SWM SUPERDUAL X

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μέσα στη φρενίτιδα για το καινούργιο TENERE 700 η Ιταλική SWM με Κινέζικα κεφάλαια εισάγει και στη χώρα μας πλέον μέσω της DELTA Motorcycles το πολύ ενδιαφέρον SUPERDUAL 650X.

Η ιστορία της SWM και πώς αναγεννήθηκε τη τελευταία 5ετία είναι γνωστή σε γενικές γραμμές. Εγώ βλέπω μια μοτοσυκλέτα διαθέσιμη πλέον στην Ελλάδα που έχει χαρακτηριστικά πάρα πολύ ενδιαφέροντα..

Ουσιαστικά χτισμένη πάνω στο Husqvarna 630 φαίνεται να είναι φτιαγμένη ως ένα πιο ικανό on-Off και με ταξιδιωτικές ικανότητες.

Μονοκύλινδρο με ισχυρό κινητήρα απο το 630 όπως και το πλαίσιο. 45mm USD πηρούνι (της άγνωστης βέβαια σε μας Fastace με ένα ερωτηματικό εδώ), πλήρως ρυθμιζόμενο 210mm διαδρομή, πίσω αμορτισέρ Sachs 220mm διαδρομή επίσης ρυθμιζόμενο και με στρόφιγγα εξωτερική ρύθμισης προφόρτισης!! Φρένα brembo με απενεργοποίηση στον πίσω τροχο, ζελατίνα(!!), κεντρικό στάντ, πλήρη προστασία μοτέρ, πλαστικά με μεγάλη ποδιά και κάγκελα, χούφτες, Heavy duty σχάρα, 2πλη εξάτμιση πίσω (για όμορφα κ@λαράκια!!) τροχοί φυσικά 21-18, ψεκασμό Mikuni , τεπόζιτο 18lt που θεωρητικά θα δίνει αυτονομία 300km+, Μέχρι και προβολάκια LED!

Και όλα αυτά σε προσιτή τιμή, 7.490€

Εμένα μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, πλήρης μοτοσυκλέτα απο εξοπλισμό, ουσιαστικά πετάς 2 κάγκελα πίσω και τα σαμάρια σου και έφυγες. Νομίζω είναι μια μοτοσυκλέτα όπως θα οραματιζόμασταν πολλοί για το πως είναι η ιδανική on-Off και σε λεφτά 3 χιλιάρικα κάτω απο το TENERE (άσχετο αλλά σαν μέτρο σύγκρισης).

Μακάρι να τύχει υποστήριξης και διαφήμισης απο την αντιπροσωπεία και να δούμε κομμάτια στο δρόμο και κυρίως στα βουνά.. Εγώ στη πρώτη ευκαιρία θα το κάνω ένα test ride όταν θα ναι διαθέσιμο πάντως..

SWM Superdual 650 X - Πόσο κοστίζει, πώς θα την οδηγήσεις

Meet the Superdual X Adventure Bike by SWM - ADV Pulse





 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αυτό λοιπόν το είχα δει σε μια παρουσίαση από ελληνικο περιοδικό πριν κάνα δυο χρόνια και ψάχνοντας το στο car δεν βρήκα αγγελία.
Τώρα ξεκίνησε να αντιπροσωπεύεται από ότι κατάλαβα.
ενδιαφέρον μηχανάκι δείχνει.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πολυ ενδιαφερον......ο κινητηρας στο Terra...ηταν απαιχτος....δυνατος χωρις κραδασμους....με εναν μπασο ηχο..γνησιο thuber..!!!!
Διπλα μου ειναι η Delta.....θα παω να το δω απο κοντα..!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολυ ενδιαφερον......ο κινητηρας στο Terra...ηταν απαιχτος....δυνατος χωρις κραδασμους....με εναν μπασο ηχο..γνησιο thuber..!!!!
Διπλα μου ειναι η Delta.....θα παω να το δω απο κοντα..!!!!
Θα ξεκινήσεις χώμα?
Να το παραγγείλεις με βοηθητικές και.. Π
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολυ ενδιαφερον......ο κινητηρας στο Terra...ηταν απαιχτος....δυνατος χωρις κραδασμους....με εναν μπασο ηχο..γνησιο thuber..!!!!
Διπλα μου ειναι η Delta.....θα παω να το δω απο κοντα..!!!!
Δε θέλω να σε αποπάρω αλλά το Terra φτιάχτηκε την εποχή της εξαγοράς της Husqvarna απο την BMW. το μοτέρ ήταν ουσιαστικά το μοτέρ του F650GS με κάποιες μικροαλλαγές (χαρτογράφηση κλπ). Ένα μοτέρ ROTAX δηλαδή ουσιαστικά αλλά την εποχή της Κινεζοποίησης της παραγωγής αυτού του μοτέρ. Νομίζω η Zongshen ή κάποια άλλη Κινέζικη τα έφτιαχνε για την BMW/Husqvarna

