Tαξιδακι με VW t3 campervan μοντελο του 1984

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
όντως έχουν αλλάξει πολλά πράγματα αλλά και πάλι, η αγορά ενός τέτοιου, όσο παλιό και να είναι είναι ασύμφορη αν δεν κάνει τέτοια χρήση που να αποσβένεις το κόστος συντήρησης. Με τις πρόσφατες αλλαγές στη νομοθεσία που είναι αποτέλεσμα επίμονης και επίπονης εργασίας λίγων κυρίως επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό, είναι πλεον οικονομικότερο να κάνεις εισαγωγή ενός campervan από εξωτερικό. Μόνο φέτος ήρθαν από έξω πάνω από 65 αυτοκινούμενα (αναλογικά την προηγούμενη 10ετία δεν ήρθαν ούτε τα μισά). Ο φόρος εισαγωγής μειώθηκε 75% και καταργήθηκε όπως είπε και ο Στέφανος η αναγραφή των εκπομπών CO2.

Το πρόβλημα όμως είναι οτι δεν υπάρχει ειδικό ευνοϊκό καθεστώς για τα αυτοκινούμενα που ΔΕΝ είναι μέσο καθημερινής μετακίνησης. Εξ' ορισμού μιλάμε για πολλά κυβικά 2000-2500 οπότε μόνο τα τέλη κυκλοφορίας και η ασφάλεια έρχονται κάνα 100άρικο το μήνα. Πολλά επίσης είναι diesel παλιότερης τεχνολογίας και έτσι δεν μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις. Υπάρχει επίσης και το φοβερό ελληνικό φαινόμενο των διοδίων που αλλάζει η κλίμακα με βάση το ύψος και έτσι ένα τέτοιο βαν πληρώνει σχεδόν χ3 τα διόδια.

Μεγάλη διαφορά επίσης με έξω είναι το γεγονός οτι ένας ιδιώτης δεν μπορεί να κάνει εύκολα αλλαγή χρήσης ενός επαγγελματικού. Αυτό βάζει φρένο σε όλο το DIY κίνημα που βλέπουμε στο εξωτερικό όπου αγοράζουν παλιά επαγγελματικά βαν, σχολικά, ασθενοφόρα κλπ κλπ και τα μετατρέπουν σε αυτοκινούμενους παράδεισους. Ακόμη και αν έχεις λόγω επαγγέλματος δικαίωμα αγοράς επαγγελματικού οχήματος, δεν μπορείς να κάνεις αυτή την αλλαγή καθώς επιτρέπεται μόνο η μεταφορά αντικειμένων σχετικών με το επάγγελμά σου με τη συνοδεία αντίστοιχων παραστατικών.

Η μόνη επιλογή που μένει είναι η αγορά ενός μεγάλου επιβατικού (7θέσιου, 9θέσιου) και η περιορισμένη μετατροπή του βάζοντας κάτι για ύπνο, άντε και καμιά φορητή τουαλέτα κλπ κλπ. Αυτό όμως δεν είναι λύση για μια πχ οικογένεια 4 ατόμων ή τουλάχιστον δεν είναι εύκολο για τους πολλούς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συν φόρο πολυτελειας
Χωρίς να κάνεις ένα χιλιόμετρο ξεκινάς με 2000 πλας έξοδα



