SYM NH-T 300 2022

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Το NH-T 300 διαδέχεται το NH-T 200 φορώντας νέο μονοκύλινδρο υδρόψυκτο Euro 5 κινητήρα με 24ps/7.500rpm και ροπή 22,5 Nm/7.000rpm.
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι , διαδρομή ανάρτησης 140mm ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, κεντρικά τοποθετημένο.

Μπροστινός δίσκος 288mm και πίσω 222mm με διπίστονες δαγκάνες.
Δικάναλο ABS, έξι ταχύτητες, ρεζερβουάρ 11 λίτρων, LED φώτα, LCD οθόνη.
Βάρος: 166 κιλά γεμάτο.
Τιμή: 3.895€, αναμένεται το Μάιο.

Πηγή





 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Το χάζευα σήμερα.. βέβαια ισως θα το προτιμούσα λίγα περισσότερα κυβικά να μπορείς να βγεις πιο ανετα εξωτερικό αλλα ενδιαφέρον γενικά :)

βάζω κάποια εξτρα Info να τα έχουμε κ εδώ:



ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ VER.02.2022 ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η NH-T 300 συνεχίζει την παράδοση της SYM στις εύχρηστες και χρήσιμες μοτοσυκλέτες καθημερινής χρήσης, ενώ διευρύνει τη γκάμα της στη σειρά NH. Σχεδιασμένη από ευρωπαϊκό οίκο, απηχεί τις αισθητικές τάσεις της εποχής, προσφέροντας μοντέρνες απόψεις και δυναμισμό στην κατηγορία.

Κινητήρας υψηλών επιδόσεων
• Η ΝΗ-T 300 κινείται από το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 278cc, αποδίδοντας 24 ίππους στις 7.500 στροφές με ροπή 22.5 Nm στις 7.000 στροφές • Η σχέση συμπίεσης είναι 11,2:1
• Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων
• O συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος
• Ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού CONTINENTAL
• Κατανάλωση 3,4 λίτρα (Euro 5) τα 100 χλμ. Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις
• Το πλαίσιο της NH-Τ είναι τύπου “διαμάντι” και αγκαλιάζει τον κινητήρα, ο οποίος κρέμεται από αυτό • Το βάρος τής NH-T είναι 166 κιλά (πλήρης υγρών)
• Χωρητικότητα ρεζερβουάρ, 11 λίτρα

Κινείται και στο χώμα
• Η NH-T 300 φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές.
• Προτατευτικό Spoiler (Καρίνα)
• Μπάρες Προστασίας κινητήρα
• Μπροστινός τροχός 19” ιντσών και πίσω 17” ιντσών
• Ελαστικά με χάραξη on/off διαστάσεων 100/90-19 μπροστά και 130/80-17 πίσω
• Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, με μεγάλα καλάμια διαμέτρου 37mm και διαδρομής 140 mm. Πίσω, το monoshock αμορτισέρ είναι διαδρομής 40,5mm
• Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη
• Το ύψος της σέλας είναι στα 812mm, επιτρέποντας στα πόδια να πατήσουν εύκολα στο έδαφος
• Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους τύπου μαργαρίτα μεγάλης διαμέτρου, 288mm εμπρός και 222mm πίσω
• Οι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων
• Το δικάναλο σύστημα ABS προέρχεται από την CONTINENTAL

Σύγχρονη εμφάνιση & Τεχνολογική υπεροχή
• Η NH-T 300 έχει εμφάνιση και αίσθηση μεγάλης μοτοσυκλέτας
• Full Led φωτιστικά σώματα
• LCD οθόνη
• Θύρα φόρτισης USB 2A

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1/4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI CONTINENTAL
ΙΣΧΥΣ 24 ps/ 7500rpm
ΡΟΠΗ 22.5Nm/ 7000rpm
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 11lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.4 lit/100km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2068 x 860 x 1180
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 812mm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 288 mm με διπίστονη δαγκάνα
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 222 mm με διπίστονη δαγκάνα
ABS ΔΙΚΑΝΑΛΟ CONTINENTAL
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ Τηλεσκοπικό Πιρούνι 140mm – 37mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Monoshock 40,5mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 100/90-19 57S
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 130/80-17 65S
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Στην Αθήνα το πετυχαίνω αρκετά συχνά στο δρόμο σε σχέση με παρόμοια μηχανάκια άλλων εταιριών
Δεν ξέρω αν οφείλεται στην χαμηλή τιμή η στο ότι δείχνει αρκετά μοτοσυκλέτα..!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αντε να δουμε και το vo(ga)ge 300ds rally....
Αρκετοί είμαστε περίεργοι με δαύτο.. Όσο το έχω ψάξει έχει ένα καλό μοτέρ, καλό βάρος για rally μηχανάκι αλλά όλα τα λεφτά θα είναι στα υπόλοιπα και κυρίως στις αναρτήσεις. Προφανώς και θα έχει απλές και φτηνές λύσεις. Επίσης το μοντελο που κυκλοφορεί σαν loncin εδώ και 2 χρόνια εκτός Ευρώπης έχει εκπτώσεις επάνω. Παράδειγμα σιδερένια στεφάνια στις ζάντες (wtf)

Βεβαια για να λέμε του στραβού το δίκιο και το crf300l έχει φτηνιες. Αναρτήσεις μαμά ειναι basic χωρίς cartridge. Για να έχει νόημα σαν μηχανάκι θες 1000-1200 ευρό με το καλημέρα για ένα κιτ andreani μπροστά και ένα σοβαρό αμορτισέρ πίσω.

Το μόνο που ξεχωρίζει στη παρέα ειναι το τελευταίο klx 300 της kawasaki με πηρουνι μπροστά ρυθμιζόμενο με cartridge και πίσω ρθμυθμιζομενο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αζώτου. Αλλά δυστυχώς πλέον δεν εισάγεται Ευρωπη
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Κοντά στα 4 χιλιάρικα ακριβό είναι για αυτό που ειναι.
Αυτό ακριβώς, εκεί που το 200αρι φαινοταν ευκαιρία, εδω κολλαει.

Αντε να δουμε και το vo(ga)ge 300ds rally....
Ωραίο το voge, αν και δεν ξερω αν θα προτιμούσα 'adv' μηχανή με 300cc μονο.
Το πρώτπ αρνητικο του που βλέπω βέβαια, ειναι τα 85mm υψος σέλας για εμάς τους δίμετρους.
 
Top Bottom