SWM SUPERDUAL X

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
βαγγελη δεν εισαι μονο ψημενος,αλλα το βλεπω ηδη στο γκαραζ σου
Σίγουρα θα ήθελα ένα στο γκαράζ, γιατί όχι, αλλά ξέρεις οτι έχουμε πάθος γενικά με τις μηχανές και ψαχνόμαστε και στα μηχανολογικά και γενικώς. Και άμα ψάχνεσαι βρίσκεις γνώση..! Ευτυχώς η γνώση πλέον είναι εύκολα προσβάσιμη..! Οι Αυστραλοί έχουν ασχοληθεί πολύ με την SWM, τα αγοράζουν πολύ και τα δουλέυουν.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σίγουρα θα ήθελα ένα στο γκαράζ, γιατί όχι, αλλά ξέρεις οτι έχουμε πάθος γενικά με τις μηχανές και ψαχνόμαστε και στα μηχανολογικά και γενικώς. Και άμα ψάχνεσαι βρίσκεις γνώση..! Ευτυχώς η γνώση πλέον είναι εύκολα προσβάσιμη..! Οι Αυστραλοί έχουν ασχοληθεί πολύ με την SWM, τα αγοράζουν πολύ και τα δουλέυουν.
καλα οι αυστραλοι δουλευουν πολυ τα μηχανακια εκει,ειναι αχανη χωρα....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο advrider έχουν αναφερθεί κάποιες περιπτώσεις που έχει κοπεί η πάνω βάση του πίσω αμορτισέρ

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Ναι αλλά ο άνθρωπος είχε πει ότι κουβαλούσε την Άρτα και τα Γιάννενα και σε τερέν σκληρό, rtw ταξιδιού. Επίσης έγραψε ότι έχει επικοινωνήσει με το εργοστάσιο και έχει ενημερώσει, δεν το θεωρεί πρόβλημα.
Το ίδιο πράγμα παθαίνει το f800gs με λιγότερο ζόρι.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
στο πόστ #2088 αναφέρει

1) there are no cracks anywhere on subframe or rack mount points.. they should have failed as well if that were the case.

2) the top box was replaced with soft bag long before frame failure, and before that top case partially rested on rear seat.

3) there was an obvious weld defect on right side of mount which was covered by paint. Weld seam was only attached to one piece of the metal but not other one.

4) I have mounted/dismounted enough shocks to say that the gauge of the metal used on SD shock mount is considerably thinner than what is used in other bikes.

I'm not holding this failure against bike as a) the damage to ECU was minimal and it was still useable; b) it was much easier to find a welder than shop to rebuild shock
Οπότε σύμφωνα με αυτόν προτιμάει να του κοπή η βάση και να βρεί ένα συγκολλητή από το να καταστραφεί το αμορτισέρ του.


Προσωπικά δεν το θεωρώ πρόβλημα μίας και εφόσον το ξέρεις μπορείς να το ενισχύσεις αν θές.
Νομίζω ότι θα μπορούσα να το κάνω σετάκι με το δικό μου που κόβει μπροστά
Αν είχε καλύτερη λειτουργία ο ψεκασμός του το πιο πιθανό είναι ότι θα το είχα κλείσει προχθές ....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολλοί θα το ποθήσουμε κανείς δε θα το αγοράσει.
Συμφωνώ, έναν έχω βρει πάντως, απο Χανιά που το ήθελε και το πήρε και λέει πολύ καλά λόγια.

Αν είχε έρθει Ελλάδα πριν κάνα χρόνο που είχα δώσει τα 2 μηχανακια που είχα και έκανα προγραμματισμό για τα επόμενα θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά πάντως. Πλέον και με το internet ακόμα και να μην υπάρχει Stock κάτι να χρειαστείς εδώ σε 2-3 μέρες σου ήρθε και η Ιταλία είναι δίπλα. Τώρα για την μεταπώληση εντάξει, είναι παντρειά αλλά δεν είναι και κάνα τρελό ποσό η αλήθεια είναι.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Ερωτηση αν ξερει κανενας...το θεμα που εχει με τον ψεκασμο το superdual το ειχε και το προηγουμενο το rs 650?

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απ ότι έχω καταλάβει όλα αυτά δεν είναι κάποιο σοβαρό θέμα. Όλοι κάνουν μια ρύθμιση στη χαρτογράφηση και γίνονται άψογα.

Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά απευθύνσου στη σελίδα των Αυστραλων στο FB. Εχουν απαντήσεις και λύσεις. Τα έχουν δουλέψει πολύ.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Απ ότι έχω καταλάβει όλα αυτά δεν είναι κάποιο σοβαρό θέμα. Όλοι κάνουν μια ρύθμιση στη χαρτογράφηση και γίνονται άψογα.

Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά απευθύνσου στη σελίδα των Αυστραλων στο FB. Εχουν απαντήσεις και λύσεις. Τα έχουν δουλέψει πολύ.
Ωραια θα το ψαξω απο εκει...θενξ...

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Αν εξαιρέσεις ότι δεν ανέφεραν πουθενά την δυσκολία εκκίνησης λόγω της υψηλής συμπίεσης και του κομπιάσματος στο σταθερό γκάζι κατά τα άλλα μια χαρά τα λένε :rolleyes::rolleyes:
 

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Απ ότι έχω καταλάβει όλα αυτά δεν είναι κάποιο σοβαρό θέμα. Όλοι κάνουν μια ρύθμιση στη χαρτογράφηση και γίνονται άψογα.

Αν σε ενδιαφέρει πραγματικά απευθύνσου στη σελίδα των Αυστραλων στο FB. Εχουν απαντήσεις και λύσεις. Τα έχουν δουλέψει πολύ.
Εγώ έχω το SUPERDUAL X και αυτό πού μπορώ να πω είναι ότι λόγω της υψηλής συμπίεσης 12:1 κομπάζει κάτω από 2000 στροφές στην πόλη με 20χλμ αλλά αυτό συνηθίζεται αμέσως. Κατά τα άλλα που λέγονται εδώ έχω να πω οτι έχει άριστη ποιότητα Ιταλική, γεροδεμένο και καλα ζυγισμένο, το μόνο ενοχλητικό είναι το πολύ μικρό κόψιμο του τιμονιού.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Top Bottom