Advphone
Κώστα, απλά να διευκρινήσω για άλλη μια φορά ότι είναι ο ΙΔΙΟΣ φόρος πολυτελείας με αυτών των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού (δεν είναι δηλαδή κάποιος άλλος αυτόνομος φόρος πολυτελείας). Αν δηλαδή έχεις ένα αυτοκίνητο (έστω και LADA) με 2000 ή 2500cc, θα πληρώσεις τον ίδιο φόρο πολυτελείας με αυτόν που θα υποστεί ένα αυτοκινούμενο όχημα του ιδίου κυβισμού. Η σημαντική σημείωση είναι -όπως έγραψε και ο zanny - πως τα αυτοκινούμενα εξ' ορισμού έχουν μεγάλο κυβισμό. ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΟΡΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ Ι.Χ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
όντως έχουν αλλάξει πολλά πράγματα αλλά και πάλι, η αγορά ενός τέτοιου, όσο παλιό και να είναι είναι ασύμφορη αν δεν κάνει τέτοια χρήση που να αποσβένεις το κόστος συντήρησης. Με τις πρόσφατες αλλαγές στη νομοθεσία που είναι αποτέλεσμα επίμονης και επίπονης εργασίας λίγων κυρίως επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό, είναι πλεον οικονομικότερο να κάνεις εισαγωγή ενός campervan από εξωτερικό. Μόνο φέτος ήρθαν από έξω πάνω από 65 αυτοκινούμενα (αναλογικά την προηγούμενη 10ετία δεν ήρθαν ούτε τα μισά). Ο φόρος εισαγωγής μειώθηκε 75% και καταργήθηκε όπως είπε και ο Στέφανος η αναγραφή των εκπομπών CO2.

Το πρόβλημα όμως είναι οτι δεν υπάρχει ειδικό ευνοϊκό καθεστώς για τα αυτοκινούμενα που ΔΕΝ είναι μέσο καθημερινής μετακίνησης. Εξ' ορισμού μιλάμε για πολλά κυβικά 2000-2500 οπότε μόνο τα τέλη κυκλοφορίας και η ασφάλεια έρχονται κάνα 100άρικο το μήνα. Πολλά επίσης είναι diesel παλιότερης τεχνολογίας και έτσι δεν μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις. Υπάρχει επίσης και το φοβερό ελληνικό φαινόμενο των διοδίων που αλλάζει η κλίμακα με βάση το ύψος και έτσι ένα τέτοιο βαν πληρώνει σχεδόν χ3 τα διόδια.

Μεγάλη διαφορά επίσης με έξω είναι το γεγονός οτι ένας ιδιώτης δεν μπορεί να κάνει εύκολα αλλαγή χρήσης ενός επαγγελματικού. Αυτό βάζει φρένο σε όλο το DIY κίνημα που βλέπουμε στο εξωτερικό όπου αγοράζουν παλιά επαγγελματικά βαν, σχολικά, ασθενοφόρα κλπ κλπ και τα μετατρέπουν σε αυτοκινούμενους παράδεισους. Ακόμη και αν έχεις λόγω επαγγέλματος δικαίωμα αγοράς επαγγελματικού οχήματος, δεν μπορείς να κάνεις αυτή την αλλαγή καθώς επιτρέπεται μόνο η μεταφορά αντικειμένων σχετικών με το επάγγελμά σου με τη συνοδεία αντίστοιχων παραστατικών.

Η μόνη επιλογή που μένει είναι η αγορά ενός μεγάλου επιβατικού (7θέσιου, 9θέσιου) και η περιορισμένη μετατροπή του βάζοντας κάτι για ύπνο, άντε και καμιά φορητή τουαλέτα κλπ κλπ. Αυτό όμως δεν είναι λύση για μια πχ οικογένεια 4 ατόμων ή τουλάχιστον δεν είναι εύκολο για τους πολλούς.
Στάθη περίπου το ίδιο πρόβλημα έχω με το Ι.Χ. μου που είναι 2000cc και που δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά καθώς έχω και εταιρικό Ι.Χ. (χωρίς περιορισμούς χρήσης).
Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια βρήκα λύση με τη χρήση της "ΑΚΙΝΗΣΙΑΣ" και έτσι χρησιμοποιώ το προσωπικό αυτοκίνητο μου 3 ή 4 μήνες το χρόνο μειώνοντας τα έξοδα στο 1/4 ή στο 1/3.
Το ίδιο θα έκανα και με ένα αυτοκινούμενο το οποίο εκ των πραγμάτων θα χρησιμοποιούσα π.χ. από Μάιο μέχρι Αύγουστο. Από εκεί και πέρα σίγουρα είναι μια μεγάλη δαπάνη, αλλά είναι και τρόπος ζωής. Εγώ κάνω κάμπινγκ στην Ελλάδα και στην Ευρώπη από τότε που με θυμάμαι, ελάχιστες φορές στις καλοκαιρινές μου διακοπές έχω μείνει σε δωμάτια ή σε ξενοδοχεία.

