δύναμη
Δεν έχει κραδασμούς
Έχει καλό ζύγισμα μπορείς δεν κατεβάζεις πόδι σχεδόν ούτε σταματημένο
Το τιμόνι κόβει αρκετά
Έχει καλή θέση οδήγησης κάθεσαι αρκετά κοντά στον μπροστά τροχό
Η σέλα είναι σκληρή αλλά άνετη
Τα φρένα είναι καλά
Η νεκρά θέλει συνήθεια για να την βρίσκεις σταματημένος
Έχει καλό φανάρι.

Αλλά δεν δουλεύει στρωτά ο ψεκασμός
στα σταθερό γκάζι κομπιάζει όχι έντονα αλλά αρκετά ώστε να το νιώθεις
Δυσκολεύεται να πάρει μπροστά
οι αναρτήσεις του μου φάνηκαν σκληρές ίσως να ήθελαν ρύθμιση

Αν κρύβεις ένα χουλιγκαν μέσα σου σίγουρα θα σου τον βγάλει
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Γενικά για τα SWM και για τη σειρά enduro έχω καταλάβει στο θέμα ψεκασμού πώς απο το εργοστάσιο λόγω προδιαγραφών EURO έχουν ένα θεματάκι. Προφανώς, επειδή καλώς ή κακώς τα μοτέρ σχεδιαστικά είναι αρκετών ετών απο εποχής Husqvarna 610 το συγκεκριμένο, για να ανταποκρίνονται στις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων κάνουν αλχημίες με τον ψεκασμό για να ξεγελάνε τις νόρμες. Οι ιδιοκτήτες απ ότι έχω διαβάσει σε ομάδες Αγγλία και Αυστραλία κάνουν κάποια ρύθμιση στον ψεκασμό(συνήθως βάζουν και ελεύθερο τελικό και φίλτρο) και στρώνουν όλα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia caponord abs
Γενικά για τα SWM και για τη σειρά enduro έχω καταλάβει στο θέμα ψεκασμού πώς απο το εργοστάσιο λόγω προδιαγραφών EURO έχουν ένα θεματάκι. Προφανώς, επειδή καλώς ή κακώς τα μοτέρ σχεδιαστικά είναι αρκετών ετών απο εποχής Husqvarna 610 το συγκεκριμένο, για να ανταποκρίνονται στις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων κάνουν αλχημίες με τον ψεκασμό για να ξεγελάνε τις νόρμες. Οι ιδιοκτήτες απ ότι έχω διαβάσει σε ομάδες Αγγλία και Αυστραλία κάνουν κάποια ρύθμιση στον ψεκασμό(συνήθως βάζουν και ελεύθερο τελικό και φίλτρο) και στρώνουν όλα.
βαγγελη δεν εισαι μονο ψημενος,αλλα το βλεπω ηδη στο γκαραζ σου
 
Top Bottom