RIGGER αυτό που δεν έχει όμως πραγματικά καμία σημασία είναι το τί ήταν η SWM την δεκαετία 70' και 80'.
Στείλε ένα μήνυμα στον Mauro Sironi, γιος του του Piero Sironi συνιδρυτή της SWM και ρώτα τον, τί σχέση έχει η SWM σήμερα με την εταιρεία του πατέρα σου. Θα σου απαντήσει πώς δεν έχει καμία σχέση και η οικογένεια πούλησε μονάχα τα δικαιώματα στο όνομα. Τίποτα άλλο. Δεν ξέρω γιατί κάνεις κάποιον συσχετισμό με την παλιά SWM και την σημερινή.
Mauro Sironi
Τώρα σήμερα η SWM φτιάχνει τις μηχανές της στο εργοστάσιο στην Ιταλία και προφανώς όπως ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές χρησιμοποιεί προμηθευτές απ όλον τον κόσμο. Στο Superdual ας πούμε φόρεσε πηρούνι της Fast Ace, στο r300rs φόρεσε της KYB, δίσκους Brembo, τρόμπα δεν ξέρω απο ποιόν. Τροφοδοσία απο τον τάδε, δισκόπλακες δαγκάνες την Brembo και πάερι λέγοντας.
Στο εργοστάσιο στο Varese γίνονται τα παρακάτω
On the ground floor (2603 square metres) in the centre of the building, we find the engine division and roller test beds. The surrounding area is dedicated to the prototypes and racing motorcycle production workshop. A section is also reserved for the Training Centre for the engineers comprising theÿ Husqvarna after-sales service. On the first floor (2278 square metres), next door to each other, there are the Styling Centre (753 square metres) and the Development Division (816 square metres) organised to assure work can be done with maximum concentration on the product. The same floor is also home to the Acquisitions Office and Market Research Office. The proximity of these two functions to the Development Division ensures that the latter is increasingly central to the commercial activities to obtain the best in terms of functionality, quality and costs, in close collaboration with suppliers.
The second floor (592 square metres), covering only the north part of the building, offers the Management and Administration offices. Alongside, on the roof of the Development Division, there is an open space dedicated to the presentation of new models. To the front of the building, facing the road, there are the windows of the Husqvarna Motorcycles showroom (325 square metres), easily visible and accessible from the outside. This space is used to display the company’s top models and the finest photographs of the sporting events around the world; it is destined to become the pulsing heart of the firm and a Mecca for all fans of the
όπως φαίνεται εδώ
HUSQVARNA OPENS ALL-NEW FACTORY IN VARESE: A Tradition Dating Back More Than A Century And Since 2007 As Part Of the BMW Group Is Assured With A New Headquarters | Motocross Action Magazine
ακριβώς πώς φτιάχτηκε δηλαδή το ανακαινισμένο εργοστάσιο με τα λεφτά τότε της BMW. Σχεδιασμός, R&D, engine division, πρωτότυπα, racing, training κλπ.
Προφανώς και δεν έχει χυτηριο και πρέσες το εργοστάσιο και χρησιμοποιεί κάποιο εργοστάσιο (της Shineray να υποθέσω χωρίς να ξέρω) για να της κάνει τις μηχανουργικές κατασκευές. Αλλά όλη η ψυχή του εργοστασίου είναι εκεί, οι κινητήρες, οι προδιαγραφές, ο σχεδιασμός, η συναρμολόγηση, το R&D, όλα είναι καθετοποιημένα σε αυτό το εγοστάσιο. Οι κινητήρες σχεδιάζονται, δοκιμάζονται και βελτιώνονται μέσα σε αυτό το εργοστάσιο.. Και συναρμολογούνται απ το μηδέν μέσα σε αυτό το εργοστάσιο. Το εργοστάσιο δίνει τα σχέδια, τις προδιαγραφές, τις μήτρες και ένας προμηθευτής κάνει τις κατασκευές που δεν μπορεί να κάνει το εργοστάσιο. Όπως κάνουν όλοι προφανώς. Εδώ ολόκληρη BMW παίρνει έτοιμα μοτέρ απο τρίτους. Το F850GS των 15 χιλιάδων ευρό έχει μοτέρ της LONCIN.
Εδώ κάποια ποιό καλά βιντεάκια απο το εργοστάσιο
Άρα πώς προκύπτει πώς η SWM ως προδιαγραφές δεν υπερκαλύπτει τα πρότυπα μια Ευρωπαικής μοτοσυκλέτας και είναι ακριβή?? Επειδή ο Πατεράκης έγραψε στο moto Πώς η τρόμπα μοιάζει με Magura αλλά δεν είναι? Μία τρόμπα δεν ξέρουμε ποιό εργοστάσιο τη φτιάχνει, οκ δεν είναι η Magura. Δηλαδή τα φρένα της ΚΤΜ που τα φτιάχνει η θυγατρική της BYBRE στην Ινδία είναι καλύτερα.
Έχει πάντως τεράστια σημασία να λέμε πως το μοτερ είναι Κινέζικη αντιγραφή Rotax και άλλο να είναι γέννημα θρέμμα Husqvarna που συνεχίζει την εξέλιξη και αναβάθμιση στο εργοστάσιο της SWM. Και το τί μπιέλα φοράει μέσα και τί πιστόνι και τί κύλινδρο δεν το ξέρω εγώ ούτε κι εσύ. Αν τα φτιάχνει η SHINERAY και την προμηθευει με τις προδιαγραφές της SWM θα φανεί σε βάθος χρόνου πόσο καλά θα βγούν. Μπορεί σαν προδιαγραφές μετάλλων και μηχανουργικής κατεργασίας να αποδειχτούν καλύτερα και απο τα Husqvarna. Πώς μπορούμε να το κρίνουμε αυτό? Λύσσαμε κάποιο μοτέρ μετά απο 100.000χλμ να δούμε τί γίνεται μέσα? Πήραμε στα χέρια μας τα μηχανολογικα σχέδια και τις προδιαγραφές και είδαμε πως έχουν γίνει εκπτώσεις?
Σε 2-3 χρόνια θα υπάρχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα σε αυτόν τον τομέα μόλις αρχίσουν και λύνονται και κάποια μοτέρ και φανεί και η φθορά τους σε βάθος χρόνου.