Απο την άλλη το SuperDual X κληρονόμησε το μοτέρ του 630... Κλασσικό μοτέρ Husqvarna δηλαδή πρό BMW εποχής.

Συνεπώς δεν ξέρω αν η εντύπωση που είχες για το Terra θα είναι η ίδια για το X. Αλλά εδώ είμαστε να τα λέμε..!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δε θέλω να σε αποπάρω αλλά το Terra φτιάχτηκε την εποχή της εξαγοράς της Husqvarna απο την BMW. το μοτέρ ήταν ουσιαστικά το μοτέρ του F650GS με κάποιες μικροαλλαγές (χαρτογράφηση κλπ). Ένα μοτέρ ROTAX δηλαδή ουσιαστικά αλλά την εποχή της Κινεζοποίησης της παραγωγής αυτού του μοτέρ. Νομίζω η Zongshen ή κάποια άλλη Κινέζικη τα έφτιαχνε για την BMW/Husqvarna

Απο την άλλη το SuperDual X κληρονόμησε το μοτέρ του 630... Κλασσικό μοτέρ Husqvarna δηλαδή πρό BMW εποχής.

Συνεπώς δεν ξέρω αν η εντύπωση που είχες για το Terra θα είναι η ίδια για το X. Αλλά εδώ είμαστε να τα λέμε..!
Εχειε δικιο Βαγγελη....απο το κινητο δεν βλεπω καλα τις φωτο.....οποτε ενα testride επιβαλλεται..!!!!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ωραιο φαινεται, αν και δυστυχως τα πολιτικα 1Τ πλεον εχουν πεθανει...

η τιμη βεβαια ειναι αρκετα καλη

τι βαρος εχει το μηχανακι με καυσιμο ξερει κανεις?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ολοσέλιδη διαφήμιση στο MOTO Magazine, 7490 και 187 κιλά πλήρες (με τα κάγκελα κλπ) υπόσχεται η εταιρία. Δεν είναι καθόλου άσχημα! Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις γράφει (ελπίζω να μην είναι διαφημιστικό ευφυολόγημα) και διαθέσιμες και οι δύο εκδόσεις Χ και Τ, διαθέσιμο και για τεστ ράιντ στην Δέλτα στην Καλλιρόης 17 για τους Αθηναίους.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
7500 χιλιαρικα για εναν κινητηρα που δειχνει Rotax αλλα δεν ειναι Rotax ενα upside down που ειναι κατι χμμμμμ για μια μανετα- τρομπα φρενου που ειναι κατι απο Magura αλλα δεν.... Ενα πλαισιο Husky σωζει την κατασταση αλλα τα 7500 δεν τα φτανει. Συμφωνα με τον γεροντα Παισιο θα εχεις μοτοσυκλετα με περιφερειακα πρωτης γραμμης αλλα δεν θα εχεις. :D:cool::p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βασικά το μηχανάκι είναι κατα βάση ένα Husqvarna 630

Πλαίσιο 630, μοτέρ 630 και απο εκεί και έπειτα τα περιφερειακά Sachs πίσω αμορτισέρ, μπροστά πηρούνι ρυθμιζόμενο της εταιρείας FastAce που δεν ξέρω πόσο καλή είναι, βασικά δεν τη ξέρω.

