Έχει κάνει πολύ καλή δουλειά ο φίλος σου.
Ειδικά η οροφή που σηκώνεται βοηθάει πάρα πολύ.
Καλώς ήρθες στον κόσμο του vanlife!
Εγώ δεν έχω van αλλά έχω τροποποιήσει το αυτοκίνητο μου σε minicamper.
Αυτός ο τρόπος διακοπών είναι ιδανικός για την χώρα μας γιατί μπορείς να το κάνεις όλο τον χρόνο.
Ομοίως Κοσμά! Το 2007 έφθασα πολύ κοντά στην απόκτηση ενός VW Multivan αλλά τελικά δίστασα οικονομικώς (και ευτυχώς) και το 2008 τελικά πήρα και εγώ ένα αυτοκίνητο, το οποίο μετέτρεψα σε minivan.
Μεγάλωσα σε δυο VW bus Caravelle (τα Transporter ήταν πάντοτε -και παραμένουν- οι επαγγελματικές εκδόσεις) και ερχόμασταν σχεδόν κάθε καλοκαίρι από τη Γερμανία στην Ελλάδα για διακοπές διασχίζοντας την απέραντη Γιουγκοσλαβία. Το ένα ήταν πορτοκαλί και το επόμενο μας ήταν άσπρο/κόκκινο. Και στα δυο είχε κάνει μετατροπές ο πατέρας μου κατάλληλες για ύπνο και ταξίδια.
Ωραίο βίντεο.. Όπως παντα
Westfalia... Είναι η εταιρία που έβγαζε και βγάζει ακόμη της vw τα camper
Δεκαετία 80 είχα έναν γείτονα που είχε το προηγούμενο μοντέλο, μετατροπή στην Γερμανία.
Αυτες οι καταστάσεις είναι τρόπος ζωής και δυστυχώς στην χώρα μας, δεν τον έχουμε τιμήσει όπως θα έπρεπε.
Κώστα η Westfalia ήταν η εταιρεία που έκανε παρεμβάσεις και μετέτρεπε συγκεκριμένα μοντέλα της σειράς των Campers, συνήθως τις εκδόσεις California.
Είναι πολλές οι εταιρείες που κάνουν τέτοιες μετατροπές.
Το πρόβλημα με τα van είναι ότι αν δεν είναι επαγγελματικό, είναι ασύμφορο με εφορίες, σήματα κλπ
Δεν έχει απολύτως καμία διαφορά η φορολόγηση και τα τέλη κυκλοφορίας των Campers συγκριτικά με ένα I.X., το μόνο πρόβλημα είναι πως συνήθως τα Campers είναι μεγάλου κυβισμού αλλά και εκεί το πρόβλημα είναι ακριβώς το ίδιο με ένα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού. Μέχρι το 2008 η VW αλλά και η OPEL έβγαζαν Campers σε diesel με κυβισμούς στα 1900 και 1800cc αντίστοιχα, οπότε ήταν μια χαρά.
Στην Ελλάδα υπήρχαν κάποιες διαφορές στη χρήση των Campers, αλλά ευτυχώς με αγώνες που έκαναν οι ιδιοκτήτες των Campers αλλά κυρίως οι επαγγελματίες του χώρου κατάφεραν να αλλάξουν με ευνοϊκές ρυθμίσεις και νόμους τα πράγματα εξισώνοντας τα με τα I.X. ακόμη και στα διόδια με μόνη επιβάρυνση σε συγκεκριμένους εθνικούς δρόμους (όχι σε όλους) την μικρή προσαύξηση του τιμήματος λόγω ύψους. Αυτό έγινε κάπου μεταξύ 2004 και 2006, δε θυμάμαι ακριβώς. Από τότε άρχισαν να μπορούν και να σταθμεύουν όπου θέλουν στη χώρα μας ακριβώς γιατί εξισώθηκαν με τα Ι.Χ. Στις αρχές υπήρξαν αρκετές αντιδικίες, κυρίως στα νησιά οπότε όλοι οι ιδιοκτήτες Campers κουβαλούσαν μαζί τους το ΦΕΚ και έτσι έβρισκαν το δίκιο τους.