Μεγάλο επιβατικό (VAN) ΜΟΝΟ σε 7θέσιο, τα 9θέσια είναι επαγγελματικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα, απλά να διευκρινήσω για άλλη μια φορά ότι είναι ο ΙΔΙΟΣ φόρος πολυτελείας με αυτών των αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού (δεν είναι δηλαδή κάποιος άλλος αυτόνομος φόρος πολυτελείας). Αν δηλαδή έχεις ένα αυτοκίνητο (έστω και LADA) με 2000 ή 2500cc, θα πληρώσεις τον ίδιο φόρο πολυτελείας με αυτόν που θα υποστεί ένα αυτοκινούμενο όχημα του ιδίου κυβισμού. Η σημαντική σημείωση είναι -όπως έγραψε και ο zanny - πως τα αυτοκινούμενα εξ' ορισμού έχουν μεγάλο κυβισμό. ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΟΡΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ Ι.Χ.
Δεν διαφωνούμε σε αυτό που λες.
Απλά το αυτοκινουμενο είναι μόνο για διακοπές και δεν έχει την χρήση ενός Ι.Χ και πρέπει να μην φορολογείται σαν κάτι τέτοιο.... Αυτό λέω εγώ.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ομοίως Κοσμά! Το 2007 έφθασα πολύ κοντά στην απόκτηση ενός VW Multivan αλλά τελικά δίστασα οικονομικώς (και ευτυχώς) και το 2008 τελικά πήρα και εγώ ένα αυτοκίνητο, το οποίο μετέτρεψα σε minivan.
Μεγάλωσα σε δυο VW bus Caravelle (τα Transporter ήταν πάντοτε -και παραμένουν- οι επαγγελματικές εκδόσεις) και ερχόμασταν σχεδόν κάθε καλοκαίρι από τη Γερμανία στην Ελλάδα για διακοπές διασχίζοντας την απέραντη Γιουγκοσλαβία. Το ένα ήταν πορτοκαλί και το επόμενο μας ήταν άσπρο/κόκκινο. Και στα δυο είχε κάνει μετατροπές ο πατέρας μου κατάλληλες για ύπνο και ταξίδια.




Κώστα η Westfalia ήταν η εταιρεία που έκανε παρεμβάσεις και μετέτρεπε συγκεκριμένα μοντέλα της σειράς των Campers, συνήθως τις εκδόσεις California.




Δεν έχει απολύτως καμία διαφορά η φορολόγηση και τα τέλη κυκλοφορίας των Campers συγκριτικά με ένα I.X., το μόνο πρόβλημα είναι πως συνήθως τα Campers είναι μεγάλου κυβισμού αλλά και εκεί το πρόβλημα είναι ακριβώς το ίδιο με ένα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού. Μέχρι το 2008 η VW αλλά και η OPEL έβγαζαν Campers σε diesel με κυβισμούς στα 1900 και 1800cc αντίστοιχα, οπότε ήταν μια χαρά.
Στην Ελλάδα υπήρχαν κάποιες διαφορές στη χρήση των Campers, αλλά ευτυχώς με αγώνες που έκαναν οι ιδιοκτήτες των Campers αλλά κυρίως οι επαγγελματίες του χώρου κατάφεραν να αλλάξουν με ευνοϊκές ρυθμίσεις και νόμους τα πράγματα εξισώνοντας τα με τα I.X. ακόμη και στα διόδια με μόνη επιβάρυνση σε συγκεκριμένους εθνικούς δρόμους (όχι σε όλους) την μικρή προσαύξηση του τιμήματος λόγω ύψους. Αυτό έγινε κάπου μεταξύ 2004 και 2006, δε θυμάμαι ακριβώς. Από τότε άρχισαν να μπορούν και να σταθμεύουν όπου θέλουν στη χώρα μας ακριβώς γιατί εξισώθηκαν με τα Ι.Χ. Στις αρχές υπήρξαν αρκετές αντιδικίες, κυρίως στα νησιά οπότε όλοι οι ιδιοκτήτες Campers κουβαλούσαν μαζί τους το ΦΕΚ και έτσι έβρισκαν το δίκιο τους.
Δείξε αν θες το αυτοκίνητο σού και τίς μετατροπές που έχεις κάνει?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν διαφωνούμε σε αυτό που λες.
Απλά το αυτοκινουμενο είναι μόνο για διακοπές και δεν έχει την χρήση ενός Ι.Χ και πρέπει να μην φορολογείται σαν κάτι τέτοιο.... Αυτό λέω εγώ.
Συμφωνώ απολύτως, αλλά.... αλλά!
Δε θυμάμαι με λεπτομέρειες τι ακριβώς συμβαίνει με την φορολογική αντιμετώπιση σε αυτά τα θέματα στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δείξε αν θες το αυτοκίνητο σού και τίς μετατροπές που έχεις κάνει?
Το αυτοκίνητο είναι ένα 5θέσιο S-MAX 2.0 Tdci (το σημειώνω γιατί 9 στα 10 είναι 7θέσια)