Βέβαια η ουσία είναι και στην πράξη πως αποδίδουν όλα αυτά αλλά σαν εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας ουσιαστικά είναι υπερπλήρης.

-Κάγκελα
-Ποδιά κινητήρα αλουμινένια
-χούφτες
-Σχάρα πίσω heavy Duty
-προβολάκια ομίχλης
-κεντρικό στάντ

Ας κάνουμε μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν και ποιά απο τα παραπάνω αξεσουάρ περιελάμβανε το Yamaha Tenere 660 καινούργιο στα 7,5 χιλιάρικα. Χμμμμμ ΚΑΝΕΝΑ είναι η απάντηση (+800-1000€ για τα παραπάνω)

Αλλά τουλάχιστον με το Tenere Αγόραζες αναρτησάρες και φρενάρες και μοτερούκλα ..:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Ας μη γελιόμαστε, άμα δεν το έλεγαν SWM αλλά yamaha η Honda θα κάναμε ουρά να το πάρουμε..!
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το κακό με αυτά τα μηχανάκια είναι ότι τα παντρεύεσαι.
Σαν entry level μάρκα αν θέλει να πάρει μερίδιο απτήν αγορά, πιστεύω ότι θα έπρεπε να το κοστολογεί μαξ 7000€.
Θα ήθελα να το κάνω μια βόλτα πάντως.
Αν το φέρει κανείς στην Πάτρα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το κακό με αυτά τα μηχανάκια είναι ότι τα παντρεύεσαι.
Σαν entry level μάρκα αν θέλει να πάρει μερίδιο απτήν αγορά, πιστεύω ότι θα έπρεπε να το κοστολογεί μαξ 7000€.
Θα ήθελα να το κάνω μια βόλτα πάντως.
Αν το φέρει κανείς στην Πάτρα...
Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα δυστυχώς, πρέπει να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος για να το πάρεις. Αλλιώς παντρειά ή μεγάλη χασούρα σε μεταπώληση..

Κι εμένα μου αρέσει πολύ αλλά θα το σκεφτόμουνα πολύ να το πάρω γι αυτό το λόγο και φυσικά και για τα υπόλοιπα που αφορούν τέτοιες εταιρείες. Μικρή κάλυχη σε δίκτυο, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Βασικά το μηχανάκι είναι κατα βάση ένα Husqvarna 630

Πλαίσιο 630, μοτέρ 630 και απο εκεί και έπειτα τα περιφερειακά Sachs πίσω αμορτισέρ, μπροστά πηρούνι ρυθμιζόμενο της εταιρείας FastAce που δεν ξέρω πόσο καλή είναι, βασικά δεν τη ξέρω.

Βέβαια η ουσία είναι και στην πράξη πως αποδίδουν όλα αυτά αλλά σαν εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας ουσιαστικά είναι υπερπλήρης.

-Κάγκελα
-Ποδιά κινητήρα αλουμινένια
-χούφτες
-Σχάρα πίσω heavy Duty
-προβολάκια ομίχλης
-κεντρικό στάντ

Ας κάνουμε μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν και ποιά απο τα παραπάνω αξεσουάρ περιελάμβανε το Yamaha Tenere 660 καινούργιο στα 7,5 χιλιάρικα. Χμμμμμ ΚΑΝΕΝΑ είναι η απάντηση (+800-1000€ για τα παραπάνω)

Αλλά τουλάχιστον με το Tenere Αγόραζες αναρτησάρες και φρενάρες και μοτερούκλα ..:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Ας μη γελιόμαστε, άμα δεν το έλεγαν SWM αλλά yamaha η Honda θα κάναμε ουρά να το πάρουμε..!
δεν ειναι Husqvarna το μοτερ κινεζικη αντιγραφη Rotax ειναι .Το πλαισιο ειναι μονο Husqvarna. Λιγο απο ολα δηλαδη και η γευση αναλατη στα χαρτια τουλαχιστον. Το 390 ADV δειχνει πιο τιμιο και ισαξιο του αν η τιμη ειναι γυρω στα 6500 χιλιαρικα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
δεν ειναι Husqvarna το μοτερ κινεζικη αντιγραφη Rotax ειναι .Το πλαισιο ειναι μονο Husqvarna. Λιγο απο ολα δηλαδη και η γευση αναλατη στα χαρτια τουλαχιστον. Το 390 ADV δειχνει πιο τιμιο και ισαξιο του αν η τιμη ειναι γυρω στα 6500 χιλιαρικα.
Συγνώμη αλλά όλες οι αναφορές στον ειδικό τύπο και στο εξωτερικό πρωτίστων αναφέρουν πώς η SWM με τα Κινέζικα κεφάλαια βέβαια εξαγόρασε 100% τις παλιές εγκαταστάσεις της husqvarna/BMW στο Varese της Ιταλίας. Αυτό εδώ


Και το Superdual 650 έχει ακριβώς το πλαίσιο που είχε το 630 του 2011 και το μοτέρ του 630 απο το 2011 μόνο που το μοτέρ για λόγους ρύπων φοράει πλέον τον ψεκασμό MIKUNI D45 EFI.

Σε αυτό το video φαίνονται και πλάνα απο το εργοστάσιο και την συναρμολόγηση του μοτέρ. Τώρα αν μέρη του μοτέρ όπως η κεφαλή ή οι μπιέλες ή τα πιστόνια ή οι φλάντζες ή οι εκκεντροφόροι κατασκευάζονται και εισάγονται απο Κίνα ή κατασκευάζονται σε κάποιο χυτήριο-εργοστάσιο της Shineray της ιδιοκτήτριας δεν το ξέρω, έχεις κάποιο link που να δίνει τέτοια πληροφορία?


Από ψάξιμο βρήκα πώς το μοτέρ του 630 βασιζόταν στο Home-built production μοτέρ απο το 610 όπως και η μετάδοση του και η μόνη αλλαγή που έγινε με την εξαγορά της Husqvarna απο την BMW είναι στην κεφαλή. Δεν είναι το μοτέρ ΚΛΩΝΟΣ ROTAX ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ που φόρεσε η BMW στα F650GS Και τα TR650!! Είναι το παραδοσιακό μοτέρ της Husqvarna που φόραγε το 610-630 με κεφαλή απ ότι έχω καταλάβει όχι απο τον SOHC 610 αλλά απο τον 510 DOHC. Με κάνα 2ωρο ψάξιμο στα specs και στα parts lists θα βγει ΄άκρη αλλά δεν έχω τώρα χρόνο να ψάχνω τόση λεπτομέρεια..

Εγώ αυτό που ξέρω λοιπόν απο τα στοιχεία και τις αναφορες τις δημοσιογραφικές είναι πως είναι μια 100% made in Italy μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη στο εργοστάσιο στο Varese με πλαίσιο και μοτέρ απο το παλιό 630 που δεν έχει σχέση με Rotax μοτέρ και τα λεφτά είναι Κινέζικα της Shineray.

Είχε ακουστεί οτι το πηρούνι εμπρός είναι Marzocchi αλλά δεν είναι.

Αν ξέρεις κάτι άλλο και έχεις κάποιο link το συζητάμε.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Στο Βαρεζε γινεται η συναρμολογηση το πιρουνι ειναι Fastace (κατασκευαζει πιρουνια για mountain bike και σκουτερ) ολα οσα λες σωστα για πλαισιο ψεκασμο της Μικουνι κτλ ομως το μοτερ δεν ειναι του 610-630 ειναι κινεζικο. Το βινταεκι που εβαλες δεν λεει κατι. Εναν τυπο δειχνει που συναρμολογει ενα μοτερ τωρα τι ειναι ο θεος και η ψυχη του.

Θα ψαξω για λινκ που το ειχα διαβασει καποια στιγμη το καλοκαιρι. Σε πρωτη φαση αν εχεις το μοτο τευχος 601 ο Πατερακης το γραφει κατι που απεξω απεξω ειχε πει και ο αντιπροσωπος εδω.
 
Top Bottom