Έγινε εξ' αρχής ειδική παραγγελία με συρόμενο χώρο αποσκευών.


Αυτό βοήθησε να έρχεται σε απόλυτη ευθεία το πίσω τμήμα της καμπίνας όταν έριχνες τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα που διαθέτει.



Κατασκεύασα δυο στρώματα διαστάσεων 140x90cm & 110x110cm τα οποία έχουν αφαιρούμενα και πλενόμενα καλλύματα. Ενώνονται μεταξύ τους με φερμουάρ και δημιουργούν ένα κρεββάτι 200x140cm. Βρίσκονται μόνιμα μέσα στο αυτοκίνητο, το μακρόστενο σε όρθια θέση πίσω από τα πλατοκαθίσματα και το άλλο στο δάπεδο του τεράστιου χώρου αποσκευών.



Έβαλα βάση ποδηλάτων κοτσαδόρου που μεταφέρει ως 3 ποδήλατα


Έβαλα μπαγαζιέρα οροφής γιατί δε θέλω να φορτώνω τον χώρο αποσκευών πάνω από το ύψος της εταζέρας. Πίσω από το κάθισμα του οδηγού μπαίνει ψυγείο με κομπρέσορα που λειτουργεί με 12 και 240V και αν χρειαστεί γίνεται και καταψύκτης.



Του πέρασα πλοηγό με κάμερα οπισθοπορείας της Zenec (εν έτη 2008 δεν υπήρχε ως στάνταρ)


Του πέρασα στον προφυλακτήρα ειδική πρίζα για να έχω 240V στον εσωτερικό χώρο καθώς στην Ευρώπη έχω βρεθεί και με 11 βαθμούς κελσίου τις νύχτες. Παράλληλα έβαλα μόνιμα έναν φορτιστή C-tek στο χώρο του κινητήρα και με το που συνδέω το αυτοκίνητο στη πρίζα αρχίζει αυτόματα και η φόρτιση της μπαταρίας. Αυτό ήταν μια επίπονη διαδικασία και χρειάστηκε πολύ περισσότερη δουλειά από αυτό που φαίνεται. Όμως τα πάντα έγιναν με υλικά που περνούν τις προδιαγραφές των Γερμανικών ΚΤΕΟ, εδώ δε δίνουν καμία σημασία στις μετατροπές αλλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μελλοντικά φρόντισα και προμηθεύτηκα τα σωστά υλικά (τα οποία είναι παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται στρα Camper)









Τέλος άλλαξα τις δισκόπλακες με ενισχυμένες για να ανταπεξέρχεται στο φρενάρισμα όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο



Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για ύπνο όταν πρέπει να περάσω γρήγορα πολλές Ευρωπαϊκές χώρες ή όταν οι νύχτες είναι κρύες. Σταθμεύω πάντοτε σε οργανωμένα Κάμπινγκ.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν δε κάνει κόπο στον πολυμήχανο Κοσμά KosmasKLE θα ήθελα να μας δείξει και αυτός τις παρεμβάσεις που έχει κάνει στο αυτοκίνητο του.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ελληνικές πατέντες, από πολυμήχανα αγορια

Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν καμμια σχέση με το αυτοκινουμενο τροχόσπιτο, που άνετα μπορεί να μείνει μια τετραμελή οικογένεια χειμώνα καλοκαίρι σε όλες τις συνθήκες.

Προτείνω σε όλους όσους έχουν οικογένεια να νοικιάσουν ένα ΣΚ ένα τέτοιο τον Νοέμβριο που θα είναι οικονομικές οι τιμές και θα με θυμηθούν
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σίγουρα καμία σχέση.
Ένας από τους λόγους που δεν προχώρησα κάποια στιγμή σε αυτοκινούμενο -είχα ανέβει Θεσσαλονίκη στον Ζαμπέτα να δω ένα Hobby Van- ήταν ότι σε δεσμεύει λιγάκι ως προς την εξερεύνηση ενός τόπου. Είναι μεγάλος μπελάς καθημερινά να το μαζεύεις για να μετακινείσαι και αν θέλεις να γνωρίσεις πόλεις.... δύσκολο. Στήνω τη σκηνή με όλο το νοικοκυριό και μετά με το αυτοκίνητο γυρνάω σε ακτίνες 100-150 χλμ. Για τον ίδιο λόγο φλερτάριζα και με την ιδέα των τροχόσπιτων (το στήνεις και μετά τριγυρίζεις με το αυτοκίνητο όπου θέλεις).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σίγουρα καμία σχέση.
Ένας από τους λόγους που δεν προχώρησα κάποια στιγμή σε αυτοκινούμενο -είχα ανέβει Θεσσαλονίκη στον Ζαμπέτα να δω ένα Hobby Van- ήταν ότι σε δεσμεύει λιγάκι ως προς την εξερεύνηση ενός τόπου. Είναι μεγάλος μπελάς καθημερινά να το μαζεύεις για να μετακινείσαι και αν θέλεις να γνωρίσεις πόλεις.... δύσκολο. Στήνω τη σκηνή με όλο το νοικοκυριό και μετά με το αυτοκίνητο γυρνάω σε ακτίνες 100-150 χλμ. Για τον ίδιο λόγο φλερτάριζα και με την ιδέα των τροχόσπιτων (το στήνεις και μετά τριγυρίζεις με το αυτοκίνητο όπου θέλεις).
Όλα εχου τα υπέρ και τα κατά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλα εχου τα υπέρ και τα κατά.
Έτσι είναι. Έχει να κάνει με το τρόπο διακοπών, με την ηλικία, με την οικογενειακή κατάσταση. Εγώ επειδή κάνω χρόνια οργανωμένο κάμπινγκ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για εμένα. Σίγουρα όμως ως εμπειρία αξίζει να το δοκιμάσει κανείς με ενοικιαζόμενο όπως έγραψες παραπάνω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμείς είχαμε περάσει σουπερ
Μιτ δε φοκερς.... Λεμεεεε

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χωράνε τα αυτοκινούμενα στο χώρο μας συμπεριλαμβανομένων και τον ιδιοκατασκευων , ε;;;

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οχήματα υποστήριξης..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χωράνε τα αυτοκινούμενα στο χώρο μας συμπεριλαμβανομένων και τον ιδιοκατασκευων , ε;;;

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικά! Και εννοείτε και οι γουρούνες! Έχεις μια τάση να τις ξεχνάς. Επιλεκτική μνήμη.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αυτό το πέτυχα τώρα στο διπλανό χωριό που έχει κ μουσείο , φαίνεται καλή φάση αλλά αν δεν το οδηγήσεις ποτέ δεν θα ξέρεις


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom